Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het valt reuze mee. Het ziet er niet altijd erg flatteus uit maar zwaar of pijnlijk is het bij goed knopen eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:23 schreef pinquit het volgende:
ik vind al dat gewicht op mijn borsten nou niet echt dat je zegt, lekker.
ja heb het geprobeerd, maar ik heb ook nou nét last van pijn tijdens de eisprong en cup F, dus het zal ook gewoon geen lekkere combi zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:29 schreef Noli. het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd Pinq?
Het viel mij reuze mee! Het lijkt er vaak veel erger/zwaarder uit te zien dan dat het in werkelijkheid aanvoelt.
vind je dat niet doodeng?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij hebben ook een babybjorn, geleend van een neef. Maar na een draagdoek is dat inderdaad helemaal niks. Ze hangen dan echt heel passief, in de doek 'zit' Stella meer en kan ze veel makkelijker duimen . Wat ze wel leuk vond op de fiets in de babybjorn, was gaan staan op mijn trappende bovenbenen.
in de draagdoek ook mee op de fiets?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Fietsen met een baby op de buik? Nee, vind ik niet echt eng. Ik heb mijn zadel zo laag staan dat ik gewoon al zittend met beide voeten aan de grond kan, en ik fiets heel rustig en alleen maar bekende routes, naar vriendinnen, naar de stad. Niet eng dus
![]()
.
Dat ze probeerde te gaan staan, vond ik wel lastig, want ik moest er steeds heel erg om lachen en dat leidde mijn aandacht wel af van de weg. Voortaan zit ze dan dus ook gewoon in de doek weer, dan zitten die pootjes helemaal gespreid om mijn middel heen en kan ze helemaal niks, die drol.
Daar is geen eenduidend antwoord op te gevenquote:En voot wat betreft deze vraag:
[b]Op zaterdag 2 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:[/b
Welke doek, Webkim, is een aanrader voor rugdragen? Of waar moet ik op letten, als ik er één zou kopen?
Je hoeft je zeker niet aangevallen te voelen hoor, op dit forum en op de draagdoekenfora is dit vraagstuk al heel vaak ter sprake gekomen en er zijn bijna net zo veel mensen die wél fietsen met een kind in de doek als mensen die het doodeng vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Overigens zit ze dan tot aan der nekje stevg vast en niet, zoals op de eerder geplaatste foto tot aan der middel (dat doe ik alleen als ik mijn handen vrij heb (lopend dus) en daarmee haar rug en hoofdje wat kan ondersteunen).
En ik heb inderdaad ( en helaas) geen auto, Brighteyes.
Misschien is het enger in de verbeelding, dan als je het gewoon rustig eens probeert, nadat je de doek en je kind in de doek al door en door kent van het vele wandelen (of begin ik mezelf nu echt te verdedigen).
Zes, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |