Ja want dit heeft echt geen nut op deze manier..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:54 schreef zovty het volgende:
Niet alleen op FOk, het hele internet lijkt wel in coma.
Nog een site of 3000 en dan heb ik het internet uit. Dan kan ik het eindeljk opzeggen.
Een online-winkel? Spannend. Ik ga even alle winkelwagentjes vullen in in de gangpaden laten staan. En dan weglopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dit heeft echt geen nut op deze manier..
Ken je www.despair.com al?
Doe ik ook altijd bij de supermarkt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Een online-winkel? Spannend. Ik ga even alle winkelwagentjes vullen in in de gangpaden laten staan. En dan weglopen natuurlijk.
Dat zei ik toch!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
TeringVenijnigPokkewijf
Wauw, jij bent IRL nog stoerder dan ik online!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij de supermarkt..
Kijk, zotvyquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Wauw, jij bent IRL nog stoerder dan ik online!
quote:Enorme dank aan de volgende donateurs wiens centjes al binnen zijn!
- DancingPhoebe & Zovty
Ik heb alleen dat internetprobleem bij die collega.. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet oplossen via een mobielquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:43 schreef zovty het volgende:
Er heeft serieus vandaag nog niemand (niemand!) gebeld.
Misschien moet ik de mail van de helpdesk eens openen...
In NL deed zijn internet het gewoon maar nu hij in London zit werkt het niet..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef zovty het volgende:
Dan zal het hoogstwaarschijnlijk aan vodafone liggen.
Ik zal 't eens proberen hier.
-edit- Ow, wacht, londen is engeland he? Dat kan ik natuurlijk niet proberen.
Roaming probleempje? Kzou ff bellen met de servicedesk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
In NL deed zijn internet het gewoon maar nu hij in London zit werkt het niet..
GVD waar ben je bezig? Ik wil meegenietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef Adelante het volgende:
nou, nou... gelukkig is het bijna 17 uur...
en de dames in DGK zijn boos dat ik er mee weg kom"hij zal wel een streepje voor hebben"... whehehe, straks gaan ze nog een FB topic openen over het onderscheid dat wordt gemaakt tussen users. Ik zie de ironie wel, want daar is het gvd allemaal om begonnen.
Pfffffffff, dat ze zelf nou niet inzien dat de pot de ketel verwijt!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:16 schreef Adelante het volgende:
nou, nou... gelukkig is het bijna 17 uur...
en de dames in DGK zijn boos dat ik er mee weg kom"hij zal wel een streepje voor hebben"... whehehe, straks gaan ze nog een FB topic openen over het onderscheid dat wordt gemaakt tussen users. Ik zie de ironie wel, want daar is het gvd allemaal om begonnen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
Feef, als je het niet erg vindt dan snap ik er geen hol van, maar het is vrijdagmiddag en ik ben moe. Moet je nu iets doen met modellen (40kg) of met modellen (schaal)??
Je bent dus een voorbeeld voor software bouwers?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
modelbouwer van software, jeweestsch
Deze weekquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
Denk het.... Kan maar niet wakker worden deze week.
Iets met Fok! en search en moeilijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zou je software voor documentenstroom gaan maken als daar al prima oplossingen voor zijn geschreven?
En waarom kon ik dit kuttopic niet vinden?
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
Zo, uitgebreid gelunched op het werk, vanavond weer met vriendin meedoen met Sonja Bakker, goed vol te houden zo
Het ergste is... ik meen het ook nog eens...quote:
Nog maar elf weken?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef Adelante het volgende:
Zo, uitgebreid gelunched op het werk, vanavond weer met vriendin meedoen met Sonja Bakker, goed vol te houden zo
11 wekenquote:
Tja, je kan moeilijk iemand anders z'n software gaan verkopen he.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zou je software voor documentenstroom gaan maken als daar al prima oplossingen voor zijn geschreven?
Ja, Sonja heeft toch zo'n 11 of twaalf weken plan?quote:
Koken voornamelijk?quote:Gelukkig heeft ze ook d'r goede kanten
Ik ben in Ierland nog geen ongezellig pub tegengekomen maar ja ik zat er dan ook maar 2 wekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
Het is ook hier echt komkommertijd hé??
Nou ja, geeft niet. Mijn vrije dag is in ieder geval weer om, vanaf morgen weer drie dagen werken en dan weer lang weekend gelukkig! Wel een beetje teveel gezopen vanavond, maar het was heel gezellie in de pub
Jij ook A.!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:36 schreef Armageddon het volgende:
smorgens
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben in Ierland nog geen ongezellig pub tegengekomen maar ja ik zat er dan ook maar 2 weken![]()
Heerlijk hoor!! Vandaag komt een vriendin van mijn dochter de meute versterken. Vandaar dat ik nog weer wat lange weekenden voor de boeg heb.quote:Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik lang weekend.. 4 dagen vrij.. Heerlijk ik kijk er naar uit..
En ik zit weer eens alleen want mn collega heeft zich gister ziek gemeld
En dan zeiken dat wijven zo erg zijn..
Ik heb nog 4 weken vrij.. En dan nog wat uurtjes overwerk.. Ik wilde er dit jaar niets mee doen eigenlijk (geen zin om op vakantie te gaan) maar ik moet van mn baas minstens 2 weken achter elkaar vrij nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, ze zijn er wel, maar je moet zoeken!!
[..]
Heerlijk hoor!! Vandaag komt een vriendin van mijn dochter de meute versterken. Vandaar dat ik nog weer wat lange weekenden voor de boeg heb.
Sterkte met je collega.
Mogguh, ik ga zo ook lekker het balkon op denk ik.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh. lekker weer, te lekker om binnen te zitten
.
Ja terwijl ik het liever zegt zoals het hier staat..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef n00cL30n het volgende:
Euhmz... dat kan wel, alleen moet je het tactisch en vooral politiek correct verpakken.
quote:Nederlander houdt van kantoorhumor
De Nederlander houdt van humor op het kantoor en haalt daar geregeld grapjes uit, zo blijkt uit een onderzoek van website NationaleVacaturebank.nl. Bijna driekwart (73 procent) zegt wel eens een geintje uit te halen op kantoor. De populairste grapjes zijn neptelefoontjes, het verwisselen van computerstekkers en verstellen van de bureaustoel.
Opvallend is dat vooral vrouwen en nieuwkomers vaak het doelwit zijn van kantoorhumor. Ruim 20 procent van de vrouwen en 25 procent van de nieuwe collega's moeten het wel eens ontgelden. Volgens Martijn van der Neut van de vacaturesite moet een geintje kunnen, maar moet het niet uit de hand lopen: "Een praktische grap moet kunnen, maar bij bewust pesten moet het management ingrijpen."
Joh.. Ik ben net bezig een printer in Belgie te configureren en opeens verbreekt mn verbinding.. Dus ik mailen naar de Directeur is er nu weer ruzie over dat ding en waar die moet komen staan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef Adelante het volgende:
Die mensen die je bellen mogen er dan wel naast hangenDat soort dingen check je toch
Ach, ik verbaas me nergens meer over, onze it-ster zit praktisch naast me en als ik zie/hoor waar zij voor gebeld wordt.
Dan ga je dus zo van eeeeehhh, op een gegeven moment dus van eeeeh.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geh, lache man, Edgar.
Zó zó! ghequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stond ik me daar vanmoregen op de tramhalte...
Het is ook echt overal hetzelde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef Tally het volgende:
is er nu weer ruzie over dat ding en waar die moet komen staan?
Nee ze moesten dringend iets printen en hebben de stekker er uit getrokken.. Ja hoor..
Ja daar heb ik ook zo'n hekel aan.. En op een dag dat ik het redelijk rustig heb kan ik er beter tegen..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is ook echt overal hetzelde..
Dat vind ik het vervelendste aan mijn/ons vak, dat geneuzel eromheen. Maar volgens mij is het ook iets typisch nederlands, in veel buitenlandse bedrijven is baas' wil wel wet. In Nederland is het altijd gelijk "jamaar!!!"..
Sja, je kent t.net, er lopen idd topics over die 2 modellen, maar je mag natuurlijk niet vragen welke nou geschikt is, want je moet van de 10 delen (1500 posts per deel) eerst alles lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:17 schreef n00cL30n het volgende:
Ik zit nog even de eerste golf af te wachten, maar misschien iets voor in de toekomst.
Heb er dus nog geen ervaringen mee. Misschien dat de reviews op tweakers je nog wat extra info kunnen verschaffen?
Goedzo!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef Tally het volgende:
Mijn baas een mailtje gestuurd dat die maar met zijn baas contact moet opnemen en dat ik op de normale dingen (zoals een mail accountje wat niet werkt of een tftje dat stuk is) na niets meer door die afdeling doe..
Ik kan mijn tijd wel beter besteden! Mafkezen
Waarschijnlijk denken zij het wel voor elkaar te krijgen ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Goedzo!
Ook altijd zo maf als mensen voor een ander gaan bellen. Wat daar nou de achterliggende gedachte is is me nog steeds onduidelijk. Ik ga er ook niet meer in mee, ze geven me de persoon waar het om gaat ook maar aan de lijn, en anders maar niet.
Das waar, maar dat is op het forum. Als ik mij niet vergis zitten er ook reviews op de FP van t.netquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je kent t.net, er lopen idd topics over die 2 modellen, maar je mag natuurlijk niet vragen welke nou geschikt is, want je moet van de 10 delen (1500 posts per deel) eerst alles lezen.
Ik wil gewoon zo'n ding, wil alleen weten welke het beste is.
Lief naiefquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken zij het wel voor elkaar te krijgen ofzo
ja hai huis?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Faithy het volgende:
oh hai.
Ja ach.. Je moet blijven dromen hequote:
hai ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef Faithy het volgende:
oh hai.
Zal ff kijkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Das waar, maar dat is op het forum. Als ik mij niet vergis zitten er ook reviews op de FP van t.net
Titels?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ach.. Je moet blijven dromen he
Ik heb een tijdje geleden de pc van een collega gefixt.. En daar stond muziek op en ik denk eens kijken wat voor muziek de jeugd tegenwoordig draait..
Damn.. Wat een vunzigheid!!!
willen ze die dingen niet verhuren daar?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog steeds geen bericht, ambtenaren
Nummers van Kempi.. En dan deed ik toevallig het nummer: Chicks vinden ons leuk en Ballen (remix) aanklikken..quote:
Whehehehe ik zeg ook niet van niet!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:23 schreef zovty het volgende:
Kempi is een lieffie.
Nu nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer een boom voor m'n deur weg. Het was spannend om te zien. Nu maar eens naar kantoor gaan.
Ja, hoho, als er voor je deur een boom wordt gesloopt is het natuurlijk overmacht.quote:
quote:
Das waar.. Ik zou dan ook smiddags niet gaan.. Je moet wel tijd hebbenom afscheid van die boom te nemen natuurlijk.. Want die heeft al zo lang voor je deur gestaan en nu issie wegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, hoho, als er voor je deur een boom wordt gesloopt is het natuurlijk overmacht.
Me dunkt schrijft UIO gewoon een hele dag voor vandaag, onder code "thuiswerken algemeen".
Whehehe dat ken ik ja.. Maar dan van een moeder die geen engels spreekt en dan wel tijdens het schoonmaken door het gebouw blerde: I WANNA FUCK U IN THE ASS!!..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]Collega hoorde tijdje terug een nederlands rap nummer maar ze begreep het niet helemaal. Volgens mij gaat 't over z'n moeder ofzo, maar zo praat je toch niet tegen je moeder?
Eigenlijk kan het dus wel gunstig voor je uitpakken, dan krijg je straks een collega die dan over een enorme pe-nis en losse moraliteit blijkt te beschikken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:17 schreef Tally het volgende:
O en volgens mijn collega is het niet normaal wat er hier op de afdeling gebeurt en die heeft er net melding van gemaakt bij de directeur
O en dan bedoelt ze dat ik hier eigenlijk altijd alleen zit
Dus een collega is naar de directeur gestapt omdat jij geen aanspraak hebt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:17 schreef Tally het volgende:
O en volgens mijn collega is het niet normaal wat er hier op de afdeling gebeurt en die heeft er net melding van gemaakt bij de directeur
O en dan bedoelt ze dat ik hier eigenlijk altijd alleen zit
Waar moet ik solliciteren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het dus wel gunstig voor je uitpakken, dan krijg je straks een collega die dan over een enorme pe-nis en losse moraliteit blijkt te beschikken.
Geilquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het dus wel gunstig voor je uitpakken, dan krijg je straks een collega die dan over een enorme pe-nis en losse moraliteit blijkt te beschikken.
Nou ze had geklaagd over de manier waarop mijn collega vrij nam (gewoon wegblijft)..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus een collega is naar de directeur gestapt omdat jij geen aanspraak hebt?
Daar zijn directeuren doorgaans dolblij mee.
We zoeken serieus nog een admin... Hej joh stuur eens een foto van je pik.. Dan doe ik wel een goed woordje voor jequote:
Hey baas, ik heb nu de ideale admin gevonden! Een lekkere softie met een keiharde pik van 22 cm. Die mag ik wel inaannemen toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
We zoeken serieus nog een admin... Hej joh stuur eens een foto van je pik.. Dan doe ik wel een goed woordje voor je
Zoiets ja.. En dan vertel ik ook dat ik nooit meer zou zeuren.. Want wie zeurt krijgt geen beurt is het tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey baas, ik heb nu de ideale admin gevonden! Een lekkere softie met een keiharde pik van 22 cm. Die mag ik wel inaannemen toch?
Jaaaaaaaa want dan heb ik lekker vrij.. 4 dagenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh allen.
Zijn we klaar voor zaagmans?.
Allochtonen altijd weerquote:
Sorryquote:
Ow zoooooooooooooooooo, nu, ik ben morgen al vrijquote:Zaagmans, die komt de week doormidden zagen!![]()
.
.
4 dgane vrij, dan was zaagmans er al eerder Tal, wel heel lekker weer!
Zeggehhhh... Daar zijn we niet wars van.... dieptroot!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Ow zoooooooooooooooooo, nu, ik ben morgen al vrij
Maar ik ga eerst even ziek worden denk ik. Mijn keel voelt aan alsof ik de eiffeltoren gepijpt heb, en mijn stem doet niets meer. Hees geborrel, dan houdt het op.
You've got mail.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef Tally het volgende:
[..]
We zoeken serieus nog een admin... Hej joh stuur eens een foto van je pik.. Dan doe ik wel een goed woordje voor je
Naar welk emailadres is het verzonden? Want ik ben heel druk op zoek geweest enzo en kennie vindenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
You've got mail.
Ik wacht op het telefoontje van de directeur.
Ojeej, dan zal 'ie wel in de vergaarbak voor onbekende emailadressen terecht gekomen zijn, wie beheert die?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Naar welk emailadres is het verzonden? Want ik ben heel druk op zoek geweest enzo en kennie vinden
Zo klein issie toch niet
Mijn metroseksuele collega.. Dus dat zit wel goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ojeej, dan zal 'ie wel in de vergaarbak voor onbekende emailadressen terecht gekomen zijn, wie beheert die?
Mooi! Hoe laat gaat je directeur bellen denk ik?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn metroseksuele collega.. Dus dat zit wel goed
En nu zoeken ze dus een nieuwe admin, goed geregeldquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef Tally het volgende:
En ik ben dus net bij de directeur geroepen voor een gesprek..
Kweenie.. Hij zit nu in Frankrijk.. Ik zal eens een mailtje sturen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Mooi! Hoe laat gaat je directeur bellen denk ik?
Ja ik word nu onderdirecteur! (onder de tafel whehehehe)..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:17 schreef zovty het volgende:
[..]
En nu zoeken ze dus een nieuwe admin, goed geregeld.
Ik ken dat van ons andere pandquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef zovty het volgende:
We hebben geen airco. Alleen in de server ruimte zit zo'n huistuin en keuken airco. (Met een slang vastgemetseld in het muurtje, jaja, poolse bouwvakkers doen niet zo moeilijk)
Dus des avonds zetten we de deur van het server hok maar open, dan is het iig 's morgens een beetje koel hier.
Overdag de deur open laten maakt weer teveel herrie.
Gelukkig gaan we over een paar maandjes verhuizen.
Wat kost dat nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo rustig hier dat ik maar gewoon de Asus EEE ben gaan halen.
Meteen wel ff 2GB ram erin, 8GB SD erbij en 20GB 1,8 inch mini externe HD.
Werkt echt heel erg fijn allemaal, nu nog Linux, misschien zet ik er nog XP op, of niet.
249 "kaal" heb er dus 2GB etc bijgekocht, maar ook kaal issie prima opzich hoor, alleen voor XP is de 2GB aan te raden, maar Linux werkt tot nog toe eigenlijk ook wel lekker.quote:
Jaaaaaaaaaa ik heb best zin in een likkertjequote:
Je moet het ook niet als vervanging zien van een echte laptop, maar meer een dingetje dat je overal mee naar toe kan nemen, ding weegt 900 gram en is niet veel groter dan een DVD doosje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef zovty het volgende:
Ik ben benieuwd wat jer over een maandje of twee van vind.
Mij lijkt het allemaal best aardig werken maar wil je na 2 maanden toch eigenlijk gewoon een normale laptop.
Dat was mijn idee ook, nieuwe PC met redelijke spullen (high-middle segment) en dan een netbookje erbij voor mail, i-net op de bank en zulks.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Dit is echt geen vervanging voor iets hoor, hooguit een ding voor erbij.
Hmmm.. zoiets zou nog eens interessant kunnen worden als ik er traktor of ableton live op kan draaien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
701, expres om het formaat en de prijs. Moest niet te groot worden anders kan ik net zo goed mijn 12inch ibook meenemen
.
en 249 is net te behappen (de 8GB sd, 2GB ram en 20GB hd tellen we niet mee) voor een extra bakkie
.
Meer dan dat ie kan hoeft ie niet te kunnen zeg maar.
Moet je Crysis eens proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Halflife2 was de laatste game die ik echt móêst spelen.
En die draait prima.
Mwa, als ik nu een PC zou kopen met redelijke specs, dan kun je het redelijk spelen, me dunkt.quote:
GTA heb ik op de ps3. Leipe shit is dat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwa, als ik nu een PC zou kopen met redelijke specs, dan kun je het redelijk spelen, me dunkt.
Is wel een goede trouwens ja.
In het najaar komt ook nog GTA IV..
Goed excuus om een nieuwe PC te kopen.
Komt door het weer. Daar wor je helemaal lamlending van. Ik slik Vitaminen B complex. Dat helpt enigszins.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh,
Jesus H christ wat ben ik duf vandaag, gisteren ff spareribs gehapt en paar biertjes op het Leidse gedronken, niets wild, 23:45 thuis, maar alsof ik totaal niet geslapen heb![]()
.
Ach, het is toch rustig op mijn werk.
Toch ook maar eens gaan proberen dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Komt door het weer. Daar wor je helemaal lamlending van. Ik slik Vitaminen B complex. Dat helpt enigszins.
Oh ja, pilletjes, goed idee. Ik ben ook zo lamlendig als maar kan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Komt door het weer. Daar wor je helemaal lamlending van. Ik slik Vitaminen B complex. Dat helpt enigszins.
GTA vind ik toch net wat lekkerder spelen op de PC.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:25 schreef Armageddon het volgende:
GTA heb ik op de ps3. Leipe shit is dat.
Ja, moet wel, broer heeft hetzelfde opeens na gisteren. Vage shizzle....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jawel, ziet er heel nice uitquote:
Nopes... Dat is Sheva Alomar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat meisje in het bovenste plaatje niet Alex uit HL2?
Jow!quote:
Niks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef Jarno het volgende:
Maarrem, wat heb ik allemaal gemist?
Zit z'n asbak vol ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja, ik doe m'n hond weg. Misschien dat dat nieuws is?
Nee, dat niet. Wil jij geen leuke hond J? Kan je gezellig naar het bos met je dochter en zulks.quote:
Idd!quote:
Ga goe!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Jarno het volgende:
Hoest met de beeb-to-be trouwens?
Wrom?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja, ik doe m'n hond weg. Misschien dat dat nieuws is?
Ach. Het gebruikelijke.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar zeg eens J, wat heb jíj allemaal gedaan tijdens je 5-daagse permban?
Vrouw, kind, tuin, auto wassen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef Jarno het volgende:
Ach. Het gebruikelijke.
Nee, gewoon panisch zitten F5-en totdat ik weer postrechten had natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vrouw, kind, tuin, auto wassen.
Terechte klacht!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Trouwens, ER, nu ik onze avatars zo onder elkaar zie staan vind ik ze teveel op elkaar lijken.
Neem eens een andere. Niet meer zwart-wit.
Nee(m) jij maar een anderequote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Trouwens, ER, nu ik onze avatars zo onder elkaar zie staan vind ik ze teveel op elkaar lijken.
Neem eens een andere. Niet meer zwart-wit.
Oh...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gezocht! Goed thuis en lief baasje voor Foxy
quote:
Aangezien ik erg veel respect heb voor de ouderdom voldoe ik maar aan je wens, opa.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb deze al 100 jaar ofzo..
Betor inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:38 schreef zovty het volgende:
Ah, daar is seksie ER weer. Gelukkig.
YWquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Betor inderdaad.
Dank je wel, ER..
Hierzo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:00 schreef Jarno het volgende:
Hoax, Apple gaat nooit stuk!
Fake!quote:
Ik bedreig niemand.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:17 schreef ElizabethR het volgende:
Yo Arma! Er om lachen prima, maar niet bedreigen hoor.
Dan is het goed en hou ik nog heel veel van jequote:
Ik hou ook van jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan is het goed en hou ik nog heel veel van je![]()
Dat ga ik vanmiddag doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:41 schreef Faithy het volgende:
mogguh?
Je hond al aan een boom gebonden?
Wat een mongolen zitten er toch ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:57 schreef Faithy het volgende:
goedzo.
hoe durf je zulks een topic te openen
ik snap 't niet, ik snap 't niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat een mongolen zitten er toch ook.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:03 schreef Adelante het volgende:
Mogguh,
die hond kun je gewoon bij conflict afgeven hoor, die neemt alles in huis
Het laatste wat ik gedownload heb was TomTom Navigator 7 voor m'n telefoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:06 schreef Armageddon het volgende:
Doen jullie ook eens wat tips.
Het grote leuke downloadtips topic!
Het mogen ook geen linkjes zijn J. Alleen de tekst posten waar je op ken zoeken. Anders gaan ze weer lopen miepen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het laatste wat ik gedownload heb was TomTom Navigator 7 voor m'n telefoon.
Weet alleen de link niet meer.
je hebt het wel overleefdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Vannacht werd ik belaagd door Miep. Ik moest naar de wc. Allemaal laserstralen door de kamer. Ik duiken.
NIce.. wat waren de hardware specs ook alweer van die eee van jou?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Yo.
beetje lopen rotzooien met die EEE, heb de advanced Linux modus nu, dus kan nu echt gewoon alles doen onder KDE. Divx, Wine, ScummVM werkt allemaal als een trein!
Heerlijk klein rotzooi bakkie dus.
Ja, zo ongeveer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
JMG.
Zat je vast in een server oid?
Heb ook ff in het EEE topic op FOK! gepost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
NIce.. wat waren de hardware specs ook alweer van die eee van jou?
Op de frontpage is altidj wat te bashen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
leuk!
zijn er nog leuke bash-topics?ik verveel me weer
Ik ben alleen bij het zingen even weg gelopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef zovty het volgende:
Tot nu toe vind ik die openings ceremonie wel geinig.
Ja, die Russen hebben een aardige opkomst!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef zovty het volgende:
Tot nu toe vind ik die openings ceremonie wel geinig.
Hè, verdorie, net nu de Muur en het Gordijn weg zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:32 schreef Jarno het volgende:
Ja, die Russen hebben een aardige opkomst!
Zeg Wouterrrrrquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hè, verdorie, net nu de Muur en het Gordijn weg zijn.
Ik ga vast De Internationale oefenen, want als die Russen de smaak eenmaal te pakken hebben, staan ze voor het einde van het jaar bij Hoek van Holland.
Doe isquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef HeatWave het volgende:
de buren? Ik zou JOU nog wakker kunnen maken met die subwoofer. ja, vanaf hier!
Moet hem echt op 10-15% zetten (actief, met crossoverfilter, tig schakelaars die ik nog niet snap etc) anders gaat ie letterlijk stuiteren! Ding moet echt een enorme ruimte hebben voor voluit. maar ook op hele lage volumes klinkt het waanzinnig.
Instortings gevaar alertquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:18 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dit gebouw is al uit de jaren 60, neem het risico niet.
speaker in de sub is 35 cm ofzo.
Nee, stond ook heel duidelijk bij "voor de hele set dus!" dus ze moesten er vanaf blijkbaar. Echt geen idee waarom, want op een klein krasje op het gouden merkplaatje na zijn ze 100% in orde. Alleen dus zonder doos en kabels etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiemorgen!
Joeneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ! !
Ennuh Heetwijf. Was dat geen foutje die prijs?
Heej Er,quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef ElizabethR het volgende:
Hey Joene, wb!! Hoe was het??
Half Ierland is weggespoeld dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |