abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:49:18 #102
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60539067
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjes
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:50:54 #103
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60539124
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd dat ik "Huub-fan" ben?
Never.
Ik mag hem graag, vind het verreweg de leukste van de populatie van DGK, maar ben geen fan of groupie.
Dus waarom zou ik ffs naar een fandag gaan?
Blurk, ik kan het je toch echt aanraden, je lacht je gek op zo'n avond. Je spreekt met allerlei verschillende mensen en kijkt je ogen uit...

Ik was op de Palma-fandag en heb me daar enorm vermaakt, foute zangers, foute muziek, foute mensen, maar ook hele leuke mensen... Tis wel lachen om met anderen te converseren over DGK, das toch anders dan online zeg maar. En het is leuk om gezichten achter namen te zien.

Dat Huub ook langskwam was een leuke bijkomstigheid, toen die middag bleek dat ie zou komen bedacht ik dat ik dan ook maar even gedag zou zeggen. Dat heb ik dus ook gedaan en dat was lachen.

Enne 26 Sept ga ik weer, gaan er dan eindelijk eens wat meer mensen van hier mee, ik wil jullie snoeten wel eens zien.... Of gaan we nu eindelijk gewoon een meeting voor alleen Fokkers organiseren? Wie doet er mee???
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:57:03 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60539301
Zo ik was om 21:00 weer thuis en heb een supermiddag gehad. Mooiiiii daar hoef je nog niet op te rekenen want die bleven volgens mij met nog wat andere een nachtje over daar in de buurt. Volgens Huub waren er ook fokkers, maar ik heb ze niet gezien. Maar ja ik ken ook niemand van gezicht. Foto's heb ik niet gemaakt. Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60539736
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

fan, aanhanger, groupie, liefhebber, voorstander, bewonderaar, favoriet, aanbidder .... het is maar net wat voor een naam je het beestje geeft, val niet zo over woordjes
Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:15:12 #106
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60539809
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Val ik over woordjes dan? Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden. Meer niet Suikeroompje.
De enige die hier in een hokje wordt gestopt is Huub....
pi_60540023
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:15 schreef Juud79 het volgende:

[..]

vanaf morgen toch??

Iig veel S6 morgen met je nwe baan
pi_60540160
quote:

[..]

Ja, dat wel.
  maandag 4 augustus 2008 @ 00:51:01 #109
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60540539
quote:

[..]

hehe leuk
pi_60541084
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Val ik over woordjes dan?
Plat op je snufferd
quote:
Ik wil gewoon niet in een hokje gestopt worden.
Mensen die niet in een hokje gestopt willen worden horen ook weer in een apart hokje

Je schiet overigens als een bezetene in de verdediging zonder dat ik jou noemde, dat jij jezelf in het hokje der aangesprokenen plaatst moet je mij niet aanrekenen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60542249
Ik lees over mensen die gewond, schadet, vermist, niet terug komen van de k2-...

hokjes... maar ik vind het triest dat meerdere jonge levens zijn verloren

[ Bericht 0% gewijzigd door Musje456 op 04-08-2008 03:57:00 ]
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:18:49 #112
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60542625
Grappig, zodra DGK afgelopen was kwamen de anti-huub's uit de spelonken van FOK.
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.

Commotie on Huub is een topic geworden waar de frustraten uit de SC pogen de boel over te nemen.
En maar mekkeren over de Huubfans

Wat ik wel jammer vind is dat jullie dit topic volledig naar de grond helpen.
Zou het helpen als er een Brian topic komt?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:46:51 #113
143001 Prospera
Verfrissend
pi_60542708
Alle antifans kunnen hier terecht
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 07:51:17 #114
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60542732
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Wel 18 maanden lang lagen ze in de SC elkaar dood te gooien met de 1 na de andere rampzalige youtube.
Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scheren

Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60542887
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:18 schreef Prospera het volgende:
Grappig, zodra DGK afgelopen was kwamen de anti-huub's uit de spelonken van FOK.
Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"

pi_60543666
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je werd wakker (na twee-drie dagen) en dacht "Laat ik ook eens een flinke positieve duit in het zakje doen"

[ afbeelding ][ afbeelding ]
kssst.. kssst
alle jouw berichten worden onmiddelijk doorgelinkt, naar het inmiddels gesloten, Brian & Amanda topic

geen gekat ri. Prospera..... mijn Ivar-vriendinnetje
btw: mosterd na de maaltijd is gooooorrr, geef mij maar een ijsje

[ Bericht 10% gewijzigd door Desii op 04-08-2008 09:49:34 ]
pi_60543788
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zou je niet alle nummers over 1 kam willen scheren

bij gebrek aan Huub e/o Claire

wat ga jij eten vanavond???
pi_60544054
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:43 schreef Desii het volgende:

[..]
geen gekat ri. Prospera..... mijn Ivar-vriendinnetje
btw: mosterd na de maaltijd is gooooorrr, geef mij maar een ijsje
Prospje kan mijn rug op, en jij m'n buik

Hier heb je je ijsje, dwars zeeuws meisje

† In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 11:13:58 #119
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60545285
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:50 schreef Desii het volgende:

[..]

bij gebrek aan Huub e/o Claire

wat ga jij eten vanavond???

Denk dat het iets met nasi en kip wordt
En jij?
Room 23
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:16:57 #120
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60545355
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:46 schreef Prospera het volgende:
Alle antifans kunnen hier terecht
Geen fan ook geen hater.
Maar, waarom zouden antifans op een B&A topic moeten posten?

pi_60546475
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:13 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Denk dat het iets met nasi en kip wordt
En jij?
ehmmm... denk bonen, gekookte aardappels en met tot blubber gesudderd bieflapje

En nu Clairetje nog
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:40:44 #122
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60548531
whaha Claire heeft een reply gegeven op de internet-hyves-war die Brian gestart is.. Huub komt binnekort met zijn antwoord, Claire haalt tussen (bloed)neus en lippen door ook nog ff uit naar Selene..

the game is on (again)
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:43:11 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60548602
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
whaha Claire heeft een reply gegeven op de internet-hyves-war die Brian gestart is.. Huub komt binnekort met zijn antwoord, Claire haalt tussen (bloed)neus en lippen door ook nog ff uit naar Selene..

the game is on (again)
Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 13:48:05 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60548733
Ja, DGK Hyves-shit die genoeg relpotentie heeft, hier neerknallen graag.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:48:18 #125
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60548739
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kun je die reply hier neerzetten? Ik heb geen Hyves password meer.
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=38&jaar=2008&maand=08
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:53:25 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60548854
Stuk van Claire haar hyves:

Ik lach me soms rot om bepaalde opmerkingen hier op internet en of in de media. Al neem ik negatievellingen alles behalve serieus, er niet op reageren en het zo aan mijn neus voorbij laten gaan, dat blijkt toch even wat moeilijker.

Ik was geen perfecte speler in de kooi, sterker nog, ik had het makkelijk. Ik rolde zo in de armen van Huub en Jaap, en wist alle ins en outs binnen no-time. Huub en Jaap speelde hun spel. Ik hoefde er niet op te reageren, anticiperen, dat deden hun voor me, en ik gaf ze daarvoor dekking én meerderheid van stemmen en zo konden jullie enkel genieten van mijn overtrokken emotionele uitingen op veel ogenblikken en een blond naïef meisje in beeld die de gouden kooi zag als de échte boze wereld met Huub als prins op zijn witte paard aka fries en redder in nood.

Nooit heb ik écht slecht gedacht over andere spelers, laat staan dat ik met hun een discussie zelf startte over hun relatie, over de manier waar op hij tegen haar praatte of over hoe ze überhaupt praatte over mij en mijn relatie met Huub. Ik ben nooit écht gemeen geweest of al die dingen meer. Plus, ik keek haast altijd de andere kant op wanneer er een disussie werd begonnen over mij en Huub, en wist het voor mijn gevoel toch altijd beter en liet zelfs die 'lieve' gastspeelster uit Tilburg haar gang gaan…

Ik zag het spel, maar deed er niet aan mee omdat ik daar nou eenmaal slecht in bleek te zijn, realiteit en spel gescheiden te houden in mijn eigen spel daarbinnen.

Slim? Geen idee, ik weet alleen maar dat ik sterker in mijn schoenen ben komen te staan na deelname aan de Gouden Kooi, ik heb er een eigen bedrijf aan over gehouden, en groot ook. Ik heb aan de halve finale mogen deelnemen waar ik een koffer pakte met 25000 erin en meededeling dat ik nog bovenaan stond met punten voor de finale.. Ik heb er bekendheid aan over gehouden wat handig is voor mijn werk. Bovenal heb ik er een liefde aan overgehouden die mij zielsgelukkig maakt. Die me steunt in alles wat ik doe, die me helpt bij moeilijke dagen en zeker iemand die altijd pal achter me staat in alle keuzes/ opmerkingen etc die ik maak. Hij maakt mij gelukkig, en daar ben ik zelfs mee getrouwd in die kooi. Een bezegeling van liefde, van elkaar ontmoet hebben in de kooi, van zekerheid dat ik met die persoon verder wil en van geluk.

Ik kan hier ook een poll starten over een speler, over zijn acties buiten de deur en daarover gaan insinueren, over zijn relatie, of dát dan allemaal altijd even zo lekker gaat. Ik kan voor opschudding zorgen daarin, me er rot om lachen en zorgen dat er vooral veel fans op gaan reageren en hopen dat de media het oppakt. Maar weet je, daar zijn we nu toch wel overheen gestapt lijkt mij. Ik ben blij voor ze dat het ze goed verloopt, laat ze lekker hun gang gaan en zou er nooit moeite mee hebben om met ze af te spreken of ze te zien op feesten en patijen.

Sterker nog, wij kennen elkaar niet zonder camera's en hokje, dus welkom in het echte leven, dag gouden kooi.

Met ons gaat het goed, huub heeft het nu al voor elkaar om een vaste droombaan bij Talpa te bemachtigen, en ik krijg 1 september de sleutel van het pand van 168m2 voor mijn eigen salon. Tussendoor verdienen we nu nog geld met optredens, meet & Greet én feesten… Dus de toekomst wordt al zeker. Dus weer van mij een dikke middelvinger naar diegene die geen vertrouwen in ons heeft, hopelijk hebben ze het dan wel in zichzelf en doen ze het allemaal 10 keer beter…

MAARGOED

De fandag gisteren was ontzettend gezellig.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de optredens, voor de lieve cadeautjes die veel te veel waren (!) maar die mooie plekjes krijgen in ons nieuwe huisje. Voor Wilma: we gaan donderdag gourmetten!!

De lieve Glenn, Palma, Davito, en alle mensen meer die hebben gezongen en gezorgd voor een spetterend feest. Wat was het gezellig.. Huub die zijn stem kwijt was, jaap die vergat te playbacken, Cora die het erg naar haar zin had, mijn ouders die even op bezoek kwamen, bram die zoveel heeft geregeld, Gerard die zorgde voor de locatie, Derk die kwam zijn bed uit voor de muziek, wiebe die gaat zorgen voor mooie plaatjes op www.rocketmiljonairs.nl .. en ik die zoals gewoonlijk lekker rondhuppelde en me verwonderde over alle lieve woorden van die lieve leuke fans..

We hebben gedronken, gefeest, gekletst, gelachen en zijn met hopelijk iedereen op de foto gegaan. ik hoop dat we genoeg tijd hadden voor iedereen, we hebben er echt ons best voor gedaan.. Er waren toch meer dan 200 bezoekers aanwezig! Ondanks de regen op het blauwe meer, wat fijn dat er een tent opgezet was….. We waren kapot, en vielen tevreden op de bank in slaap gisteren na het chinezen bij mijn ouders…

Lief dat Tilly, Palma, Eric, Mikey, Suzanne en Tommy de tijd namen om een dag te komen feesten... Wat een leukerds zijn het toch!

Dankjewel allemaal, ik ga er snel wat foto's opzetten… !!!!!!

Veel liefs
Claire
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:55:51 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60548928
Kan jullie aanraden om even een hyves account aan te maken, Claire plaatst niet alleen leuke logs, maar ook veel foto's op haar hyves...en ik zie nu net dat het ook op rocket staat...
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:57:41 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60548971
oja dan is er nog Lieke.. die zweeft lekker door.. die heeft een blog geschreven over Shri Lakshmi.. anyway nu zijn er dus Huub fans.. dat zijn vrouwen tussen de 50 en 60 jaar.. die speciaal een hyves profiel aanmaken om Lieke uit te schelden..

Naam: Ans Veld
Leeftijd: 57

Vrienden (2)
Geeske (158)
Huub (3447)
quote:
een ding wil ik over je kwijt je bent een vuil mens je leeft in een wereld van haat voor mij was je in de kooi een mens dat niet deugde je ogen wezen het al uit voor mij blijf je een vuile h.... het ergste vond ik nog dat je moeder er bij betrokken hebt om in de kooi te komen je bent een vuil mens vol haat nee voor jou hoop ik dat je geen toekomst heb

en dan de schitterende reactie van Lieke daarop
quote:
Lieve mensen,

Wat fijn te lezen, dat jullie wat aan dit stuk hebben. Het zal niet voor iedereen van toepassing zijn, maar je kunt er voor jezelf altijd een mooie boodschap uithalen, die je als inspiratie kan dienen in je leven, waar je van leert en groeit.

Ik heb één advies, doe ermee wat je wilt, of niet... dat is natuurlijk aan een ieder zelf te bepalen. Laat negativiteit waar het vandaan komt. Deze Blog is bedoeld als iets wat ik mooi vind en waar ik in geloof en veel kracht uit put. Het is puur hoe ik mijn leven graag lijd en hoe ik het zie. Laat negativieit voor wat het is, laat het bij degene die het brengt. Elke reactie erop is een erkenning van het negatieve, waardoor het zich alleen maar kan voeden en daarmee kan groeien.
Laat de hatelijkheden ook op deze Blog voor wat ze zijn. Een negatieve uitlating is slechts een manifestatie van een emotie of frustratie die iemand met zich meedraagt. Het manifesteren is het erkennen en toegeven aan negativiteit, wat in mijn ogen hetzelfde is als dat de bron waar het vandaan komt neagtief is.
Laat het dus lekker voor wat het is. Ik stoor me er niet aan.
Ik laat het ook gewoon staan, want je kunt je er des te meer door beseffen wat negativiteit met een mens doet. Positiviteit is iets moois, negativiteit is iets lelijks en het brengt je nergens...

Nogmaals, dit is slechts hoe ik mijn leven probeer te lijden en wat mijn kijk is op het leven (oeh wat klinkt dat zweverig haha)
Doe ermee wat je wilt en wat bij jou past of goed voelt...

Probeer in alles wat je doet positief te zijn, iets moois te vinden en laat negativiteit zijn voor wat het is...

Liefs Lieke
jammer dat Lieke in de kooi vanaf het begin niet als zweefteef is neergezet..
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:09:49 #129
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60549210
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:53 schreef Juud79 het volgende:
Stuk van Claire haar hyves:
Voor Wilma: we gaan donderdag gourmetten!!

Ik zit hier al weken op te wachten en who the fuck is Wilma
Room 23
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:10:55 #130
137949 Disana
pi_60549235
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef Suikeroom het volgende:
oja dan is er nog Lieke.. die zweeft lekker door.. die heeft een blog geschreven over Shri Lakshmi.. anyway nu zijn er dus Huub fans.. dat zijn vrouwen tussen de 50 en 60 jaar.. die speciaal een hyves profiel aanmaken om Lieke uit te schelden..

Naam: Ans Veld
Leeftijd: 57

Vrienden (2)
Geeske (158)
Huub (3447)
[..]

en dan de schitterende reactie van Lieke daarop
[..]

Verbazingwekkend ook hoeveel woorden ze ervoor nodig heeft. Wie overtuigt hier wie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:12:04 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60549258
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend ook hoeveel woorden ze ervoor nodig heeft. Wie overtuigt hier wie.
Bedacht me net hetzelfde.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:14:52 #132
137949 Disana
pi_60549312
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat Lieke en Brian veel gemeen hebben. Ze zijn allebei een ster in zelfbedrog.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:16:01 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_60549331
Zo begint de Hyves van Lieke.
quote:
Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te halen...

De Godin
Voor dit moment heb ik Lakshmi gekozen. Zij sluit aan op mijn westerse sterrenbeeld -weegschaal- en sluit aan op de huidige beweging in mijn leven. We staan nooit stil en bij iedere beweging of periode in ons leven past een Godin of God. Daarom vind ik Lakshmi, een mooie Godin om mee te beginnen.

Probeer door het 'zweverige' heen te lezen (weet het, vind ik af en toe ook ) Maar probeer de boodschap te lezen, die erin staat. Het gaat niet om hoe iets is geschreven, maar wat er is geschreven...

Ik begin met een korte uitleg wie deze Godin is en waar ze vandaan komt.
Die is toch behoorlijk zoekende zou ik zeggen. Wat een partij BS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60549407
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:57 schreef Suikeroom het volgende:

Dat was Sylvia al!
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:20:23 #135
137949 Disana
pi_60549435
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]

Ja, en daarom gaat ze maar belerend doen:

"Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben"

M.a.w. waar ik zit moeten jullie ook zitten.
pi_60549449
quote:

[..]

Toch kan ik er wel in meegaan. Positief ontmoet positief, negatief negatief.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:20:51 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_60549452
Lijkt 'Villa Vandaag' wel, die schrijfstijl van Claire.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:23:51 #138
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60549510
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat was Sylvia al!
Sylvia was/is absoluut geen zweefteef! Syl legde altijd voor iedereen tarotkaarten neer en verzon zelf voor iedereen er een mooie uitleg bij... Had niks met tarot te maken, maar meer wat Syl vond dat diegene moest doen.. Deed ze vooral leuk bij Amanda, die liet zich echt vanalles wijsmaken door Syl

Hey FOK'ers
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:24:39 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60549528
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Toch kan ik er wel in meegaan. Positief ontmoet positief, negatief negatief.
De boodschap is wel okay, alleen de verpakking is zo wollig en herhalend.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:25:11 #140
137949 Disana
pi_60549547
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Sylvia was/is absoluut geen zweefteef! Syl legde altijd voor iedereen tarotkaarten neer en verzon zelf voor iedereen er een mooie uitleg bij... Had niks met tarot te maken, maar meer wat Syl vond dat diegene moest doen.. Deed ze vooral leuk bij Amanda, die liet zich echt vanalles wijsmaken door Syl

Hey FOK'ers
Hallo Eric

Vooral op het laatst werd ik zo moe van dat GEVOEL van Sylvia. Verder mocht ik haar wel.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:25:51 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60549570
quote:

Hey FOK'ers
Ha Eric!

Refresh my memory, wat maakte Sylvia Amanda onder meer wijs met behulp van haar Tarotkaarten?
pi_60549581
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

De boodschap is wel okay, alleen de verpakking is zo wollig en herhalend.
Jups.....

En dan die reactie van Claire! Die heeft zich ook aardig geraakt gevoeld volgens mij
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:27:18 #143
135305 beequeen
Lost.
pi_60549607
quote:

Hey FOK'ers
Hoi Eer, ik vind Syl een topwijf, in en buiten dat hok. Heerlijk dat rustige en zich niet gek laten maken door b.v. ZDNGMW en Brian. Ze ging gewoon haar eigen gangetje.
― Mark Twain
pi_60549614
Waarom krijg ik het gevoel dat niet Claire dat blog heeft geschreven???? Te veel "wijze " woorden misschien ?????
pi_60549617
quote:

[..]

Hey FOK'ers
Zweefteef pur sang!. Bij voortduring "voelen" of het wel in orde was. Het voelt niet goed, het voelt wel goed, bleef maar doorgaan.....
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:28:28 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60549631
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Elske6 het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat niet Claire dat blog heeft geschreven???? Te veel "wijze " woorden misschien ?????
'Wijze' woorden in welke zin?
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:29:49 #147
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60549659
quote:

[..]

Hey FOK'ers
Ga je donderdag ook gourmetten?
Room 23
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:30:45 #148
DGK-Eric
pi_60549683
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ha Eric!

Refresh my memory, wat maakte Sylvia Amanda onder meer wijs met behulp van haar Tarotkaarten?
Hele verhalen over Brian, advies over Rogier, over haar moeder etc. etc. etc.
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:31:54 #149
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60549713
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, en daarom gaat ze maar belerend doen:

"Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben"

M.a.w. waar ik zit moeten jullie ook zitten.
niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens op
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:32:20 #150
DGK-Eric
pi_60549723
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zweefteef pur sang!. Bij voortduring "voelen" of het wel in orde was. Het voelt niet goed, het voelt wel goed, bleef maar doorgaan.....
Als je naar je gevoel luistert ben je niet meteen een zweefteef toch?
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:33:17 #151
DGK-Eric
pi_60549744
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ga je donderdag ook gourmetten?
uh nee, dan heb ik een interview
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:33:43 #152
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60549752
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Elske6 het volgende:
zelfs hierbij een complot verzinnen wel knap dat de ghostwriter van Clair dr blog ook haar stopwoordjes overneemt
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 14:34:35 #153
137949 Disana
pi_60549771
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

niet zo happen.. het is juist grappig hoe Lieke zich nu profileert.. daarom zeg ik jammer dat ze dat in de kooi niet deed.. en die zogenaamde overeenkomsten met Brian slaan natuurlijk helemaal nergens op
Wat een domme reactie, jij begrijpt slecht wat ik schrijf
pi_60549776
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:32 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Als je naar je gevoel luistert ben je niet meteen een zweefteef toch?
Nee, maar als je tien keer week zegt dat je "het gevoel hebt dat je nog niet naar huis kan en nog in DGK moet blijven omdat het gevoel zegt dat je nog wat moet doen" dan voelt dat gevoel van voelen van haar wel aardig als zweefteefvoelen

Edit: Niet dat ik op zich iets tegen zweverige types heb, integendeel, vaak vind ik ze wel leuk. Maar voor DGK vond ik het wel fijn dat ze eruit gezet werd.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:36:41 #155
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60549819
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ik vind het nog best knap dat Sylvia daar zolang heeft gezeten.. als ze het gevoel had dat ze in de kooi moest zijn waarom deed ze dan niet mee aan het spel
pi_60549848
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vind het nog best knap dat Sylvia daar zolang heeft gezeten.. als ze het gevoel had dat ze in de kooi moest zijn waarom deed ze dan niet mee aan het spel
Omdat ze voelde dat ze nog iets moest doen of iets moest meemaken. Zoiets dergelijks liet ze wel eens vallen. Ze was in ieder geval nog niet klaar. Afijn, de Febo wel met haar....dat was minder voor d'r
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:39:50 #157
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60549902
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een domme reactie, jij begrijpt slecht wat ik schrijf
whahaha eerst "Wat een domme reactie" en dan "jij begrijpt slecht wat ik schrijf"

wollah zeg maar ik niet zo goed begrijpen wat jij bedoelen met Lieke en Brian.. Brian is agressief mannetje die spuugt en slaat vrouwen, en Lieke is mooi meisje die aangerand is in kooi..

maandag 4 augustus 2008 @ 14:42:49 #158
DGK-Eric
pi_60549970
Ik vind het een mooie blog van Claire
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:43:44 #159
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60549996
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Omdat ze voelde dat ze nog iets moest doen of iets moest meemaken. Zoiets dergelijks liet ze wel eens vallen. Ze was in ieder geval nog niet klaar. Afijn, de Febo wel met haar....dat was minder voor d'r
ze had een affaire met Frans a.k.a. stokbrood, die kon haar verblijf nog rekken, toen hij ontslagen werd was het ook met haar gedaan.. anders was ze al in november vertrokken..

teminste dit zei Jaap in de "off stream" gesprekken met Lieke
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:45:27 #160
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60550036
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind het een mooie blog van Claire
ja zeker vooral als je tussen de regels doorleest

wat vind jij van Brian zn hyves-poll?
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:45:33 #161
DGK-Eric
pi_60550038
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:43 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ze had een affaire met Frans a.k.a. stokbrood, die kon haar verblijf nog rekken, toen hij ontslagen werd was het ook met haar gedaan.. anders was ze al in november vertrokken..

teminste dit zei Jaap in de "off stream" gesprekken met Lieke
Hahahaha! En ik had volgens Jaap ook 25.000 gewonnen in het casino
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:51:08 #162
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60550177
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Hahahaha! En ik had volgens Jaap ook 25.000 gewonnen in het casino
hehe oja.. hij had er gewoon zo'n Novum bericht van gemaakt King Hoax

hoe was jouw contact eigenlijk met Stijn en Frans.. ik kan me nog herrinneren dat sommige mensen niet zo blij met jou waren na je jacuzzi scene op la fete blanche
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:51:39 #163
DGK-Eric
pi_60550189
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja zeker vooral als je tussen de regels doorleest

Ik lees altijd tussen de regels door, daar ben ik een zweefteef voor

Brian z'n poll... ehm... tja..getuigd niet echt van goede smaak.. maar ook dat is in dit geval niet zo verrassend... Ik heb op Vanity gestemd, de dochter van Palma... Dat was alleen niet in Spanje, maar op de fandag gister en ook niet op de mond, maar gewoon op d'r wang
IG
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:00:03 #164
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60550392
Nogmaals, dit is slechts hoe ik mijn leven probeer te lijden en wat mijn kijk is op het leven (oeh wat klinkt dat zweverig haha)

En Lieke zou gestudeerd hebben? Of is het een Freudiaanse typo?
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:02:24 #165
DGK-Eric
pi_60550443
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Vandaag... het volgende:

En Lieke zou gestudeerd hebben? Of is het een Freudiaanse typo?
scherp
IG
pi_60550513
Bron: Telegraaf

Terror Jaap' wil in kasteel wonen

Jaap heeft daarom besloten om mee te doen met een actie van radio 538 waarbij men op zoek is naar een kasteelheer of vrouw die zijn intrek gaat nemen in het roze kasteel van het voormalige Land van Ooit. Omdat het pretpark failliet ging worden er mensen gezocht die het kasteel uit 1230 kunnen behoeden voor vandalisme, verval en krakers.

En dat lijkt Jaap wel wat. "Gezien ik uit de Gouden Kooi werd geflikkerd, heb ik geen huis meer", vertelt hij op zijn website. "Voor mijn nieuwe talkshow ben ik op zoek naar een kasteel om in te gaan wonen en vanuit mijn kasteel gave dingen te gaan doen."

Dat er meerdere mensen worden uitgekozen om in het kasteel te wonen is voor Jaap geen enkel probleem: "Ik heb ervaring om mensen uit mijn stulpje te verdrijven."

Aanstaande donderdag strijden drie finalisten van de actie om de sleutels van het kasteel en weten we of Jaap de gelukkige winnaar is.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 15:09:28 #167
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60550584
Nu ik die zooi op Brain's hyves lees snap ik ook waarom Claire haar wel verteld over haar kookkunsten
quote:
Hee Brian!!!
kan jij nooit ergens anders over praten als alleen over Huub !!!

Nu weer je randdebiele poll met je imbeciele vragen!!

je zit niet meer in de kooi daar had je het ook altijd en alleen maar over Huub
je hebt zelf een leven ga daar eens mee verder , als je eigen druk te maken over andere .
je bent de kooi uit dus hou je bezig met Amanda .
schijtziek wordt ik ervan wie heeft huub gezoend ? kijk is naar jezelf ziekelijk iemand dat je bent!

ga je eigen leven lijden man dan heb je het druk genoeg dat hoop ik dan maar voor je

bah wat ben je een walgelijk iemand .
altijd was je aan het kletsen over iedereen nu je uit de kooi bent gaat het nog steeds hetzelfde walg ervan!!!!
Room 23
pi_60550629
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:
Nu ik die zooi op Brain's hyves lees snap ik ook waarom Claire haar wel verteld over haar kookkunsten
[..]
Wow, zo'n felle reactie doet mij eigenlijk vermoeden dat hij wel aardig dicht bij de waarheid zit.
pi_60550705
Radio 538: Land van Ooit? Land van Jaap!
Alloha luitjes,

Ik heb me opgegeven voor de Radio 538 actie om woonruimte te winnen in het kasteel van het failliete Land van Ooit.

Check deze links:
Radio 538 kasteel actie
Hart van Nederland kasteel filmpje
Camelot kasteel makelaar

Geachte slaven van Radio 538,

Ik ben Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi. Mijn artiestennaam is King Jaap, waarmee ik in veel discotheken optreed met mijn muzikale repertoire. Voor mijn nieuwe talkshow ben ik op zoek naar een kasteel om in te gaan wonen en om vanuit mijn kasteel gave dingen te gaan doen.

Ik ben van plan mijn eigen land uit te gaan roepen en met een tank naar het Binnenhof te gaan om Balkenende de oorlog te verklaren. Waarom? Ik ben er zo ziek van om van mijn 1.351.000 euro 4 ton belasting af te moeten dragen.
DAT IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL!!!
Ik begin gewoon mijn eigen land zonder belasting. Juist, daar heb ik een kasteel voor nodig.

Waarom heb ik nog meer een kasteel nodig? In De Gouden Kooi heb ik geroepen dat ik de Godfather van Nederland wil worden....tja je moet toch ergens beginnen. Het leuke is dat Andries (van Big Brother) van de Party bij me is langs geweest en een artikel heeft geschreven "Gouden Kooi Jaap van miljonair naar zwerver in sta-caravan". Gezien ik uit De Gouden Kooi werd geflikkerd, heb ik geen huis meer! Dus ff op een camping hieroo op de Veluwe een caravan gehuurd.

Het is allemaal zwaar kut, want ik kan namelijk geen huis kopen. Na 2 jaar met allemaal idioten in een riante Villa te hebben gebivakkeerd, is de titel “de enige echte Gouden Kooi miljonair” meer waard dan het geld zelf. Geld is maar geld, maar het sentiment, de passie die ik in het spel heb gelegd, dat gaat geld te boven, riekt zelfs een beetje metafysisch. Met andere woorden, ik kan geen cent uitgeven, want dan verlies ik mijn titel, dus ik ben arm!

Help! Help arme King Jaap aan zijn kasteel!

Hmzzz er komen meerdere mensen in dat kasteel te wonen lees ik?! Geen probleem, ik heb ervaring om mensen uit mijn schulpje te verdrijven. Ik regel wel 96592590265 camera’s om op te hangen. Live internet streams op kingjaap.nl.

Bel me even, dan weet je dat ik geen faker ben. Ik post ook dit hele bericht op kingjaap.nl. Check de site maar.

Adiossssss

Uw Koning.

Voornaam: Jaap
Achternaam: #####
Geslacht: Man
Leeftijd: 25
Beroep/Studie: Winnaar Gouden Kooi, veelvraat, host nieuwe talkshow, sta-caravan bewoner.
Hobby's: Terror, eten, schaken, Godfathertje spelen, mensen uit mijn huis pesten, de ambitie om de Koning van Nederland te worden.
Huisdieren: Spareribs
Gezinssituatie: Groupies, slaven en ander gespuis kan langskomen.
Telefoonnummer: ##########
E-mailadres: stichtingjaap@live.nl

Bron
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:16:28 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60550760
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:ga je eigen leven lijden man dan heb je het druk genoeg dat hoop ik dan maar voor je
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:00 schreef Vandaag... het volgende:
Het zou toch niet?

Ik ben ontdaan want ontdaan van mijn rookhok op het werk. Nu moet ik een beetje halfslachtig onder het afdak bij het magazijn staan/zitten roken. Stelletje lijers!
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 15:24:43 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_60550951
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:

Het zou toch niet?

Ik ben ontdaan want ontdaan van mijn rookhok op het werk. Nu moet ik een beetje halfslachtig onder het afdak bij het magazijn staan/zitten roken. Stelletje lijers!
Ik denk het niet, ze is toch dikke vriendjes met B&A? Dat komt omdat ze zo leuk voor haar zijn geweest tijdens haar verblijf in dat hok.

Gofferdegoffer, ben je ook al naar buiten verbannen? Sinds wanneer?
― Mark Twain
pi_60551026
Jaap is om 5 uur op 538
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 15:30:48 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_60551089
Huub heeft de blog van Claire op Brian's Hyves geplaatst als reactie op de Poll over het zoenen. Gaat lekker.
― Mark Twain
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:31:00 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60551095
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.

(Sinds vandaag mag ik niet meer binnen roken. Het rookhok wordt verbouwd tot kantoor. Had ik al gezegd dat het lijers zijn?)
pi_60551107
quote:
Hobby's: Terror, eten, schaken, Godfathertje spelen, mensen uit mijn huis pesten, de ambitie om de Koning van Nederland te worden.
Jaja!
Go hard or go home
pi_60551126
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft de blog van Claire op Hyves van Brian geplaats als reactie op de Poll over het zoenen. Gaat lekker.
Wat stom. Dat moeten ze gewoon laten gaan.
Go hard or go home
pi_60551169
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Ben ik trouwens de enige die haar wenkbrauwen fronste bij de aanblik van de badderfoto's van Jaap in Zeelst? Ik vond het zo plat en cheap ass.
Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voelde
pi_60551189
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Ze had beter in de Kooi wat assertiever kunnen zijn, maar dit vind ik ook wel leuk
pi_60551205
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups....was ook cheap ass! Alles voor geld, ook al kun je zien dat hij zich ongemakkelijk voelde
Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.
Go hard or go home
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:36:53 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60551227
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:35 schreef noekje het volgende:

Hij kan toch wel beter dan dat? Net als die hobby's van hem. Ik word er een beetje moe van.
Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 15:36:56 #181
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60551230
Wil iemand die tekst van Claire even plaatsen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 15:39:04 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_60551278
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:

(Sinds vandaag mag ik niet meer binnen roken. Het rookhok wordt verbouwd tot kantoor. Had ik al gezegd dat het lijers zijn?)
Nee hoor, same here. Ik vraag me trouwens af wat CORA van deze acties vindt, het zal je vent maar zijn.

En nu is het nog redelijk weer, wat denk je van de winter, rillend van de kou met een peuk in je muil? Die anti-rookbrigrade, ik word er niet goed van.
― Mark Twain
pi_60551303
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Gert het volgende:
Wil iemand die tekst van Claire even plaatsen?
Even terug bladeren
pi_60551327
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Beetje jammer. En dat voorspelt weinig goeds (lees: niveau) mocht zijn talkshow er eens echt van komen.
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.
pi_60551383
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]

die is volledig van het padje als ik het zo lees
Waar is Anita toch als je met zo'n spoedgeval zit
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:45:29 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60551411
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor jou jammer, maar er zijn meer doelgroepen Cc Het is maar net wat hij wil en waar volgens hem en z'n management z'n kwaliteiten en de behoeftes liggen.
Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
  Moderator maandag 4 augustus 2008 @ 15:50:22 #187
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60551526
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou niet zozeer voor mij, hoor. Want ik behoor tot geen enkele Jaap-doelgroep. Jammer voor Jaap eerder. Zeker als in dit platte blijkbaar zijn kwaliteiten liggen.
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.
Sterker: hij lijkt het zelf ook genant te vindden.

Dan hebben Huub en Claire de zaakjes beter op poten gezet. Wist niet dat Huub meteen al een váste baan bij Talpa had gekregen. En die salon van Claire is ook niet mis. Qua vloeroppervlakte dan, het moet nog wel gaan lopen natuurlijk.
pi_60551588
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

tuurlijk wel

lang van stof zonder ooit tot een punt te komen... als ze dan eindelijk stoppen met hun relaas, zit je verdwaasd te kijken met een gevoel (ben ik nu ook een zweefteef ) waar gaat het nu eigenlijk om

Nee dan Claire, die snapt het tenminste en is lievvvvvv
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:57:33 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60551672
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:50 schreef Gert het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dit op enigerlei wijze bevredigend voor hem is nee.
Sterker: hij lijkt het zelf ook genant te vindden.
Ieder weldenkend mens zou zich toch ook de ballen dan wel lippen uit de broek schamen als je voor je rotcenten in een kinderbadje moet zitten met twee halfnaakte trollekoppen? Of je door de plaatselijke jeugd met taarten moet laten bekogelen?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het management van Jaap beter kan. In andere handen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:02:26 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_60551770
quote:

[..]

Claire heeft voor hetzelfde nog meer woorden nodig.
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 16:05:24 #191
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60551860
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het management van Jaap beter kan. In andere handen.
Wil je LS zijn baan niet ontnemen
Room 23
pi_60552105
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef noekje het volgende:

[..]

idd
pi_60552219
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

oja, hoe beschrijft ze dan hetzelfde?
heb je een linkje
Goedemorgen :W
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:22:51 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60552240
quote:
Claire vertelt inderdaad ook een lang verhaal, maar valt daarbij niet continu in dezelfde herhaling op herhaling.
pi_60552256
quote:

[..]

echt niet... Claire is totaal niet zweverig aangelegd, kweet nog dat ze bij dat Reiki-spul in de lach schoot
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:23:33 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60552260
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:05 schreef Manu82 het volgende:
Wil je LS zijn baan niet ontnemen
LS is toch niet Jaap's manager?
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:30:50 #197
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60552428
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:45 schreef Suikeroom het volgende:

Kun je die hier even plaatsen, dan weet ik welke poll?
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:32:09 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60552460
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat is een poll over met wie Huub gezoend zou hebben in Spanje. Vier meisjesnamen.
pi_60552463
quote:

[..]

hij staat in je eigen onderschrift

edit: volgens mij is die poll niet meer op zijn hyves nu (heb net ook ff gezocht)
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 16:35:08 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_60552522
quote:

Huh? Claire vertelt enthousiast over haar ervaringen in dat hok en het leven wat ze nu leidt . Dat doet ze goed en in haar eigen bewoording. Claire komt er wel, daar twijfel ik niet aan, ambitie genoeg.
― Mark Twain
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:37:35 #201
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60552576
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:32 schreef Desii het volgende:

hij staat in je eigen onderschrift

edit: volgens mij is die poll niet meer op zijn hyves nu (heb net ook ff gezocht)
(Onderschrift met Hyves en websites)
Ik blijf steken bij http://www.studioclaire.nl/

Bedankt Suikeroom.
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:39:03 #202
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60552604
quote:

[..]

Hoe heet het meisje in Spanje waar Huub mee heeft gezoend? 255 stemmen
31-07 13:32

Brenda 11,8% 30 stemmen
Vanity 58,4% 149 stemmen
Chantal 19,2% 49 stemmen
Patricia 10,6% 27 stemmen

http://brianaire.hyves.nl(...)forceViewResult=true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: