Doe de groeten aan MW!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik woon overigens tegenover Max Westerman in hartje Amsterdam.
Jij bent zelf de foute moraalridder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Bolster het volgende:
Zelfs in mijn topique zijn de moraalridders aanwezig.
Ja, het ging er effe om dat iedereen weet dat ik me in gegoede kringen begeef.quote:
Dan doe je dat maar, wij trekken onze handen van jou af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:14 schreef Bolster het volgende:
Weet nog niet waar ik hem morgen mee ga irriteren
Die baan kan me toch gestolen worden, ze betalen toch niet goed
Je moet ook van een ander afblijven !!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar, wij trekken onze handen van jou af.
Natuurlijk, homoseksualiteit is een keuze en alle verstandige mensen weten natuurlijk 100% zeker dat er geen enkele mogelijkheid is dat er een God bestaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:02 schreef neo567 het volgende:
Homo's bestaan niet, maar dat aan ze uitleggen is net zo-iets als aan een gelovige uitleggen dat God niet bestaat!!!!
Wat zei die verstandige man einstein ookalweer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk, homoseksualiteit is een keuze en alle verstandige mensen weten natuurlijk 100% zeker dat er geen enkele mogelijkheid is dat er een God bestaat..
Ik bedoel daarmee dat TS FOK! niet met een aanklacht moet dreigen als hij zijn baan kwijtraakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je moet ook van een ander afblijven !!!
Dan kan je echt aan de gang blijven, d'r is altijd wel een grefo/homo/emo in de buurt die ergens niet tegenkan. Als iemand ergens niet blij mee is, mag ie dat zeggen, en dan mag ik bepalen of ik daar rekening mee ga houden. Anders ga je lekker in Noord-Korea wonen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Juist ja. Dus waarom zo moeilijk en niet een beetje rekening houden met anderen door een ander scheldwoord te kiezen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef Logitik het volgende:
Wist je dat Gerard Joing ongeneselijk ziek is? Ja echt, serieus! Hij is heel erg ziek.. want weet je, hij is homeau
Gelukkig maar dat asociale idioten als jij bestaan om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:50 schreef Emimich het volgende:
Dat is wel een heel beperkte definitie, vaak gehanteerd door moraalridders zoals jij.
Dat mag. Net zoals ik voor mezelf bepalen dat diegene dan net zoveel respect voor een ander op kan brengen als een pinda in de aars van een chimpansee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:00 schreef Liewec het volgende:
Dan kan je echt aan de gang blijven, d'r is altijd wel een grefo/homo/emo in de buurt die ergens niet tegenkan. Als iemand ergens niet blij mee is, mag ie dat zeggen, en dan mag ik bepalen of ik daar rekening mee ga houden. Anders ga je lekker in Noord-Korea wonen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat asociale idioten als jij bestaan om het tegendeel te bewijzen.
Het gaat al mis bij de naam. Rutgerrrquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand dan.
Rotjoch op je beeldschermquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:43 schreef Fortitudo het volgende:
steen op je kanker, lik het eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |