Inderdaad, trok het daar ook zo plotseling aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef marcel-o het volgende:
best vaag, van de hele dag geen zucht ineens van die zwaaiende bomen, en je hoort buiten vanalles omvallen(kliko's ed)
Ja, totdat de zooi ineens weer activeert en ik straks om 04:30 zweterig en klam wakker schrik van een enorme donderklapquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:13 schreef Rikketik het volgende:
Als ik buienradar mag geloven gaat die hele buienlijn finaal langs het oosten des lands heentrekken. Though luck, nachtonweer is het fijnste onweer.
Ach, zolang het maar afkoelt.
lombardijenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Inderdaad, trok het daar ook zo plotseling aan?
Hier(Spijkenisse) braken plotseling takken af etc.
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, totdat de zooi ineens weer activeert en ik straks om 04:30 zweterig en klam wakker schrik van een enorme donderklap
Ik heb zo'n idee dat het 'gat' tussen die twee banden nog wel aangroeit tot één lijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heerlijk toch?Niets rustgevender dan onweer, mits in de nacht.
Maar goed, als die buienlijn nou heel duidelijk op Enschede af was komen drijven dan had ik de stekkers eruit getrokken. Nu laat ik me wel gewoon verrassen.
De nacht is nog jong, er kan nog een hoop gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |