abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60510969
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:23 schreef pinquit het volgende:
ik vind al dat gewicht op mijn borsten nou niet echt dat je zegt, lekker.
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het valt reuze mee. Het ziet er niet altijd erg flatteus uit maar zwaar of pijnlijk is het bij goed knopen eigenlijk niet.

ik wil nog wel een kortje, zoals die bij knusjes.be. Misschien dat ik maar zo'n roze ding ga kopen, die zijn bijna mooi van lelijkheid en ik kan er altijd een stofje tegenaan zetten.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 17:37:40 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60512014
Ik zag vanmorgen in de stad weer een pasgeborene verzuipen in een babybjorn, ik vind dat er echt gewoon zielig uit zien. Hangend, onderuitgezakt, huilend en gewoon niet comfortabel.
Ik heb dan bijna de neiging om er wat van te zeggen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 18:38:05 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60512967
BE, ik heb dat ook wel, zeker als ze dan nog echt heel jong zijn en vooruitkijkend hangen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60512988
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:29 schreef Noli. het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd Pinq?
Het viel mij reuze mee! Het lijkt er vaak veel erger/zwaarder uit te zien dan dat het in werkelijkheid aanvoelt.
ja heb het geprobeerd, maar ik heb ook nou nét last van pijn tijdens de eisprong en cup F, dus het zal ook gewoon geen lekkere combi zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:10:47 #55
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_60514759
Wij hebben ook een babybjorn, geleend van een neef. Maar na een draagdoek is dat inderdaad helemaal niks . Ze hangen dan echt heel passief, in de doek 'zit' Stella meer en kan ze veel makkelijker duimen . Wat ze wel leuk vond op de fiets in de babybjorn, was gaan staan op mijn trappende bovenbenen .

Welke doek, Webkim, is een aanrader voor rugdragen? Of waar moet ik op letten, als ik er één zou kopen?

Dankjewel alvast .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:11:55 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60514784
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Wij hebben ook een babybjorn, geleend van een neef. Maar na een draagdoek is dat inderdaad helemaal niks. Ze hangen dan echt heel passief, in de doek 'zit' Stella meer en kan ze veel makkelijker duimen . Wat ze wel leuk vond op de fiets in de babybjorn, was gaan staan op mijn trappende bovenbenen.
vind je dat niet doodeng?
lijkt me best gevaarlijk om te doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:15:57 #57
223453 Guuzewuus
pi_60514857
Fietsen met een baby op de buik? Nee, vind ik niet echt eng . Ik heb mijn zadel zo laag staan dat ik gewoon al zittend met beide voeten aan de grond kan, en ik fiets heel rustig en alleen maar bekende routes, naar vriendinnen, naar de stad. Niet eng dus .

Dat ze probeerde te gaan staan, vond ik wel lastig, want ik moest er steeds heel erg om lachen en dat leidde mijn aandacht wel af van de weg . Voortaan zit ze dan dus ook gewoon in de doek weer, dan zitten die pootjes helemaal gespreid om mijn middel heen en kan ze helemaal niks, die drol.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:18:42 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60514900
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Fietsen met een baby op de buik? Nee, vind ik niet echt eng . Ik heb mijn zadel zo laag staan dat ik gewoon al zittend met beide voeten aan de grond kan, en ik fiets heel rustig en alleen maar bekende routes, naar vriendinnen, naar de stad. Niet eng dus .

Dat ze probeerde te gaan staan, vond ik wel lastig, want ik moest er steeds heel erg om lachen en dat leidde mijn aandacht wel af van de weg . Voortaan zit ze dan dus ook gewoon in de doek weer, dan zitten die pootjes helemaal gespreid om mijn middel heen en kan ze helemaal niks, die drol.
in de draagdoek ook mee op de fiets?

k durf dus echt niet met een kind op de fiets te fietsen, laat staan in een ding tegen me aan, je hoeft maar door een onvoorkomende actie van een ander ten val komen.
ben zelfs laatst toen Isa bij ons was te voet naar de speeltuin gegaan en Isa achterop, maar goed hadden dan ook geen fiets met stoeltje.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:21:54 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60514954
Ik zou het ook eng vinden, maar goed, als het je enige manier van vervoer is...
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:24:20 #60
223453 Guuzewuus
pi_60514993
Ik heb ook wel eens gefietst met kinderen in stoeltjes voor- of achterop, dat vond ik veel enger. Omdat het gewicht dan zo anders over de fiets is verdeeld dan ik gewend ben (of zo'n maxicosi achterop). Dan ben ik veel banger dat die fiets kantelt, of dat ik hem niet in bedwang heb. Dat we vallen dus.

Maar het is wel zo dat ik er ook vooral niet teveel bij na moet denken, want dan wordt alles eng. Ik vind (een baby in) een auto dan ook eng .

Het voelt echt heel oké en niet eng, Stella in de draagdoek mee op de fiets . Anders zou ik het nooit doen.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:29:00 #61
223453 Guuzewuus
pi_60515094
Overigens zit ze dan tot aan der nekje stevg vast en niet, zoals op de eerder geplaatste foto tot aan der middel (dat doe ik alleen als ik mijn handen vrij heb (lopend dus) en daarmee haar rug en hoofdje wat kan ondersteunen).

En ik heb inderdaad ( en helaas) geen auto, Brighteyes.

Misschien is het enger in de verbeelding, dan als je het gewoon rustig eens probeert, nadat je de doek en je kind in de doek al door en door kent van het vele wandelen (of begin ik mezelf nu echt te verdedigen ).
pi_60515117
Ik zou het met een kind op de buik nooit doen maar op de rug eventueel wel als het de enige mogelijkheid is. Ronja heeft een tijdje het korte tripje van KDV naar huis (minuut of vijf) bij M. in de framedrager op zijn rug gezeten omdat een stoeltje niet voorop paste en een achterstoeltje maakte dat hij niet veilig af kon stappen.

Maar voorop vind ik te veel risico op pletten tussen borst en stuur. brrr....
quote:
En voot wat betreft deze vraag:

[b]Op zaterdag 2 augustus 2008 20:10 schreef Guuzewuus het volgende:[/b

Welke doek, Webkim, is een aanrader voor rugdragen? Of waar moet ik op letten, als ik er één zou kopen?
Daar is geen eenduidend antwoord op te geven Als we even geen rekening houden met prijs dan zou ik zeggen: ga voor een storchenwiege, didymos of hoppediz. Stevige en soepele doeken waar je de komende jaren mee vooruit kan.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:32:52 #63
223453 Guuzewuus
pi_60515170
Dankjewel Owlet . Ik ga eens rondneuzen.
pi_60515199
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Overigens zit ze dan tot aan der nekje stevg vast en niet, zoals op de eerder geplaatste foto tot aan der middel (dat doe ik alleen als ik mijn handen vrij heb (lopend dus) en daarmee haar rug en hoofdje wat kan ondersteunen).

En ik heb inderdaad ( en helaas) geen auto, Brighteyes.

Misschien is het enger in de verbeelding, dan als je het gewoon rustig eens probeert, nadat je de doek en je kind in de doek al door en door kent van het vele wandelen (of begin ik mezelf nu echt te verdedigen ).
Je hoeft je zeker niet aangevallen te voelen hoor, op dit forum en op de draagdoekenfora is dit vraagstuk al heel vaak ter sprake gekomen en er zijn bijna net zo veel mensen die wél fietsen met een kind in de doek als mensen die het doodeng vinden
Officieel mag het niet trouwens. Althans: je moet voor elk kind dat je op de fiets vervoert een goedgekeurd stoeltje hebben. Maar het kind mag wel in de doek terwijl het stoeltje leeg blijft

Ik heb het trouwens één keer gedaan. Toen moest ik ergens zijn waar slecht met het OV te komen is en ik had nog te veel bekkenklachten om makkelijk te kunnen lopen.
Maar ik vond het vreselijk en ik ben halverwege toch maar gaan lopen. Aan de ene kant reden auto's en aan de andere kant was water. Ik zag mezelf al óf aangereden worden óf in paniek een kleine baby uit de doek trekken en boven water houden.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:37:29 #65
223453 Guuzewuus
pi_60515272
Oh bah , enge fantasieën. Gelukkig heb ik die noooooiiit .

Ik ben in elk geval echt geen waaghals, en zeker niet met mijn kleine liefste Stellameisje .
pi_60516446
Hier uit nood 2x gefietst met pepijn in de draagdoek, maar wij hebben een 3 wielbakfiets dus bang om om te vallen ben ik niet... 1x zat mijn bak zo vol met spullen dat Pepijn er niet meer bij paste. En 1x was hij EINDELIJK na heel veel gedoe in slaap gevallen in de doek.

Ik kwam vandaag zowaar een moeder met een kindje van een maand of 3 in een draagdoek tegen op den haag CS!! moest helaas de trein halen dus geen tijd om uitgebreid een praatje te maken.

Macka ik kom die podaegi wel een keer proberen bij je!
pi_60540874

Hoeveel doeken, mama?
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 01:16:45 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60541052
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:07 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel doeken, mama?
Zes, toch? En ze staan Thomas allemaal goed
Ik ben nog steeds weg van jullie Zara!
welterusten!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60541106
De nieuwe regel luidt als volgt: mijn kind moet kleiner blijven dan de stapel.
Leuke naam btw, voor je bedrijfje. Niet de woordspeling die ik bedacht had, dus wie weet komt die ooit nog van pas.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:09:31 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60542811
Mocht je de bovenste (earthy rainbow toch?) of de een-na-onderste (cocoa almond toch?) ooit wegdoen, laat dan maar weten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60543683
wat een mooi foto Webkim!
En inderdaad een prachtige naam, macka!
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:50:02 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_60543782
Prima naam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 4 augustus 2008 @ 10:34:14 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_60544538
Heel mooie naam Macka!
Heb de link toegevoegd aan mijn Favorieten voor in de toekomst
pi_60545449
ow, wat geniet ik toch van jullie foto's met kids in de draagdoek!

zat eerst te denken om nu alvast een draagdoek te bestellen voordat de baby er is, en ik dus een kleur kies die voor beide kan.. maar denk dat ik toch maar wacht tot de kleine is geboren en ik weet of het een jongen of meisje is..
eerst maar eens zien of ik kan wachten met eentje bestellen vind de Turquoise zo mooi, en dan met een tussenstuk.. dit topic maakt het me niet makkelijker
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  † In Memoriam † maandag 4 augustus 2008 @ 11:39:56 #75
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60545812
Dankjulliewel!
Ik ben druk aan het werk met de komende site. Niet in html (wat mijn werk is), maar met webstore applicatie Zen cart in php en mysql (waar ik iets minder ervaring mee heb). Voorraad uit Zweden en Israel is binnen, uit Tsjechie moet nog komen. En als die er is gaat Ynske voor de site een fotoserie met m'n gezin maken Doeken in het wild

Webkim, kun je niet beter stellen dat de stapel groter moet zijn dan je kind? (En er dan even niet aan denken waar je de boel laat als Thomas puber is )
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')