abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:50:44 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60551531
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef sticmer2 het volgende:
Hoi ik heb bijna alle 10 delen gelezen en nu deel 11.

ik ben nu bezig met onderzoek voor een diagnose adhd.

waarom dacht ik dat ik het had:

Ik ben 40 en kan nu nog niet stil zitten altijd rammel wiebelen en soms uit het niks moet ik perse mijn nagel helemaal weg vreten.

Ik laat volle winkelwagens in de winkel staan omdat de rij me veel te lang is. ook artikelen die niet door de scanner herkent worden wil ik niet meer. ik ga toch niet wachten tot iemand van de drank afdelen terug komt met de juiste prijs. dan moet je zo'n cassiere eens zien kijken. hahaha. de grootste hekel heb ik wel aan GEPAST BETALERS nog een duppie nog vijf cent nog twee cent...archhhhh. ROT OP nog erger...een kennis van de cassiere voor me.....zo'n getreuzel en zeik verhalen BAH.

Ik ga nog liever te voet dan met de bus...want wachten is voor mij het zelfde als door 4 man in elkaar geslagen worden.
Ik zou de grootste landverrader zijn. gewoon 5 minuten laten wachten dan verlink ik iedereen.

een uur rijden in de auto voelt als 3 uur omdat ik naar zowat alles kijk wat er om me heen gebeurt en ook wat er niet gebeurt. Ik rijd intussen dood leuk 160 en meer draai een sigaret zet tijden het draaien 6 keer een andere zender op scheld iedereen verrot. dan lees ik ook nog eens alle borden langs de weg ook al deed ik het al 1000 keer eerder. als je me nu vraagd wat er op stond ....????????

Als mijn iemand wat zegt dan probeer ik vol intresse wat te vragen. als hij dan weer wat zegt denk ik bij me zelf wat lul je nu dat intreseert me geen zak.

Ik was zelfstandig ondernemer maar door de chaos kon ik nog geen factuur meer maken belastingen werden pas geregeld als er al een deurwaarder op de stoep stond. en kwam nooit maar dan ook nooit optijd bij een klant. Ik ben op zich heel vriendelijk dus mensen namen het niet zo nauw en omdat ik ook gewoon door ging al was het 2 uur 's nacht. ik kan dus a) niet beginnen en b) als ik dan al begonnen was niet meer stoppen. ook pauze's waren vreemd. als ik nu mijn kantoortje op loop zakt me de moed al in de schoen want ik kan ook niks vinden. Ik begin dus ook maar niet met zoeken want als ik het niet binnen 5 minuten vind barst ik in woede uit gooi mat alles schop overal tegen vloek en tier door het hele huis.

Ik kocht laatst...een 6 maanden geleden een omvormer van 12 naar 220 volt want dat had ik nodig in de auto. Wat denk je, nog nooit gebruikt. sterker nog dat ding zit nog in de verpakking. zo heb ik wel 1000 dingen doelloos in huis rond liggen.

Ik draai helemaal af van een afgezakte sok, een horloge, een ring, een ketting, een vouw in het laken, stuiterende bal, blaffende hond, een voorbij rijdende auto, zelfs een vogel die drie keer achter elkaar het zelfde deutnje fluit.

Ik woon in een toeristische buurt dus daar is veel verkeer ik verrek het om op zondag te rijden want na 1 km ben ik niet meer te genieten.

Ik maak lijstjes met de titel dingen te doen maar helpt geen ruk. Ik heb agenda's zat maar nergens staat wat in behalve dat wat ik op de dag dat ik de agenda kocht erin schreef. Ik heb een abonnement van een krant die ik 1 keer per week lees (lees: de koppen lees)

nu ik weer een baan heb kom ik net op tijd of te laat maar dan moet ik wel 180 rijden. ik ga veel te laat naar bed omdat er altijd wel iets op de tv is wat intresant zou kunnen zijn terwijl het achteraf gezien de grootste onzin is. en als ik dan eens vroeg ga dan ben ik 2 uur te vroeg wakker of heb weer een een nachtmerrie. nachtmerrie vind ik wel kicken horror bloed enzo dus ik probeer meteen weer te slapen een nacht merrie is voor mij eigenlijk een heerlijke droom.

Had ik er vroeger last van? ja ik heb in 11 schooljaren 9 scholen gehad vanwege ZMOK 5 internaten en ben zowat 21 in mijn leven verhuist. Ik ben nog nooit van een baan geschopt omdat ik altijd goed werk leverde al leek het chaotisch het reseltaat was gewoon goed zodoende ben ik nu pas aan mijn 3 baan bezig.

Als ik schrijf of type laat ik de helft weg draai letter om en punten en comma's zijn ook al onzin maar dat hadden jullie wel al gemerkt.

Weet je waar ik absoluut geen hekel aan heb. MIJN VRIENDIN. Zij regeld dit en dat kookt poetst wast ruimt mij puinhopen op zegt waneer ik moet vertrekken en wat ik moet doen. ze is 1 stuk geduld. Dan krijg ik pas een hekel aan mezelf dat ik soms zo oer hatelijk en bot tegen haar kan zijn. dan pas krijg ik een zeer slecht zelfbeeld.
Kan ik wat aan doen JA daar ban ik dus nu mee bezig.

Ik zoek geen bevestiging of medeleven en /of leiden dat vind ik wat zielig. De omgeveng van de adhd-ers die moeten eigenlijk medeleven en /of leiden krijgen.

Weet je waar ik ook een hekel aan heb lange verhalen dus ik kap er mee want mijn verhaal hangt me nu al de keel uit morgen weer 4 uur naar de psy gadverdamme daar zal ik ook wel weer te laat komen net als al 2 keer van de drie.

de groeten

toevoeging:
als ik zo zie wat 40-ers voor muziek luisteren meer 70 en 80 deels 90. ik zit bijna altijd dikke bass van nu het liefst in het zelfde ritme als de witte strepen op de weg onder me door schieten als ik 160 zij of harder. en jawel ik deze muziek niet voorniks "highwaybase"
Jezus christus Ik heb je stukje gelezen, en waarom weet ik niet, maar ik ben nou al moe Sommige dingen herken is wel, maar tering hey
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 4 augustus 2008 @ 16:02:39 #27
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_60551782
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:50 schreef sticmer2 het volgende:
Hoi ik heb bijna alle 10 delen gelezen en nu deel 11.

ik ben nu bezig met onderzoek voor een diagnose adhd.

waarom dacht ik dat ik het had:

Ik ben 40 en kan nu nog niet stil zitten altijd rammel wiebelen en soms uit het niks moet ik perse mijn nagel helemaal weg vreten.

Ik laat volle winkelwagens in de winkel staan omdat de rij me veel te lang is. ook artikelen die niet door de scanner herkent worden wil ik niet meer. ik ga toch niet wachten tot iemand van de drank afdelen terug komt met de juiste prijs. dan moet je zo'n cassiere eens zien kijken. hahaha. de grootste hekel heb ik wel aan GEPAST BETALERS nog een duppie nog vijf cent nog twee cent...archhhhh. ROT OP nog erger...een kennis van de cassiere voor me.....zo'n getreuzel en zeik verhalen BAH.

Ik ga nog liever te voet dan met de bus...want wachten is voor mij het zelfde als door 4 man in elkaar geslagen worden.
Ik zou de grootste landverrader zijn. gewoon 5 minuten laten wachten dan verlink ik iedereen.

een uur rijden in de auto voelt als 3 uur omdat ik naar zowat alles kijk wat er om me heen gebeurt en ook wat er niet gebeurt. Ik rijd intussen dood leuk 160 en meer draai een sigaret zet tijden het draaien 6 keer een andere zender op scheld iedereen verrot. dan lees ik ook nog eens alle borden langs de weg ook al deed ik het al 1000 keer eerder. als je me nu vraagd wat er op stond ....????????

Als mijn iemand wat zegt dan probeer ik vol intresse wat te vragen. als hij dan weer wat zegt denk ik bij me zelf wat lul je nu dat intreseert me geen zak.

Ik was zelfstandig ondernemer maar door de chaos kon ik nog geen factuur meer maken belastingen werden pas geregeld als er al een deurwaarder op de stoep stond. en kwam nooit maar dan ook nooit optijd bij een klant. Ik ben op zich heel vriendelijk dus mensen namen het niet zo nauw en omdat ik ook gewoon door ging al was het 2 uur 's nacht. ik kan dus a) niet beginnen en b) als ik dan al begonnen was niet meer stoppen. ook pauze's waren vreemd. als ik nu mijn kantoortje op loop zakt me de moed al in de schoen want ik kan ook niks vinden. Ik begin dus ook maar niet met zoeken want als ik het niet binnen 5 minuten vind barst ik in woede uit gooi mat alles schop overal tegen vloek en tier door het hele huis.

Ik kocht laatst...een 6 maanden geleden een omvormer van 12 naar 220 volt want dat had ik nodig in de auto. Wat denk je, nog nooit gebruikt. sterker nog dat ding zit nog in de verpakking. zo heb ik wel 1000 dingen doelloos in huis rond liggen.

Ik draai helemaal af van een afgezakte sok, een horloge, een ring, een ketting, een vouw in het laken, stuiterende bal, blaffende hond, een voorbij rijdende auto, zelfs een vogel die drie keer achter elkaar het zelfde deutnje fluit.

Ik woon in een toeristische buurt dus daar is veel verkeer ik verrek het om op zondag te rijden want na 1 km ben ik niet meer te genieten.

Ik maak lijstjes met de titel dingen te doen maar helpt geen ruk. Ik heb agenda's zat maar nergens staat wat in behalve dat wat ik op de dag dat ik de agenda kocht erin schreef. Ik heb een abonnement van een krant die ik 1 keer per week lees (lees: de koppen lees)

nu ik weer een baan heb kom ik net op tijd of te laat maar dan moet ik wel 180 rijden. ik ga veel te laat naar bed omdat er altijd wel iets op de tv is wat intresant zou kunnen zijn terwijl het achteraf gezien de grootste onzin is. en als ik dan eens vroeg ga dan ben ik 2 uur te vroeg wakker of heb weer een een nachtmerrie. nachtmerrie vind ik wel kicken horror bloed enzo dus ik probeer meteen weer te slapen een nacht merrie is voor mij eigenlijk een heerlijke droom.

Had ik er vroeger last van? ja ik heb in 11 schooljaren 9 scholen gehad vanwege ZMOK 5 internaten en ben zowat 21 in mijn leven verhuist. Ik ben nog nooit van een baan geschopt omdat ik altijd goed werk leverde al leek het chaotisch het reseltaat was gewoon goed zodoende ben ik nu pas aan mijn 3 baan bezig.

Als ik schrijf of type laat ik de helft weg draai letter om en punten en comma's zijn ook al onzin maar dat hadden jullie wel al gemerkt.

Weet je waar ik absoluut geen hekel aan heb. MIJN VRIENDIN. Zij regeld dit en dat kookt poetst wast ruimt mij puinhopen op zegt waneer ik moet vertrekken en wat ik moet doen. ze is 1 stuk geduld. Dan krijg ik pas een hekel aan mezelf dat ik soms zo oer hatelijk en bot tegen haar kan zijn. dan pas krijg ik een zeer slecht zelfbeeld.
Kan ik wat aan doen JA daar ban ik dus nu mee bezig.

Ik zoek geen bevestiging of medeleven en /of leiden dat vind ik wat zielig. De omgeveng van de adhd-ers die moeten eigenlijk medeleven en /of leiden krijgen.

Weet je waar ik ook een hekel aan heb lange verhalen dus ik kap er mee want mijn verhaal hangt me nu al de keel uit morgen weer 4 uur naar de psy gadverdamme daar zal ik ook wel weer te laat komen net als al 2 keer van de drie.

de groeten

toevoeging:
als ik zo zie wat 40-ers voor muziek luisteren meer 70 en 80 deels 90. ik zit bijna altijd dikke bass van nu het liefst in het zelfde ritme als de witte strepen op de weg onder me door schieten als ik 160 zij of harder. en jawel ik deze muziek niet voorniks "highwaybase"
God dat klonk...

druk..
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_60552455
Ik neem geen medicatie meer omdat ik er in no time verslaafd aan was en psychische klachten kreeg van de ritalin. Ik was mezelf niet meer, het had te grote gevolgen voor mijn persoonlijkheid en dat is het niet waard.
Nu ik een gestructureerd, redelijk rustig leven lijd gaat het goed met me.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:02:25 #29
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60554412
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

God dat klonk...

druk..
Ja! Dat idee had ik ook al
pi_60554557
Ikzelf neem geen medicijnen, maar heb ze ook nooit genomen, dus ik vroeg me af wat de ervaringen van anderen ermee zijn. Bij mij is adhd pas geconstateerd toen ik 2 of 22 was, en om eerlijk te zijn vond / vindt ik het nogal eng om medicijnen gebruiken die je "persoonlijkheid" veranderen, en ook heftige bijwerkingen kunnen hebben.

Soms vraag ik me wel af wat er met me zou gebeuren met medicatie, ik zit er aan te denkn om het een keertje uiot te proberen, maar als ik het goed begrijp moet je toch wel een tijd medicatie gebruiken om effect te merken, en heeft dagje proberen niet veel zin.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:40:36 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60555312
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef oompaloompa het volgende:
Ikzelf neem geen medicijnen, maar heb ze ook nooit genomen, dus ik vroeg me af wat de ervaringen van anderen ermee zijn. Bij mij is adhd pas geconstateerd toen ik 2 of 22 was, en om eerlijk te zijn vond / vindt ik het nogal eng om medicijnen gebruiken die je "persoonlijkheid" veranderen, en ook heftige bijwerkingen kunnen hebben.

Soms vraag ik me wel af wat er met me zou gebeuren met medicatie, ik zit er aan te denkn om het een keertje uiot te proberen, maar als ik het goed begrijp moet je toch wel een tijd medicatie gebruiken om effect te merken, en heeft dagje proberen niet veel zin.
Ik vind het aan de ene kant ook eng. Ik ben lekker adrem, lekker vlot en heb niet snel ergens problemen mee. De vriend van mn zus zit onder de ritalin. Helemaal een zombie, nergens zin in, en doet meestal geen dingen meer omdat hij zich er niet prettig bij voelt.

Neh, geef mij dan maar gewoon een druk hoofd Alhoewel ik nog wel steeds naar de psych ga zodra ik back zum hause ben.
pi_60555756
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het aan de ene kant ook eng. Ik ben lekker adrem, lekker vlot en heb niet snel ergens problemen mee. De vriend van mn zus zit onder de ritalin. Helemaal een zombie, nergens zin in, en doet meestal geen dingen meer omdat hij zich er niet prettig bij voelt.

Neh, geef mij dan maar gewoon een druk hoofd Alhoewel ik nog wel steeds naar de psych ga zodra ik back zum hause ben.
! Als dat maar niet bij mij gebeurt. Ik heb nogal veel aan m'n hoofd.
pi_60579628
zo vandaag 4 uur langbij psy geweest.pfffff wat een zit.
wat praten een hele rits met tests ik was helemaal uitgeblust
van wege vakantie pas over een maand het vervolg van nog eens drie uur.

wel lachen. ik kreeg van de psy een pen om te schrijven....klikklik klikklik klikklik.
daarna kreeg ik een potlood.

gr Stic....
moe moe en nog eens moe...yihaaaaaaaa
pi_60584216
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef sticmer2 het volgende:

wel lachen. ik kreeg van de psy een pen om te schrijven....klikklik klikklik klikklik.

gr Stic....
ik moest lachen!

Ik moest net janken, weer een boete te pakken... (3 DVD's een paar weken te laat terug gebracht, ik was ze echt vergeten ...)
Die hele ADD en wanorde in mijn kop heeft de laatste tijd veel te veel onnodig geld gekost, kwam er net weer een schepje bovenop die kon ik even niet meer handelen de tranen kwamen thuis pas hoor, daar stond ik nog stoer te doen ...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:13:02 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60584731
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:51 schreef melonovy het volgende:

[..]

ik moest lachen!

Ik moest net janken, weer een boete te pakken... (3 DVD's een paar weken te laat terug gebracht, ik was ze echt vergeten ...)
Die hele ADD en wanorde in mijn kop heeft de laatste tijd veel te veel onnodig geld gekost, kwam er net weer een schepje bovenop die kon ik even niet meer handelen de tranen kwamen thuis pas hoor, daar stond ik nog stoer te doen ...
Precies de reden waarom ik niks huur, of leen. Niet bij de bieb, niet bij de videotheek, niet nergens niet.

Ik breng het toch nooit terug en als ik het wel doe kost het me keiveel geld
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:14:00 #36
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60584758
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:07 schreef sticmer2 het volgende:
zo vandaag 4 uur langbij psy geweest.pfffff wat een zit.
wat praten een hele rits met tests ik was helemaal uitgeblust
van wege vakantie pas over een maand het vervolg van nog eens drie uur.

gr Stic....
Herkenbaar Doe ik tijdens mn studie ook Iedereen kei geïrriteerd En ik sta er niet eens bij stil.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:35:01 #37
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_60646017
Hallo mensen, ik kom me hier ook maar eens melden. Jarenlang heb ik gesukkeld op school, ik leerde nooit maar puur op intelligentie haalde ik toch net genoeg punten om steeds weer over te gaan, behalve in de vierde, toen bleef ik zitten. Mijn ouders dachten dat ik lui en ongemotiveerd was. Dat klopte ook wel een beetje, het interesseerde me echt geen fuck, maar ik wilde heus wel leren, ik wilde zo snel mogelijk van die school af! Ook bij mijn eindexamens kwam er niets van, ik wílde het, maar na 5 minuten in een boek gekeken te hebben hield het alweer op. Ik weet nog dat ik 's ochtends op school aan kwam, een half uur voor het examen (al een wonder dat ik er überhaupt op tijd was), en vroeg: "Wat hadden we moeten leren?" Mijn klasgenoten hebben me toen in een kwartier bijgepraat en ik heb het vak gehaald, en wonder boven wonder ook mijn VWO-diploma.

Nu heb ik het eerste jaar van mijn rechtenstudie achter de rug, en het is weer hetzelfde liedje. Ik vind de studie leuk, interessant en ik wil het écht graag, maar het gaat gewoon niet! Lekker handig ook van me om een studie te kiezen waarbij je zoveel moet lezen, maargoed. Ik heb nu weer een andere studie gevonden die ik er graag bij zou willen doen, omdat dat me zo leuk lijkt en het zo goed aansluit op rechten. En ik heb het afgelopen jaar maar net genoeg punten gehaald om er überhaupt niet afgeschopt te worden

Zo'n maand geleden kon ik er niet meer tegen en ben ik naar mijn huisarts gegaan met de klacht: concentratieproblemen. Ik omschreef het als het gevoel dat er constant 3 mensen tegen me staan te schreeuwen, de hele dag door (nee ik hoor geen stemmetjes ). Toen kwam ze met allerlei vragen, heb je dit ook? En dit? Enfin, jullie kennen de symptomen van AD(H)D wel. Ik had het (bijna) allemaal. Ze gaf mij het advies naar het GGZ, of naar het Psychologisch Expertisecentrum (daar zou de wachttijd korter zijn) te gaan voor een AD(H)D-test. Ik, natuurlijk geen geduld hebbende (kortere wachttijden ), belde het PEC. Ik zou dezelfde dag nog een formulier toegestuurd krijgen via e-mail, dat moest ik invullen en dan zouden ze kijken wanneer ze plaats voor me hadden. Die dag, geen mail. Toen was het weekend. Maandag weer gebeld, nou dan zou ik het echt die dag krijgen. Dus niet. Dinsdag erg boos geworden, telefoonmiep uitgescholden, nu kreeg ik hem dan écht. Nee. De volgende dag langs m'n huisarts gegaan, gevraagd of ze m'n gegevens naar het GGZ wilden faxen en het Psychologisch Executiecentrum links laten liggen. Binnen een week kreeg ik van het GGZ een oproep dat ik 5 augustus langs kon komen voor een intakegesprek Een week later kreeg ik overigens eindelijk dat mailtje van het PEC. Ja daaag

Dinsdag was ik dus bij het GGZ, ik had een heel leuk gesprek met die psychologe en na overleg daar zal ik waarschijnlijk doorgestuurd worden naar een psychiater. Ik voel me eigenlijk nu al beter, ik heb nog steeds overal net zoveel last van, maar de erkenning dat ik niet 'gewoon lui' ben en (waarschijnlijk, de uitslag komt nog) echt iets heb maakt het allemaal zo veel draaglijker

Sorry voor het lange verhaal, niet echt ideaal, gezien de aard van dit topic
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:22:27 #38
223280 Gallow
Ik weet het niet
pi_60650901
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:35 schreef Walging het volgende:
Hallo mensen, ik kom me hier ook maar eens melden. Jarenlang heb ik gesukkeld op school, ik leerde nooit maar puur op intelligentie haalde ik toch net genoeg punten om steeds weer over te gaan, behalve in de vierde, toen bleef ik zitten. Mijn ouders dachten dat ik lui en ongemotiveerd was. Dat klopte ook wel een beetje, het interesseerde me echt geen fuck, maar ik wilde heus wel leren, ik wilde zo snel mogelijk van die school af! Ook bij mijn eindexamens kwam er niets van, ik wílde het, maar na 5 minuten in een boek gekeken te hebben hield het alweer op.
Damn, hoe herkenbaar is dit, ben ook vorig jaar in de 4de blijven zitten. Nèt over gegaan nou nog examenjaar
En in een alom wervelend verliezen
van bloem en zon en horizon
stegen uw stille zielekimmen
blauw aan het hart rondom
pi_60652442
Ook ik meld me hier maar es =) Ik ben afgelopen half jaar onderzocht op AD(H)D, gezien mijn algehele drukte en onrust in alles wat ik doe. Probleem bij mijn diagnose is dat uit het onderzoek bleek dat ik hoogbegaafd ben. Tsja, dat ik makkelijk leer en 'anders' was op school, was me al wel duidelijk. Probleem is echter dat de symptomen van AD(H)D en hoogbegaafdheid overlap vertonen en dat ze dus geen AD(H)D kunnen diagnosticeren als diegene in ieder geval hoogbegaafd is. Gevolg is dat ik nu wel therapie heb (ook voor iets anders) en dat er nu dus gekeken gaat worden of die onrust veroorzaakt wordt door de hoogbegaafdheid of mogelijk toch door iets anders. En pas als dát duidelijk is, kan ik meer te weten komen of er wellicht sprake is van AD(H)D... Lekker handig dus

Ik weet dus zelf ook niet of ik AD(H)D heb, ik weet alleen wél dat ik ontzettend onrustig ben en dat ik -en mijn omgeving wellicht nog wel meer - daar dagelijks veel hinder van ondervind. Als ze mij toch 'es een pilletje zouden kunnen geven om eindelijk tot rust te komen...zou ik erg blij zijn!
pi_60662874
Die pillen zijn heel geen oplossing hoor. Je geneest er niet van ofzo, de symptomen kunnen er minder van worden Mensen denken vaak pilletje, problem solved Maar vooral stimulerende medicatie; er zitten héél veel nadelen aan
pi_60663434
Ik heb ook geen medicatie voor add en ook niet voor Borderline. Bij add is dat ik in heftige periode echt een stap terug moet doen want mijn concentratie is dan minder maar als het weer wat rustiger is kan ik de concentratie langzaam opbouwen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:39:57 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60663479
Weet je waar ik trouwens ook zo'n moeite mee heb? Om te gaan sporten. Maar als ik er ben is het allemaal keitof.

Ik MOET strax heen van vriendlief, want anders ga ik gewoon niet. En ik zie er gewoon ontzettend tegen op. Maar als ik er strax ben dan ben ik blij dat ik gegaan ben.

Stom is dat.
pi_60664052
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
Weet je waar ik trouwens ook zo'n moeite mee heb? Om te gaan sporten. Maar als ik er ben is het allemaal keitof.

Ik MOET strax heen van vriendlief, want anders ga ik gewoon niet. En ik zie er gewoon ontzettend tegen op. Maar als ik er strax ben dan ben ik blij dat ik gegaan ben.

Stom is dat.
Ja dat heb ik ook altijd met alles . Dingen die je niet wilt doen terwijl je het uiteindelijk altijd zelfs leuk vindt om te doen, of in ieder geval acceptabel. En dat weet je ook wel, maar toch heb je er nooit zin in.
Bij mij het besluit om iets te gaan doen het moeilijkst. Als ik eenmaal bezig ben stop ik ook niet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:13:08 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60664163
Same here. Ik zou een half u geleden al gaan. Mn vent heeft net mn tas ingepakt m.a.w ik moet opzouten naar de sportschool
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:04:29 #45
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_60667277
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:

Stom is dat.
Dat kan ik dus ook niet. Niet zozeer met sporten (ik sport ook niet echt, soms hardlopen of fietsen), maar gewoon begínnen met iets. Ik kan echt níet beginnen. Met wat dan ook, of het nou leuk is of niet. Relaties aangaan kan ik bijvoorbeeld ook niet. Ik zou het liefst gewoon overal ongemerkt middenin vallen.
pi_60667354
Ik spreek af met mensen op de sportschool, ik reserveer voor de crèche en mijn vriend motiveert me om te gaan, maar o o o ik heb ook die schop onder mijn reet nodig! En idd als ik er weer ben vind ik het heerlijk, beetje kletsen met degene met wie ik heb afgesproken, even niet moederen en wel lekker cardioen/ groepsles volgen, heerlijk vind ik het, dat doet me erg goed.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:30:18 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60668121
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:04 schreef Walging het volgende:

[..]

Dat kan ik dus ook niet. Niet zozeer met sporten (ik sport ook niet echt, soms hardlopen of fietsen), maar gewoon begínnen met iets. Ik kan echt níet beginnen. Met wat dan ook, of het nou leuk is of niet. Relaties aangaan kan ik bijvoorbeeld ook niet. Ik zou het liefst gewoon overal ongemerkt middenin vallen.
Relaties aangaan heb ik geen problemen mee. Maar de rest breek me de bek niet open. Ik moet mn theorie voor mn auto halen, want ik kan allang en breed afrijden. Joah, dat zou ik in de zomervakantie wel ff doen. Denk je dat ik er aan kan beginnen? Mooi niet dus. En dat is gewoon ontzettend kut. Want ik wil verdomme wel eens mn rijbewijs en niet telkens afhankelijk van anderen te hoeven zijn

Overigens ben ik net terug van de sportschool Heerlijk. Ik ga maandag weer (afijn, dat wordt uitgesteld naar woensdag en woensdag ga ik de hele dag zeuren dat ik geen zin heb om vervolgens gedwongen te worden om te gaan, en happy en voldaan terug te komen )
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:31:51 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60668189
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef melonovy het volgende:
Ik spreek af met mensen op de sportschool, ik reserveer voor de crèche en mijn vriend motiveert me om te gaan, maar o o o ik heb ook die schop onder mijn reet nodig! En idd als ik er weer ben vind ik het heerlijk, beetje kletsen met degene met wie ik heb afgesproken, even niet moederen en wel lekker cardioen/ groepsles volgen, heerlijk vind ik het, dat doet me erg goed.
" Neeheeee, IK HEB GEEN ZIN" En dan sta je er, en dan is het heerlijk.

Ik ben wel blij trouwens dat mn vriend me die schop onder mn reet vaak geeft. Voor onze relatie was het helemaal een drama. Zelfs met school. Godzijdank gaat dat nu wat beter. Wat ja. Het gaat nog niet prima
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:45:50 #49
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_60668629
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Relaties aangaan heb ik geen problemen mee. Maar de rest breek me de bek niet open. Ik moet mn theorie voor mn auto halen, want ik kan allang en breed afrijden. Joah, dat zou ik in de zomervakantie wel ff doen. Denk je dat ik er aan kan beginnen? Mooi niet dus. En dat is gewoon ontzettend kut. Want ik wil verdomme wel eens mn rijbewijs en niet telkens afhankelijk van anderen te hoeven zijn
Dat is me gelukkig wel gelukt. De eerste keer gezakt omdat ik niets had geleerd maar de tweede keer ging het net goed. Ik moet zeggen dat dat vooral door m'n ouders kwam hoor, die hebben m'n hele rijbewijs betaald dus die gaven me graag een schop onder de kont, als ik het zelf had moeten betalen was het inderdaad een drama geworden, dan had ik het nu nog niet.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:04:03 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60673357
naja, ik betaal het dus wel zelf. En op deze manier is het gewoon zonde van mn geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')