Slaap lekker WJquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jep, ik ga al...
truste en tot snel
Het hart zit er in ieder geval niet vol meequote:
Ik zit een beetje te dollen, heb het wel naar m'n zin eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hart zit er in ieder geval niet vol mee
Je maag ook niet, aangezien je zoals eerder gesegd alles lustquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hart zit er in ieder geval niet vol mee
Same herequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te dollen, heb het wel naar m'n zin eigenlijk.
Ik was al maanden flauw van die dagelijks terugkerende shit, Ik voel met je mee.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Neen, geen pms hier.
Het is de moeite niet eens meer waard. Ben er zo ontzettend flauw van, dit gekut.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
"ze"..
Zucht.
De post-diarree begint weer hoor. En wéér een plekje in de top-10 vandaag.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
Creatief zijn wordt, niet altijd gewaardeerd door, conversatief ,belerend, beter wetend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:53 schreef noekje het volgende:
Neen, geen pms hier.
Het is de moeite niet eens meer waard. Ben er zo ontzettend flauw van, dit gekut. Het is niet eens meer grappig maar gewoon zuigerig dom. Uitgemenstrueerde kutten, wijven die je op de muilen moet tikken, wat namen die er godverdomme wat van moeten zeggen. En dit alles om maar te laten zien hoe stoer en flink je bent. Misselijk. Echt!
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik was al maanden flauw van die dagelijks terugkerende shit, Ik voel met je mee.....![]()
Maar raad eens wat, ik heb besloten dat ik af en toe dat gedrag ga kopiëren en mij er verder proberen niet zo druk meer over te maken![]()
Onderstaande komt uit het vorige topic, ik mag geen "ze" meer zeggen, moet beter rubriceren en het beestje bij de naam noemen, dat doen we dus maar![]()
[..]
[..]
[..]
ik mis het woordje respect in je betoogquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:40 schreef Juud79 het volgende:
Ik word ook enorm moe van het telkens negatief reageren, geregeld ook persoonlijk, op medestanders van Huub of mensen die geregeld positief over hem spreken. Alsof wij een stel retarts zijn en de tegenstanders van Huub de enige zijn die normaal denken. Ieder zijn mening hoor, maar reageer dan inhoudelijk ipv veroordelend naar posters. Ik begrijp de lol er ook niet zo van... maar ik ben ook niet iemand die snel onaardig of negatief naar anderen is, vind dat heel onprettig en ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.
Het is ook zinloos om hele topics vol te plempen met onzinberichten als Huub en eventjes niet is en er niets om over te schrijven is. Ga dan fijn wat anders doen en kom de volgende dag nog eens langs....
Tis hier de afgelopen twee weken ook niet echt meer heul gezellig zoals het eerder wel was, met drie keer per week een sessie tot diep in de nacht...jammer is dat...
Het hoeft hier ook geen Brady Bunch te worden hoor, maar wellicht kunnen we het weer een beetje op het niveau van eerder brengen....
Noekje,quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
En kan dan iemand mij uitleggen wat de lol is om steeds in dit topic rond te hangen om zoveel mogelijk mensen te willen beledigen of aan te vallen. Want,' Oeh, wat een lol. Er zitten mensen op de kast!' Die zitten niet op de kast, die vinden dat deze reeks verziekt wordt door dit zgn grappige gedoe. En dan zitten jullie hier straks met z'n vijven of misschien wel 1 meer, lekker gezellig te beppen over de zure Huubfans die er allang geen trek meer in hebben.
Als dat het doel is, zeg het dan. Dan weet ik iig waar ik niet wil zijn, en dat is hier. Als ik er flauw van ben dan nok ik em. Heb het rijk alleen, enjoy! Als Huub voorbij komt, doe hem de groeten maar het zal wel bol staan van kritische en cynische opmerkingen waar die wat van kan leren, dat mijn groetjes wel ondergesneeuwd zullen raken.Dit zeg ik dan als user hè die ook gewoon gebruik maakt van dit topic als voorheen DGK-kijker. Als mod moet ik hier wel zijn maar als user had dit creatieve (
) topic allang de tyfus kunnen krijgen.
En die "ze" van je, zag ik vannacht niet posten.
Cc!![]()
Als mod ga ik nu natuurlijk zeggen dat dit topic niet bedoeld is voor persoonlijke aanvallen, die los je maar elders op. Offtopic mag een tandje minder, ik doe mee en doe normaal.
jij bent kwetsend in jouw posts ,dat overstijgt helaas jouw humor.En dit heeft dus niets met belerend of beter wetend te maken ............het zij zo!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Creatief zijn wordt, niet altijd gewaardeerd door, conversatief ,belerend, beter wetend.
Het zij zo!
ik en Huub halen het geimddelde aardig naar benedenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:52 schreef ericahysterica het volgende:
Zelf heb ik de indruk dat de populatie hier 40+ is.
Ik gelukkig ook, moet er niet aan denken om al zo oud te zijn. Eind deze maand word ik 29, dat vind ik opeens al niet meer zo jong klinken...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik en Huub halen het geimddelde aardig naar beneden
He zn borsthaar is weer helemaal terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
ehm Terror Jaap Show?![]()
[ afbeelding ]
Jaap heeft een aangename kop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
geen woorden, 1 gebaar volstaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:46 schreef Suikeroom het volgende:
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd met je eerste menstruatie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jij bent kwetsend in jouw posts ,dat overstijgt helaas jouw humor.En dit heeft dus niets met belerend of beter wetend te maken ............het zij zo!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat een beetje in vlagen, hangt er ook vanaf of Huub zelf aanwezig is of niet.
De posts van zogenaamde 'Huub-haters', die overigens helemaal niet bestaan, komen volgens mij voort uit irritatie over het continu goedpraten van zijn gedrag.
Als iemand een nieuwtje post dat Huub volgens Brian in Spanje met iemand gezoend heeft dan reageren 'ze' onmiddelijk met: "Zal wel gewoon een kusje met een fan zijn geweest voor een foto." of dat soort teksten.
Als een ander post dat hij ook in Griekenland op de vuist is gegaan wordt er ook net zolang gekronkeld todat het normaal is dat je mensen slaat.
Dat uitvergroten wordt dus ook de andere kant op gedaan, daarnaast heeft hij zelf ook nog een stevige mening over mensen dus dan kan dit af en toe gebeuren.
En wat jij zegt over deze reeks had ik met de COS.
Die vond ik niet meer te harden, en ik was niet de enige aangezien een hoop andere mensen ook zijn afgehaakt die in het begin leuke en zinvolle discussies hadden over het programma totdat de invasie van de 'Rat en Dellie-roepers-en-haters' kwam en de reeks begon te overwoekeren.
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.quote:
Bleef het maar bij de vermelding van dat nieuwtje. Maar dat nieuwtje gaat dan meestal vergezeld van een zeer grove mening en aanname. Het is dan ook geen goedpraten wat er wordt gedaan. Want iets wat je niet zeker weet, je bent er niet bij geweest, is het in opstand komen tegen negatieve roddel en achterklap. En dat door sommige personen gelijk alles in het negatieve wordt getrokken zonder dat ze de juiste toedracht weten dat is overduidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
De posts van zogenaamde 'Huub-haters', die overigens helemaal niet bestaan, komen volgens mij voort uit irritatie over het continu goedpraten van zijn gedrag.
Als iemand een nieuwtje post dat Huub volgens Brian in Spanje met iemand gezoend heeft dan reageren 'ze' onmiddelijk met: "Zal wel gewoon een kusje met een fan zijn geweest voor een foto." of dat soort teksten.
Als een ander post dat hij ook in Griekenland op de vuist is gegaan wordt er ook net zolang gekronkeld todat het normaal is dat je mensen slaat.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.
En dat anderen alles een positieve spin geven wekt ook irritatie op, vandaar mijn opmerking dat door twee kampen alles uitvergroot wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef sunny16947 het volgende:
En dat door sommige personen gelijk alles in het negatieve wordt getrokken zonder dat ze de juiste toedracht weten dat is overduidelijk.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook 5 uur in de trein mijn hersens over gepijnigd.
Ik kon het bijna horen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent naar het Boeskoolfeest geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |