Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jijquote:

quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?![]()
Maar vast opgelucht!

Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jij
Nu valt het wel mee omdat
1. het zijn zwarte kleren
2. mijn benen zijn het dunst en in een rokje lijk ik dunner
Ik ga geen naakte foto plaatsen of zo
Het komt er op neer dat zo ik er wel "dun" uitzie
maar met kleren uit ben ik een soort vierkantje met benen..

met vierkantje bedoel ik dat mn borst/buik/alles ongeveer even groot isquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeld).
Ik vind dat je prachtig gepaint hebt, maar wel dat er bij nr. 4 nog best wat metertjes vanaf kunnen

Er is nog geen week zonder shakes geweest. Wel een week met shakes én een beetje eten, maar dat is deze week nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh nr 1 kan ook wel (nog jaja) minder zijn want ik had m' (push up, gel) bh nog aan..
kim, is dit de week van de shakes, of zonder shakes?

zie editquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Liefje, er staat meter ipv cm in je paint bij nr. 4, dat bedoelde ik![]()

wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()

Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspuntquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat wil je daar mee zeggen![]()

ben jij an?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()

Dat was een grapjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspunt

An heeft mij op de foto gezetquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ben jij an?
whaaa
jij bent echt vet knap en geyl met dikke tieten waar ik uren naar kan staren en zo
geef mij jouw figuur

Ja op je andere foto's zie je er wel iets anders uit (quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |