Klemzuipen op z'n tijd moet kunnen, in mijn leeftijdscategorie wel te verstaan. Neemt niet weg dat dit behoorlijk kansloos kan zijn, maar het is best leuk af en toe. Je denkt anders en vind dingen grappig/grappiger, ik vraag mij af wat daar dan mis mee zou zijn. Waarschijnlijk heb jij het zelf ook diverse keren gedaan en bent er nu klaar mee.quote:Op maandag 8 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast... alcohol gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit...
je klemzuipen is zoooo kansloos..
waar ren je voor weg?
ben je nuchter niet gezellig?
durf je nuchter niet op een meisje af te stappen?
zijn je eisen voor een meisje nuchter te hoog?
shit.... ts heeft me doorquote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klemzuipen op z'n tijd moet kunnen, in mijn leeftijdscategorie wel te verstaan. Neemt niet weg dat dit behoorlijk kansloos kan zijn, maar het is best leuk af en toe. Je denkt anders en vind dingen grappig/grappiger, ik vraag mij af wat daar dan mis mee zou zijn. Waarschijnlijk heb jij het zelf ook diverse keren gedaan en bent er nu klaar mee.
- Om aan de realiteit te ontkomen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit.... ts heeft me door![]()
![]()
achteraf begrijp ik ook niet waarom ik het deed.
hmmmquote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
- Om aan de realiteit te ontkomen.
- Je was nuchter niet gezellig genoeg.
- Je durfde nuchter niet op een meisje af te stappen.
- Je eisen voor een meisje waren nuchter te hoog.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
- Om aan de realiteit te ontkomen.
- Je was nuchter niet gezellig genoeg.
- Je durfde nuchter niet op een meisje af te stappen.
- Je eisen voor een meisje waren nuchter te hoog.
chris2k doet zich voorkomen als een normaal mens ipv een fok autist) en zal daarom zichzelf die vraag ook wel kunnen stellenquote:
snake-eyes ken ik niet?quote:Op maandag 8 september 2008 16:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Snake-eyes en questionmaster zijn ook baas.
Snake eyes houdt in dat diegene die de snake eyes kaart getrokken heeft niet aangekeken mag worden. Kijk je die persoon wel in de ogen aan dan moet je drinkeng.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
snake-eyes ken ik niet?
Nouja die wordt gewoon getrokken, en dan weet iedereen wie "hem" is. Diegene mag je niet aankijken...als dat wel is gebeurt moet diegene drinken (die hem aankeek) en daarmee is het spelletje afgelopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
hoe weet je dan wie de snake eye kaart heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |