ik neem wel vrij. Ze kunnen er weinig van zeggen aangezien ik er toch uitgegooid wordtquote:
Dat zei de juf ook alquote:Arme Lis, zeggen de vissen niet eens wat terug![]()
![]()
33quote:Hier ook aan het begin van het jaar ongeveer 20 kindjes.. volgens mij een stuk prettiger dan waar SAskia in terecht kwam als nr. 33![]()
quote:Klikte het wel met de juf?
Op Sven's echte eerste schooldag waren er 3 jarigen in zijn klas, 2 jongens werden 6 en eentje 5, wat een drukte was dat, ik vond hem helemaal verloren gaan tussen al die grote kinderen (hij had er helemaal geen problemen mee verderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:45 schreef E.T. het volgende:
Hier ook aan het begin van het jaar ongeveer 20 kindjes.. volgens mij een stuk prettiger dan waar SAskia in terecht kwam als nr. 33![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:48 schreef Lemijn het volgende:
Snoopy,
ben toevallig even gratis online in Frankrijk. Iets beters dan dwang of ergens doorheen weet ik ook niet, maar misschien kan je een ander antibioticum krijgen dat minder vies smaakt en ook werkt voor hem? Of slikt hij misschien pillen? En probeerde je al met een spuitje? Dat is soms effectievere dwang dan laten drinken... Wat ellendig!
heb een baan. ben per 15 sept niet meer beschikbaar voor overdag oppassen. fijn voor mij!
Ik ben vrijquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:34 schreef moussy het volgende:
Wat is het zo een lange dag meteen LadySvrij nemen zat er niet in, of wilde je dat bewust niet? Ik vind het wat sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |