Het is inderdaad een must-see maar trek er geen dag voor uit om gezellig door het plaatsje te lopen ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou ze toch wel een keer willen bezoeken..
Sowieso geldt in het algemeen gewoon, zodra er hekken en/of toegangskaartjes in beeld komen, is het meestal kut
Moet je ook zeker doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:18 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou ze toch wel een keer willen bezoeken..
Sowieso geldt in het algemeen gewoon, zodra er hekken en/of toegangskaartjes in beeld komen, is het meestal kut
Het is ook DE tourist trap van Canada. Maar in de winter was ie toch erg mooi om te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef Irrem het volgende:
De Niagara Falls, was voor mij persoonlijk 1 grote tegenvaller, misschien te hoge verwachtingen over de watervallen zelf, maar die kermis idd.Is in ieder geval 1 plek waar ik niet meer naar terug ga.
Zag het er zo uit?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is ook DE tourist trap van Canada. Maar in de winter was ie toch erg mooi om te zien.
mwah, zo ongeveer wel.. De verhouding prut/ krokant korstje is alleen wel heel anders, dat beinvloed de smaak ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:17 schreef Bora-Bora het volgende:
Is toch ongeveer hetzelfde? (afhankelijk van de "kok")
Ik weet niet of elke Superstore dezelfde produkten verkoopt maar aan Nederlandse produkten heb ik de volgende hier (Regina) gezien:quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:45 schreef Petertje81 het volgende:
Ik moet toch eens naar de Superstore. Ik hoor daar veel goede dingen over.
Hoe was de rondtrip?quote:Op maandag 23 februari 2009 02:48 schreef axz0l het volgende:
Jep hier ook bij de superstore Conimex en Drop!
De koekies heb ik nog niet gevonden, maar ik vermaak me perfect met Oreo's !
De niagara falls is de grootste afknapper die ik ooit heb gezien, je kon amper foto's maken door de duizenden toeristen en het stadje wat erbij is gebouwd deed me meer aan een opgetunede efteling denken!!
Nog 8 weekjes en ik ga weer naar Nederland; maar vind het niet eens zo erg
Hm ik vond Toronto in de winter wel leuk. Vies kon ik het zeker niet noemen. Niagara Falls moet je niet te lang blijven. Even die watervallen bekijken en meteen weer gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef axz0l het volgende:
Hmm.. zowel plus en minpunten.
Toronto is een vieze grauwe saaie stad, de Niagara falls is idd de grootste tourist-trap die ik ooit gezien heb en NY was erg vet, al vind ik dat ook een vieze stad! Wel erg mooi.
Tijd vliegt hier wel trouwens, zit alweer op de helft en minder dan 8 weken ben ik weer in NL.. wow
Vies als in veel industrie enzo of vanwege veel troep op straat? Ik ben nooit in de winter in Toronto geweest dus kan het er allemaal wat viezer uitzien door de vervuilde sneeuw enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:12 schreef axz0l het volgende:
Hmm.. zowel plus en minpunten.
Toronto is een vieze grauwe saaie stad, de Niagara falls is idd de grootste tourist-trap die ik ooit gezien heb en NY was erg vet, al vind ik dat ook een vieze stad! Wel erg mooi.
Tijd vliegt hier wel trouwens, zit alweer op de helft en minder dan 8 weken ben ik weer in NL.. wow
In de zomer van 2007 was Vancouver vies. Toen waren de vuilnismannen wekenlang aan het staken ofzoiets.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:31 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Vies als in veel industrie enzo of vanwege veel troep op straat? Ik ben nooit in de winter in Toronto geweest dus kan het er allemaal wat viezer uitzien door de vervuilde sneeuw enzo.
Over het algemeen vind ik de Canadese steden een stuk schoner dan Nederlandse steden; mensen gooien veel minder hun troep op straat maar netjes in de prullenbak. Ik heb echt bijna geen kauwgum in de winkelstraten gezien en als ik dan op visite ben in NL heb ik soms het gevoel dat ik op een rubbere/geplastificeerde straat loop!
Ook de parken in de stad vind ik een stuk schoner, moet altijd een beetje walgen als ik in een stadspark ben in Nederland en ik zie gebruikte luiers, ondergoed en (bruin) toiletpapier in de bosjes.
Ook weet ik dat hier in Regina de 'streetsweepers' echt vaak door de stad trekken om de straten netjes te houden.Alleen vaak wel in de vroege vroege ochtend dus dan word ik wel eens wakker van het 'beep beep beep' als ze achteruit gaan, maarja.
Ik denk dat het een combinatie is van dat de mensen hier meer netjes zijn en dat de gemeente er meer aan doet om alles schoon te houden.
Het zal natuurlijk ook wel anders zijn in sommige buurten van de grote steden in Canada maar daar zijn het vooral de achtertuinen en backalleys die smerig zijn, niet de publieke gebieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |