Tof! Wel redelijk duur alleen. Even over nadenken nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
10 november in Tivoli iig.
En ik jou nog niet, mooie boel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:34 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik heb Grobbel eindelijk in het echt gezien!
Ik val anders behoorlijk opquote:
Ah leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:35 schreef Love Mae King het volgende:
Ik vinnem wel vet, Live Lounge stielo. Maar goed, even vorig en dit onderwerp combinerend, Mystery Jets spelen voorprogramma van The Kooks in de HMH
Verder vooral veel biertjes gedronken in de zon op de Beschaving, en veel te weinig bands gezien/gehoord. Ah well...
Haha, ik heb je nog wel op de Beschaving een paar keer voorbij zien hobbelen op een afstandje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah leef jij ook nogsinds Lowlands was je op de missing list
Laat ze doodvallenquote:Op maandag 1 september 2008 22:08 schreef frame-saw het volgende:
oh my gad
take only what you nieeeeeed from me
Gosh, ik moet echt meteen weer de MGMT versie horen om me ervan te verzekeren dat dit lied níet kut is.
Mag ik zeggen dat ik het weiig bijzonder vind?quote:Langzaam maar zeker begint de line-up voor London Calling in november rond te komen.
Glasvegas, The Courteeners, Friendly Fires, White Lies, Baddies, Twisted Wheel en Slow Club zijn toegevoegd aan de immer groeiende lijst.
Eerder bevestigden Cajun Dance Party, the Magistrates, FrYars en Wild Beasts hun komst naar het London Calling festival in Paradiso.
Ik. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaan er volgende week vrijdag allemaal naar de kick-off van Popronde 2008, in Nijmegen?
Altijd leuk! [ afbeelding ]
Ooohhh, dan kom ik jou nog wel tegen bij Okieson?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |