Dat is de jackpot idd. Maar meestal vullen we hem al vooraf met een straaljager o.i.d. Bij de boer is het zuipen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:18 schreef Rover het volgende:
Kent iemand hier precies de regels van de Kingsen cup?
Volgens mij is het hetzelfde als kingsen. Alleen stop je elk shotje in een grote kom..
Als iemand dan een boer trekt moet de hele kom leeg..
Idd van die mensen die ineens zo gaan typen:quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso 's Nachts op internet gaan als je gezopen hebt
Daar heb ik maar 1 conclusie voor: Nepperij.
Kunnen we niet eens een Kingsen fok-meeting houden? Gewoon 20 tafels neerzetten en kingsen maar!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:07 schreef boskameel het volgende:
Wij doen altijd zap de neger met taserguns op straat.
Dat is inderdaad behoorlijk sneu. Als ik zoiets lees denk ik dat ik begin te begrijpen waar jij altijd op doelt, Catbertquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:56 schreef Catbert het volgende:
's Nachts op FOk komen vertellen hoe dronken je bent
Je moet ook niet meedoen als je er niet tegen kan he, "genius"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:45 schreef Genius-F het volgende:
Nou ben ik weer naar de kankert.
Tyfussambuca danwel Goldstrike
-1 voor die meuk.
hoe weet je dan of iemand liegt etc? Je kunt ook gewoon zeggen dat je van dat alles nog niets hebt gedaan, waardoor je niet hoeft te drinken..toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:19 schreef Jikpunth het volgende:
I have never
Dit spel werkt het beste als sommige mensen elkaar al kennen, maar niet de hele groep
Simpelweg zegt iedereen om de beurt: I have never/ Ik heb nooit.... daarna vul je dit aan met een statement. bv. Ik heb nooit door rood gereden. Iedereen die dit wel gedaan heeft moet drinken. Als je liegt moet je een strafdronk nemen. Nadat de inhibities wat lager worden kun je naar de I have never had a threesome, I have never stripped in front of a group, etc. gaan.
je blijft kansloos TSquote:Op maandag 8 september 2008 15:45 schreef Genius-F het volgende:
Anders wordt dit topic even gekicked
Snake-eyes en questionmaster zijn ook baas.quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Kingsen met als regel niet wijzen is epic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |