Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarom stond die ene auto in je tuin dan?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....
En het zuigen gaat je ook wat beter afquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beiden voor de tuin, op straat, tegen de heg aan, lastig allemaal, met een te lange slang en zo, ging fout, bek vol benzine, straat en heg ook.....
Dementortje: was nog jong, ben nu een stuk handiger met m'n mondje![]()
Had er anders best over nagedacht. De ene auto stond hoger dan de andere (flink aflopend pad). Maar 't mocht niet zo zijn......quote:
Je bent wel erg on topic hierquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
En het zuigen gaat je ook wat beter af
Jeez, wat gaat dit makkelijk vanaaf zeg!
Komt door het weer denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent wel erg on topic hier
Eend zit ingewikkelde zinnen te formuleren en komt straks knalhard om de hoek kijken. APK is met z'n verrekijker bezig en noteert. L.S. is staat onder het raam van de buurvrouwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Komt door het weer denk ik.
Waars iedereen eigenlijk? Die eend is er niet, LS niet... lekkere commotie zo!
Is zn buurvrouw weer aan 't vibreren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eend zit ingewikkelde zinnen te formuleren en komt straks knalhard om de hoek kijken. APK is met z'n verrekijker bezig en noteert. L.S. is staat onder het raam van de buurvrouw
Hoe bedoel je vibreren? Snap het niet zo goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is zn buurvrouw weer aan 't vibreren?
En APK heeft genoteerd dat jij geen trekker bent, maar een duwer en goed kan zuigen. Interessant!
Goffer, moet morgen nog werken. Nog 1 wijntje en dan ga ik pitten.
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n verschrikkelijke stressdag gehad dat zelfs het werk gewoon kut was!
Bah...
Maar morgen laatste dag![]()
waarom zijn we aan het SC-en in 2 verschillende topics?
Daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Héé dit de nieuwe SC en de COS de COs
[ link | afbeelding ]
Alleen jammer dat Huub maar een figurant is van Jaap, die er bij mag zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:41 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, zondag, dat zal me een waar feest worden, zelfs zonder mijVolgens mij kan je feestje organiseren heul goed aan Van Ballegooy overlaten. Ben benieuwd of ie op zijn eigen feestje wel lekker gaat drinken.
En guess what, 26 Sept, is er weer een fandag, dan alleen georganiseerd door NL... Zullen wij daar dan eempjes een FOK stamtafel reserveren?
[/quote
Ik hoop dat ik genoeg opgefokt ben dan...maar ik heb er zin an
Wie had het in godsnaam over jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Relatie. met BN er... nee wel zoen met kattenharen achteraf..
De g van godsnaam graag met hoofdletter G anders trek ik het niet....quote:
Hijquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:55 schreef APK het volgende:
joh, wees blij dat hij een keer normaal gequote heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |