quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:07 schreef lenme het volgende:
zijn zus is toch veel beter net zo lelijk ???
Nee, die luisteren naar Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:51 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik dacht dat Jantje Smit JUISTmuziek was voor rijke sloebers uit de boslanen die met een rolex om en een caravan naar de Cote d'Azur reden. En daarna door liftten naar Ljoret sur de la Mare.
idd, die zeker haha, en die jeroen van der boomquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, die luisteren naar Dries Roelvink
Die ja..... diezelfde die daar belachelijk veel geld voor krijgt, die keer op keer de zaal vol weet te krijgen en daar belachelijk veel geld voor kan vragen en een kamper isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat is die dwaas die in een 3,5 meter hoge winkelwagen rijdt toch?
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef lenme het volgende:
wat is dat dan voor een verlopen kop die jannes???
Is alleen maar knap om als talentloze man op die manier je geld te verdienen en het is hem van harte gegundquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die ja..... diezelfde die daar belachelijk veel geld voor krijgt, die keer op keer de zaal vol weet te krijgen en daar belachelijk veel geld voor kan vragen en een kamper is
Ach ja, dan maar een dwaas
Hmmm 'een' publiek vermaken met je stem is ook een talent hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is alleen maar knap om als talentloze man op die manier je geld te verdienen en het is hem van harte gegund
Kom op man, we hebben het hier over Nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm 'een' publiek vermaken met je stem is ook een talent hoor
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom op man, we hebben het hier over Nederland
Recht toe, recht aan 4 kwartsmaat, hoempapa, lultekst erop, laten zingen door een matige zanger.
Het draait om je marketing in dit soort gevallen.
Of het in het buitenland niet gebeurdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom op man, we hebben het hier over Nederland
Recht toe, recht aan 4 kwartsmaat, hoempapa, lultekst erop, laten zingen door een matige zanger.
Het draait om je marketing in dit soort gevallen.
[DOM] Mensen die niet weten dat het schertst isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:51 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Dus wat schetst mijn verbazing
Jannes vergelijken met Hazes vind ik dan weer net niet kunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of het in het buitenland niet gebeurd
Klopt ook niet helemaal. Hoewel Jannes wel een soort man van het volk is, terwijl andere artiesten binnen het genre succesvol zijn die volkse uitstraling totaal niet hebben zoals dat hele leger uit Volendam (Jan & zus, Nick & Simon, 3J's etc.)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jannes vergelijken met Hazes vind ik dan weer net niet kunnen.
Tuurlijk, maar zo extreem als in nederland zie je het niet vaak hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of het in het buitenland niet gebeurd
Jannes heeft een boers/plattelandse uitstraling, terwijl Hazes 100% Amsterdammer is. Toch wel een verschil.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt ook niet helemaal. Hoewel Jannes wel een soort man van het volk is, terwijl andere artiesten binnen het genre succesvol zijn die volkse uitstraling totaal niet hebben zoals dat hele leger uit Volendam (Jan & zus, Nick & Simon, 3J's etc.)
...en het feit dat ook zijn lichaamscellen een terminale kanker kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef JanJanJan het volgende:
Het enige goeie aan Jantje is inderdaad Yolanthe
Het komt in de eerste plaats natuurlijk allemaal uit Duitsland en Oostenrijk. Bijna 80% van die muziek komt gewoon uit Duitsland, en dan met een Nederlandse tekst erop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo extreem als in nederland zie je het niet vaak hoor.
Die hoempa annex skihut cultuur is niet zo wijd verbreid gelukkig.
Volledig inwisselbaar. Maar Duitsland is inderdaad een goeie markt voor van die vogelverschrikkers als dat blonde nakomelingetje van een kampbeul en een uitgemergelde jodin, hoe heet ie... Thomas Berge ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het komt in de eerste plaats natuurlijk allemaal uit Duitsland en Oostenrijk. Bijna 80% van die muziek komt gewoon uit Duitsland, en dan met een Nederlandse tekst erop.
Sterker, hij heet eigenlijk Chiel Ottink maar ze noemen hem Thomas Berge omdat die naam beter klinkt voor de Duitstalige markt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Volledig inwisselbaar. Maar Duitsland is inderdaad een goeie markt voor van die vogelverschrikkers als dat blonde nakomelingetje van een kampbeul en een uitgemergelde jodin, hoe heet ie... Thomas Berge ofzo.
Van die gasten die in eerste instantie zelfs hier niet aan de bak komen.
Chiel Debielquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sterker, hij heet eigenlijk Chiel Ottink maar ze noemen hem Thomas Berge omdat die naam beter klinkt voor de Duitstalige markt.
Weet ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sterker, hij heet eigenlijk Chiel Ottink maar ze noemen hem Thomas Berge omdat die naam beter klinkt voor de Duitstalige markt.
En dan zeggen dat het een vooroordeel is dat daar alleen achterlijke boertjes wonenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?Mateloos populair in het oosten en noorden van het land.
Jannes! Mijn held van het Emmer woonwagenkamp, nu woonachtig op Noordscheschut!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft natuurlijk de koning van de volkswijk: Jannes
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:54 schreef lenme het volgende:
lucas en gea hoorde ik langs komen ik kreeg daarvan wel de neiging om mijn teennagels er uit te trekken met een grote tang......
Steeds hetzelfde verhaal. Eerst was het nog wel grappig, Jan samen met zijn onafscheidelijke Jolanthe maar het wordt slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef Countess het volgende:
Vooral omdat je dagelijks een dosis Jantje Smit-terreur te zien krijgt.
Niet dat ik hem onaardig vind, maar wat een overdosis zeg
Shania Twain ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:18 schreef bondgirl007 het volgende:
Jan Smith zijn muziek is vreselijk.
Controversiele manier om de pijn te verlichten, zou zo maar kunnen werken. Vooral de rectale toepassing van een hockey stick zal mijns inziens snel gevolg vinden binnen de de Nederlandstalige entertainment gemeenschap. Ik noem een Goor, een Geer, een Verlinde, een Nick, een Simon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Straks moeten we allemaal naar de Ivo-Mavo met kleding van de Society Shop om het te begrijpen.
![]()
Misschien zijn we dan plots Lucas & Gea fan?
En dan weer eens een rondje door de bossen van Arnhem rennen met een hockeystick tussen onze billen.
![]()
Ik dacht dat Gea een man was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
lucas en gea?
wdf is Gea nou weer voor een naam?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:03 schreef schatje het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven dat Jan Smit populair is op de sociale werkplaats.
Waar anders?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:03 schreef schatje het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven dat Jan Smit populair is op de sociale werkplaats.
Yeah right.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:51 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Ik kwam daar gisteren achter toen ik een pakje moest afleveren bij de sociale werkplaats
Dat het irritant is om die fisherman´s friend overal, letterlijk overal op te zien duiken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:13 schreef makkie88 het volgende:
waar maak je je in godsnaam druk over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |