Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:En dat anderen alles een positieve spin geven wekt ook irritatie op
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.
Zeggen te komen, niet gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Morgen/vanmiddag naar fandag Huub/Jaap..moet ik nog groetjes van Fokkers doen ha ha ..
Voor degene die niet gaan ...niet speculeren wat er allemaal is gebeurd svp..
alles is jouw schuld...quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeggen te komen, niet gekomen.
We zullen zien.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:02 schreef sunny16947 het volgende:
Een positieve spin?....of is het het afzwakken van de negatieve spin. Het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 02:27 schreef sunny16947 het volgende:
Er valt met jullie geen goed garen te spinnen. Ik zal het advies dan maar opvolgen van WJ. Hoewel ik meestal degene ben die die orders uitdeelt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
Foto's a.u.b !!!![]()
Foto's van Huub knuffelend zoenend met Brenda, Katja, Esther en de rest van die poll.
Tilburg toch?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is die fandag eigenlijk?
zondag 3 augustus van 2 tot 7 op het Blauwe Meer te Loon op Zandquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is die fandag eigenlijk?
Voor de duidelijkheid,quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:52 schreef riri het volgende:
zondag 3 augustus 2008 @ 00:38
Goed verwoord APK!!!
Ja, ik ben ook benieuwd Juudquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef Juud79 het volgende:
Huub en iedereen die bij de fandag was, jullie kunnen de fijne comments op de radiomiddag en de fandag, hier lezen.....
[DGK #221] Samen bij Sly
[DGK #222] Sly is terug om 22:00 uur
En waar blijven jullie allemaal, tis al lang afgelopen en ik wil verhalen lezen over hoe leuk het was en foto's zien van Fokkers die er waren met Huub en de rest ;-)
Voor velen is het uren reizen met de pendelbus, trein, bussen..............of met de auto.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:16 schreef Juud79 het volgende:
En waar blijven jullie allemaal, tis al lang afgelopen
Dat is natuurlijk ook waar Tuinfluiter.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor velen is het uren reizen met de pendelbus, trein, bussen..............of met de auto.
Helemaal mee eens Blurk, wij wachten geduldig.....pompompomquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook waar Tuinfluiter.
We wachten rustig af
Op de mensen die wél geweest zijn Eendquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
Toen yvonne (veelgevraagd op meetings) hier vroeg of er nog iemand ging kwam er volgens mij geen response.
De mensen waarvan ik zou verwachten dat ze zouden gaan zie ik hier gewoon posten, dus op wie wachten we precies![]()
Op Mooiiiiiiquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
Toen yvonne (veelgevraagd op meetings) hier vroeg of er nog iemand ging kwam er volgens mij geen response.
De mensen waarvan ik zou verwachten dat ze zouden gaan zie ik hier gewoon posten, dus op wie wachten we precies![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
Morgen/vanmiddag naar fandag Huub/Jaap..moet ik nog groetjes van Fokkers doen ha ha ..
Voor degene die niet gaan ...niet speculeren wat er allemaal is gebeurd svp..
Eric en Huub dus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Op de mensen die wél geweest zijn Eend
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Huub dus?
Huub kreeg laatst wat negatieve posts van zijn criticasters en vroeg zich af waarom hij hier nog langer verslag zou doen...
Hij komt hier voor zijn fans, organiseert dan zelfs een fandag op een prachtlocatie en voor een zeer redelijke prijs en regelde zelfs pendelbussen, maar die fokfans zijn nog te beroerd om op te komen dagen![]()
![]()
Waarom zou hij nog langer verslag doen, met al die nepfans hier![]()
Daar ga ik niet overquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?
nope, hij is nu ook lid van de stop-pesten-hyves en de vreemdgaan-is-fout-hyves .. hij wilt zn leven beteren ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dus hij is hier nu niet meer te vinden?
Serieus?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nope, hij is nu ook lid van de stop-pesten-hyves en de vreemdgaan-is-fout-hyves .. hij wilt zn leven beteren ofzo
Stille tochtquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:00 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Serieus?
Dus hij is nu al weg hier, heb die het niet lang volgehouden, best jammer.
Om mijn klapperende raam dicht te tapenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net iets voor jou, neem je voldoende "Duck"-tape mee.
Ja hoor...quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om mijn klapperende raam dicht te tapen
"Oldschool" about what?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:12 schreef oldschoolf00l het volgende:
Dankzij jullie denkt die kutkneus dat ie nog beroemd is
Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eric en Huub dus?
Huub kreeg laatst wat negatieve posts van zijn criticasters en vroeg zich af waarom hij hier nog langer verslag zou doen...
Hij komt hier voor zijn fans, organiseert dan zelfs een fandag op een prachtlocatie en voor een zeer redelijke prijs en regelde zelfs pendelbussen, maar die fokfans zijn nog te beroerd om op te komen dagen![]()
![]()
Waarom zou hij nog langer verslag doen, met al die nepfans hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |