Inderdaad alles trildequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef kassenbouwer het volgende:
Wow... dat was net een harde donderslag in Naaldwijk
Dat verklaart dat het analoge tv-signaal zo verschrikkelijk slecht was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Hmm... dan zal die knal wel van de zendmast zijn geweest. Zo hard heb ik het echt nog nooit gehoord!
Zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Laatste nieuws van de Koningswerf in 's-Gravenzande: Minimaal 2 maanden gesloten met de kans dat het nooit meer open gaat (en dus gelijk beginnen met nieuwbouw)
Dit is eigenlijk best wel triest
In Monster kan er alleen nog maar gedroomd worden van een winkelcentrum.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo![]()
![]()
Het ging al niet al te best met de 's-Gravenzandse middenstad... Gooi er dan maar een nieuw centrum neer.
Ik ga ook liever naar Naaldwijk dan naar het centrum van 's-Gravenzande..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
In Monster kan er alleen nog maar gedroomd worden van een winkelcentrum.![]()
Maar de Tuinen kaapt elk winkelend publiek weg uit 's Gravenzande dunkt mij.
Ja. Toen ik klein was was 's-Gravenzande the place to be, iedereen kwam ook hier winkelen. Maar toen de Tuinen kwam vertrok niet alleen het publiek, maar ook de winkelieren. En sindsdien is het eigenlijk alleen maar minder geworden hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:55 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
In Monster kan er alleen nog maar gedroomd worden van een winkelcentrum.![]()
Maar de Tuinen kaapt elk winkelend publiek weg uit 's Gravenzande dunkt mij.
Ik zeg, gooi de Graafhof en de Koningswerf gewoon maar plat en zet er een nieuw winkelcentrum neer. De enige winkels waar ik nog naar het centrum fiets zijn de Hema, de Vingerling en de Etos.. Voor de rest ga ik bijna altijd naar Naaldwijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja. Toen ik klein was was 's-Gravenzande the place to be, iedereen kwam ook hier winkelen. Maar toen de Tuinen kwam vertrok niet alleen het publiek, maar ook de winkelieren. En sindsdien is het eigenlijk alleen maar minder geworden hier
Echt waardeloos.
Earth wind and fire experience, gratis concert. Ik wilde er heen gaan maar toch maar niet gedaan met het oog op m'n werk vandaag. De 23e is er Veronica Sunset Grooves.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar Naaldwijk dan naar het centrum van 's-Gravenzande..
Iemand een idee wat voor feest er was op het Hoekse strand?
Dan weinig Disco classics gehoord, wat voornamelijk jazz, latin house en wat zomerse oude trance platen wat wij hoorden en echt veel mensen waren er niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Earth wind and fire experience, gratis concert. Ik wilde er heen gaan maar toch maar niet gedaan met het oog op m'n werk vandaag. De 23e is er Veronica Sunset Grooves.
Vroeger had 's-Gravenzande echt een boel leuke winkels, zeker toen ook de Gravenhof open was en het Haantje er nog was.quote:Ik ga doe alleen nog boodschappen bij de Hoogvliet, hooguit een keertje kruitvat hier in 's-Gravenzande. Ze moeten het inderdaad allemaal platgooien en maar vast gaan beginnen met bouwen. Het is gewoon een dump geworden.
Toen ik een jaar of 14 was wilde ik hier graag wonen (woonde in Poeldijk) vanwege de leuke winkels. Dat kunnen mijn kinderen zich moeilijk voorstellen
Dat klopt wel, ik denk dat de 23e leuker gaat worden (mits het weer meewerkt). Maar toch leuk dat ze zulke dingen organiseren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan weinig Disco classics gehoord, wat voornamelijk jazz, latin house en wat zomerse oude trance platen wat wij hoorden en echt veel mensen waren er niet.
[..]
Vroeger had 's-Gravenzande echt een boel leuke winkels, zeker toen ook de Gravenhof open was en het Haantje er nog was.
Als het weer een beetje meezit ga ik de 23e naar dat feestquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik denk dat de 23e leuker gaat worden (mits het weer meewerkt). Maar toch leuk dat ze zulke dingen organiseren.
Ja toen het Haantje hier nog zat was het echt wel een gezellig dorp om te winkelen. Ik reed gisteren langs de rabobank zeg maar (op de fiets) en ik vond het gewoon een armoedig gezicht zo![]()
Ik denk dat de Hoogvliet en AH wel blij zijn met de extra klandizie
Het enige wat nu een beetje goed loopt in het centrum zijn de horeca aan het Marktplein, alleen is de Griek nog niet op zijn best.. althans als ik de verhalen her en der hoor. Beetje last van opstartproblemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik denk dat de 23e leuker gaat worden (mits het weer meewerkt). Maar toch leuk dat ze zulke dingen organiseren.
Ja toen het Haantje hier nog zat was het echt wel een gezellig dorp om te winkelen. Ik reed gisteren langs de rabobank zeg maar (op de fiets) en ik vond het gewoon een armoedig gezicht zo![]()
Ik denk dat de Hoogvliet en AH wel blij zijn met de extra klandizie
ja, ging opeens flink te keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:48 schreef Strychnine het volgende:
Haha, ik kreeg een smsje gisteravond van een vriendin uit Utrecht. "je bent op tv!" ('s-Gravenzande dus).
En wat een raar weer is het
Denet scheen het zonnetje, achterdeur lekker open, toen opeens een hagelbui van een paar minuten, en nu schijnt het zonnetje weer.
Geweerschoten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Strychnine het volgende:
Ik hoor net hele rare knallen buiten, leken wel geweersschoten
Misschien vuurwerk dat door de wind anders klonk of zo. Schrok wel even
Is het vuurwerk in Scheveningen nu niet aan de gang?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Strychnine het volgende:
Ik hoor net hele rare knallen buiten, leken wel geweersschoten
Misschien vuurwerk dat door de wind anders klonk of zo. Schrok wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |