niet waar, alleenn als je vrije dagen meeneemnt naar je volgende jaar (dat zijn er maar een beperkt aantal) moet je ze voor een bepaalde datum gebruiken anders vervallen ze. Is trouwens wel per werkgever verschillend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
Volgens mij ben je verplicht om je vrije dagen op te nemen hoor....
Dat zal bij je baas ook wel een rol spelen (die krijgt daar gedoe mee...)
stuur mij dan 3 weken weg ipv een dag, dat zet nou niet bepaald zoden aan de dijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:54 schreef maedel het volgende:
Volgens mij ben je verplicht om je vrije dagen op te nemen hoor....
Dat zal bij je baas ook wel een rol spelen (die krijgt daar gedoe mee...)
Ja, neem je vakantiedagen dan 3 weken aan één stuk opquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
stuur mij dan 3 weken weg ipv een dag, dat zet nou niet bepaald zoden aan de dijk
hoe zit t met die thermometers anale arie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
In ieder geval leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt
Noem liever geen namen, maar het is een bedrijf wat werkt in de olie- en gas industrie (vrij klein, wereldwijd iets van 60 medewerkers).quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Tof, welk bedrijf / richting (software / websites) ?
Nee, ik werk part time naast mijn studiequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef servus_universitas het volgende:
Je hebt een fulltime baan en je woont nog op een kamertje?
De NAM in Assen? Hmmmz, die heeft vast wel meer dan zestig man rondlopen....quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Noem liever geen namen, maar het is een bedrijf wat werkt in de olie- en gas industrie (vrij klein, wereldwijd iets van 60 medewerkers).
Dank jequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
In ieder geval leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt
Nou wat klaag je dan? Bier drinken wordt zwaar onderschat. Als het aan mij lag deed ik de hele dag niks anders dan bier drinken. Maar ja, de vrouw he...quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:03 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En vanavond en morgenavond en zaterdag en zondag
Oke, ander verhaal inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik werk part time naast mijn studie
Dat is dus niet waar, al je dagen mag je meenemen en zijn 5 jaar geldig. Een werkgever die zegt dat je maar 5 dagen (bijv.) mag meenemen en de rest uitbetaald moet worden gaat tegen de wet in.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:57 schreef Apfel. het volgende:
[..]
niet waar, alleenn als je vrije dagen meeneemnt naar je volgende jaar (dat zijn er maar een beperkt aantal) moet je ze voor een bepaalde datum gebruiken anders vervallen ze. Is trouwens wel per werkgever verschillend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |