Jeetje Beaker, klinkt inderdaad als een hele toestand om die kies!
Wel supercool dat je nu een rontgenfoto van d'r hebt, leuk voor later enzo
Gelukkig maar dat Brent weer wat opgeknapt lijkt!
Hopelijk valt het mee met de littekens straks...
Stiemie, hier hebben we ook regelmatig te maken met driftaanvallen. Soms gemeend, dan is hij echt boos en gefrustreerd als iets niet lukt of wanneer hij iets niet mag. Maar soms zijn ze overduidelijk nep. Dan lijkt hij ons gewoon uit te testen, is hij benieuwd naar hoe we gaan reageren ofzo. Kleine aansteller
Dat soort gedrag negeren we, dan is het meestal zo over omdat hij vrij snel afgeleid raakt van waar hij ook alweer mee bezig was. Maar soms.... soms zijn er van die dagen dat ik hem uit pure wanhoop in bed zet en hem daar even laat uitrazen. Vaak is de driftbui sowieso begonnen omdat hij zo moe was, kan hij fijn gelijk gaan slapen zodra hij uitgeschreeuwd is
En hem (met een beetje geweld

) vastsnoeren in de wagen en met hem gaan wandelen kalmeert hem ook. Vroeger gebruikte ik daar de draagdoek voor, maar inmiddels is hij te groot en sterk geworden om tegen z'n zin in de draagdoek te krijgen.
Succes met je krijserd!
Devin heeft mijn neus bijna gebroken
Nou ja, gebroken... Na het eten gingen we, zoals gewoonlijk, stoeien op het grote bed. De laatste tijd is meneer erg knuffelig, lanceert hij zichzelf zo in een rotvaart om je nek. Ik lette heeeel even niet op en een seconde later werd het zwart voor mijn ogen en proefde ik bloed. Keiharde kopstoot, vol op mijn neus

Het is al 3 uur geleden, maar het doet nog steeds ontzettend zeer. Niet alleen mijn neus, die nu opgezwollen is van binnen en buiten, maar het trekt door naar mijn oogkas, tanden en kaken. Het klinkt en voelt nu alsof ik strontverkouden ben, maar dat is niet zo.
Nog een wonder dat hij er zelf niks van gevoeld heeft!
.... met gevoel voor drama....