je vooral niet opgeven voor Boggle dan !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, OT, niet QT.
Ja ik ben niet zo goed in het onthouden van letters blijkt wel
Mogguh Lindo.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
je vooral niet opgeven voor Boggle dan !
mompelt iets over andermans vuile was die naar buiten kwam bij tournamentquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee nee... zo ben ik niet... ik ben integer en beleefd en gereserveerd, terughoudend en een heer... ik gooi de vuile was niet op straat, laten we het maar snel vergeten.
hehe ik ken m weer via Ellen, zijn beste vriendin! hij is ook al paar keer mee gaan stappen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, vind 'm erg aardig.
Ken hem via M en J (al die letters, zo leuk)
[..]
schatjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Cairon het volgende:
Heeeeeeej nuuuuuun schatje...
Rond jou schijnt altijd de zonquote:
dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:25 schreef Cairon het volgende:
ik zou zeggen wacht drie dagen en ik weet zeker dat Stroekie je alle details kan geven die ik weg heb gelaten...:D
wel Boggle maar geen Triviantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
Zullen we samen aan Lingo mee gaan doen?
(oooow nu maar weer wachten op Parleur)
tijdbom in zijn zangzaad doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjourweet iemand nog een manier om een kanarie om te brengen zonder dat iemand erachter komt dat ik het heb gedaan?
Jij had toch een olifant geheugenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet jij meer dan ik
maar is het dus nog niet zo heel lang geleden gepasseerd
cyaankali druppelen over het voer ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjourweet iemand nog een manier om een kanarie om te brengen zonder dat iemand erachter komt dat ik het heb gedaan?
mm.. sja er mogen geen sporen zichtbaar zijn he, mijn vriend weet dat ik dat beest het liefst zijn nek omdraaiquote:
Jaaaaaaaaaa, Ellen is leukquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik ken m weer via Ellen, zijn beste vriendin! hij is ook al paar keer mee gaan stappen!.
http://kanariesoep.nl/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
Nouquote:
Zit je nou alle antwoorden uit je hoofd te leren op je werk?quote:
voor dingen die passeren waar ik zelf bij geweest ben, of waar ik in dit topic over gelezen heb wel jaquote:
Het is hier wel komkommertijd, maar ik moet toch iets van schijn ophoudenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je nou alle antwoorden uit je hoofd te leren op je werk?![]()
lol, "vanavond eten we weer wat nieuws hoor!"quote:
Kun je even hier naar toe komen en meehelpen. Het is te veel hier. Maar goed zoals de big boss gisteren zei "je kunt wel iets opblazen, maar dan moet je het wel weer opbouwen" in andere woorden eigen schuld dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is hier wel komkommertijd, maar ik moet toch iets van schijn ophouden
dus heb ik het spel mee naar huis genomen
PARDON?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Stroekie het volgende:
wel probeertde hij mij met alle geweld op de kermis te overtuigen van het feit dat ik de roddel dat er sex geweest is tussen Cairon en Ang3l in het topic moest gooien.![]()
hoeveel haast heb je, dit weekend zit ik al vol en moet ik dingen regelen voor de grote Stroekjes invasie van zondagochtend 10.30 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je even hier naar toe komen en meehelpen. Het is te veel hier. Maar goed zoals de big boss gisteren zei "je kunt wel iets opblazen, maar dan moet je het wel weer opbouwen" in andere woorden eigen schuld dus
ze is niet belgisch hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, Ellen is leuk't Belgisch madammeke
http://direct.tesco.com/q/R.100-8268.aspxquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je even hier naar toe komen en meehelpen. Het is te veel hier. Maar goed zoals de big boss gisteren zei "je kunt wel iets opblazen, maar dan moet je het wel weer opbouwen" in andere woorden eigen schuld dus
zou van de brug af pissen niet meer vreugde geven ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
heeft iemand nog een hogedruk spuit? het lijkt me zo leuk om morgen op zo'n bruggetje te staan en dan iedereen van die boten af te spuiten
Dat doet me denken aan Port Aventura in Spanjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
heeft iemand nog een hogedruk spuit? het lijkt me zo leuk om morgen op zo'n bruggetje te staan en dan iedereen van die boten af te spuiten
Hebben we dan dezelfde Ellen voor ons?quote:
Stroekie invasie, krijg je familie bezoek ? of al je lovers ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel haast heb je, dit weekend zit ik al vol en moet ik dingen regelen voor de grote Stroekjes invasie van zondagochtend 10.30 uur
maar het weekend erop biedt nog wel ruimte
dat zou nu toch ook zo gaaf zijn! alleen beetje jammer van de dragqueens die uren bezig geweest zijn met make-up enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Port Aventura in Spanje
Daar heb je zo'n Efteling Pirana geval, maar dan kunnen mensen op bruggen e.d. een euro in zo'n hogedrukspuit (nou ja, niet ZO hard) gooien en dat mag je dus inderdaad de mensen in de bootjes kleddernat spuitenVeel leuker dan in de attractie zelf zitten!
Ik was driiiiiiiiiiiiiiijfnat! But who cares, het was 30 graden
quote:
Zie je nou wel dat ie onwaarheden gebruikt om drama te stichtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie ben ik om zo'n vriendelijk verzoek te wijgeren![]()
Oh ben jij er ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
Sowieso is het morgen geen 30 graden dus ik denk niet dat iemand je het in dank afneemt op de botenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat zou nu toch ook zo gaaf zijn! alleen beetje jammer van de dragqueens die uren bezig geweest zijn met make-up enzo
Dat zou toch wel de roddel van het jaar zijn, dat ik Cairon eens met z'n buikje over de bankleuning zou hebben gebogen om hem eens flink te laten zien dat ik mijn mannetje kan staanquote:
de schaarse strings van de kontjes afspuitenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is het morgen geen 30 graden dus ik denk niet dat iemand je het in dank afneemt op de boten
Omstaanders wellicht
Ik wil geen strings zien, laat staan wat er in zitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de schaarse strings van de kontjes afspuiten.
CDPquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ie onwaarheden gebruikt om drama te stichten
En ik zat serieus te denken: Welke G ken ik nou in godesnaam in Amsterdam?
Pa en Moe, Broer en Zus met aanhang en neefjes en nichtje inclusief campingbedje, dus die blijven heel de dagquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Stroekie invasie, krijg je familie bezoek ? of al je lovers ?
In ieder geval mag ik het hele weekend gewoon werken. Pfff ik had een vak moeten leren
Oh wij komen echt wel op tv met onze knappe koppies en hippe kleertjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:23 schreef Jerruh het volgende:
en MisterO: we komen bijna op tv! nog even wachten!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |