quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kwam weer zeuren over namen voor de pups en ik zei dat Jack en Jamie of James en Jamie cute wasTwee nemen die bij elkaar passen dus
![]()
"Houd toch eens ohoop" zegt ze. Waarop ik zeg "maar dat is toch leuk"
Zegt m'n moeder "Jack en ass dan"
En dat uit de mond van een moeder
Was er koffie, Douwe Egberts koffie. Lekker koffie, eerlijke koffie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:27 schreef zarGon het volgende:
JA EN TOEN?!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Het stomme is dat ik het zelf ook al bedacht had maar het eerst niet eens doorhad toen mn moeder het zeiMaar wie verwacht dat dan ook van een moeder
Moet ik nu gaan zeggen zo van KATTEN ZIJN KITTENS GEEN PUPS DAT ZIJN HONDEN, MALLERD!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef nappei het volgende:
Plaats eens fotos van die jonge katjes
Sinds wanneer zijn pups, katten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef nappei het volgende:
Plaats eens fotos van die jonge katjes
Nee dat deed ik al met een vette smiley en PIquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan zeggen zo van KATTEN ZIJN KITTENS GEEN PUPS DAT ZIJN HONDEN, MALLERD!
Of wat?
Omg like totally fail!!11quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:37 schreef Dutch_Nelson het volgende:
noem ze faber J, en vjieze feur
Ik prefereer kattenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan zeggen zo van KATTEN ZIJN KITTENS GEEN PUPS DAT ZIJN HONDEN, MALLERD!
Of wat?
TS luister nou, die arme jongenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
Usher roept je TS,
Zo rond 14 seconden.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg like totally fail!!11
Fabergé en Vieze Furr dus.
Even mezelf quoten zodat ook op pagina 2 blijkt hoe stoer mijn buurman isquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:37 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn buurman heeft een hond en een kat. Die heten Hond en Poes.![]()
![]()
Ja want iedereen heeft dezelfde instellingen voor het aantal posts per paginaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Even mezelf quoten zodat ook op pagina 2 blijkt hoe stoer mijn buurman is
Laat me eens met rustquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft dezelfde instellingen voor het aantal posts per pagina
Toffe mensen hebben 50 per pagina.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft dezelfde instellingen voor het aantal posts per pagina
Zijn nu al mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
0ver 5 weken zijn ze wel mooi![]()
Hoop ik
Flikker op, ik kan die kop van hem niet uitstaan. Dat is echt zo een hoofd dat je wil schoppenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef seto het volgende:
Mensen die hun hond Jack noemen
[ afbeelding ]
Liever wat anders in de mond?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Leg mij eens geen woorden in de mond
OMG DISCRIMSRIMINSASIE!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Flikker op, ik kan die kop van hem niet uitstaan. Dat is echt zo een hoofd dat je wil schoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |