Wat hier verschijnt of gezegd wordt zijn geen regels he. Als jij een drieluik wil maken wat meer aan de "regels" van de schilderij-triptieken voldoet ben je daar helemaal vrij in. Wat hier op FOT de bedoeling is, is dat je het thema neemt en het je eigen maakt. op de manier waarop dat jou (of het publiek) het meest aanspreekt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:51 schreef Paddo het volgende:
Hmm. De meeste drieluiken die ik ken zijn schilderijen, waarbij meestal links en rechts een gelijke afmeting hebben (niet altijd), en midden zo nodig breder of smaller is. Daarnaast vormen de meeste gewoon 1 schilderij (met zijn drieeen), met als extra-tje dat de schilderijen ook afzonderlijk "leuk ogen". Oftewel: alle drie zouden ook appart opgehangen kunnen worden. In fotografie is dat dus kennelijk anders, want er worden hier meestal 3 foto's rond 1 thema geplaatst. Met als doel een verhaal of een versterking van het thema...
Erik, weet jij wanneer de foto die je als deelname ingestuurd heb in het topic wordt geplaatst? Ik heb dinsdag een foto ingestuurd en vraag me af of hij wel goed aangekomen is aangezien hij nog niet in het topic staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft niet per se de foto die wint in te sturen voor de prijs, volgens mij.
Dat kan verschillen aangezien Xilantof en ik het gewoon zelf plaatsen wanneer we tijd hebben, maar ik zal Xil eens vragen of ie er tijd voor heeft anders doe ik het vandaag of morgen nog. No worries.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Erik, weet jij wanneer de foto die je als deelname ingestuurd heb in het topic wordt geplaatst? Ik heb dinsdag een foto ingestuurd en vraag me af of hij wel goed aangekomen is aangezien hij nog niet in het topic staat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:28 schreef Sugar het volgende:
Xilantof, heb je mijn inzending niet ontvangen dan? Die heb ik de 15e gemaild.
Ik heb hem ingestuurd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook even aan het rommelen geweest voor een drieluik. Heb ook nog wel een ander idee, maar eerst onderstaande even uitgewerkt.
[ afbeelding ]
Ok. Met die onderste zin aan de slag gegaan, en een beetje laten inspireren door de link van Vliegvrager (DPChallenge)...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hier verschijnt of gezegd wordt zijn geen regels he. Als jij een drieluik wil maken wat meer aan de "regels" van de schilderij-triptieken voldoet ben je daar helemaal vrij in. Wat hier op FOT de bedoeling is, is dat je het thema neemt en het je eigen maakt. op de manier waarop dat jou (of het publiek) het meest aanspreekt.
Dank je voor het mailen en plaatsen! Ik heb je een reply gestuurd!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:23 schreef Xilantof het volgende:
Heb een aantal foto's geupload en geplaatst. BattleLies heeft ook een retourmailtje ontvangen.
Wel potjannekes .. heeft mijn man weer eens stiekem ingelogd .. is dus mijn berichtjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dank je voor het mailen en plaatsen! Ik heb je een reply gestuurd!
Ah joh, laat een ander ook eens winnen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:59 schreef -Marjo- het volgende:
De ideeën beginnen eindelijk op te borrelen, nu nog uitvoeren...
Nouhouquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah joh, laat een ander ook eens winnen!
wel op tijd he! concurrentie is altijd een goede zaak voor meer kwaliteit in mijn ogen, bing it on!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:59 schreef -Marjo- het volgende:
De ideeën beginnen eindelijk op te borrelen, nu nog uitvoeren...
En?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Hm.... Ik ga eind deze middag even mijn mailbox goed doorstruinen... Wellicht is e.e.a. in de spam terecht gekomen.
dit is op overvecht richitng de autoboulevard hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:46 schreef Paddo het volgende:
Vandaag in Utrecht nog een ideetje opgedaan. Ik ben zo'n autist die uren kan kijken naar slooppanden, en daar stond een hele mooie. Helaas geen goede camera bij me, dan maar met een kleine compact digicam. Een uurtje shoppen en de meest storende vertekening is er al weer uit.. Ik durf 'em echter niet op 100% te posten, want de kwaliteit is bagger.. 50% kan nog nèt...
[ afbeelding ]
http://www.markest1.nl/images/rptest/32768-groot.jpg
Hij is gevonden. Vandaag wordt e.e.a. geupload en geplaatst. Ook zullen een aantal nog even een mailtje ontvangen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 07:37 schreef Sugar het volgende:
[..]
En?
Ik stuur 'm graag nogmaals, maar laat het dan even weten alsjeblieft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |