Viel mij ook op inderdaad dat er ineens een BOB bus schijnt te rijden.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:50 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Nee s nieuw lijkt me want heb t nooit eerder gezienmaar bij de bushalte staat : Rotterdam - Maasland - Hoek van Holland
Ik help nu mee dus dat komt goedquote:Op donderdag 20 november 2008 14:16 schreef kassenbouwer het volgende:
Het wordt trouwens ook wel eens tijd dat dit topic vol komt en dat we dan een nieuwe titel krijgen. Als de sneeuw straks op de straten ligt aankomend weekend, kan ik me weinig voorstellen bij files naar het strand
Inclusief die van mij nog 39 posts te gaan..quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik help nu mee dus dat komt goed
Wel files op de Maasdijk...quote:Op donderdag 20 november 2008 14:16 schreef kassenbouwer het volgende:
Het wordt trouwens ook wel eens tijd dat dit topic vol komt en dat we dan een nieuwe titel krijgen. Als de sneeuw straks op de straten ligt aankomend weekend, kan ik me weinig voorstellen bij files naar het strand
Uhh foto ?quote:Op zondag 23 november 2008 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie Leanne nog zien fietsen vannacht?
Ow, die ken ik niet hoorquote:
Ja, valt een aardige laag (voor Nederlandse standaarden)...Gelukkig is het weekend.. anders stond nu het halve land stil...quote:Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet hoor![]()
Er ligt trouwens best wel veel sneeuw nu hierzo
Ik ook.. al heet het al een tijdje.. Exotic Green Halquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ThaRooP het volgende:
Nog naar oud & nieuw feesten dit jaar?![]()
Ik ga naar de balleringhal
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef ThaRooP het volgende:
Nog naar oud & nieuw feesten dit jaar?![]()
Ik ga naar de balleringhal
Ik neem aan Zweeds? Vechtclub? wat een rare naam voor een bandquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:07 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Ik ga wss naar Rotown..met slagsmålsklubben
Ik heb in de tijd dat ik in Zweden woonde wel wat rare bandnamen voorbij zien komen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Haha ja het betekent idd vechtclub! Hier wat info:
Slagsmålsklubben (often abbreviated as SMK) is an electro/pop group from Norrköping, Sweden. The name Slagsmålsklubben is a literal Swedish translation of the title of the novel and film Fight Club, it actually translates into "The Fight Club". They have released three full length albums so far. Along with their side projects, they have been featured on Björk's compilation CD Army of Me: Remixes and Covers.
Maarja, er zijn zoooveel rare bandnamen
Dat is waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef Ourbovinepublic het volgende:
Tof dat je in Zweden hebt gewoond! Lijkt me wel vet als je die taal helemaal kent enzo. En die bandnamen zijn idd grappig.. Oh en een cover van Umbrella, wie heeft die nou niet gecovered haha.
Schijnt ook door 's-Gravenzande te rijden.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:26 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zag vandaag ook iets bij de halte van bus 31 in naaldwijk over de BOB bus ofzo..
Yeaa (H) ik had nog n mail gehad, want ik wilde er meer over weten en had dus gebeld..:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schijnt ook door 's-Gravenzande te rijden.
Zekerquote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef dubidub het volgende:
Aloha.
Net forgetting sarah marshall zitten kijken, hoe droog
Ik ben 28-29-30 december in Gent... Ik vermoed dat we bij de grens toch gecontroleerd gaan worden... Mogen ze mooi door in de stinkende sportspullen kijkenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
ik ben met Oud en Nieuw lekker in België. Kan ik lokaal ff dik vuurwerk halen ^^
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef PieterBas het volgende:
Man vindt bier drinken achter stuur heel normaal![]()
quote:want alle kassenbouwers drinken achter het stuur.
ik ging regelmatig zelfs op oudjaarsdag vuurwerk halen in belgie, nog nooit een controle gezien!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben 28-29-30 december in Gent... Ik vermoed dat we bij de grens toch gecontroleerd gaan worden... Mogen ze mooi door in de stinkende sportspullen kijken
MACCABEES!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik hier nu op zeggen
Eindelijk iemand die ze kent!quote:
haha ja klopt (A) maare iemand uit het WESTLAND die indie kent dat is toch wel erg uniek moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ze kent!
Maar je zit ook weer lekker te posten in het Indie-topic zie ikDus het verbaast me dan eigenlijk niets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |