idd!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
Je vraagt er gewoon om om gedisst te worden?
Wat een hoop reactie's al. Ja als 'ie in GC stond had ik direct een ban gehad denk ik, wegens slechte posts.quote:
Half-half. Beetje grappig bedoeld, maar toch ook wel met een bepaalde serieuze ondertoon, want 't zit beter dan mijn HEMAs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
En ik dacht dat dit topic sarcastisch bedoeld was ..... blijkt ts het serieus te menen ...![]()
![]()
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had eerst begrepen dat Bjorn Borg niet in Nederland verkocht, tot ik gister tot mijn verbazing een compleet rek vol met BB's bij de Bijenkorf tegenkwam.
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Een weldaad voor je, nou je weet wel.
Er is wel degelijk kwaliteitsverschil. Trouwens kep de rand nog niet boven mijn broeksrand uit steken... Dat doe ik morgen bij het sjoppen.quote:
Ik draag op t moment ook een prachtige ginosantiquote:
Jammer dat ie dan niet hip meer is, over een paar maand moet je een onderbroek hebben waar een riem omheen kan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga ervanuit dat ie wat langer meegaat dan een doorsnee merk.
32 euro voor 2 hčquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik draag op t moment ook een prachtige ginosanti![]()
Van de Aldi
Niks mis mee!
32 euro voor een fucking onderbroek, voor dat geld kan je gewoon een spijkerbroek kopen voor onder je spijkerbroek.
Oh dat valt nog best mee dan, maar alsnog mag er dan wel ff Beetle Borg op staan.quote:
Neuquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee dan, maar alsnog mag er dan wel ff Beetle Borg op staan.
Beetle Borg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee dan, maar alsnog mag er dan wel ff Beetle Borg op staan.
Fascinatie voor wat lekker zit, niet voor merkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:33 schreef Nee het volgende:
Gay. Laat je nakijken ofzo, fascinaties voor onderbroeken, het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef speknek het volgende:
RAAAAAAAGE
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
THEEEEE
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
KOFFFFIEEEE
Rage Against The(e) Koffiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef WurM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]!
Verder is TS natuurlijk achterlijk dat-ie bijna 35 euro betaalt voor een onderbroek
Nou niet helemaal want er zijn legio mensen die die dingen kopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef WurM het volgende:
Verder is TS natuurlijk achterlijk dat-ie bijna 35 euro betaalt voor een onderbroek
Heb je ooit gehoord van de kleren van de keizer? Als iedereen iets doet, betekent dat niet direct dat het niet achterlijk isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou niet helemaal want er zijn legio mensen die die dingen kopen.
Je hoeft het niet altijd aan natuurlijk, maar bijvoorbeeld bij het stappen en gaat iets tofs plaatsvinden met een leuke meid, at her place..... Als ze dan een HEMA ding ontdekt, heeft het toch iets van, tja, goedkoop.
Nee dan denkt ze: Bjorn borg ben jij ook al zo'n meeloper? nee dan laat maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoeft het niet altijd aan natuurlijk, maar bijvoorbeeld bij het stappen en gaat iets tofs plaatsvinden met een leuke meid, at her place..... Als ze dan een HEMA ding ontdekt, heeft het toch iets van, tja, goedkoop.
Haha die instelling had een vriend van mij een paar jaar geleden ook, (dus ik neem aan dat je in de pubertijd zit....17á18?)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wijven die dat gaan vinden zijn zo kankersneu dat je voor hetzelfde geld van die onderbroek beter naar de hoeren kan gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |