Neem een paar biertjes en het is zo 12 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Snakey het volgende:
Veuls te vroeg!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:21 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Neem een paar biertjes en het is zo 12 uur
Neem een paar biertjes en het is zo overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:22 schreef Janetje het volgende:
Bleh wat een kutdag.
Met een paar biertjes los je alles op?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:23 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Neem een paar biertjes en het is zo over
Geen bier.quote:
Ey sneekie.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Its my middle name, Sna, forgot lock, key.
JOJOquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier zin inDus post ik het...
Het werd me echt gevraagdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat het hem gevraagd werd.
Was je weer bang dat iemand je voor zou zijn -_Guitarist_-?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk speeltje hoor
Maareh, open jij de nachtbagger zometeen?
Hm, of je doet het morgen op de post, want ze legen 'm vandaag toch niet meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Moest net wat op de post doen... Dus ik loop daar op mn slippertjes en zomerse kleren er naar toe... Opeens een enge man hihi
Heb maar teruggehuppeld!
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.quote:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen... ofzo...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, of je doet het morgen op de post, want ze legen 'm vandaag toch niet meer
Misschien wel. Maar ik heb zin in baggeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.
Oowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen... ofzo...
Ik heb hem helemaal onder controle.. Ik vroeg het aan hem en BOEM... 4 minuten later wordt die geopend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.
Ja, want nu wil je neuken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal onder controle.. Ik vroeg het aan hem en BOEM... 4 minuten later wordt die geopend!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
De komende week zijn mijn schaap en ik op vakantie naar zijn thuisland. Jullie moeten het lang zonder mij stellen. Sterkte.
Fijne vakantie in Skapieland!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
De komende week zijn mijn schaap en ik op vakantie naar zijn thuisland. Jullie moeten het lang zonder mij stellen. Sterkte.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
Mijn kloons gaan ook mee trouwensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want nu wil je neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Als een vrouw nee zegt dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
kan je het dus nog een keer proberen
Hoe ben je dan ontmaagd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje in
Neuh, ze mogen mij (indien lekker) wel verkrachten hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje in
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe ben je dan ontmaagd?
Zij wou me echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoe ben je dan ontmaagd?
Niksquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je haar betaald dan?
Kut knurftquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij kent de regel dat newbies geen users uit mogen lachen?
Als je tegen een vrouw zegt "JE MOET ME NU NEUKENquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:41 schreef neo567 het volgende:
Ze moest gewoon van je
De vrouwen die ik ken slaan dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je tegen een vrouw zegt "JE MOET ME NU NEUKEN" doen ze dat dan ook?
probeer isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je tegen een vrouw zegt "JE MOET ME NU NEUKEN" doen ze dat dan ook?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:44 schreef RicoRabbit het volgende:
Hoi![]()
//edit Oh...dit topic heb ik al gehad
Als daar op kickt, kan je dat wel proberen om aan je trekken te komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ken slaan dan.
Whehehehequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als daar op kickt, kan je dat wel proberen om aan je trekken te komen.
Doe je best dan er iets van te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
NB zakt af naar een bedenkelijk niveau met slechts zwaaiende smileys en begroetingen.
Niet zeiken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
NB zakt af naar een bedenkelijk niveau met slechts zwaaiende smileys en begroetingen.
thxquote:
OK. Moet ik mijn plantjes posten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
NB heeft altijd een bedenkelijk niveau gehadquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik duid het gewoon ff aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe je best dan er iets van te maken.
Op de markt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo slapen
MORGEN OM 8 UUR WERKEN JAWOOOOOOOOOL!
Jij welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga zo slapen
MORGEN OM 8 UUR WERKEN JAWOOOOOOOOOL!
Dat zijn de lekkere tukkiesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef Janetje het volgende:
Even een tukkie doen en pas wakker worden als de winkels gesloten zijn is niet tof
Ik zei ZOquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wel
Sterkte en weltrusten
Niets in huis?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:54 schreef Janetje het volgende:
Even een tukkie doen en pas wakker worden als de winkels gesloten zijn is niet tof
Ik dacht het ff, OMDAT JE ZO SCHREEUWDE!!!1quote:
Mooie, grote exemplaren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Bromelia
[ afbeelding ]
Weet ik even niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook weer hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:56 schreef Buitendam het volgende:
Avond samen.
Oei, ik vergat Jane, mijn geadopteerde Orchidee. Gered van de prullenbak:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mooie, grote exemplaren.
Wat zit daar in die bak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Oei, ik vergat Jane, mijn geadopteerde Orchidee. Gered van de prullenbak:
[ afbeelding ]
Wormselsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat zit daar in die bak.
Dat zijn de wortels, dat hoort.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat zit daar in die bak.
Zelfde geld voor vrouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
Planten zijn supertof als je er een beetje goed mee bent.
Corona pleasequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Biertje, iemand?
Beter plan, we gaan vannacht baggeren in F&F.quote:
O pleas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Biertje, iemand?
Aight.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoor ik wel vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
Planten zijn supertof als je er een beetje goed mee bent.
Betekent het eigenlijk helemaal niets, tochquote:
Het klinkt als een leuk plan, maar nee. Dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Beter plan, we gaan vannacht baggeren in F&F.
Morgenavond nachtbagger in WFL met als thema Science Fiction.
Echt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil je wel even een aai over je bol geven.
Midden in de nacht? 00.10...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:08 schreef djayzz het volgende:
Is het bij jullie op het werk ook zo saai midden in de nacht? Hier wel
quote:
Ja sorry, hier is het inmiddels kwart over 1, zit in Roemenie of all placesquote:
Dankje:)quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen...
Morgen weer hard aan het werk!
Kusje voor iedereen die denkt dat die een kusje van mij krijg
Creatief met SciFfi planten in de bagger??quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Zeikstraal. Dit is het planten-SciFi-baggertopic, ja!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen...
Morgen weer hard aan het werk!
Kusje voor iedereen die denkt dat die een kusje van mij krijg
Aangezien het kennelijk een paar mensjes hier ontgaan is en ik het toch wil weten zodat ik lekker kan slapen dalijk: waarom noem jij je plant Jane?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan wens ik ook zo'n Star Trek figuur op een ziekenhuisbed. Slangetjes in d'r neus, en van alle handen apparaten om de plant in leven te houden. Dat wordt hard google afspeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb haar van de dood gered, dat schept een band.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Aangezien het kennelijk een paar mensjes hier ontgaan is en ik het toch wil weten zodat ik lekker kan slapen dalijk: waarom noem jij je plant Jane?
Succes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wens ik ook zo'n Star Trek figuur op een ziekenhuisbed. Slangetjes in d'r neus, en van alle handen apparaten om de plant in leven te houden. Dat wordt hard google afspeuren.
Is het een stuk liaan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb haar van de dood gered, dat schept een band.
Hoeft ook niet!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor, maar meer ook niet.
Ze is een orchidee en die tak die naar boven groeit, daar zitten binnen een maand bloemetjes aan en dan blijft ze een lange tijd bloeien.quote:
Ik heb wel Pino in het ziekenhuis voor jequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wens ik ook zo'n Star Trek figuur op een ziekenhuisbed. Slangetjes in d'r neus, en van alle handen apparaten om de plant in leven te houden. Dat wordt hard google afspeuren.
Ja, jij wil zo een foto!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga niet google afspeuren, jij verzint dit drakenthema!
Wat schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Ze is een orchidee en die tak die naar boven groeit, daar zitten binnen een maand bloemetjes aan en dan blijft ze een lange tijd bloeien.
Dat maak jij ervan, niet ik!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
SciFi én planten, dat moet je wel combineren, anders klopt het thema niet!
Wat houdt het thema SciFi-planten dan in?quote:
quote:On an away mission to locate nutritional supplements, Tuvok and Neelix find a promising native orchid. Later, when the crew beams them back to Voyager with samples of the flowers, the pair never arrive. Instead, a single entity appears on the transporter platform. The Doctor confirms that this strange but oddly familiar alien is actually a fusion of Tuvok and Neelix. With all the memories and abilities of the pair, the new crewmember decides to name himself "Tuvix."
The senior officers meet and conclude that the symbiogenetic properties of the orchids the pair carried during transport caused the "merger" that created Tuvix. After the meeting, Tuvix attempts to adjust to his new identity, and Kes tries to adjust to Tuvix. Although she's drawn to him, she is unsettled by the amalgam's affection for her.
After Paris and Torres gather more samples of the alien orchid, they manage to confirm the method of Tuvix's creation by beaming together new plant hybrids, but are unsuccessful in their attempts to reverse the process. The Doctor admits he's not optimistic about bringing Tuvok and Neelix back as separate individuals. On hearing this, Kes mourns the loss of two men: her lover and her mentor.
Kes tells Janeway that despite Tuvix's wonderful qualities, she's not ready to let go of Neelix. Several weeks pass, and Tuvix settles into life aboard the ship. In time, Kes reaches out to him and apologizes for being distant. Just as it looks as if everyone has adjusted to Voyager's new crewmember, the Doctor announces that he's devised a way to restore him to his two original components. There's just one problem: Tuvix doesn't want to die, even if it means allowing the other two men to live.
Tuvix argues that he has a right to survive, and that restoring Tuvok and Neelix's lives amounts to his execution. The Doctor refuses to take Tuvix's life against his will, so in the end, Janeway is forced to take responsibility for performing the procedure. Tuvok and Neelix are fully restored, but Janeway's relief is tempered by the weight of her decision to end Tuvix's life.
Ja. Maar die andere plantjes zijn ook tof, vooral die bananenplanten. Die ene die op de tafel staat is een jonkie van die grotere. En die is alweer 2 jonkies aan het ontwikkelen.quote:
Het moet nou niet veel gekker worden. Gister zat ik nog prinsheerlijk te kijken naar plaatjes van bier, bitterballen en vrouwelijke bitterballen en nu naar StarTrek, Aliens en planten met een historie..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:31 schreef MLI het volgende:
Maar OK, speciaal voor Buitendam een Star Trek aflevering met plantjes en aliens:
[ afbeelding ]
[..]
Je planten zijn al grootouders!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:33 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja. Maar die andere plantjes zijn ook tof, vooral die bananenplanten. Die ene die op de tafel staat is een jonkie van die grotere. En die is alweer 2 jonkies aan het ontwikkelen.
Nou geen gezeik meer over de link tussen plantjes en SciFi want ik heb, geheel ontopic zelfs een orchidee gepost.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden. Gister zat ik nog prinsheerlijk te kijken naar plaatjes van bier, bitterballen en vrouwelijke bitterballen en nu naar StarTrek, Aliens en planten met een historie..
Post dan gewoon een paar tieten, man!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moet nou niet veel gekker worden. Gister zat ik nog prinsheerlijk te kijken naar plaatjes van bier, bitterballen en vrouwelijke bitterballen en nu naar StarTrek, Aliens en planten met een historie..
En omaplant heb ik pas een jaar. Ze fokken als konijnen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:35 schreef ajf het volgende:
[..]
Je planten zijn al grootouders!Moet niet gekker worden.
Ik postte om 00.06 een prima plaatje!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Post dan gewoon een paar tieten, man!
Da's een jonge oma! Ik wist niet dat planten konden fokken als konijnen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:37 schreef MLI het volgende:
[..]
En omaplant heb ik pas een jaar. Ze fokken als konijnen!
De mijne ging groeienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik postte om 00.06 een prima plaatje!
Maar dat is inmiddels wel erg lang geleden hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik postte om 00.06 een prima plaatje!
En het waren géén blote tieten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar dat is inmiddels wel erg lang geleden hoor
[ afbeelding ]
Nee, je mag ermee stoppen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef FleshWound het volgende:
Moet ik verder gaan?
Owhquote:
Ik denk dat de meerderheid in dit planten - SciFi topic liever dit soort plaatjes heeft:quote:
En deze op verzoekquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef ajf het volgende:
[..]
En het waren géén blote tieten.
Dit is more like it
Eentje dan nog.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid in dit planten - SciFi topic liever dit soort plaatjes heeft:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel de laatste waarschuwing hequote:
Een doordeweekse NB'er! Gelukkig maar, tenminste één die weet hoe te baggerren.quote:
En hoequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een doordeweekse NB'er! Gelukkig maar, tenminste één die weet hoe te baggerren.
Dat mag altijd, ik zelf zit toevallig op een bagger project in Roemenie, dus mocht je daar nog over willen lullen.quote:
Van Roemenie ken ik alleen het voetbal eftalquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat mag altijd, ik zelf zit toevallig op een bagger project in Roemenie, dus mocht je daar nog over willen lullen.
Ik niet, ik ken alleen de supporters die hier in alle cafe's uit hun dak gingenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Van Roemenie ken ik alleen het voetbal eftal
Nee, dan moet je vooral Guinnes gaan postenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:03 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Het bier gehalte tot nu toe ligt veel te laag.
Jongens, drink ze!
Volgens mij hadden die barweinig te vieren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik niet, ik ken alleen de supporters die hier in alle cafe's uit hun dak gingen
Dat hadden ze nog niet helemaal door, het zijn wel Roemenen hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die barweinig te vieren?
Ja, lagen die er niet in de eerste ronde al uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze konden bier drinken? Een feest op zich.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was ik alweer helemaal vergeten..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kende een Roemeens stel. Hij ging vreemd. Iedereen wist het behalve zijquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat hadden ze nog niet helemaal door, het zijn wel Roemenen hoor.
Als je hier een tijdje zit, merk je wel dat ze trager zijn dan de rest van de wereld.
Bwehehe!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kende een Roemeens stel. Hij ging vreemd. Iedereen wist het behalve zij
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik kende een Roemeens stel. Hij ging vreemd. Iedereen wist het behalve zij
haha, lolquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen. Hij was echt een pretty boy. Zij was pretty dumbquote:
Wij geloven je ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen. Hij was echt een pretty boy. Zij was pretty dumb
Mooi. Nog bier?quote:
quote:
Wrm niet?quote:
Ik zie jou veel te weinig in NBquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wrm niet?
Ik heb nog wel zoveel bier en tieten gepost.
En Pino in het ziekenhuis!
Dat komt omdat dit de eerste keer is.quote:
Wat heeft dat met zijn geloofwaardigheid te maken?quote:
Gelukkig is het al nachtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te baggeren vanavond.
Slechte dag gehadquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te baggeren vanavond.
Niks, maar verwacht jij een serieuze post in ONZ of NB ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn geloofwaardigheid te maken?
De normale NB ers zijn er dan ook niet vannachtquote:
Nee maar mijn verhaal was toevallig waar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks, maar verwacht jij een serieuze post in ONZ of NB ?
Waarom ga je slapen als je nog niet dronken bentquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee maar mijn verhaal was toevallig waar.Ik ben namelijk nog niet dronken genoeg en ik ga nu ook slapen. Trusten mensjes
Dat bier was anders aardig serieus. en zo niet die tieten in ieder geval!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks, maar verwacht jij een serieuze post in ONZ of NB ?
Die post was niet serieus bedoeld ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat bier was anders aardig serieus. en zo niet die tieten in ieder geval!
Ga het nou niet nog moeilijker makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Die post was niet serieus bedoeld ..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga het nou niet nog moeilijker maken
Je hebt alles gemist?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:38 schreef gers het volgende:
nog iets belangrijks hier gebeurt nieuwe tetten ofzo
quote:
quote:
Mannen wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:25 schreef DeWaasheid het volgende:
Goed dan een stelling: vrijgezelle oudere vrouwen zijn relatief mooier cq verzorgder
Nou nou, laten we het leuk houden. Laat het users bestempelen als kutusers maar aan mij over.quote:
Jezelf willen bestempelenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou nou, laten we het leuk houden. Laat het users bestempelen als kutusers maar aan mij over.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou nou, laten we het leuk houden. Laat het users bestempelen als kutusers maar aan mij over.
Nou dat zou me daar een rommel geven!quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou dat zou me daar een rommel geven!
Vreten jij!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nog een bapao broodje, geen honger, maar een grote drang em toch op de vreten
Echte whiskey mix je nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:58 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Mits whiskey oid, mag je hier dan wel posten?
Dat is reeds bekend, maar de meest gedronken whiskey is toch bagger ala johhny walker oid.... en als ze dan goede whiskey noemen, dan ist johhny walker gold oidquote:
Meestal noemen ze eerst Jack Danielsquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:03 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat is reeds bekend, maar de meest gedronken whiskey is toch bagger ala johhny walker oid.... en als ze dan goede whiskey noemen, dan ist johhny walker gold oid
Dalwhinnie voor mij, ALS ik drink
Ja 1 pot nat, JD, four roses, Jameson, etc etcquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Meestal noemen ze eerst Jack Daniels![]()
Allemaal niet verkeerd, maar lang niet de beste
Jawel, maar er wordt over goedkope whisky/whiskey gebabbeld.... En niet over bier.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef vigier het volgende:
[..]
Jawel, maar er wordt over goedkope whisky/whiskey gebabbeld.... En niet over bier.
En ik weet NOG STEEDS NIET wie dit nu is:
[ afbeelding ]
ze heeft echt een fappable koppie
Carice van Houten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef vigier het volgende:
[..]
Jawel, maar er wordt over goedkope whisky/whiskey gebabbeld.... En niet over bier.
[ afbeelding ]
Carice van Houtenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef vigier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |