Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:37 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke over Huub als hyves 'vriend'![]()
[..]
er moet echt meer achter zitten, het zit bij Lieke blijkbaar nog heel erg diep.. oja gaan Huub fans nu Lieke bashen op hyves?
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
Ja, goed hèquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Alle fokkers? Wow. Wat fijn dat jij het zo helder kunt rubriceren.
maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk zit het diep bij Lieke, na alles wat er gebeurt is. Maar goed, dat geeft hij zelf ook wel aan, dat hij ontzettend lullig heeft gedaan
Jij kwam er mee, maar in je kielzog werd het beaamd door de bijna iedereen die Huub fan is en nog in dit subforum post. Je kreeg enorme bijval.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
In elk geval worden mijn woorden onder een vergrootglas gelegd en genoteerd voor later gebruik. Moet ik me gevleid voelen dat ze zoveel impact hebben dat ik als 'ze' word aangeduid...
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
maar ja aan de andere kant, het is nu ook alweer 8 maanden geleden.. iemand toevoegen op hyves is toch geen ramp.. ik bedoel Amanda is nu zogenaamd haar skattie..
ik denk dat Lieke niks met Huub te maken wilt hebben omdat ze die relatie nog steeds niet goed heeft afgesloten voor dr zelf en het daarom maar heel erg ver wegstopt..
ja mensen Lieke is nog steeds verliefd op Huub, wie had dat gedacht
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:56 schreef Suikeroom het volgende:
ja mensen Lieke is nog steeds verliefd op Huub, wie had dat gedacht
Ik ook wel, gezien wat er allemaal gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:22 schreef Gert het volgende:
Al volgt ze een vervelende taktiek. Het zou leuker zijn als ze scheldend en tierend de openlijke confrontatie zocht.
Lieke is meer van het zich laten palen door semi BN'ers in de hoop zelf bekend te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze weer met hetzelfde bezig is als waar het allemaal mee begon? Huub heeft het leuk, Huub krijgt aandacht, Huub heeft een rol achter de schermen. Het zou me niets verbazen als ze met name vanwege dat laatste weer een weg naar binnen zoekt.
Met Lieke op vakantiequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:31 schreef APK het volgende:
[..]
En tussendoor tijdens het uitgaan en op vakantie natuurlijk nog wel een paar mensen op hun bek rossen zodat de roddelbladen ook wat te schrijven hebben.
Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
[..]
??? die vat ik niet, ze heeft hem uit haar hyves gehaald, hoe kan ze dan een weg naar binnen zoeken.
ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze heel gewoon een pestpokkepleurishekel aan hem heeft. En ik kan dat goed volgen
vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar een theorie. Eentje die ik overigens wel uitstekend bij haar karakter vind passen.
dat overleef jij glad nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Lieke op vakantie![]()
Eerst een Reiki sessie, daarna die stevige dijbenen om je middel
Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
[..]
vind hem ook zeker bij haar karakter passen, maar in dit specifieke Huub-geval niet
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te biedenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik zou er niet raar van opkijken als ze een baan van hem zou accepteren (en hem vervolgens opzij zou duwen).
Ik denk juist dat Huub dat wél zou doen, die is altijd ruimhartig tegen zijn "vijanden" en gunt ze nog het beste ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden
en al zou die mogelijkheid wel hebben...... zo stom zou tie toch niet wezuh
Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......quote:
Oh, juist wel. Als er iemand vergevingsgezind, hoopvol en naief is, dan is het Huub wel. Hij zou werkelijk denken dat het daarmee weer goed zou kunnen komen (terwijl zij ondertussen de boel tegen hem opstookt).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet van staan te kijken, maar ik denk niet dat Huub de mogelijkheid heeft om nu al iemand een baan aan te bieden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, maar dat hoeft eg nie......![]()
Voor jou heb ik een speciaal plekje gereserveerd
Nee doos, die was al gevuldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ja ja, speciaal plekje (ergens in je holle kies zekers) [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |