Neem een paar biertjes en het is zo 12 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Snakey het volgende:
Veuls te vroeg!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:21 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Neem een paar biertjes en het is zo 12 uur
Neem een paar biertjes en het is zo overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:22 schreef Janetje het volgende:
Bleh wat een kutdag.
Met een paar biertjes los je alles op?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:23 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Neem een paar biertjes en het is zo over
Geen bier.quote:
Ey sneekie.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Its my middle name, Sna, forgot lock, key.
JOJOquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier zin inDus post ik het...
Het werd me echt gevraagdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat het hem gevraagd werd.
Was je weer bang dat iemand je voor zou zijn -_Guitarist_-?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk speeltje hoor
Maareh, open jij de nachtbagger zometeen?
Hm, of je doet het morgen op de post, want ze legen 'm vandaag toch niet meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
Moest net wat op de post doen... Dus ik loop daar op mn slippertjes en zomerse kleren er naar toe... Opeens een enge man hihi
Heb maar teruggehuppeld!
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.quote:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen... ofzo...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, of je doet het morgen op de post, want ze legen 'm vandaag toch niet meer
Misschien wel. Maar ik heb zin in baggeren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.
Oowquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag kan doen... ofzo...
Ik heb hem helemaal onder controle.. Ik vroeg het aan hem en BOEM... 4 minuten later wordt die geopend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met zometeen bedoelde ze natuurlijk gewoon over 3 kwartier, om 0:00. Dat vroeg ze omdat je je gisteren gepasseerd voelde.
Ja, want nu wil je neuken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal onder controle.. Ik vroeg het aan hem en BOEM... 4 minuten later wordt die geopend!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
De komende week zijn mijn schaap en ik op vakantie naar zijn thuisland. Jullie moeten het lang zonder mij stellen. Sterkte.
Fijne vakantie in Skapieland!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
De komende week zijn mijn schaap en ik op vakantie naar zijn thuisland. Jullie moeten het lang zonder mij stellen. Sterkte.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
Mijn kloons gaan ook mee trouwensquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:34 schreef WurM het volgende:
Vaarwel!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want nu wil je neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Als een vrouw nee zegt dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef neo567 het volgende:
[..]
kan je het dus nog een keer proberen
Hoe ben je dan ontmaagd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje in
Neuh, ze mogen mij (indien lekker) wel verkrachten hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar ik doe niks tegen de zin van een meisje in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |