Dat mag geen photoshoppen meer heten, dat moet een Wonder wordenquote:
* Ynske sleept 3 zakken aardappelen aan van 5 kgquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Draagdoekfotomeet!! Leuk!! Maar kunnen we daar nog even een kilo of 15 op wachten?
EEEEEJ...quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske sleept 3 zakken aardappelen aan van 5 kg
en een extra voor TearSong![]()
ow sowwyquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
EEEEEJ...![]()
![]()
![]()
Ze moeten er niet bij maar juist af!
Nee, ik maak geen doeken voor verkoop.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Wrapkim![]()
Ik heb een vraagje, in hoeverre is het haalbaar om enkel een (paar) doek(en) te hebben en geen wandelwagen met een pasgeborene? Het stereotype is nu papa en mama achter de wandelwagen, maar met een lekkere doek kan je ook overal heen, toch?
(Is verder niet voor mij, we hebben al een buagboo)
Trouwens, Macka, maak je echt je eigen doeken? (Of is dit dan reclame en mag dat niet?)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Rimpelhond het volgende:
Jezus mensen.... met alle respect...maar af en toe lijkt het op sommige plaatsen in OUD toch echt op een enge sekte.. de borstvoedingsbrigade en nu ook al mensen die mensen aan willen spreken omdat ze geen lid zijn van de draagdoek brigade?
Draagdoeken heerlijk!
Echt waar... en het enthousiasme en de verschillende kleuren.. geweldig!!
Ik kom dan ook regelmatig even spieken in deze reeks,
maar af en toe worden enkelen van jullie toch wel wat overenthousiast hoor
* Rimpelhond schudt haar hoofd en huppelt maar weer een topic verder![]()
![]()
(en ja ik heb ook een draagdoek, 6 mtr, maar ik heb ook een bb en beide dragen heerlijk en hebben zo hun voordelen per situatie...zeker als manlief draagt)
Vreselijk.... enig idee hoeveel minpunten de verschillende kinderwagens hebben?
ZIjn jullie je ervan bewust dat ook draagdóeken minpuntjes hebben?
En denigrerend over vreemden praten, ze zelfs willen ber
ispen of aanspreken omdat ze hun kind op een andere wijze dragen dan dat jullie doen, maar wel met draagdoek op de fiets stappen....
Let wel... van mij mag je als je zeker van jezelf bent op de fiets stappen hoor.. maar als je valt is je kindje ernstig gewond! Maar hey.. je hebt wel een draagdoek
excuus voor het sarcasme en de toon, ik probeer over te brengen dat ik jullie toch wel wat eng vind... met alle respect uiteraard... want dat jullie het allerbeste voor de kinderen willen staat buiten kijf... jullie zijn alleen een beetje overenthousaist en overdreven in sommige zaken naar mijn idee... en gaan net over de "engheids" grens wat mij betreft
Sorry maar ik voel me gelukkig niet aangesproken. Ik zou nooit durven/willen fietsen met wat voor soort draagmethode dan ook, voel me niet gedwongen om zieltjes te winnen (al geef ik vraag tekst en uitleg als mensen mij vragen naar mijn doeken). Het enige wat ik doe is graag mijn kindjes dragen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Rimpelhond het volgende:
excuus voor het sarcasme en de toon, ik probeer over te brengen dat ik jullie toch wel wat eng vind... met alle respect uiteraard... want dat jullie het allerbeste voor de kinderen willen staat buiten kijf... jullie zijn alleen een beetje overenthousaist en overdreven in sommige zaken naar mijn idee... en gaan net over de "engheids" grens wat mij betreft
Wel opschieten dames, anders is 20 eraf bij jullie zo minstens 15 extra bij Majaquote:
Ha, hoor ik ook eindelijk eens bij een mafiaquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:06 schreef p_iglet het volgende:
jeeeeeeej, naast borstvoedingsmaffia, draagdoekmaffia, zijn we nu ook al eng
dat bedoelde ik dus ook met eng... niet eens het dragen op de fietsquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, hoor ik ook eindelijk eens bij een mafia![]()
we zijn toch geen kliekje he? want dat is écht eng![]()
Generalisatie -1quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef Rimpelhond het volgende:
knip
Tuurlijk niet, jij deugt want hebt een draagdoekquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
Hooooooi![]()
![]()
wordt mijn kop er niet af gebeten?!
Wat zij zegt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:45 schreef vamperotica het volgende:
Draagdoekfotomeet!! Leuk!! Maar kunnen we daar nog even een kilo of 15 op wachten?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij deugt want hebt een draagdoek
die kunnen we natuurlijk wel heeel strak aantrekken![]()
![]()
Da's een mooi gewicht om te laten zien dat dat nog bést kan...Op de rug!!quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wel opschieten dames, anders is 20 eraf bij jullie zo minstens 15 extra bij Maja
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij deugt want hebt een draagdoek
die kunnen we natuurlijk wel heeel strak aantrekken![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:18 schreef Kersjes het volgende:
Haha, ik zie er anders behoorlijk eng uit op de pasfoto's die ik afgelopen zaterdag heb laten maken![]()
Zonder draagdoek om trouwens, dat valt niet onder de nieuwe eisen voor een paspoort-foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |