Ow! Even niet op die hand gelet.. goed excuus om hem nog eens te kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:25 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maargoed, die nieuwe trailer is dan wel erg leuk. Die hand van Dumbledore *ril*
Nou.. HQ.. ik zie weinig verschil met die van Traileraddictquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef babbode het volgende:
hier is de nieuwe trailer van Harry potter in HQ
enjoy
hij gaat echt niet lekken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:03 schreef EvilMarc het volgende:
Als de film ergens lekt ga ik hem echt wel kijken. Ik hou het echt niet tot volgend jaar
Inderdaad.. blijft toch jammer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Geweldige trailer![]()
En dan te bedenken dat we hem anders al bijna hadden kunnen zien
Precies! Dan verfilmen ze deel 7 wellicht helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:54 schreef Asgard het volgende:
Juli is echt veel te lang, we zouden uit protest allemaal niet naar de bios moeten gaan maar gewoon wachten tot we de retail dvd kunnen downloaden!
Anders is Harry ondertussen 30 en Hermelien aan d'r eerste lift toe voordat deel 7 uitkomtquote:Op zondag 16 november 2008 08:52 schreef Schanulleke het volgende:
Die nieuwe trailer is wel weer lekker vol actie gestopt.
Wat duurt het ongelooflijk lang voordat deze uitkomt trouwens, d'r zit twee jaar tussen. Zijn ze in de tussentijd ook de hallows aan het opnemen zodat die volgend jaar met kerst er direct achteraan kan ofzo?
Tsja, helemaal waar! Enfin, de trailers zijn idd veelbelovend!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef Niconigger het volgende:
Mooie trailers![]()
HP hoort in de winter (kerst) en niet in de zomer
Agree. + dat er straks een dertigjarige iemand van 18 gaat spelen. Wel suf.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef Niconigger het volgende:
Mooie trailers![]()
HP hoort in de winter (kerst) en niet in de zomer
quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:39 schreef Adelante het volgende:
nog drie trailers tot juli en we hoeven de film niet meer te gaan zien
Dat deel is zo ontzettend géén twee films waard.quote:Op zondag 16 november 2008 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Deathly Hallows beginnen ze vanaf februari 2009 te filmen en zal zo'n jaar duren. Deel 1 komt uit op 19 November 2010, deel 2 in mei 2011.
Oneens. Maar, als ik moest kiezen tussen 6 en 7 zou ik wel DH kiezen om in 2 delen verfilmd te worden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat deel is zo ontzettend géén twee films waard.
De vierde vond ik erg slecht. Mijn lievelingsboek en dan maar zo weinig in de film. Gewoon hele verhaallijnen weglaten + characters die daar inhoren. Kan je imo niet maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:30 schreef Wouser het volgende:
ach tjah netzoals bij de vorige dele zage alle trailers er wel goed uit maar de laatste film was toch echt een flop imo.
Dat kwam de film juist ten goede. Je kan gewoon niet alles vertellen, dus dan heb ik liever dat een verhaal wat wordt gestript en dat alle uiteindelijke verhaallijnen wel goed worden uitgewerkt, i.p.v. dat alles er gehaast doorheen wordt gejast waardoor je zo'n matige film als HP5 krijgt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:44 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De vierde vond ik erg slecht. Mijn lievelingsboek en dan maar zo weinig in de film. Gewoon hele verhaallijnen weglaten + characters die daar inhoren. Kan je imo niet maken.
Ik vond 5 juist erg leuk en 4 minder... Kan niet wachten tot juli zeg, wat een rotgeintje van Warnerquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Hankster het volgende:
Dat kwam de film juist ten goede. Je kan gewoon niet alles vertellen, dus dan heb ik liever dat een verhaal wat wordt gestript en dat alle uiteindelijke verhaallijnen wel goed worden uitgewerkt, i.p.v. dat alles er gehaast doorheen wordt gejast waardoor je zo'n matige film als HP5 krijgt.
Ik krijg een 404.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:35 schreef Steve het volgende:
Printscreens van een nieuwe trailer
Trailer zelf zal binnenkort wel komen. Hoop nieuws in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |