Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
Instructie voor TS:
[ afbeelding ]
iPods zijn overschatte kutapparaatjes.
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
Instructie voor TS:
[ afbeelding ]
Je moet inderdaad een Creative kopen. Veel degelijker spul. Goed dat je d'r zelf al aan dacht!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.
Nee, geef mij maar iPod.
(Het is nu alleen nog maar wachten op de reacties van; kneus je moet een creative blabla kopen of zo, veel betere kwaliteit en goedkoper en mooier en leuker en ik krijg er een boner van etc. etc..)
Niks geven.. Gewoon betalen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Want? Ik heb nu voor 115 euro en mooie 60GB iPod Video gekocht. Ik hoef geen HiFi kwaliteit, ik hoef geen 20000GB en ik hoef al helemaal geen achterlijk groot en zwaar ding wat er achterlijk uitziet.
Nee, geef mij maar iPod.
(Het is nu alleen nog maar wachten op de reacties van; kneus je moet een creative blabla kopen of zo, veel betere kwaliteit en goedkoper en mooier en leuker en ik krijg er een boner van etc. etc..)
Mwa ik wil toch wel het grootste deel van mijn muziek kwijt kunnen.. En een iPod ziet er gewoon mooi uit, werkt makkelijk en is niet zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:41 schreef Misanthropist het volgende:
RIPod
Koop gewoon een mp3-speler voor vijf tientjes bij de media markt
Ik ook, m'n iPod doet het al meer dan vijf jaar zonder enig euvel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Quir het volgende:
Ohja, en ik spreek wel degelijk uit ervaring fanboy.
Mijne hebben het ook lang uitgehouden, maar ik heb het ook niet over prestaties op zich maar over de verhouding met de prijs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ook, m'n iPod doet het al meer dan vijf jaar zonder enig euvel.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:03 schreef longinus het volgende:
mijn computer doet het niet en de helpdesk is alleen per computer bereikbaar
Zit daar ergens een qwerty-toetsenbod op?quote:
NOG MEER KNOPJES ZELFquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit dar ook een qwerty-toetsenbod op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NOG MEER KNOPJES ZELFOw, jammer, want ik zet veel berichtjes in mijn agenda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, dat vind ik niet zo boeiend. Als m'n iPodje dood is komt er gerust een nieuwe, en niet door het merkje maar omdat 'ie zo mooi naadloos samenwerkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:54 schreef Quir het volgende:
Mijne hebben het ook lang uitgehouden, maar ik heb het ook niet over prestaties op zich maar over de verhouding met de prijs.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
Zonder dat gehypte onding had de hele wereld anders nog met discmans rondgelopen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:39 schreef nietzman het volgende:
Zonder dat gehypte onding had de hele wereld anders nog met discmans rondgelopen.
Want dat is echt heel erg nodigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:05 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
[..]
Niet eens touch screen.
Creative ziet er niet uit, maar waarom niet mp3's op je phone afspelen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:33 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar iPod.
Die moet je toch importeren? Ik ben na drie keer zo'n schermpje bij drie verschillende eiiiiiiiiipots ook klaar met die kankerdingen. Dus zoek een goed(lees: blijft langer heel dan een jaar) alternatiefquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je moet inderdaad een Creative kopen. Veel degelijker spul. Goed dat je d'r zelf al aan dacht!
Moet je ook wel zo'n telefoon hebben hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Creative ziet er niet uit, maar waarom niet mp3's op je phone afspelen?
Iets met een i in ieder geval dan is het hipquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Zucht. Krijgen we die iPod vs. Creative-discussie weer.
Ik heb nu een Creative, maar zodra er grotere flashplayers komen voor een fatsoenlijke prijs, ga ik ws ook over op iPod, denk ik. Alhoewel: iRiver heeft prachtige flashplayers momenteel! (of was het nou iAudio?).
Geen idee, vraag het me ook af. Sony Ericsson heeft bij bepaalde modellen ook een i achter het modelnr staan (bijv 520 en dan hebben ze ook nog 520iquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:41 schreef flipp. het volgende:
[..]
Iets met een i in ieder geval dan is het hip.
Weet iemand eigenlijk waar die i voor staat?
internet volgens mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het me ook af. Sony Ericsson heeft bij bepaalde modellen ook een i achter het modelnr staan (bijv 520 en dan hebben ze ook nog 520i).
dat zou ook kunnen idd.quote:
Voor het eerst ben ik het met jou eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:11 schreef Beauregard het volgende:
Instructie voor TS:
[ afbeelding ]
Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met jou eens.Al die apple shit is zwaar over(priced)/(rated).
Ja, lelijke ondingen waar op een clubje bleke nerds na niemand brood in zag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hmm nee.![]()
MP3 spelers bestonden al lang voor de ipod
De ontwikkeling misschien nog niet eens. Maar het was de nokia 3310 van de mp3 spelers. Ineens had iedereen er eenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, lelijke ondingen waar op een clubje bleke nerds na niemand brood in zag.
Van mij mag je een iPod niets vinden hoor, maar ga niet ontkennen dat de iPod een behoorlijke invloed had op de ontwikkeling van de mp3speler.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, lelijke ondingen waar op een clubje bleke nerds na niemand brood in zag.
Van mij mag je een iPod niets vinden hoor, maar ga niet ontkennen dat de iPod een behoorlijke invloed had op de ontwikkeling van de mp3speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |