Ik denk dat niet. Het is zeer lachwekkend dat jij het zo weet te formuleren dat het daarop lijkt. Wees dan wat duidelijker of zeg niets als je het niet uit kan leggen/snapt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:49 schreef hilliebillie het volgende:
ozzy. Ik denk dat het meer aan jou ligt dan aan als jij denkt dat je de helft van het huis kunt verkopen.. Er staat toch nergens dat het huis voor de helft in de verkoop is gegaan? Maar goed geloof lekker wat je wilt geloven.. Het maakt mij verder niet uit hoor. Ik lig er niet van wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reach out and touch faith
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Het is zeer lachwekkend dat jij het zo weet te formuleren dat het daarop lijkt. Wees dan wat duidelijker of zeg niets als je het niet uit kan leggen/snapt.Dude jij snapt er echt niets van....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:53 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Het is zeer lachwekkend dat jij het zo weet te formuleren dat het daarop lijkt. Wees dan wat duidelijker of zeg niets als je het niet uit kan leggen/snapt.ik heb nog van niemand anders gehoord dat die het zo begreep. Maar goed ik heb mijn uitleg gegeven en hoop dat TS er wat mee kan en dat jij het niet wilt snappen heb ik verder weinig boodschap aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het wel hoor. Verder hoop ik dat je het vanaf nu wat beter uit kan leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ik heb nog van niemand anders gehoord dat die het zo begreep. Maar goed ik heb mijn uitleg gegeven en hoop dat TS er wat mee kan en dat jij het niet wilt snappen heb ik verder weinig boodschap aan
als je denkt dat je mij daar mee hebt.. mag je hoor..quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:25 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Verder hoop ik dat je het vanaf nu wat beter uit kan leggen.
Anders blijf ik maar
Als je je nou voortaan wat beter uitdrukt en een begrijpelijk verhaal neerzet wat niet voor meerdere uitleg vatbaar is.....Dan is deze hele off-topic conversatie niet nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
als je denkt dat je mij daar mee hebt.. mag je hoor..
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef Mark het volgende:
Jij bent de enige die het zo leest, misschien moet je het toch eens bij jezelf zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |