abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60560777
Maar ik kan heul goed fotosjoppen heur
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_60560816
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:51 schreef lcicle het volgende:
Maar ik kan heul goed fotosjoppen heur
Dat mag geen photoshoppen meer heten, dat moet een Wonder worden
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 augustus 2008 @ 21:55:57 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60560901
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Draagdoekfotomeet!! Leuk!! Maar kunnen we daar nog even een kilo of 15 op wachten?
* Ynske sleept 3 zakken aardappelen aan van 5 kg
en een extra voor TearSong
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60561003
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

* Ynske sleept 3 zakken aardappelen aan van 5 kg
en een extra voor TearSong
EEEEEJ...
Ze moeten er niet bij maar juist af!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 4 augustus 2008 @ 21:59:56 #130
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60561034
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

EEEEEJ...
Ze moeten er niet bij maar juist af!
ow sowwy
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60561067
Jezus mensen.... met alle respect...maar af en toe lijkt het op sommige plaatsen in OUD toch echt op een enge sekte.. de borstvoedingsbrigade en nu ook al mensen die mensen aan willen spreken omdat ze geen lid zijn van de draagdoek brigade?

Draagdoeken heerlijk!
Echt waar... en het enthousiasme en de verschillende kleuren.. geweldig!!
Ik kom dan ook regelmatig even spieken in deze reeks,
maar af en toe worden enkelen van jullie toch wel wat overenthousiast hoor

* Rimpelhond schudt haar hoofd en huppelt maar weer een topic verder

(en ja ik heb ook een draagdoek, 6 mtr, maar ik heb ook een bb en beide dragen heerlijk en hebben zo hun voordelen per situatie...zeker als manlief draagt )

Vreselijk.... enig idee hoeveel minpunten de verschillende kinderwagens hebben?
ZIjn jullie je ervan bewust dat ook draagdóeken minpuntjes hebben?
En denigrerend over vreemden praten, ze zelfs willen ber
ispen of aanspreken omdat ze hun kind op een andere wijze dragen dan dat jullie doen, maar wel met draagdoek op de fiets stappen....

Let wel... van mij mag je als je zeker van jezelf bent op de fiets stappen hoor.. maar als je valt is je kindje ernstig gewond! Maar hey.. je hebt wel een draagdoek

excuus voor het sarcasme en de toon, ik probeer over te brengen dat ik jullie toch wel wat eng vind... met alle respect uiteraard... want dat jullie het allerbeste voor de kinderen willen staat buiten kijf... jullie zijn alleen een beetje overenthousaist en overdreven in sommige zaken naar mijn idee... en gaan net over de "engheids" grens wat mij betreft
pi_60561080
Ah geeft nix joh....Icicle fotosoept ze er wel af!
pi_60561217
jeeeeeeej, naast borstvoedingsmaffia, draagdoekmaffia, zijn we nu ook al eng
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 22:10:22 #134
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60561345
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Wrapkim

Ik heb een vraagje, in hoeverre is het haalbaar om enkel een (paar) doek(en) te hebben en geen wandelwagen met een pasgeborene? Het stereotype is nu papa en mama achter de wandelwagen, maar met een lekkere doek kan je ook overal heen, toch?
(Is verder niet voor mij, we hebben al een buagboo )

Trouwens, Macka, maak je echt je eigen doeken? (Of is dit dan reclame en mag dat niet?)
Nee, ik maak geen doeken voor verkoop.

Maja gaat bijna altijd in een doek mee. Ze heeft geloof ik nog maar drie keer in onze (tweedehands) Bugaboo gelegen. Waarvan twee keer als buitenwiegje in de achtertuin. En een keer mee naar het kdv met kiddyboard om Lucie op te halen.
Hmmm, misschien moet ik de Bugaboo maar eens verkopen...
en dan een Maruyama kopen...of een groene Zara...of een Maruyama en een groene Zara
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60561391
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Rimpelhond het volgende:
Jezus mensen.... met alle respect...maar af en toe lijkt het op sommige plaatsen in OUD toch echt op een enge sekte.. de borstvoedingsbrigade en nu ook al mensen die mensen aan willen spreken omdat ze geen lid zijn van de draagdoek brigade?

Draagdoeken heerlijk!
Echt waar... en het enthousiasme en de verschillende kleuren.. geweldig!!
Ik kom dan ook regelmatig even spieken in deze reeks,
maar af en toe worden enkelen van jullie toch wel wat overenthousiast hoor

* Rimpelhond schudt haar hoofd en huppelt maar weer een topic verder

(en ja ik heb ook een draagdoek, 6 mtr, maar ik heb ook een bb en beide dragen heerlijk en hebben zo hun voordelen per situatie...zeker als manlief draagt )

Vreselijk.... enig idee hoeveel minpunten de verschillende kinderwagens hebben?
ZIjn jullie je ervan bewust dat ook draagdóeken minpuntjes hebben?
En denigrerend over vreemden praten, ze zelfs willen ber
ispen of aanspreken omdat ze hun kind op een andere wijze dragen dan dat jullie doen, maar wel met draagdoek op de fiets stappen....

Let wel... van mij mag je als je zeker van jezelf bent op de fiets stappen hoor.. maar als je valt is je kindje ernstig gewond! Maar hey.. je hebt wel een draagdoek

excuus voor het sarcasme en de toon, ik probeer over te brengen dat ik jullie toch wel wat eng vind... met alle respect uiteraard... want dat jullie het allerbeste voor de kinderen willen staat buiten kijf... jullie zijn alleen een beetje overenthousaist en overdreven in sommige zaken naar mijn idee... en gaan net over de "engheids" grens wat mij betreft
Haai lieffie!!
pi_60561457
quote:

Sorry maar ik voel me gelukkig niet aangesproken. Ik zou nooit durven/willen fietsen met wat voor soort draagmethode dan ook, voel me niet gedwongen om zieltjes te winnen (al geef ik vraag tekst en uitleg als mensen mij vragen naar mijn doeken). Het enige wat ik doe is graag mijn kindjes dragen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:18:38 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60561657
Haha, ik zie er anders behoorlijk eng uit op de pasfoto's die ik afgelopen zaterdag heb laten maken
Zonder draagdoek om trouwens, dat valt niet onder de nieuwe eisen voor een paspoort-foto
.... met gevoel voor drama....
pi_60561669
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Haai lieffie!!

Hooooooi

wordt mijn kop er niet af gebeten?

!
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 22:20:23 #139
141844 Macka66
pi_60561717
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef TearSong het volgende:
lol Vamp! 20 hier graag
Wel opschieten dames, anders is 20 eraf bij jullie zo minstens 15 extra bij Maja
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 22:24:24 #140
141844 Macka66
pi_60561844
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef p_iglet het volgende:
jeeeeeeej, naast borstvoedingsmaffia, draagdoekmaffia, zijn we nu ook al eng
Ha, hoor ik ook eindelijk eens bij een mafia
we zijn toch geen kliekje he? want dat is écht eng
pi_60561915
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ha, hoor ik ook eindelijk eens bij een mafia
we zijn toch geen kliekje he? want dat is écht eng
dat bedoelde ik dus ook met eng... niet eens het dragen op de fiets
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:28:32 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_60561984
quote:

knip

Generalisatie -1

Ik ben helemaal niet evangelisch wat betreft draagdoeken naar mijn omgeving en wacht over het algemeen tot een ander mij aanspreekt op het dragen in een doek. In zo'n geval zal ik dat wel aangrijpen ja. Zeker als het gaat om familie of goede vrienden. En ja, natuurlijk heeft een draagdoek ook nadelen, dat zie je ook niemand ontkennen, sterker nog, ze worden regelmatig in dit topic genoemd.
En nee, ook ik zal niet met een draagdoek gaan fietsen.

Ik vind jouw hele bericht een beetje overenthousiast en overdreven in sommige zaken naar mijn idee. je gaat net over de "engheids" grens wat mij betreft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 22:29:16 #143
141844 Macka66
pi_60562007
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Hooooooi

wordt mijn kop er niet af gebeten?

!
Tuurlijk niet, jij deugt want hebt een draagdoek
die kunnen we natuurlijk wel heeel strak aantrekken
pi_60562093
Mensen op straat aanspreken is voor mij in ieder geval sowieso iets wat ik nooit zal doen. Daarvoor heb ik een te grote hekel aan mensen die dat bij mij zouden doen en ik kan zo een heleboel dingen opnoemen waarvan de gros zal zeggen dat het slecht is
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet inwendig kreun bij een op de knieën van de vader hangende, naar voren kijkende twee weken oude baby

En over kinderwagen en draagdoek: ik heb de kinderwagen nog steeds wel veel gebruikt. Om boodschappen in te doen, als ik moe was of omdat ik veel spullen mee moest nemen in het OV.
Helemaal zonder zou ik dan ook niet willen, maar ik voel me verre van genoodzaakt een duowagen aan te schaffen. Ik denk ook niet dat ik de wandelwageninzet weer vervang door de kinderwagenbak. De neiuwe baby kan makkelijk in de doek en Ronja in de wagen. Of eventueel voor een kort stukje de baby in de cosi op de wagen en Ronja op het plankje.
pi_60562162
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Draagdoekfotomeet!! Leuk!! Maar kunnen we daar nog even een kilo of 15 op wachten?
Wat zij zegt.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:37:38 #146
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60562277
Zijn er geen draagdoeken op de markt met figuurcorrrigerende functie?
Lijkt wel alsof mijn buik juist extra opvalt wanneer ik Devin draag
.... met gevoel voor drama....
pi_60562705
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:

[..]

pi_60563070
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Wel opschieten dames, anders is 20 eraf bij jullie zo minstens 15 extra bij Maja
Da's een mooi gewicht om te laten zien dat dat nog bést kan...Op de rug!!
pi_60563120
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:

[..]

maandag 4 augustus 2008 @ 23:51:29 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60564301
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik zie er anders behoorlijk eng uit op de pasfoto's die ik afgelopen zaterdag heb laten maken
Zonder draagdoek om trouwens, dat valt niet onder de nieuwe eisen voor een paspoort-foto

Sory, moest ff hard lachen

En bedankt voor de antwoorden trouwens!!

En Rimpelhond, ik begrijp wat je zegt, echt waar, en ik vind je moedig

(Ik zag vandaag eenkindje in de maxi-cosi (groep 0) in de auto, met de stang omlaag. Heb me erg moeten beheersen om niet te zeggen dat het zo niet goed geinstalleerd was. maar das uiteraard anders. mss voor het autostoeltjes topic...)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')