SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
Ah, z'n boyfriend geeft ook weer gas.quote:
Ik dacht dat dit topic over Biogarde ging..quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Beauregard het volgende:
Dit gaat een lekker topic worden. Droeftoeters die steeds meer energie in mij steken en zich steeds toffer gaan voelen, heerlijk.
Wederom een voorbeeld van de enorme inpact waarmee right_turn's 'grappen' inslaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over Biogarde ging..
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic over Biogarde ging..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Ik ook. En right_turn ook. Moet je kijken hoeveel tijd ie in me steekt. Een eigen topic zelfs!quote:
Sommige namen wíl je gewoon niet onthouden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Juup©!
Trek het je niet aan hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, z'n boyfriend geeft ook weer gas.
Dit gaat een lekker topic worden. Droeftoeters die steeds meer energie in mij steken en zich steeds toffer gaan voelen, heerlijk.
De dag dat ik me iets aantrek van kinders zoals jij gaan we niet meemaken hoor, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan hoor![]()
Dit is Fok!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
De dag dat ik me iets aantrek van kinders zoals jij gaan we niet meemaken hoor, laat dat duidelijk zijn.
Niet je eigen zaakjes op mij betrekken, he. Over je problemen open je maar lekker een nieuw topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie dan?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef right_turn het volgende:doelloze post, vindt je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:43 schreef right_turn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Eh, lieverd, dat was al duidelijk hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
is dit zo'n poging duidelijk te maken dat je irl vet stoer bent?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel, volgens een ingewijdene is één plus één = één plus de (weder)helft van één!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |