Tof! Wel redelijk duur alleen. Even over nadenken nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
10 november in Tivoli iig.
En ik jou nog niet, mooie boel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik heb Grobbel eindelijk in het echt gezien!
Ik val anders behoorlijk opquote:
Ah leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Love Mae King het volgende:
Ik vinnem wel vet, Live Lounge stielo. Maar goed, even vorig en dit onderwerp combinerend, Mystery Jets spelen voorprogramma van The Kooks in de HMH
Verder vooral veel biertjes gedronken in de zon op de Beschaving, en veel te weinig bands gezien/gehoord. Ah well...
Haha, ik heb je nog wel op de Beschaving een paar keer voorbij zien hobbelen op een afstandje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah leef jij ook nogsinds Lowlands was je op de missing list
Laat ze doodvallenquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef frame-saw het volgende:
oh my gad
take only what you nieeeeeed from me
Gosh, ik moet echt meteen weer de MGMT versie horen om me ervan te verzekeren dat dit lied níet kut is.
Mag ik zeggen dat ik het weiig bijzonder vind?quote:Langzaam maar zeker begint de line-up voor London Calling in november rond te komen.
Glasvegas, The Courteeners, Friendly Fires, White Lies, Baddies, Twisted Wheel en Slow Club zijn toegevoegd aan de immer groeiende lijst.
Eerder bevestigden Cajun Dance Party, the Magistrates, FrYars en Wild Beasts hun komst naar het London Calling festival in Paradiso.
Ik. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er volgende week vrijdag allemaal naar de kick-off van Popronde 2008, in Nijmegen?
Altijd leuk! [ afbeelding ]
Ooohhh, dan kom ik jou nog wel tegen bij Okieson?quote:
Tuurlijk! Ik lig met m'n slaapzak al voor de deur van het café te wachten.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ooohhh, dan kom ik jou nog wel tegen bij Okieson?
Nietus! Ik fietste er om 18 uur nog langsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik lig met m'n slaapzak al voor de deur van het café te wachten.
Een mooi verjaardagscadeautje dacht ik zoquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:35 schreef portie het volgende:
23 september als ik me niet vergis ... das nog...23 nachtjes slapen
Da zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Belangrijker: Wanneer komen ze naar Nederland?
Ah, maar ik lig natuurlijk aan de achterkant, bij de artiesteningang.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nietus! Ik fietste er om 18 uur nog langs
En dan zeg je niet even hoiquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:09 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Haha, ik heb je nog wel op de Beschaving een paar keer voorbij zien hobbelen op een afstandje.
Maar ja, its safe to state i'm still alive![]()
En jij ook weer begrijp ik? hehe
Ik snap dat dus niet he, want van speed ga je toch zo hard als een Jamaicaan?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik ben weer een stuk meer levend dan op lowlands![]()
Als je het bewust inneemt wel ja, maar dat was bij mij niet het geval dus ik raakte er nogal van in paniek. Bovendien gebruik ik medicijnen waar speed niet zo goed mee samen gaat dus je kon me opvegenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet he, want van speed ga je toch zo hard als een Jamaicaan?
In ieder geval qua pratenquote:
Klopt niet! Ik ben heul liev! Hard werken is dan wel weer kut, jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:18 schreef lienelien het volgende:
Muzieksmaak gelinkt aan persoonlijkheid
ook eigenlijk niets nieuws...
Is in Nemo ook een hele xpo over, best grappig
Stiekem ben je aan het bevestigenquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:11 schreef Thijsssss het volgende:
Dat ik nog de moeite neem om te reageren op dit bericht man, wat een onzin, zonde van mijn tijd...
Meneer heb 'm doorquote:Op zaterdag 6 september 2008 02:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stiekem ben je aan het bevestigen
TOF. Wanneer is het?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:16 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Meneer heb 'm door
Omdat hier toch wel enkele electro liefhebbers rondlopen, hierbij de line-up van I Love Techno (Electro?) 2008
UNDERWORLD live | DAVE CLARKE | JUSTICE | BOYS NOIZE | RICHIE HAWTIN | DIGITALISM | DJ RUSH | BOOKA SHADE live | HOT CHIP live | FELIX KRÖCHER | TOCADISCO | PET DUO live | DR.LEKTROLUV | MAGDA | SEBASTIAN | UMEK | CROOKERS | MARCO CAROLA | ROBERT HOOD | SURKIN | FRANK KVITTA | FEADZ | AUDION live | BRODINSKI | HEARTTHROB live | DUSTY KID live | UFFIE | DJ MURPHY | TROY PIERCE | BIRDY NAM NAM live | BLOODY BEETROOTS | GAISER live | MARCEL DETTMANN | DJ MEHDI | MARC HOULE live | BUSY P | KABALE UND LIEBE | ED REC ALLSTARS | MATTHEW HOAG | LA RIOTS | PIERRE
Dat ik een treinkaartje moet kopen is de reden dat ik niet ga, ook dat lidmaatschap en servicekosten tikken aardig aan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:57 schreef Aisumasen het volgende:
Ik dacht goedkoop naar The Rascals in de Melkweg te gaan, 12 euro entree. Toch jammer dat ik even vergeten was dat mijn NS jaarkaart is verlopen, en ik komende maanden nog steeds geen OV heb. Komen toch weer 30 euro treinkosten bij.
Begrijpelijk. Nou ja, ik heb dit jaar zat geld terug gekregen van de NS door vertragingen. Het is niet zo héél erg. Daar komt bij, als ik mijn OV krijg moet ik natuurlijk op zaterdag gewoon een kaartje kopen, maar dat kan dan tenminste wel met korting. Ik koop straks wel even een maandtrajectkaart. Da's nog net goedkoper dan deze maand de hele tijd zonder korting richting het westen te moeten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat ik een treinkaartje moet kopen is de reden dat ik niet ga, ook dat lidmaatschap en servicekosten tikken aardig aan.
15 november in Gent inderdaad, sluit dus ook niet zo makkelijk aan op LCquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:56 schreef frame-saw het volgende:
[..]
TOF. Wanneer is het?
Ik ben lui ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |