Ja, maar jij bent lammer dan mij slettebak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:49 schreef Beunhaas. het volgende:
drankspel met sambuca = geen geld +1
Helaas, de grap is zoveel mogelijk binnenkrijgen in 2008quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:53 schreef Guncta het volgende:
Mensen die spelletjes spelen allleen voor het meedoen/spelletje..
Doet me denken aan vroeger, toen we nog met 10 man drankspelletjes speelden en niemand het doorhad dat we op 1 na allemaal water-borrels namen.
Weet ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als je dat aanraakt eindigt je avond lam
Eén straaljagerquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:50 schreef ScudRaket het volgende:
Kom maar terug zodra je een straaljager hebt ge-ad.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:50 schreef ScudRaket het volgende:
Kom maar terug zodra je een straaljager hebt ge-ad.
Dat tikte vroeger lekker aan, toen the Box nog op tv was.quote:
JAAAAAquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat tikte vroeger lekker aan, toen the Box nog op tv was.
Hulde aan Comedy Central, sochtends soms zonder hoofdpijn beginnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:23 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dat tikte vroeger lekker aan, toen the Box nog op tv was.
Dat is wel triest inderdaad, ik ga zo lekker werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:50 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Mensen die drinken om snel dronken te worden en dan de volgende dag gaan zeiken dat ze brak zijn![]()
Met een stel losse Engelse meiden 'I have never' spelen is anders niet verkeerd hoor. Ik heb in alle keren dat ik het gespeeld heb nog nooit iedereen al zijn kleren aan zien houdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:34 schreef Schunckelstar het volgende:
drankspelletjes![]()
leuk als je net 14 bent idd
quote:
Dat is ook gewoon een onderdeel van kingsen. Wij noemen het juffen en we gebruiken het getal 7quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:54 schreef Topspin het volgende:
Miepen
Tellen en bij iedere keer dat er een 6 naar voren komt miep roepen, wordt er miep geroepen dan gaat het spel de andere kant opdraaien in de circel. Je kunt ook een ander getal nemen waar miep geroepen wordt. Vergeet iemand te miepen dan staat er een borrel klaar of glas bier dat in 1 keer opgedronken moet worden.
Vroeger vaker gedaan. Hoe meer er gedronken was hoe vaker de miep vergeten werd.
Kingsen nog niet eerder van gehoord. Laatste drankspelletje stamt ook van jaren geleden dus ben niet op de hoogte ervan meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een onderdeel van kingsen. Wij noemen het juffen en we gebruiken het getal 7
Volgens mij heeft het iets met tv en afstandsbediening te makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
4 mensen maar die het negerzappen kennen? de rest heeft heel wat lol gemist blijkbaar
Kaartje blazen. Ieder moet om de beurt kaarten van een blikje bier of glas blazen en degene die de laatste kaart heeft moet drinken. Wel leuk, maar er zijn zat leukere spellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Kingsen nog niet eerder van gehoord. Laatste drankspelletje stamt ook van jaren geleden dus ben niet op de hoogte ervan meer.
Er was ook een spelletje met kaarten waarbij er een stapel kaarten op een leeg blikje bier gelegd werd, en mochten de kaarten niet van het blikje bier afvallen. Weet niet meer hoe dat spel precies ging.
zap de neger is een spel voor beginners, als je net met drank begint of zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
4 mensen maar die het negerzappen kennen? de rest heeft heel wat lol gemist blijkbaar
Zap de neger is inderdaad voor beginners.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:32 schreef J.Herrer het volgende:
Mja neger zappen blijft toch ook wel de bom![]()
Vroeger deden we het met bier, laatste keer deden we het met dropshot en waterpijp
Maar dat kingsen ken ik eigenlijk niet, hoe gaat dat dan?
Ook tof idd, gaat lekker snel. Wij schrappen regelmatig een regel uit Kingsen en vervangen deze met een rondje Maxxen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kingsen is wel geniaal idd, maar Maxxen (met dobbelstenen gooien, wie in een ronde met max. 3 keer gooien het laagste gooit moet tappen) is ook prima.
Haha ja, bij een combo van die 2 spellen ben ik in m'n elementquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook tof idd, gaat lekker snel. Wij schrappen regelmatig een regel uit Kingsen en vervangen deze met een rondje Maxxen.
Beetje te ingewikkeld dat Kingsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zap de neger is inderdaad voor beginners.
Kingsen
Meestal eerst ff Maxxen om al goed in de stemming te komen, dan Kingsen en voor het naar de stad gaan nog ff een keer Maxxen. Heb je een lekker goedkoop avondje als het goed is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha ja, bij een combo van die 2 spellen ben ik in m'n element. De avond kan niet meer stuk dan
.
Het gaat niet alleen om het van de kaart raken. Kingsen is gewoon een gezelschapspel waarbij je ook van de kaart raakt. Mensen die op den duur niet meer kunnen rijmen, onmogelijke regels opleggen, achterlijke rijtjes verzinnen. Kingsen is gewoon lachen, zap de neger heeft enkel als doel naar de klote te gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:46 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Beetje te ingewikkeld dat Kingsen![]()
Doe mij maar gewoon het eenvoudige negerzappen voor beginners![]()
Al snap ik niet waarom het voor beginners is, als jij na elke neger een slok sterke drank moet nemen en per bonusneger een hijs van de waterpijp, ben je na 4 of 5 keer zappen echt wel van de kaart
Vroegah waren er niet zoveel negers op tv, tegenwoordig zijn ze overalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef J.Herrer het volgende:
Mexxen is mooi hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In mijn jonge jaren gingen we redelijk vaak mexxen. Is een spel met 2 dobbelstenen...verder weet ik niet meer. Weet wel dat ik het toen heel leuk vond, ben er nu toch wel te oud voor
Only op het VMBOquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef bloodacolyte het volgende:
Beste manier om je zatte vrienden ladderzat te krijgen:
het spelletje kotsen of adje.....
je neemt 10 borrelglaasjes sterke drank (whisky, whiskey, wodka, olijfolie) en een zatte vriend.
Je zegt tegen meneer de zuilap: "ad een een glaasje.." en hij doet het. Vervolgens stel je de vraag: "moet je kotsen?". Als het antoord nee is moet hij nog een drankje in één keer achterover gieten.
Als hij moet kotsen heeft hij gewonnen!
Dat is de jackpot idd. Maar meestal vullen we hem al vooraf met een straaljager o.i.d. Bij de boer is het zuipen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:18 schreef Rover het volgende:
Kent iemand hier precies de regels van de Kingsen cup?
Volgens mij is het hetzelfde als kingsen. Alleen stop je elk shotje in een grote kom..
Als iemand dan een boer trekt moet de hele kom leeg..
Idd van die mensen die ineens zo gaan typen:quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso 's Nachts op internet gaan als je gezopen hebt
Daar heb ik maar 1 conclusie voor: Nepperij.
Kunnen we niet eens een Kingsen fok-meeting houden? Gewoon 20 tafels neerzetten en kingsen maar!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:07 schreef boskameel het volgende:
Wij doen altijd zap de neger met taserguns op straat.
Dat is inderdaad behoorlijk sneu. Als ik zoiets lees denk ik dat ik begin te begrijpen waar jij altijd op doelt, Catbertquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:56 schreef Catbert het volgende:
's Nachts op FOk komen vertellen hoe dronken je bent
Je moet ook niet meedoen als je er niet tegen kan he, "genius"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Genius-F het volgende:
Nou ben ik weer naar de kankert.
Tyfussambuca danwel Goldstrike
-1 voor die meuk.
hoe weet je dan of iemand liegt etc? Je kunt ook gewoon zeggen dat je van dat alles nog niets hebt gedaan, waardoor je niet hoeft te drinken..toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:19 schreef Jikpunth het volgende:
I have never
Dit spel werkt het beste als sommige mensen elkaar al kennen, maar niet de hele groep
Simpelweg zegt iedereen om de beurt: I have never/ Ik heb nooit.... daarna vul je dit aan met een statement. bv. Ik heb nooit door rood gereden. Iedereen die dit wel gedaan heeft moet drinken. Als je liegt moet je een strafdronk nemen. Nadat de inhibities wat lager worden kun je naar de I have never had a threesome, I have never stripped in front of a group, etc. gaan.
je blijft kansloos TSquote:Op maandag 8 september 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
Anders wordt dit topic even gekicked
Snake-eyes en questionmaster zijn ook baas.quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Kingsen met als regel niet wijzen is epic.
Klemzuipen op z'n tijd moet kunnen, in mijn leeftijdscategorie wel te verstaan. Neemt niet weg dat dit behoorlijk kansloos kan zijn, maar het is best leuk af en toe. Je denkt anders en vind dingen grappig/grappiger, ik vraag mij af wat daar dan mis mee zou zijn. Waarschijnlijk heb jij het zelf ook diverse keren gedaan en bent er nu klaar mee.quote:Op maandag 8 september 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast... alcohol gaat om de kwaliteit en niet de kwantiteit...
je klemzuipen is zoooo kansloos..
waar ren je voor weg?
ben je nuchter niet gezellig?
durf je nuchter niet op een meisje af te stappen?
zijn je eisen voor een meisje nuchter te hoog?
shit.... ts heeft me doorquote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Klemzuipen op z'n tijd moet kunnen, in mijn leeftijdscategorie wel te verstaan. Neemt niet weg dat dit behoorlijk kansloos kan zijn, maar het is best leuk af en toe. Je denkt anders en vind dingen grappig/grappiger, ik vraag mij af wat daar dan mis mee zou zijn. Waarschijnlijk heb jij het zelf ook diverse keren gedaan en bent er nu klaar mee.
- Om aan de realiteit te ontkomen.quote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit.... ts heeft me door![]()
![]()
achteraf begrijp ik ook niet waarom ik het deed.
hmmmquote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
- Om aan de realiteit te ontkomen.
- Je was nuchter niet gezellig genoeg.
- Je durfde nuchter niet op een meisje af te stappen.
- Je eisen voor een meisje waren nuchter te hoog.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
- Om aan de realiteit te ontkomen.
- Je was nuchter niet gezellig genoeg.
- Je durfde nuchter niet op een meisje af te stappen.
- Je eisen voor een meisje waren nuchter te hoog.
chris2k doet zich voorkomen als een normaal mens ipv een fok autist) en zal daarom zichzelf die vraag ook wel kunnen stellenquote:
snake-eyes ken ik niet?quote:Op maandag 8 september 2008 16:21 schreef XiChico het volgende:
[..]
Snake-eyes en questionmaster zijn ook baas.
Snake eyes houdt in dat diegene die de snake eyes kaart getrokken heeft niet aangekeken mag worden. Kijk je die persoon wel in de ogen aan dan moet je drinkeng.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
[..]
snake-eyes ken ik niet?
Nouja die wordt gewoon getrokken, en dan weet iedereen wie "hem" is. Diegene mag je niet aankijken...als dat wel is gebeurt moet diegene drinken (die hem aankeek) en daarmee is het spelletje afgelopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
hoe weet je dan wie de snake eye kaart heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |