krijg je niet ''t imax gevoel voor terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:51 schreef Biogarde het volgende:
Op deze manier zou je bijna zeggen dat ze je aanmoedigen te gaan downloaden.
Nee, maar wel potten bier en pinda's.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef zquing het volgende:
[..]
krijg je niet ''t imax gevoel voor terug
gaat ook in 't imax hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, maar wel potten bier en pinda's.
ja die film van U2quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar men wat was t druk, vooral aan de kassa en in de parkeergarage.
zijn er ook films die 100 procent Imax zijn overigens?
Eensch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gingen die debielen jou maar eens klappen
toch niet in Maasmechelen hequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
13 euro?
Half uur aan de kassa?
Onmogelijke prijzen voor fris en/of versnaperingen?
Ik weet meteen weer waarom ik naar Kinepolis ga.
Dat is t mooie, er stond OOK een half uur wachtrij achter die 4 standalone kassa's. Sterker nog, mensen die hadden betaald via Ideal kregen gisteren geen kaartje uit dat apparaat en moesten dus alsnog in onze rij staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Athmozz het volgende:
kan je niet gewoon een kaartje reserveren via internet zodat je niet meer moet wachten?
Dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is t mooie, er stond OOK een half uur wachtrij achter die 4 standalone kassa's. Sterker nog, mensen die hadden betaald via Ideal kregen gisteren geen kaartje uit dat apparaat en moesten dus alsnog in onze rij staan
Batman had zes scenes in Imax, dus beeld tot aan de grond, de overige 2 uur was het gewoon beeld zoals in elke bios.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb nog nooit voor zover ik weet een IMAX film gezien![]()
Is het echt zo veel beter?
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef Yozzz het volgende:
Wat is IMAX?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:46 schreef Yozzz het volgende:
Wat is IMAX?
http://en.wikipedia.org/wiki/IMAXquote:
Toen ik in LA was ben ik naar zo'n IMAX theater geweest en het is gewoon een gigantisch scherm van plafond tot de vloer dus je bevind je echt in de film, nog iets indrukwekkender is IMAX 3D.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:29 schreef Leso_Varen het volgende:
Is het echt zo veel boeiender die IMAX?
Aah, een soort tussenvorm tussen een 'normale' bios en het Omniversum dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IMAX
http://www.pathe.nl/specials.asp?cat=IMAX
http://www.imax.com/ImaxWeb/welcome.do
[..]
Toen ik in LA was ben ik naar zo'n IMAX theater geweest en het is gewoon een gigantisch scherm van plafond tot de vloer dus je bevind je echt in de film, nog iets indrukwekkender is IMAX 3D.
Naar Antwerpen rijden kost niks?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
13 euro?
Half uur aan de kassa?
Ik weet meteen weer waarom ik naar Kinepolis ga.
Holland...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..], Antwerpen.
Ik ben al in geen tijden meer in Holland naar de bios geweest, laatste was Kill Bill.
In dit geval is het goed gebruikt, aangezien ze in Zuid-Holland woont.quote:
Dus jij hebt ook geklapt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:43 schreef SunChaser het volgende:
En dan gaan er nog wat debielen klappen ook nog
Lijkt me helemaal niet prettig... dan moet je veel te veel heen en weer kijken om alles te zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
het is gewoon een gigantisch scherm van plafond tot de vloer dus je bevind je echt in de film, nog iets indrukwekkender is IMAX 3D.
Dat doe je in het echt toch ook niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet prettig... dan moet je veel te veel heen en weer kijken om alles te zien.
Krijg je daar geen zere nek van?
Batman Begins is dan ook niet in IMAX opgenomen, terwijl zes scenes van The Dark Knight dat wel zijn. Je ziet dus absoluut verschil.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Wellicht nogmaals kijken dan. Non-imax gekeken, maar BB wel in Imax gezien, en ik mistte de noodzaak eerlijk gezegd...
Ik meen me te herinneren dat er een paar scenes wel degelijk in IMAX opgenomen waren... Maar daar moet ik de DVD voor opgraven...quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:24 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Batman Begins is dan ook niet in IMAX opgenomen, terwijl zes scenes van The Dark Knight dat wel zijn. Je ziet dus absoluut verschil.
Verdronk hij aansluitend ook marketingsgewijs slim in een sloot van cola? Dan is het namelijk wel weer amusant.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
Toespraken
Wij kregen ooit een toespraak bij Titanic in Tuschinski in Amsterdam. De man had een kapiteinsuniform aan en gooide een reddingsboei de zaal inStuitend!
Ik zou helemaal dubbel liggenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhhh, een paar jaar geleden kregen we ook zo'n "toespraak."
Dat was bij Spongebob the movie (ofzo)![]()
En we zaten maar met 4 man in de zaal.
"Ja, het gaat hier over een spons, die diep in de zee leeft... "
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:31 schreef yvonne het volgende:
13 euro?
Half uur aan de kassa?
Ik weet meteen weer waarom ik download.
Een paar jaar geleden kostte het nog gewoon 12 gulden ofzo als je naar de bios wilde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef SunChaser het volgende:
Films kosten soweiso al tien euro als ze langer dan 2 uur duren dus die drie euro extra, ach
Ik kan me de tijd van 10 gulden voor een bioscoopje nog herinneren... Bij overgang naar de euro hoopte ik ook gewoon op 5-7,50 voor een filmpje (kaartjes waren in guldens namelijk inmiddels al 15 gulden geworden)...quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kostte het nog gewoon 12 gulden ofzo als je naar de bios wilde.
Ik vind 13 euro gewoon belachelijk veel voor een bioscoop bezoekje.
Van de week smiddags naar TDK geweest, en met zo'n Pathe voordeelpas kost het je maar 6 euro geloof ik, dus dat is prima te doen. Dan heb je geen IMAX, maar goed, zoals ik al zei, daar ga ik niet extra voor betalen.
En zoals ik ook al zei, in HongKong betaal je 5 euro ofzo om 'savonds naar een IMAX bios te gaan.
Nou, de een na laatste keer dat ik naar de bios ging was het 7.50.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:59 schreef SunChaser het volgende:
Films kosten soweiso al tien euro als ze langer dan 2 uur duren dus die drie euro extra, ach
Daarom:quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kostte het nog gewoon 12 gulden ofzo als je naar de bios wilde.
Ik vind 13 euro gewoon belachelijk veel voor een bioscoop bezoekje.
Van de week smiddags naar TDK geweest, en met zo'n Pathe voordeelpas kost het je maar 6 euro geloof ik, dus dat is prima te doen. Dan heb je geen IMAX, maar goed, zoals ik al zei, daar ga ik niet extra voor betalen.
En zoals ik ook al zei, in HongKong betaal je 5 euro ofzo om 'savonds naar een IMAX bios te gaan.
De meeste bioscopen weren die pubers gewoon hoor, mensen komen daar voor de film, of je moet je filmgang opofferen om de overlast te melden waarna de jongens gewoon een bioscoopverbod krijgen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:03 schreef Jarno het volgende:
De biowatte? Dat is toch zo'n hangplek voor Marocs oid?
Ik heb in de Cinemec in Ede anders weinig last van irritante mensen of zandhappers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:03 schreef Jarno het volgende:
De biowatte? Dat is toch zo'n hangplek voor Marocs oid?
Wtf...quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhhh, een paar jaar geleden kregen we ook zo'n "toespraak."
Dat was bij Spongebob the movie (ofzo)![]()
En we zaten maar met 4 man in de zaal.
"Ja, het gaat hier over een spons, die diep in de zee leeft... "
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gingen die debielen jou maar eens klappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |