abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60494925
Zoals de echte KLBérs weten werk ik in een museum , en daar moest ik vandaag weer werken!

Ik stond vandaag op met een goed gevoel, ik had wat kriebels in mijn buik omdat ik wist dat er iets leuks zou gebeuren op m'n werk! Tevens is het morgen weekend waar ik erg naar uitkijk

De eerste 3 uur viel het mij al op dat er veel lekkere wijven waren, veel Amerikaanse studentes en Aziaten Allemaal van die strakke rokjes aan met dit weer dus het is genieten geblazen Rond een uur of 2 zag ik daar echter een Japanse door de ingang komen, ze had meteen mijn aandacht te pakken! Ze was nog lekkerder dan de Amerikaanse Heidi .

Ze was rond de 1.70 en ze zag er Japans uit, een kort broekje van een cm of 20 en mooie gladde benen, een poesje van een 1 jarige peuter is er niks bij, zo glad was het . Ze had mooie zwarte haren (zoals alle Jappen ) en het zat echt perfect! Ze had een wit lichtdoorschijnend soort shirt aan die net boven de onderkant van haar broekje stopte . Sexy dus, en ze had smaak .

Nadat ik haar steeds aan het volgen was ( ) ging ze naar boven wat buiten mijn jurisdictie valt, helaas. Ik zag haar opeens naar beneden lopen via de trap, ik zat natuurlijk op een plek waar je zo onder de rokjes kan kijken als ze nara beneden lopen . Helaas had ze een broekje aan zoals ik al eerder aangaf en kon ik daar niet onder kijken maar ze kwam wel weer naar beneden!

Toen ze weer beneden was zat ze steeds om zich heen te kijken en in een Japans boekje te bladeren, ze kon duidelijk iets niet vinden . Zoals jullie waarschijnlijk weten omdat FOK!KERS alles weten zijn ze in Japan redelijk verlegen jegens buitenlanders. Ze zijn gewend om door personeel in de watten gelegd te worden wat in Nederland niet gebeurt . Ze kwam echter naar me toe! Met een vraag! Ze vroeg waar iets was en ik vertelde haar dat we dat niet hadden etc.

Ik gooide het op een andere boeg, ik vroeg waarom ze alleen was in het museum want normaal loopt er langs van die sexy Aziaten altijd zo'n kerel langs maar dat was dus niet het geval. Ze vertelde dat ze alleen naar Europa was gekomen omdat ze Europese mensen, en jonges vooral, zo leuk vind en ze Amsterdam wilde verkennen! Nadat ze onder andere vroeg wat ik van Japanse meisjes vond (*fap fap*) werd ik jammer genoeg afgelost en ging ze ergens anders heen

GODVERDOMME KUT KOLERE ZOOI!!!!!!! Ik was iets vergeten te vragen! Ik zat al die tijd dat ze er niet was steeds om me heen te kijken of ze terugkwam, dat was echter niet het geval . Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan, zo dom was ik Toen ik klaar was met werken ging ik naar buiten en waarempel, ik zag haar daar staan !!!

Ik liep naar haar toe en het gesprek ging als volgt:

Japanse chick: ''Hi! You are there again! "

D_A: ''Yeah! I'm glad I found you, I lost you in the museum . I want to ask you a question if you dont mind, I've never did this before.''

Toen keek de Japanse chick me met van die puppyogen aan en ging op haar tenen staan, ik bedacht bij mezelf dat het wel snor zat

D_A: ''Well, you are from Japan right? Do you know Takeru Kobayashi the fast mean eating machine ?

Japanse Chick: ''... ''

*PATS*

Vol een klap in m'n gezicht en ze ging half huilend weg, ik stond vol verbijstering te kijken

Ik vond haar nog wel zo leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60494983
pics?
tevens terechte klacht
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60495020
Mwahahaha
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60495056
Goede klacht D_A, worshippen zal ze ipv fysiek geweld toepassen.
Ga weg
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:11:04 #5
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_60495087
ik geloof het verhaal wel. (maak zelf ook rare dingen mee)

Maar het echte twijfelachtige aan het verhaal is natuurlijk dat je Takeru Kobayashi ?!?!? kent
pi_60495100
Echt gebeurd zegt 'ie dan ook nog .
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:11:52 #7
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_60495113
Voor de TS wordt het eens tijd voor een andere baan, hij begint te ijlen.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_60495117
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:11 schreef Buschetta het volgende:
ik geloof het verhaal wel. (maak zelf ook rare dingen mee)

Maar het echte twijfelachtige aan het verhaal is natuurlijk dat je Takeru Kobayashi ?!?!? kent
Zie avatar, sig, Fobo
pi_60495155
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:11 schreef Chriz2k het volgende:
Echt gebeurd zegt 'ie dan ook nog .
Wat is er niet geloofwaardig dan? Als mijn collega vandaag niet vrij was kon ie het bevestigen.

Alleen dat half huilen was niet echt
pi_60495175
Het leven is ook niet eerlijk en Aziaten zijn gewoon kut, ze zijn veel te knap enzo.

Terechte klacht lijkt mij. Had ze d'r huiswerk maar moeten doen!
pi_60495191
Teveel en dergelijke
pi_60495216
wtf vraag haar met je mee naar huis tegaan en die gladde poes van haar eens lekker onder handen te nemen met dit geile plakweersex
pi_60495220
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:16 schreef Pulu het volgende:
Teveel en dergelijke
Anderhalf a4tje zonder smileys leest inderdaad makkelijker weg ja
pi_60495227
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:17 schreef GambinoT het volgende:
wtf vraag haar met je mee naar huis tegaan en die gladde poes van haar eens lekker onder handen te nemen met dit geile plaksexweer
pi_60495234
Je moet dit soort zaken ook niet op die manier vragen. Dat vatten die Jappen persoonlijk op. Die kunnen helemaal niet omgaan met de Nederlandse directheid. Ies koeltoer.
pi_60495239
Welk museum werk je, Ananas?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:19:52 #17
168255 J.Herrer
pi_60495252
Had je een keer de mogelijkheid om een exotisch wijf te naaien...

Waarschijnlijk kwam je haar alleen maar 2 seconden tegen en glimlachte ze naar haar vader achter je, de rest is er allemaal bij verzonnen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60495262
Wát een slet zeg
† The 3 Kings †
pi_60495265
hahahahaha je gaat toc hniet in een museum werken
pi_60495290
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat is er niet geloofwaardig dan? Als mijn collega vandaag niet vrij was kon ie het bevestigen.

Alleen dat half huilen was niet echt
De gehele conversatie met haar, net alsof je het dan over een of andere gare Japanse gast gaat hebben.

Of je moet autistisch zijn natuurlijk !
pi_60495292
neem eens een keer een camera mee
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60495294
lul je had haar waarschijnlijk nu kunnen liggen ketsen
pi_60495301
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:21 schreef gers het volgende:
neem eens een keer een camera mee
Batterij was leeg van m'n telefoon.
pi_60495314
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

We have a winner!

pi_60495320
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:21 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De gehele conversatie met haar, net alsof je het dan over een of andere gare Japanse gast gaat hebben.

Takeru ''motherfucking'' Kobayashi mên.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')