hej...jij had eerst een andere usernamequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
hej...jij had eerst een andere username*kwak zwaait* wij zijn elkaar weleens in t lipsius tegengekomen...met margriet erbij...we zijn zelfs hyves vriendjes geloof ik
ik dacht al toen k m zag: mooie fotooooooo
Nou ik zou zeggen van nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, mijn maag is wat van streek en ik stink ook uit mijn mond![]()
Ben maar aan de rooibosthee gegaan.
Mijn ontbijt vanmorgen bestond uit 300 gram kwark aangelengd met water. Dat is toch een normaal ontbijt zou je zeggen?
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen van nietHet lijkt me niet lekker in elk geval.
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Nou niet dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Dan is het een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.
Hi! Dat is mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gister een nieuwe weegschaal gekocht.
Situatie gistermiddag :
oude weegschaal : 77 kilo (zoals verwacht)
nieuwe weegschaal 74.3 ()
Vanochtend nieuwe weegschaal (uiteraard,) 73,2 kilo
![]()
Vind het echt een kl*te dieet, maar blijkbaar werkt het wel, dus ik ga nog maar ff door...
Maar niet-plat water danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Plat water. Zeldzaam stomme uitdrukking![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |