Zoals de echte KLBérs weten werk ik in een museum

, en daar moest ik vandaag weer werken!
Ik stond vandaag op met een goed gevoel, ik had wat kriebels in mijn buik omdat ik wist dat er iets leuks zou gebeuren op m'n werk! Tevens is het morgen weekend waar ik erg naar uitkijk

De eerste 3 uur viel het mij al op dat er veel lekkere wijven waren, veel Amerikaanse studentes en Aziaten

Allemaal van die strakke rokjes aan met dit weer dus het is genieten geblazen

Rond een uur of 2 zag ik daar echter een Japanse door de ingang komen, ze had meteen mijn aandacht te pakken! Ze was nog lekkerder dan
de Amerikaanse Heidi

.
Ze was rond de 1.70 en ze zag er Japans uit, een kort broekje van een cm of 20 en mooie gladde benen, een poesje van een 1 jarige peuter is er niks bij, zo glad was het

. Ze had mooie zwarte haren (zoals alle Jappen

) en het zat echt perfect! Ze had een wit lichtdoorschijnend soort shirt aan die net boven de onderkant van haar broekje stopte

. Sexy dus, en ze had smaak

.
Nadat ik haar steeds aan het volgen was (

) ging ze naar boven wat buiten mijn jurisdictie valt, helaas. Ik zag haar opeens naar beneden lopen via de trap, ik zat natuurlijk op een plek waar je zo onder de rokjes kan kijken als ze nara beneden lopen

. Helaas had ze een broekje aan zoals ik al eerder aangaf en kon ik daar niet onder kijken maar ze kwam wel weer naar beneden!
Toen ze weer beneden was zat ze steeds om zich heen te kijken en in een Japans boekje te bladeren, ze kon duidelijk iets niet vinden

. Zoals jullie waarschijnlijk weten omdat FOK!KERS alles weten zijn ze in Japan redelijk verlegen jegens buitenlanders. Ze zijn gewend om door personeel in de watten gelegd te worden wat in Nederland niet gebeurt

. Ze kwam echter naar me toe! Met een vraag! Ze vroeg waar iets was en ik vertelde haar dat we dat niet hadden etc.
Ik gooide het op een andere boeg, ik vroeg waarom ze alleen was in het museum want normaal loopt er langs van die sexy Aziaten altijd
zo'n kerel langs maar dat was dus niet het geval. Ze vertelde dat ze alleen naar Europa was gekomen omdat ze Europese mensen, en jonges vooral, zo leuk vind en ze Amsterdam wilde verkennen! Nadat ze onder andere vroeg wat ik van Japanse meisjes vond (*fap fap*) werd ik jammer genoeg afgelost en ging ze ergens anders heen
GODVERDOMME KUT KOLERE ZOOI!!!!!!! Ik was iets vergeten te vragen! Ik zat al die tijd dat ze er niet was steeds om me heen te kijken of ze terugkwam, dat was echter niet het geval

. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan, zo dom was ik

Toen ik klaar was met werken ging ik naar buiten en waarempel, ik zag haar daar staan

!!!
Ik liep naar haar toe en het gesprek ging als volgt:
Japanse chick: ''Hi! You are there again!

"
D_A: ''Yeah! I'm glad I found you, I lost you in the museum

. I want to ask you a question if you dont mind, I've never did this before.''
Toen keek de Japanse chick me met van die

puppyogen

aan en ging op haar tenen staan, ik bedacht bij mezelf dat het wel snor zat
D_A: ''Well, you are from Japan right? Do you know
Takeru Kobayashi the fast mean eating machine 
?
Japanse Chick: ''...

''
*PATS*
Vol een klap in m'n gezicht en ze ging half huilend weg, ik stond vol verbijstering te kijken
Ik vond haar nog wel zo leuk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.