¤11,- incl.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:48 schreef Fockker het volgende:
Zappa en Santana kosten?
The best of is van 2004 (Rykodisc RCD 10588 nix bijzonders dus, 3 euroquote:
Nee dank je.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:34 schreef Fockker het volgende:
[..]
The best of is van 2004 (Rykodisc RCD 10588 nix bijzonders dus, 3 euro
Ik neem ze voor 7.50 euro +porto. Dan wel versturen zonder doosje. Doosjes heb ik genoeg. Uiteraard wel de inlay('s)
fockker at live . ennl
Is al verkocht aan Luciferhout, zie vorige pagina. Ik zal de OP z.s.m. even een update geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
Depeche Mode 5 euro inc? pm me als je accoord gaat
Jammer dan Wolfmother weg is. Zappa en Santana dan samen voor ¤ 10,- incl? Als het ok is moet je maar een pm sturen met de gegevens, dan maak ik het geld zsm over.quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef Man_Made_God het volgende:
Ben ik weer, sorry voor de vertraging.
@Gaardaap: Wolfmother is al weg, heb je nog interesse in Zappa?
Parapono: even afhankelijk van Gaardaap, is Zappa er dus nog. Depeche Mode ook, en welke van Prince wil je? Of allebei?
Je hebt pm!quote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef Gaardaap het volgende:
[..]
Jammer dan Wolfmother weg is. Zappa en Santana dan samen voor ¤ 10,- incl? Als het ok is moet je maar een pm sturen met de gegevens, dan maak ik het geld zsm over.
Ik heb geen haastquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wil het een beetje lukken MMG?
Ik zie af van de ToT cd's trouwens, ik denk niet dat ik ze zal luisteren. Niet echt iets dat ik de afgelopen periode regelmatig opzet, die muziek.
Ik heb geen idee, kan het vanavond wel even nakijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry was het even vergeten, had wel een vraagje; hoe zit dat nu precies met steam?
Jij hebt het wss. ook geinstalleerd en kan het dus nog spelen, mijn informatie zegt me dat ik dan niet tegelijkertijd met jou kan spelen. Hoe zit dat precies ?
Ik ben niet op zoek naar PC games, toch bedankt!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:51 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik bied Red Alert 3 aan (PC) voor de football manager 2009 (PC).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |