sleutel aan een touwtje doen en aan je broek knopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:58 schreef Walging het volgende:
Jeezus, ik ben vandaag tot twee keer toe m'n sleutel kwijtgeraakt (nouja, gewoon ergens laten liggen dus) in het washok hier. En de jongen die er ook bezig was vond 'm steeds terug voor meIk schaamde me dood man. Eerder had ik 'm ook (twee keer) al buiten op de deur van het washok laten zitten, maar daar kwam ik gelukkig zelf achter. Waarom raak ik altijd alles kwijt
![]()
En gefeliciteerd MaJo !![]()
Ik laat ze altijd in de buitendeur zitten. Vandaag ook weer lekker verstrooidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:58 schreef Walging het volgende:
Jeezus, ik ben vandaag tot twee keer toe m'n sleutel kwijtgeraakt (nouja, gewoon ergens laten liggen dus) in het washok hier. En de jongen die er ook bezig was vond 'm steeds terug voor meIk schaamde me dood man. Eerder had ik 'm ook (twee keer) al buiten op de deur van het washok laten zitten, maar daar kwam ik gelukkig zelf achter. Waarom raak ik altijd alles kwijt
![]()
En gefeliciteerd MaJo !![]()
Ik doe niet aan agenda'squote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen mijn eerste ADD coaching met dingen als 'hoe hou je een agenda bij'vind het nog behoorlijk suf klinken maar ik hoor het morgen wel
Ik heb me inmiddels aangeleerd om mijn agenda te checkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Qwea het volgende:
Afspraken, opdrachten, proefwerken, ect, ik heb ze ook allemaal.
Staat keurig in mn agenda. Maar er in kijken of meenemen ho maar. Dus ik zet het in de kalender van mn telefoondie gaat automatisch af.
Ik zit er aan te denken om een pda/telefoon in 1 aan te schaffen
De verklaring van de apotheek is genoegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef NiksTeVerbergen het volgende:
Ohja en nog iets..
ik ga op vakantie naar China. Ik wil een brief van de apotheek meenemen maar ben schijtebang dat ze moeilijk gaan doen als ik daar ben. Ritalin staat immers op de opiumlijst.
iemand ervaring?
Kijk, dat zou nou iets zijn waar ik wel wat aan hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:05 schreef mighty_myte het volgende:
Krijg je nu ook een cursus opstaan, MaJo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |