Geen idee. In de speech werd dat niet gezegd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar sommige wereldrecords zijn deze Spelen opnieuw verbroken. Is dat meegeteld?
is dat niet een technische KO?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:09 schreef Suijk het volgende:
Ik zit die KO's even te tellen. RSC is 'Referee Stopped Contest', is dat een Knock Out?
zit ik in de organisatie of maak jij daar deel van uit ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef dndiek het volgende:
Zorg maar voor alle antwoorden, dan zorg ik voor een eindstand....
Mee eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit ik in de organisatie of maak jij daar deel van uit ?
Jij moest vroeger op school je eigen proefwerken nakijken ? en daarbij hadden jullie een leraar die zei dat hij bij het ontvangen van de goede antwoorden hij de cijfers wel wilde geven ?
Ga ff lekker verder met zeikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:30 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mee eens.
Mag toch wel verwachten dat als je iets als dit organiseert, en redelijk wat mensen doen er aan mee, dat je het dan ook netjes afrondt. Wel een domper zo.
Doe eens niet zo sneu zeg.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga ff lekker verder met zeiken
Zal ik je maar vast schrappen uit de uitslag?
Houd je bek als je niet weet waar het over gaat
Wie doet er hier nu sneu over iets waar je totaal niet van weet waar het over gaat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sneu zeg.
Is goed joh: als dit jouw normale manier van reageren is op een beetje kritiek, dan schrap me inderdaad maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |