abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61880054
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:15 schreef schoelje het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders uitrekenen, het nieuwe gemeente huis kost naar schatting 90.000.000,- miljoen euro's, in het Westland wonen 99.374 mensen = 905 euro per inwoner. Dat lijkt idd wel mee te vallen, maar waarschijnlijk betaalt minder dan de helft in het Westland belasting dus dat wordt dan toch 1800 euro. Ik ga daar liever lekker van met vakantie dan dat ik betaal met zo'n megalomaan project.
Ben met je eens dat het een duur project is, maar nogmaals, zoveel kost het de burger niet.

Een deel wordt vanuit de overheid gesubsidieerd, en de rest wordt door een intern orgaan van de overheid gefinancierd, of terwijl áls we er sowieso iets van gaan merken zal dat verdeeld over een heel flink aantal jaren gebeuren en dan is de schade best te overzien.

En dat minder dan de helft in het Westland belasting betaald lijkt me ook overdreven, maar het zal er vast in de buurt komen
pi_61881375
Moet je nagaan, dat het Westland bij de Top25 van grootste steden in Nederland hoort (misschien 26) en het minst van de overheid krijgt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 24 september 2008 @ 19:32:20 #153
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_61884584
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:15 schreef schoelje het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders uitrekenen, het nieuwe gemeente huis kost naar schatting 90.000.000,- miljoen euro's, in het Westland wonen 99.374 mensen = 905 euro per inwoner. Dat lijkt idd wel mee te vallen, maar waarschijnlijk betaalt minder dan de helft in het Westland belasting dus dat wordt dan toch 1800 euro. Ik ga daar liever lekker van met vakantie dan dat ik betaal met zo'n megalomaan project.
Best duur
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_61935641
Ongelofelijk, wat een #$&@ werken er op het postkantoor in Naaldwijk. Ik ben zo boos dat ik direct een mooie klachtenbrief heb geschreven. Ik hoop natuurlijk dat ik hier niemands familie beledig
Tot 3 keer toe heb ik geprobeerd mijn bankpas op te halen.

Ik citeer uit mijn brief:
quote:
Op dit moment woon ik sinds kort op kamers in Amsterdam. Vorige week bleek mijn pinpas geskimd te zijn en de Rabobank zou een nieuwe opsturen. Aangezien ik dus doordeweeks in Amsterdam ben, was ik er niet om de pas persoonlijk in ontvangst te nemen van de postbode. Toevallig kwam ik die dag laat in de middag in Naaldwijk aan. Een pakketbezorger van TNT die ik toen tegenkwam in de straat zei dat de pas waarschijnlijk al weer in het postkantoor terug was en dat ik het wel kon proberen om de pas op te halen. Een van de uiterst onvriendelijke medewerksters zei mij dat dat echt niet kon en dat ik om 10:00 uur de volgende morgen kon terugkomen. Dit stond op het afhaalbriefje, dus ik nam er maar genoegen mee.

De volgende dag ging ik om kwart voor één naar het postkantoor. Ik zou direct doorgaan naar Amsterdam vanwege een college en dacht zo de pas te kunnen ophalen voordat ik met de bus mee zou gaan. Bij het postkantoor aangekomen, werd mij al direct op een snerpende toon duidelijk gemaakt dat de dames lunchpauze hadden. Ik heb geprobeerd mijn probleem op een rustige manier uit te leggen: ik woon in Amsterdam, moet een bus halen om één uur, ik kan niet wachten tot de lunchpauze is afgelopen, de dames waren toch nog niet aan het eten en liepen wat rond en ik heb geld nodig, want anders kan ik de week niet doorkomen! Beide medewerksters bleken totaal niet voor rede vatbaar. De dames moesten namelijk eten. Dat ik eventueel een week lang zonder geld kwam te zitten en helemaal geen eten kon kopen, scheen ze niet te deren. Ik moest morgen maar weer terugkomen… Dat heb ik dan ook gedaan en door toedoen van deze medewerksters heb ik dus vandaag weer 2 maal 2 uur moeten reizen om de pas op te halen.
Pff, mijn hart is gelucht
Maak nie regtig saak nie
pi_61938283
en terecht
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:22:28 #156
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_62063526
Zo, welkom in oktober
pi_62063820
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef ThaRooP het volgende:
Zo, welkom in oktober
En 3 keer natgeregend vandaag
pi_62064237
@Kassenbouwer; lekker kut. TNT laat de laatste tijd sowieso veel te wensen over. Bevalt het een beetje in A'dam? Studeer je daar?

En wat een grafweer. Ik word er spontaan depressief van.

Gelukkig zit ik over 48 uur in Amerika

Hallóó 38 graden
Vivre
pi_62067829
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Strychnine het volgende:
@Kassenbouwer; lekker kut. TNT laat de laatste tijd sowieso veel te wensen over. Bevalt het een beetje in A'dam? Studeer je daar?

En wat een grafweer. Ik word er spontaan depressief van.

Gelukkig zit ik over 48 uur in Amerika

Hallóó 38 graden
Postkantoren B.V. heeft in ieder geval mijn klacht in behandeling genomen, dat is al wat. En hun manager is ook op de hoogte gesteld volgens het mailtje en zou de klacht doorspreken met de medewerksters. Net goed voor ze...
Maar ik studeer inderdaad in Amsterdam, mijn master rechten. Geweldige stad hoor, beter dan het Westland Maar dat mag ik eigenlijk hier niet zeggen
Maak nie regtig saak nie
pi_62080706
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 02:27 schreef kassenbouwer het volgende:

Maar ik studeer inderdaad in Amsterdam, mijn master rechten. Geweldige stad hoor, beter dan het Westland Maar dat mag ik eigenlijk hier niet zeggen
Mag je best zeggen hoor
pi_62083061
Fijn dat het zo bevalt kb
Zware studie, maar erg tof. Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar te studeren, dan wil ik ook rechten doen, of medicijnen (ja, het verschilt nogal van elkaar, maar het lijkt me allebei heel interessant )

Ik ga er 2 weekjes vandoor, ik ga naar Las Vegas
Dus tot over 2 weken
Vivre
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:51:00 #162
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62083543
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Strychnine het volgende:
Fijn dat het zo bevalt kb
Zware studie, maar erg tof. Ik zit er ook aan te denken om volgend jaar te studeren, dan wil ik ook rechten doen, of medicijnen (ja, het verschilt nogal van elkaar, maar het lijkt me allebei heel interessant )

Ik ga er 2 weekjes vandoor, ik ga naar Las Vegas
Dus tot over 2 weken
Veel plezier

Wij houden ons hoofd wel boven water hierzo, goeiemorgen wat een plensbuien af en toe.
pi_62086575
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef Mindsurfer het volgende:

[..]

Ben met je eens dat het een duur project is, maar nogmaals, zoveel kost het de burger niet.
Wie betaald de overheid dan?
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef Mindsurfer het volgende:
En dat minder dan de helft in het Westland belasting betaald lijkt me ook overdreven, maar het zal er vast in de buurt komen
Ik heb 2 kinderen die geen belasting betalen, om maar even wat te noemen Geloof me, ik ken meer gezinnen die met meer kinderen zijn dan volwassenen dan andersom. Eveneens ken ik een hoop klaplopers die een uitkering trekken en dus overal kwijtschelding voor krijgen. Het Westland is nogal gemakkelijk in centjes uitdelen en kwijtscheldingen toekennen, geloof me.

Ex beweerd dat in het oude postkantoor van 's-Gravenzande een McDonalds komt. Nu geloof ik er geen hol van maar hij is er stelling van overtuigd
pi_62087335
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wie betaald de overheid dan?
[..]

Ex beweerd dat in het oude postkantoor van 's-Gravenzande een McDonalds komt. Nu geloof ik er geen hol van maar hij is er stelling van overtuigd
Yeah right...
McDonalds... en dan in 's-Gravenzande... kan het altijd nog beter in Naaldwijk. Of McDonalds weet iets, wat de bewoners van 's-Gravenzande nog niet weten...Misschien toch een nieuwe koningswerf binnen een jaar
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:32:32 #165
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62095797
MacDonalds in het westland M'n portomonnee, wat doen ze

Dan is die domino's pizza in Naaldwijk toch echt een beter plan
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:05:46 #166
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62100131
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:32 schreef dubidub het volgende:
MacDonalds in het westland M'n portomonnee, wat doen ze

Dan is die domino's pizza in Naaldwijk toch echt een beter plan
QFT!! domino's!

Tevens sinds een lange tijd weer. Zie dat we nieuw bloed hebben.. welkom allen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62133107
Vorige week ben ik eens door het Westland gaan varen (Rondvaart). De schipper heeft me kennis laten maken met de Kromme Jongens. Best grappig moet ik toegeven! Dat nummer Ai Ai ai werd hard meegezongen door wat westlanders die bij ons op de boot zaten.

Wat zijn nu eigenlijk een beetje de populairste nummers?
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:36:49 #168
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62133247
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 19:31 schreef Ichiko het volgende:
Vorige week ben ik eens door het Westland gaan varen. (Rondvaart) De schipper heeft me kennis laten maken met de Kromme Jongens. Best grappig moet ik toegeven!

Wat zijn een beetje de populairste nummers?
Bloemkool
't leed der tuinders
Klauwe benne vuil

't zijn d'r zoveel, met allemaal mooie oneliners erin.

Ik zat pas in de slimerick in naaldwijk naast die vent die tijdens 't laatste teeltbal (laatste optreden echte kromme jongens) die kassenbouwer speelde. Hij begon op voerzoek nog effe te zingen:
quote:
Het is half zes, die klote wekker gaat
Kom uit je nest, anders ben je te laat
In regen en wind, in hitte of in kou
Om 10 uur een bakkie
Tuinder Oeauw Kassenbouw
pi_62133739
Een hete nacht in een kouwe koelcel
Ben
Bordeel an de Dijk
  zondag 5 oktober 2008 @ 15:34:58 #170
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_62148336
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:36 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Yeah right...
McDonalds... en dan in 's-Gravenzande... kan het altijd nog beter in Naaldwijk. Of McDonalds weet iets, wat de bewoners van 's-Gravenzande nog niet weten...Misschien toch een nieuwe koningswerf binnen een jaar
Dat is een zorgplein, zou extreem weird zijn als daar een McDonalds komt... maar goed
koekje erbij?
pi_62149132
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Dat is een zorgplein, zou extreem weird zijn als daar een McDonalds komt... maar goed
Het lijkt me echt geen plek voor de Mc (heel 's-Gravenzande trouwens niet ). Maar we zullen zien of m'n ex gelijk krijgt

Komt er een domino's in Naaldwijk?
pi_62153772
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 15:34 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Ik kreeg nog wel eens het dokteradvies om meer zout (chips en patat) te gaan eten.. en idd, dat was me nog even ontschoten dat daar ook de dokter en de apotheek zit.
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:37:53 #173
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62168613
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:53 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik kreeg nog wel eens het dokteradvies om meer zout (chips en patat) te gaan eten.. en idd, dat was me nog even ontschoten dat daar ook de dokter en de apotheek zit.
mogge volk!

laatste tijd beetje stilletjes hier..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62171228
Over stil gesproken, was zaterdag middag (en avond ) in 't Winkeltje, nu was het daar vroeger nog een grote drukke chaos rond 11 uur 's-avonds, maar het was gewoon zielig leeg daar.

Daarna naar Scantraxx in A'dam geweest waar het een stuk drukker was
  maandag 6 oktober 2008 @ 13:26:07 #175
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_62171424
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:18 schreef Mindsurfer het volgende:
Over stil gesproken, was zaterdag middag (en avond ) in 't Winkeltje, nu was het daar vroeger nog een grote drukke chaos rond 11 uur 's-avonds, maar het was gewoon zielig leeg daar.

Daarna naar Scantraxx in A'dam geweest waar het een stuk drukker was
Waarschijnlijk waren er veel naar het feestpaleis?
pi_62173731
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:26 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Waarschijnlijk waren er veel naar het feestpaleis?
Ahhhh, dat verklaard een hoop!
pi_62185508
Goedenavond
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:29:17 #178
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_62225754
Iedereen gefeliciteerd met mijn verjaardag
pi_62237533
Gefeliciteerd
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:09:41 #180
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62238012
Bier en biefte voor ThaRooP
pi_62316274
Hey ik heb dat vuurwerk gehoord..vroeg me al af wat het was
Saartje
pi_62347336
Had het vuurwerk inderdaad gehoord. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon een lolbroek was die zijn eerste lading illegale import ging uitproberen.

Ik zal er eens langs rijden, want ik begreep dat er nu continu een beveiligingsmannetje op de uitkijk staat.
pi_62358578
Zou er iemand in zee liggen?
Ik hoor en zie nu al een uur een helicopter over het strand van Monster vliegen. Ik denk ik google even op "reddingsbrigade helikopter" en toen kreeg ik dit soort type helicopters:

Zo ziet de helikopter die ik over het strand zie gaan er ook uit...
pi_62375053
quote:
Grote zoekactie op strand Ter Heijde

Ter Heijde -
Voor de kust en op de stranden van Westland is maandag een grote zoekactie gehouden na de vondst van een hoopje kleren.

's Middags werd op het strand van Ter Heijde door wandelaars een hoopje kleding, schoenen en daarin twee ringen gevonden.

De politie, brandweer, kustwacht en reddingsbrigade startten daarop een grote zoekactie, die eindigde toen het donker werd. Volgens de politie is het onwaarschijnlijk dat iemand de spullen is vergeten en daarom ging men er van uit dat iemand de zee of de duinen ingegaan was.

Bij de zoekactie doorzochten de verschillende diensten met behulp van een helikopter en speurhonden ruwweg het strand en duinen van Hoek van Holland tot Kijkduin, maar niemand werd gevonden.
pi_62388802
Hoe is het nu verder met de krakers eigenlijk? Ik las op GeenStijl dat dat huis in Monster een soort Obersalzberg of Adlerhorst moest gaan worden?
Maak nie regtig saak nie
pi_62389778
Dat was toch dat spookhuis was gekraakt was om het op te knappen? Lekker dan
Saartje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:37:28 #188
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_62392303
Waren een paar lui wezen rellen bij dat huis.
En sjaak van der tak besloot op te treden voor de veiligheid van de buurt en heeft daarbij de ME ingezet die ze zaterdagochtend eruit haalden. Maar het is wel een raar verhaal, en ik heb nooit het idee gehad dat nie krakers een aanwinst voor de buurt waren.
haat het niet dan schaad het niet...
pi_62395436
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:09 schreef Mindsurfer het volgende:

[..]

Vaag verhaal. Een hoopje kleding, 1 paar schoenen en twee ringen? Lijkt me niet dat je zoiets vergeet.

En nog niks gehoord van een melding dat er een persoon missende is? Vreemd....
pi_62395479
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:37 schreef Heinekenner het volgende:
Waren een paar lui wezen rellen bij dat huis.
En sjaak van der tak besloot op te treden voor de veiligheid van de buurt en heeft daarbij de ME ingezet die ze zaterdagochtend eruit haalden. Maar het is wel een raar verhaal, en ik heb nooit het idee gehad dat nie krakers een aanwinst voor de buurt waren.
Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.

Maar hoe zit het met de oorspronkelijke bewoners? Dat huis ziet er niet echt oud uit. Zijn die abrupt overleden ofzo? Heb ook nog verhalen gehoord over drugsdealers die daar gewoond zouden hebben, maar dat was volgens mij dan alweer na de oorspronkelijke bewoners.
pi_62414137
Oh is het dát huis, dat huis is toch nog niet zo oud? Ook zonde
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:42:59 #192
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_62467927
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:13 schreef Ichiko het volgende:

[..]

Wat is nu eigenlijk de geschiedenis van dat huis? Heb wel gehoord dat mensen daar rare verschijningen hebben gezien en vreemde geluiden konden horen, vandaar de stempel 'spookhuis'.

Maar hoe zit het met de oorspronkelijke bewoners? Dat huis ziet er niet echt oud uit. Zijn die abrupt overleden ofzo? Heb ook nog verhalen gehoord over drugsdealers die daar gewoond zouden hebben, maar dat was volgens mij dan alweer na de oorspronkelijke bewoners.
Het huis was in beslag genomen omdat de oorspronkelijke eigenaar in de gevangenis is beland.

Maar het verhaal gaat dat de bewoners daarvoor verhuist zijn omdat er ramen 's nachts open gingen en gordijnen open en het er altijd koud was hoeveel er ook gestookt werd.
verder was de vrouw des huizes destijds ooit door een "spook" van de trap scheen geduwd. Zij heeft hierbij een letsel opgelopen.

Klinkt voor mij eerder dat de vrouw een roseetje teveel op had.
haat het niet dan schaad het niet...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:47:45 #193
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62468043
D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:56:45 #194
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_62468260
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:47 schreef dubidub het volgende:
D'r scheen pas bij 't busstation in Naaldwijk een dooie man op een stoeltje van zo'n halte gezeten te hebben. Niks gezien, gelukkig
Inderdaad, me pa zei het ook, maar ik heb ook niets gezien
pi_62469051
quote:
Stond een paar dagen geleden in de krant.. een 59 jarige man uit Monster
pi_62485539
quote:
Wat?! Raar...
Er zit wel altijd zo'n man in de buurt bij die telefooncel. Maar die leeft wel volgens mij.
Maak nie regtig saak nie
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:48:05 #197
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62488707
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Wat?! Raar...
Er zit wel altijd zo'n man in de buurt bij die telefooncel. Maar die leeft wel volgens mij.
Jij bedoelt die alcoholist. Die heeft ondertussen zo'n resistentie opgebouwd, die ken zelfs ebola te lijf gaan
pi_62489186
Wie gaat er volgende week touwtrekken in de kas? Ik ben er hoogstwaarschijnlijk weer bij om aan te moedigen
Saartje
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:14:54 #199
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62489289
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wie gaat er volgende week touwtrekken in de kas? Ik ben er hoogstwaarschijnlijk weer bij om aan te moedigen
M'n baas vroeg nog of ik mee wilde doen. Ben vergeten een animocheck te doen Zal er ws. dus ook niet bijzijn.
pi_62501420
Wat een idioten wonen er toch ook in het Westland.
En wordt ik wakker in Amsterdam. Denk je dat je veilig bent, zet je de tv aan, zie je gelijk die kop van Sjaak op de tv...
Maak nie regtig saak nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')