nee, want dan had ie me gestokenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
als je er op was gaan zitten was het probleem ook gewoon opgelost.
ik draag dunne zwangerschapsbroeken.. of denk jij dat ik met een dikke buik en zulk heet weer een spijkbroek draagquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat je meer bang moet zijn voor een huge negerlul dan voor zo'n klein angeltje die toch niet door je kleren heen kan.
Of zat je met je naakte billetje op die spange bankje!
Doet mn pa tog ook?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik draag dunne zwangerschapsbroeken.. of denk jij dat ik met een dikke buik en zulk heet weer een spijkbroek draag_!
is hij zwanger?? ok toegegeven hij zal misschien dik zijn, maar ik ben niet zo gek om met dit weer een spijkerbroek aan te trekkenquote:
die pas ik dus niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:42 schreef Fha het volgende:
Je kunt dus beter maar wel een spijkerbroek aan doen met dit weer want dan kun je gewoon bovenop de leuke beesten die met dit weer samen gaan, zitten
verkapte bash-reactie???quote:
normale vliegen heb ik er meer dan zat van.. ik heb drie vliegenstroken hangen, maar voor hommels ed ben ik gewoon bangquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pas als er sprake zou zijn van meer dan 6 per dag zou ik serieuze maatregelen nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |