Ik merkte het inderdaad, gewoon een blanco pagina ineens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:00 schreef yvonne het volgende:
Telegraaf trekt pedojaagsternieuws terug
Gaat dat niet wat te ver? Zoals ik al zei, prima om wat tegen Yvonne te hebben (heb ik zelf ook) maar om nou pedo's als iets 'grappigs' te gaan zien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef marcel-o het volgende:
k zei t ook al op de FP en in andere topics..
Allemaal die beer als avatar![]()
dat zal r leren
![]()
genoeg te vinden via image.google
Moet je die aflevering van Inspecteur Frost eens gaan kijken die over pedo's gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:26 schreef marcel-o het volgende:
k zei t ook al op de FP en in andere topics..
Allemaal die beer als avatar![]()
dat zal r leren
![]()
genoeg te vinden via image.google
Die hebben ze al....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Sunchaser geilt er allemaal wel net iets teveel op.
Waarom zoeken al die types niet gewoon een hobby?, Van Hertum, Sunchaser enz.
Zou ze die PC nog hebben?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
Dat mens maakt op mij de indruk van een aandachtshoer die op geld uit is.
Niet meer, niet minder.
Mevrouw zal het vast niet erg vinden om haar pc te laten onderzoeken als ze niks te verbergen heeft. Alles wat er ooit op gestaan heeft is terug te vinden op een pc. Ook na formatatie.
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef longinus het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als 2 pedojagers elkaar tegenkomen op een chatbox
Goed dat FOK VVM hoog heeft staan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:38 schreef El_Matador het volgende:
....
Goed dat Fok vrijheid van meningsuiting belangrijk vindt en niet ingaat op de debiele Yvonne van
Pedoseks tot Kinderneuker
Daar ben ik dus benieuwd naar.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het daadwerkelijk tot een rechtzaak komen, dan zou Fok!/Danny/Sunchaser toch een onderzoek naar haar pc kunnen eisen? Mocht dat al niet gebeurd zijn.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:21 schreef longinus het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als 2 pedojagers elkaar tegenkomen op een chatbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |