abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:49:38 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60464818
Vorig deel: [Centraal] Disneyland Parijs deel 4

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/

Weinig nieuws over verbouwingen etc. dus dan maar wat plaatjes







To infinity…and beyond!
pi_60464838
Is Crush Coaster leuk als je een beetje bang bent voor achtbanen en makkelijk misselijk wordt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:52:00 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60464864
Waar wordt je precies misselijk van? Snel gaan, of veel heen en weer gaan, of over de kop gaan
To infinity…and beyond!
pi_60464930
Ow god, over de kop is eng . En veel heen en weer schudden is ook niet leuk .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:04:18 #5
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60465134
Over de kop gaat ie in ieder geval niet. En met het heen en weer schudden vind ik het persoonlijk ook wel meevallen. Maar goed, ik ga dan ook overal in zonder te kijken wat het doet
To infinity…and beyond!
pi_60465171
Nou, dat 'ie niet over de kop gaat vind ik al heel positief. Dan ga ik die handleiding voor het bereiken van de attractie-ingang maar uitprinten .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_60467071
Is het een beetje te doen om daar in augustus heen te gaan? of is het dan echt veeeeeel te druk?
pi_60467133
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef Dynia het volgende:
Is het een beetje te doen om daar in augustus heen te gaan? of is het dan echt veeeeeel te druk?
Alle fransen hebben vakantie. Augustus doe ik echt niet tenzij het echt niet anders kan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:51:32 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60467222
Die Crush Coaster is gaaf!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60467423
Tvp voor tips als ik weer eens ga natuurlijk!!
pi_60473751
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:25:26 #12
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60475081
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:18 schreef renwan het volgende:
Tvp!
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:09:31 #13
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60477519
tvpeee!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60478369
Owh, ik wil ook weer snel een keer! Ik ben al 7 keer geweest ofzo, maar er zijn nu weer allemaal nieuwe dingen. Ik hoop dat ik volgend jaar kan.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_60483808
Crushcoaster klinkt idd wel tof, zo'n smooth ride klinkt wel leuk . Ik ga de handleiding ook uitprinten om de ongetwijfeld lange wachtrijen te voorkomen .
pi_60487016
De volgende keer dat ik ga, ga ik een jaarpas aanschaffen
pi_60489868
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Crushcoaster klinkt idd wel tof, zo'n smooth ride klinkt wel leuk . Ik ga de handleiding ook uitprinten om de ongetwijfeld lange wachtrijen te voorkomen .
Welke handleiding? Afgelopen mei bijna anderhalf uur moeten wachten voor Crush, maar hij is wel ernstig leuk.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_60495398
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:52 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Welke handleiding? Afgelopen mei bijna anderhalf uur moeten wachten voor Crush, maar hij is wel ernstig leuk.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Biancavia het volgende:


Zonder wachtrij in Crush's Coaster in 7 stappen

Stap 1
Sta vroeg op en zorg dat je rond kwart over negen bij de poorten van de tassencontrole bij Studio's bent. Je zult zien dat er al een flinke rij staat aan de rechterkant, bij de poort waar het logo boven staan. Trek je hier niets van aan en ga links van de rij vooraan staan bij de andere poort. De poorten gaan tegelijkertijd open om 9.30 uur.

Stap 2
Eenmaal door de tassencontrole ren je naar de ticketcontrole. Neem het meest linkse poortje, daar zullen de minste mensen staan te wachten.

Stap 3
Na de ticketcontrole zo snel mogelijk Studio 1 binnen. In Studio 1 ga je via het restaurant rechts naar voren. Rechtsvoorin staan tafeltjes met stoelen. Ga zo ver mogelijk voorin lekker op een stoel zitten.

Stap 4
Om tien uur begint het showtje van de opening. Ga staan en zorg dat je nog steeds zo ver mogelijk vooraan staat.

Stap 5
De deuren gaan open. Pak elkaars hand vast om elkaar niet kwijt te raken en ren met de meute mee tot je aan de muur van Castmembers komt.

Stap 6
Volg de Castmembers en laat je de wachtrij in begeleiden.

Stap 7
Let in de wachtrij op de meeuwen bovenop het huisje en stap dan in om te genieten van de rit!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:38:14 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60499460
Ik kom net terug van een paar dagen. Was
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60499758
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Ik kom net terug van een paar dagen. Was
Hoe zat het met de drukte?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:02:13 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60500064
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hoe zat het met de drukte?
Het was wel druk ja al is dit mijn eerste keer dus ik weet niet precies hoe het met andere periodes van het jaar was. We hebben eigenlijk nooit langer dan een half uur gewacht, en die langere attracties(qua wachtrij) hebben we of even overgeslagen. En dat was eigenlijk alleen maar bij de Crush dinges die altijd qua rij lang was.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60509871
Het is ook ongelooflijk dat die Crush geen fastpast heeft, zeker omdat er wel een ingang lijkt te zijn om de rij ergens op de helft binnen te komen.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:58:10 #23
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60517941




Meer over de Fastpass bij Crush staat op DLRP Today, hier en hier
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60518693
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:34 schreef LordLynx het volgende:
Het is ook ongelooflijk dat die Crush geen fastpast heeft, zeker omdat er wel een ingang lijkt te zijn om de rij ergens op de helft binnen te komen.....
Men had helemaal niet gerekend op de enorme populariteit van Crush's Coaster, dus vandaar dat de attractie opende zonder FastPass. Op een gegeven moment hebben ze het wel met FastPass-rij geprobeerd, maar dat was niet erg goed gelukt, dacht ik. Nu hebben ze het kortgeleden weer opnieuw geprobeerd, een FastPass-rij zou eigenlijk wel nodig zijn voor deze achtbaan.

Het ziet er goed uit voor Disney trouwens, er is zelfs een kans dat er dit jaar winst gemaakt gaat worden! Ook de bezoekerscijfers zijn erg positief, de 16 miljoen zit er zeker in.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_60530368
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:34 schreef LordLynx het volgende:
Het is ook ongelooflijk dat die Crush geen fastpast heeft, zeker omdat er wel een ingang lijkt te zijn om de rij ergens op de helft binnen te komen.....

Dit is dus juist de reden daarvoor:
quote:
The big issue, that anyone against the system will tell you, is this: FASTPASS does not add capacity. It sounds obvious, but many — particularly those “everyday” guests in the parks — assume that if an attraction has FASTPASS it can, somehow, automatically accept a much greater number of people through its turnstiles every hour. Of course, not true.

What happens is that, whilst the flow of people through the FASTPASS queue is regulated and steady in accordance with the attraction’s actual capacity per hour (or throughput) thanks to the timeslots, the people deciding to join the regular queue can end up waiting longer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60534628
Het zou zomaar kunnen dat ik a.s. vrijdag alweer voor een paar daagjes naar Disneyland ga
  Redactie Frontpage maandag 11 augustus 2008 @ 09:21:26 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60725499
We gaan in september een dag, ben er nog nooit geweest Zal mij benieuwen. Is t op een do of vrijdag rustiger dan weekends?
pi_60725792
Vorig jaar geweest.

Eerste dag was afschuwelijk!
Onze zoon was niet te harden!
Toen heeft mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken en is met onze zoon naar een kantoortje gegaan en uitgelegd dat het een speciaal jongetje was, kon je ook wel zien, hij sprong alleen maar op een neer met pupillen zo groot als schoteltjes.
Kregen we een speciale kaart, konden zo overal inlopen.
Overigens waar hij niet in mocht hebben we dat niet gedaan. Dus gewoon in de rij staan.
En oma kon met speciale kaart en zoonlief overal zo in.

Werkte perfect!

We gaan nog wel een keer! Echt wel!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60735596
Ik ben weer terug van een weekendje Disneyland en we hebben jaarpassen aangeschaft!

Het was prachtig weer en erg gezellig, maar op zaterdag ook wel erg druk!
pi_60735632
disney..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60743443
in september gaan we een dagje disney doen
jááren geleden voor het laatst geweest, ben wel blij dat m'n vriend het ook leuk vindt, ik heb altijd gedacht dat hij er helemaal niks aan vond
heb er nu al zin in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60801527
ik werk in disney, dus als jullie iets willen weten
pi_60801578
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef psv-gomes het volgende:
ik werk in disney, dus als jullie iets willen weten
Cool!

Wat doe je daar? Als ik dat vragen mag...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60801698
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Cool!

Wat doe je daar? Als ik dat vragen mag...
receptie in een van de hotels
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:55 #35
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60807481
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef psv-gomes het volgende:
ik werk in disney, dus als jullie iets willen weten
dan moet je haast wel iedere dag fluitend naar je werk gaan of niet dan?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60807515
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef LeonH het volgende:

[..]

dan moet je haast wel iedere dag fluitend naar je werk gaan of niet dan?
Het lijkt me helemaal niet zo heel leuk meer als je daar elke dag rond loopt eigenlijk
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:43:27 #37
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60807560
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:21 schreef SunChaser het volgende:
We gaan in september een dag, ben er nog nooit geweest Zal mij benieuwen. Is t op een do of vrijdag rustiger dan weekends?
In september is de vakantie alweer voorbij in frankrijk, dus het zal wel wat rustiger zijn dan in het weekend. Alleen denk ik dat 1 dag te kort is om er lekker van te kunnen genieten, als je er nog nooit bent geweest

Ik ga ws pas over 1,5 jaar weer ofzo haha. Zou wel een jaarpas willen, maar mijn vriend ziet dat helaas niet zo zitten. En die zou er toch elke keer heen moeten rijden aangezien ik geen auto heb. Wordt em dus niet helaas. Maar goed, dan blijft het wel weer extra leuk als je weer eens gaat
To infinity…and beyond!
pi_60807671
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het lijkt me helemaal niet zo heel leuk meer als je daar elke dag rond loopt eigenlijk

nee, ik heb er niet de behoefte aan om elke dag gratis naar het park te gaan..
de attracties vind ik niet meer boeiend.( vind t ook nutteloos om kei lang in de rij te staan ) Ik ga alleen naar het park voor de fun met collega's . voor de shows ( ben gek op de tarzan show) en foto;s maken met de disneyfiguren hahaha
pi_60807890
We hebben toen 3 dagen in Newport Bay Club geslapen.
Geweldig hotel!

Zit je altijd op 1 hotel of rouleren jullie onder elkaar, psv-gomes?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60808272
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:
We hebben toen 3 dagen in Newport Bay Club geslapen.
Geweldig hotel!

Zit je altijd op 1 hotel of rouleren jullie onder elkaar, psv-gomes?
Ik werk altijd inhetzelfde hotel. Ik werk hier sinds begin december 2007
pi_61144697
Enchanted fireworks ! Disney was echt super (inmiddels alweer 1,5 week terug) en ik ga snel weer . Dankzij de handleiding van Crush slechts 20 min hoeven wachten. Sowieso vielen de wachtrijen overal reuze mee, misschien 1 of 2 keer 40 min moeten wachten (bij Indiana Jones) maar verder niet lang, ook mede dankzij de FastPass wat goed werkt . Hierdoor gewoon in 1 dag het Disneypark kunnen doen.
pi_61191769
pff 40 minuten wachten, dat heb ik er niet voor over. zonde van de tijd
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:49:17 #43
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_61194809
Ik ben er inmiddels een keer of 7 geweest. Laatste keer januari dit jaar in het weekend. Normaal gaan we doordeweeks. Ik ga echt niet langer dan een half uur in de rij staan(behoorlijk verwend). Op zaterdag was het heel druk. Overal lange wachtrijen. Ik vond toch wel dat we minstens in 1 attractie moesten doen. Buzz dan maar...dat is echt mijn favoriet. Verder lekker de hele dag rondgelopen, genoten en mensen gekeken. Heerlijk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_61211506
Wij gaan Als ik vrij kan krijgen volgende week een paar dagen. Heeft iemand ervaring in het Davy Crocket park? Ik ben nog nooit in Disneyland geweest, en dat ziet er wel leuk uit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:38:03 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61211632
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:27 schreef Dynia het volgende:
Wij gaan Als ik vrij kan krijgen volgende week een paar dagen. Heeft iemand ervaring in het Davy Crocket park? Ik ben nog nooit in Disneyland geweest, en dat ziet er wel leuk uit.
Ik zat in het Davy Crocket Range, wat ik wel prettig vond is dat je toch even in de rust kan bijkomen van een dag park. Even niet 24/7 een hele boel mensen om je heen.
Verder is het simpel maar je bent er, in ons geval, alleen savonds om te slapen en soms smiddags om een uurtje rust te pakken dan is het een prima plek.

Wij hadden ook een half buffet ding erbij, waardoor je bij verschillende, vooral buffetrestaurants in het Disneypark en ook op de Davy Crocketrange zit een restaurant, waarbij we ook prima hebben gegeten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61212287
Ook buffet in het disney park zelf? Dat zou wel handig zijn! Klinkt in ieder geval goed. Wij zullen er ook alleen slapen waarschijnlijk...luxe hebben we niet nodig...:)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:17:41 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61212400
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:12 schreef Dynia het volgende:
Ook buffet in het disney park zelf? Dat zou wel handig zijn! Klinkt in ieder geval goed. Wij zullen er ook alleen slapen waarschijnlijk...luxe hebben we niet nodig...:)
Ja er zijn een aantal bufferresturants waar je dan, als je die half pension optie neemt, in het park waar je kan eten. Overall zijn de buffets lekker. Wij hebben 1x op het park gegeten in het buffetrestaurant. 2x op de Davy range en 1x bij Annettes PLace Dat is in Disney Village dat is geen buffet tent, maar een hamburgerzaak waarbij ze goede hamburgers hadden . Daar konden we ook terecht voor het eten met een voucher.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61212424
Klinkt goed!..Tnx!
pi_61214422
Boeken jullie arrangementen ergens, of rijden jullie er gewoon heen en kopen dan een kaartje?
Ben aan het denken om voor kerstmis nog eens te gaan, jaren niet meer geweest.
pi_61219656
Ik ben er nog nooit geweest, dus neem gewoon een arrangement...:)
pi_61226631
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:41 schreef Professional het volgende:
Boeken jullie arrangementen ergens, of rijden jullie er gewoon heen en kopen dan een kaartje?
Ben aan het denken om voor kerstmis nog eens te gaan, jaren niet meer geweest.
Ik heb een abonnement dus heb geen kaartje nodig maar als je dat niet hebt ligt het er aan of je in een disney hotel wilt logeren of niet. Zo ja is een arrangement incl. toegangskaart het goedkoopste. Verblijf je in een hotel buiten het disney gebied koop je automatisch alleen een kaartje aan de poort.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61240947
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:27 schreef Dynia het volgende:
Wij gaan Als ik vrij kan krijgen volgende week een paar dagen. Heeft iemand ervaring in het Davy Crocket park? Ik ben nog nooit in Disneyland geweest, en dat ziet er wel leuk uit.
je bent wel verplicht een auto te hebben als je naar de ranch gaat
pi_61247834
De Davy Crockett Ranch is erg leuk. Mooi zwembad en een leuke sfeer.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:20:22 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61247888
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:17 schreef Fannetje het volgende:
De Davy Crockett Ranch is erg leuk. Mooi zwembad en een leuke sfeer.
Ja leuk zwembad, heb er helaas niet in gezwommen, maar zag er leuk uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61538594
ons hotel zit nog geen 10 minuten rijden van disney
we gingen vanmiddag naar val d'europe, en toen reden we praktisch langs disney, ik zo lyrisch als een klein kind natuurlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61560694
je had er heerlijk weer voor om naar het park te gaan
pi_61560827
we gaan morgen, hopen dat het weer dan ook nog ok is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61562955
veel plezier
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:34:44 #59
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61589458
Vandaag geweest voor t eerst en t viel me alles mee, had echt t slechtste verwacht. Park is compact, van Noord naar Zuid en West Oost is nog geen 5 min lopen. Wachtrijen waren te doen, dwz, alleen de Mountain was 40 min wachten, de rest of doorlopen of 5 tot 10 min wachten.

Leukste was Peter Pan en de Mountain, Indiana Jones was dicht. Honey I Shrunk de Audience was ook leuk. Viel me wel op dat veel attracties verouderd zijn, die poppen in de POTC bv en de film van de Star Tours. Na 15 jaar mogen ze toch wel wat aanpassen. Ook t personeel was op de automatische piloot, maar ja dat snap ik wel.

Minpunt was de muziek overal, werd je echt gek van en dat alles in t Frans is. Ze willen mensen uit Europa trekken neem ik aan, doe dan gewoon alles in t Engels.
pi_61589964
Hoe kan je Peter Pan nou het leukste vinden Die attractie is binnen 1 minuut weer voorbij
Ik vond HISTA ook zwaar tegenvallen.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:56:55 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61590197
PP was gewoon mooi

Ik vond Spacemountain erg tegenvasllen, 90 procent is in t donker. Overigens was ik de Star Tour aan t filmen en dus stopten ze halverwege en kwamen ze binnen om me voor schut te zetten Daarna begon ie op nieuw.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 22:58:29 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61590249
HISTA was wel leuk, ik had zoiets nog nooit gezien, wel kut dat die Franse stem de zaal door ging en Rick Moranis op de koptelefoon amper te verstaan was. Haunted Mansion was ook niet bijzonder overigens.

Buzz heb ik niet gedaan, was dat leuk?
pi_61590339
Buzz is één van mijn favorieten lekker schieten
  Redactie Frontpage vrijdag 12 september 2008 @ 23:03:32 #64
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61590421
Niet gedaan, jammer, wachtrij was slechts 15 min

Its a Small World ook gedaan, mierzoete Disneybende
  zaterdag 13 september 2008 @ 12:32:47 #65
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61597924
OMG, Buzz niet gedaan!! Die is echt meesterlijk! Dat is nou echt een attractie waar je veel plezier in hebt met meer mensen Overigens vind ik zelf POTC niet echt verouderd eruit ien, deze is toch nog goed bij de tijd. Ik heb iig slechtere darkrides gezien. Maar goed, POTC is echt 1 van mijn favoriete attracties. Laatste keer heb ik hem 3 keer gedaan ofzo Haunted mansion vind ik ook een heerlijke attractie, maar smaken verschillen. Ik hou wel van mooie darkrides iig.
To infinity…and beyond!
pi_61601470
Vandaag hotel geboekt voor in december, nu alleen nog de entreekaarten regelen.
Klopt het dat die 108 euro voor 2 dagen zijn?
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:01:56 #67
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61602794
Buzz is geweldig! alleen veel te kort
IASW is liev, en Haunted Mansion vind ik dus ook te gek!
POTC hebben wij ook ooit eens 3x op een dag gedaan met schooluitje... maar toen was het echt een fucking koude winterdag en de rest was niet op de kou voorbereid, waren ze blij dat ze beetje warm in dat bootje zaten
Eigenlijk vind ik de meeste attracties wel tof, het is gewoon heel goed afgewerkt.
Enige wat ik niet echt kon waarderen was Pinokkio

Anyway, ik hoor dat er hier thuis plannen zijn om weer met the whole family in december te gaan in Newport Bay wat ons 3 jaar terug ook super is bevallen!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_61605003
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef Professional het volgende:
Vandaag hotel geboekt voor in december, nu alleen nog de entreekaarten regelen.
Klopt het dat die 108 euro voor 2 dagen zijn?
klopt... als je 2 dagen gaat wel... en koop ze wel in het hotel zelf....

en welk hotel ga je
pi_61605131
space mountain is K**.. gewoon omdat je hoofd gewoon keihard tegen de steunen wordt geknald

de indiana jones heeft tijdelijk onderhoud dus daarom dicht

bij honey i shrunk the audience viel ik zowat in slaap


tja personeel automitsche piloot .. haha. ik moet wel lachen

want bij het hotel het zelfde.. elke keer hetzelfde verhaal in het nederlands, engels, frans en duits.
best vermoeiend hoor...
pi_61607111
Space Mountain is heul niet kut!

Space Mountain.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 22:41:50 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61610646
Mijn hoofd batste dus ook tegen de steun. Verder ben ik ook gek op rides, maar ik had Haunted Mansion wel enger verwacht. Voor ons zaten ouders met 2 kids van 4 en 5 en die hoefden niet eens te huilen.

Wil best een keer terug maar dan weer in t laagseizoen op een rustige dag. Wachten is echt kut. POTC kon je dus zo'n beetje blijven zitten, zo rustig was t. Space Mountain was in een keer doorlopen al is dat loopje al 3 minuten, laat staan dat je daarvoor in de rij staat.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2008 @ 23:55:53 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61612170
Met t licht aan is Spsace Mountain veel toffer
  zondag 14 september 2008 @ 15:14:57 #73
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61621062
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 22:41 schreef SunChaser het volgende:
Mijn hoofd batste dus ook tegen de steun. Verder ben ik ook gek op rides, maar ik had Haunted Mansion wel enger verwacht. Voor ons zaten ouders met 2 kids van 4 en 5 en die hoefden niet eens te huilen.

Wil best een keer terug maar dan weer in t laagseizoen op een rustige dag. Wachten is echt kut. POTC kon je dus zo'n beetje blijven zitten, zo rustig was t. Space Mountain was in een keer doorlopen al is dat loopje al 3 minuten, laat staan dat je daarvoor in de rij staat.
Terug op een rustige dag...wat had je nu dan? Dat was een rustige dag hoor...en het is nu laagseizoen zo net na de vakantie
Overigens is de bedoeling in Disneyland ook niet om kids van 4-5 jaar aan het huilen te maken Vind die attractie dus prima gelukt, niet te eng voor kleine kids en gewoon leuk Zeker als je het verhaal erachter kent.
To infinity…and beyond!
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 21:50:15 #74
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61631357
Wat is t verhaal dan? Het is toch gewoon een ride door een spookhuis?
pi_61637560
Het is in Parijs juist geen Haunted Mansion maar Phantom Manor omdat het zijn eigen verhaal heeft, hoewel er ook wel wat stukjes in zitten die je in de film The Haunted Mansion terug ziet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_Manor hier staat in het kort het treurige verhaal achter Phantom Manor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61637897
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

klopt... als je 2 dagen gaat wel... en koop ze wel in het hotel zelf....

en welk hotel ga je
Kyriad. Gewoon goedkoop, verwacht er niet veel van. Ben al 2 keer in een Disney hotel geweest, maar deze keer eens wat anders.
  maandag 15 september 2008 @ 13:55:15 #77
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_61644115
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef psv-gomes het volgende:
space mountain is K**.. gewoon omdat je hoofd gewoon keihard tegen de steunen wordt geknald
Da's echt heel irritant idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 15 september 2008 @ 21:49:40 #78
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61658737
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is in Parijs juist geen Haunted Mansion maar Phantom Manor omdat het zijn eigen verhaal heeft, hoewel er ook wel wat stukjes in zitten die je in de film The Haunted Mansion terug ziet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phantom_Manor hier staat in het kort het treurige verhaal achter Phantom Manor.
Ga dan naar http://www.happy-haunts.com/ Daar staat alles uitgebreid uitgelegd. Leuke site is dat overigens.
To infinity…and beyond!
  donderdag 18 september 2008 @ 22:58:40 #79
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61745125
Zie net trouwens een mooie aanbieding staan in de Veronica voor 21-24 nov. niet al te dure prijzen volgens mij.
Wie is er hier al eens in Seqouia Lodge geweest?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Redactie Frontpage donderdag 18 september 2008 @ 23:00:24 #80
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61745190
Misschien handig te melden wat de aanbieding is dan
pi_61747952
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:58 schreef LeonH het volgende:

Wie is er hier al eens in Seqouia Lodge geweest?
Ik! Prettig hotel, lekker rustiek.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
  vrijdag 19 september 2008 @ 09:59:43 #82
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61751710
In oktober weer Abo verlengen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:07:42 #83
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61751910
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Misschien handig te melden wat de aanbieding is dan
www.oad.nl/veronica
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_61752089
Over 2 weken kom ik daar nu ongeveer aan .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_61752177
tvp, ik kom ook wel eens in dat park...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_61759614
Ik ga er deze herfst/winter weer heen. Gratis
pi_61759819
Ik ga dit weekend, gratis mijn abo verlengen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 21 september 2008 @ 17:06:23 #88
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61803026
jeeeejjj!
21-23 november huppelt ondergetekende weer vrolijk door de parken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_61811357
en waar ga je overnachten
  zondag 21 september 2008 @ 22:19:49 #90
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61811503
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef psv-gomes het volgende:
en waar ga je overnachten
Sequoia Lodge
meteen dan een jaarpas halen daar
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Redactie Frontpage zondag 21 september 2008 @ 23:14:16 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61813449
Ik kan iedereen Golden Tulip in Busy Saint George aanraden, 100 meter van de metro, 2 haltes van Disney, via oad goede deals mee te maken. Auto voor 7 euro per dag in afgeloten garage.
  maandag 22 september 2008 @ 08:00:25 #92
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_61817185
13 t/m 16 oktober weer
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_61817657
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan iedereen Golden Tulip in Busy Saint George aanraden, 100 meter van de metro, 2 haltes van Disney, via oad goede deals mee te maken. Auto voor 7 euro per dag in afgeloten garage.
Mwah vind ik redelijk zonde van je geld en onhandig. Je betaalt dan en de metro en voor die garage plus je bent afhankelijk van het OV.
Parkeerplaats van disney kost 8 euro per dag of niets met een abo. En je hoeft dan niet op de RER te wachten.
Ik ben dit weekend in het Premiere Class hotel in Bussy St. George geweest. Goedkoop maar schoon. Ook een aanrader. Na 10pm is de parkeerplaats afgesloten met een hek maar wel gratis
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61817862
Hoe vinden jullie de hotels trouwens? Ik zal vorig jaar in Cheyenne en het was daar echt leuk! De kamer vond ik al geweldig, die sfeer!
pi_61828051
Wij gaan zeer waarschijnlijk van 11 t/m 14 december vier dagen/drie nachten naar de Davy Crockett Ranch

*edit* Geboekt!

[ Bericht 23% gewijzigd door Fannetje op 23-09-2008 20:09:10 ]
pi_61860523
Hallo allemaal,
even een kort vraagje. Iemand een idee wat de openingstijden zijn in november? Kan dit namelijk nergens terug vinden. We beschikken niet over een auto dus het wordt de bus of de trein. Iemand hier ervaring mee? Het lijkt mij een nadeel dat je waarschijnlijk halverwege de middag pas aankomt waardoor er al bijna 1 dag om is. Lijkt me zonde..?
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 21:45:30 #97
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61861892
19.00 uur
staat egwoon op de site
http://parken.disneylandparis.nl/disneyland-park/index.xhtml
Maar tegen 6 uur loopt de gezelligheid snel terug hoor.
pi_61862409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef SunChaser het volgende:
19.00 uur
staat egwoon op de site
http://parken.disneylandparis.nl/disneyland-park/index.xhtml
Maar tegen 6 uur loopt de gezelligheid snel terug hoor.
Dat valt wel mee hoor... in november is dit jaar namelijk elke dag weer de lichtjesparade tegens sluitingstijd... en daar blijven héél veel mensen voor!
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 22:01:53 #99
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61862552
Je merkt dat t laatste ujur veel wordt besteed aan massaal de shops afstruinen of mensen die snel nog een ritje willen doen. Als je halverwege de middag aankomt is Disney wel heel erg kort.
pi_61872774
op zaterdag tot 22uur open en zondags 21uur
  zondag 28 september 2008 @ 10:12:56 #101
136426 uglyduckling
Fighting entropy since 1970
pi_61965467
Goeie,

Wij gaan deze herstvakantie met de kids (6 & 8) naar Disneyland -- Disneyland hotel. Maar het is zo'n vijf uur rijden, files niet meegerekend. Is het verstandig om de dag ervoor te vertrekken en dan een hotelletje te pikken in de buurt? En zo ja, waar dan?
Be the change that you want to see in this world. -- Mohandas Gandhi
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 september 2008 @ 10:58:17 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61965990
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:12 schreef uglyduckling het volgende:
Goeie,

Wij gaan deze herstvakantie met de kids (6 & 8) naar Disneyland -- Disneyland hotel. Maar het is zo'n vijf uur rijden, files niet meegerekend. Is het verstandig om de dag ervoor te vertrekken en dan een hotelletje te pikken in de buurt? En zo ja, waar dan?
Is niet nodig, als je gewoon sochtends vertrekt kom je smiddags aan kan je uitladen en direct het park in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 september 2008 @ 12:34:26 #103
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61967619
Wij vertrekken meestal rond een uur of 5-6 's morgens. Nog nooit file gehad op dat stuk trouwens, maar wij gaan meestal doordeweeks. Dat kan ook schelen misschien. Maar avond van tevoren zou ik niet doen, niet nodig hoor
To infinity…and beyond!
pi_61967715
Dat ligt er toch maar net aan of je de eerste dag ook liever van een volle dag gebruik maakt? Wil je alle tijd optimaal benutten zou ik wel de avond van te voren weg gaan ipv 5 uur 's morgens te vertrekken. Voor de bestuurder duurt die eerste dag anders heel lang en het werkt zelfs door op de dagen erna weet ik uit ervaring.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61967740
Dan kun je bijvoorbeeld in Meaux of Esbly een Premiere Classe hotel van 35 euro per kamer nemen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61967831
Hmm ik zat van het weekend in een Premiere Classe in Bussy St. George en die was 46 per kamer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61967893
Oh, da's best duur. Maar het kan nogal verschillen natuurlijk.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_61969284
Wij vertrekken altijd gewoon op de dag zelf en gaan dan tussen 5 en half 6 weg. Dat zijn we rond een uur of 10/half 11 in Disney en hebben we nog bijna de hele dag!
  zondag 28 september 2008 @ 14:07:13 #109
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61969421
Wat fannetje zegt. Daarnaast heeft onze bestuurder er nooit zo'n last van. En je kan toch niet eerder je hotel in dan 3 uur, het park is pas vanaf 10 uur open, dus je hebt die hele dag nog. Zie daar het probleem niet zo van eigenlijk Zeker bij meerdere dagen heb ik het de laatste dag altijd wel weer een beetje gehad (als ik thuis ben mis ik disney alweer, maar goed ). Maar goed, wij gaan altijd 4 dagen en dan zijn die 2 uurtjes die je mist op de 1e dag.
To infinity…and beyond!
pi_61969527
Ik ga altijd op de avond er voor weg of op het net wat schappelijkere tijdstip van een uur of half acht. Dan is de eerste dag maar een halve dag maar soit. Het is niet alsof ik het daar niet ken. Maar 's nachts weg, weiger ik, als het park tot laat open is ben ik dan gesloopt.
Ieder zijn ding hè.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 14:21:29 #111
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61969739
quote:
Op zondag 28 september 2008 10:58 schreef borisz het volgende:

[..]

Is niet nodig, als je gewoon sochtends vertrekt kom je smiddags aan kan je uitladen en direct het park in.
Met kids? Lijk me zwaar. Ik wil best een keer terug maar dan minimaal 2 dagen hotel, aan t eind van de dag ben je afgepeigerd.
pi_61972209
Ik moet erbij zeggen dat wij op de laatste dag altijd alleen nog een ochtendje in het park zijn. We lunchen dan standaard bij de McDonalds in de Disney Village en rijden daarna terug. Dan is het niet zo vermoeiend voor de bestuurder. Op de eerste dag houden we het trouwens meestal ook niet tot sluitingstijd vol.
  zondag 28 september 2008 @ 17:45:04 #113
136426 uglyduckling
Fighting entropy since 1970
pi_61974990
Maar we willen eigenlijk ook nog ff de eiffeltoren in. Denk dat we dan toch maar eenhotelleke nemen. Nog aanbevelingen in Parijs (voor ouders + twee moeilijk in slaap komende kinderen)?
Be the change that you want to see in this world. -- Mohandas Gandhi
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 19:55:17 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61978213
Neem een hotel in Saint Busy bij Marne La Vallee. Vijf minuten met de metro naar Disney. Rustiger dan in Parijs. McDonalds op loop/rij afstand.

Wil je alleen de eifeltoren doen of gewoon dag Parijs in. Alleen eifeltoren dan kun je op zondag goed met de auto parijs in, tegen de avond wordt t wel druk. Ik zou dan ook even pere la chese meenemen, gratis parkeren op zondag en gratis entree, gewoon mooi even te kijken.
  zondag 28 september 2008 @ 20:02:04 #115
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_61978421
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:53 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet erbij zeggen dat wij op de laatste dag altijd alleen nog een ochtendje in het park zijn. We lunchen dan standaard bij de McDonalds in de Disney Village en rijden daarna terug. Dan is het niet zo vermoeiend voor de bestuurder. Op de eerste dag houden we het trouwens meestal ook niet tot sluitingstijd vol.
Hah, wij doen dat precies zo! Laatste dag rond de middag weer terug (hoewel het de laatste keer 5 uur werd...ToT liet ons niet gaan ). En wij zijn meestal in de lente, dan is het park nog niet tot heel laat open. Daar geen last van dus
To infinity…and beyond!
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 20:35:19 #116
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61979481
Ja als je een jaarpas hebt kun je nog een paar uurtjes rondkijken, maar op een gewone kaart is dat zonde
pi_61981937
Wij deden dat ook al toen we nog geen jaarkaart hadden hoor
pi_61982183
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Wij deden dat ook al toen we nog geen jaarkaart hadden hoor
Same here
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 28 september 2008 @ 21:58:53 #119
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61982343
het scheelt toch wel volgens mij dat wij vanuit limburg erheen moeten als ik dit hierboven lees.
vanuit ons is het 4 uur ofzo zonder pauzes, dus zeg 4,5 uur dat we er over doen
en m'n pa en ik rijden dan, dus in principe valt het nog wel mee met de moeheid als we aankomen.

nog anderhalve maand
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_61982484
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef LeonH het volgende:
het scheelt toch wel volgens mij dat wij vanuit limburg erheen moeten als ik dit hierboven lees.
vanuit ons is het 4 uur ofzo zonder pauzes, dus zeg 4,5 uur dat we er over doen
en m'n pa en ik rijden dan, dus in principe valt het nog wel mee met de moeheid als we aankomen.

nog anderhalve maand
Mwah ik doe er 5 uur over vanuit Rotterdam, vind ik ook prima te doen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61982615
Wij doen er 4,5 uur over vanuit Den Bosch. Met een stop van een half uurtje is dat dus 5 uur. Ook prima te doen, lijkt me zo
  Redactie Frontpage zondag 28 september 2008 @ 23:38:05 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61985327
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Wij deden dat ook al toen we nog geen jaarkaart hadden hoor
Dan vind ik de entreegeld wel zonde voor een paar uur.
pi_61993659
Wij gaan aankomend weekend naar Hotel Sante Fe.
Overnachting van zaterdag op zondag.

We gaan sochtends vroeg om 4/5 uur weg uit NL en hopen er tegen 10-11 uur te zijn.

Weet iemand of je dan al kunt inchecken?
Of is het handiger om gewoon de spullen in de auto te laten liggen en bij de receptie alleen even de toegangspassen op te halen.

Ik heb namelijk geen idee wat de procedure is als je voor de inchecktijd(3 uur smiddags) aankomt.
pi_61994097
inchecken kan je elk uur van de dag...
en wie weet is er al een kamer vrij vóór 15 uur... gebeurt geregeld. dus dan kan je de spullen op de kamer zetten en dan het park in.

en als de kamer nog niet klaar is kan je gewoon het park in en na 15 uur terug komen, s'avonds terug komen voor de sleutel kan ook

ik werk bij santa fe... maar ga woensdag terug naar nederland voor vakantie dus mij zul je niet tegen komen haha
pi_61994267
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef psv-gomes het volgende:
inchecken kan je elk uur van de dag...
en wie weet is er al een kamer vrij vóór 15 uur... gebeurt geregeld. dus dan kan je de spullen op de kamer zetten en dan het park in.

en als de kamer nog niet klaar is kan je gewoon het park in en na 15 uur terug komen, s'avonds terug komen voor de sleutel kan ook

ik werk bij santa fe... maar ga woensdag terug naar nederland voor vakantie dus mij zul je niet tegen komen haha
Okee thanx voor de info.
Was al bang dat we om 3 uur terug moesten lopen naar het hotel:)
pi_61994636
nee hoor

maar als je geluk hebt is er een klein kansje dat er ook een kamer vrij is, maar ga er maar niet van uit...
maar het park is om 22uur dicht dus na 22uur kan je nog de sleutel op halen
receptie is dag en nacht open

en je kan als je vóór 10uur aankomt ook het park in gaan.
hotel gasten kunnen gebruik maken van de 2 uur extra magische uren. het park is open voor hotel gasten om 8 uur, op vertoon van de hotel easy pass die je krijgt bij inchecken
pi_61995612
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef psv-gomes het volgende:

ik werk bij santa fe... maar ga woensdag terug naar nederland voor vakantie dus mij zul je niet tegen komen haha
LOL Neem je de trein van 12h25 vanaf Gare du Nord?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_61997248
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:32 schreef psv-gomes het volgende:
en je kan als je vóór 10uur aankomt ook het park in gaan.
hotel gasten kunnen gebruik maken van de 2 uur extra magische uren. het park is open voor hotel gasten om 8 uur, op vertoon van de hotel easy pass die je krijgt bij inchecken
He maar dat is een goeie tip, dat betekent dat we bijvoorbeeld op zondag al eerder het park in kunnen.
Moet je dan nog in een aparte rij gaan staan bij de ingang?
Dat scheelt vast wachttijd bij de crush n coaster:)
pi_61997286
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef luukskywalker het volgende:

[..]

He maar dat is een goeie tip, dat betekent dat we bijvoorbeeld op zondag al eerder het park in kunnen.
Moet je dan nog in een aparte rij gaan staan bij de ingang?
Dat scheelt vast wachttijd bij de crush n coaster:)
Het geldt alleen voor het disneyland park, niet het studio's park
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61997352
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het geldt alleen voor het disneyland park, niet het studio's park
Oh da's jammer.
Maar dan is het alsnog fijn om wat eerder in het disneyland park te lopen:)
  maandag 29 september 2008 @ 18:34:43 #131
121890 M42
I Love Techno!
pi_62002746
Ik zat te zoeken naar een voordelige combo met het liefst de Thalys naar Disney en nog een dagje Parijs eraan plakken. Zie alleen door het bos de bomen niet meer.

De Thalys is niet echt bepaald goedkoop (even duur als vliegtuig) alleen gemakkelijk, alleen de tijden zijn ook weer vaak een ramp.

Kant en klare reizen van Peter Langhout lijkt mij ook een redelijke ramp
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_62002776
Thalys is alleen goedkoop als je een paar maanden van te voren een goede aanbieding te pakken hebt meestal. Als je echt een combo wilt moet je even een gids bij het reisbureau halen. Daar staat wel een arrangement in combinatie met de trein in en kan je vaak ook nog parijs zelf er aan vast plakken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62004469
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:34 schreef M42 het volgende:
Ik zat te zoeken naar een voordelige combo met het liefst de Thalys naar Disney en nog een dagje Parijs eraan plakken. Zie alleen door het bos de bomen niet meer.

De Thalys is niet echt bepaald goedkoop (even duur als vliegtuig) alleen gemakkelijk, alleen de tijden zijn ook weer vaak een ramp.

Kant en klare reizen van Peter Langhout lijkt mij ook een redelijke ramp
Ik ben in 2002 ook met een busreis van Peter Langhout mee geweest, was best goed te doen hoor!
Eerste dag heel de dag in Disneyland park, tweede dag naar Studio's en 's avonds naar Disneypark. Maar toen was het zomer, dus het park ook tot 23 uur open. Alleen jammer dat we om 23 uur ook terug moesten zijn bij de bus op de parkeerplaats en toen het vuurwerk niet konden zien.
(Heb ik gelukkig de laatste jaren heel goed ingehaald. )

En toen de derde dag nog sightseeing in Parijs, de Eifeltoren, een rondvaart over de Seine en naar Montmartre en de Sacre Coeur enzo.
Was best leuk! En een net hotelletje, zo'n Ibis hotel was het.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_62004596
Ik ben pas nog met Langhout meegeweest, als arme student ontkom je er niet aan . Het is me echt onwijs goed bevallen! Leuke chaffeur, alles goed geregeld, verblijf in het Kyriad hotel (=prima), en twee dagen entree tot Disneypark en studio's. Je kunt gewoon je eigen ding doen, en de busrit was eigenlijk ook voorbij voordat ik 't wist. Je gewoon afsluiten voor de nogal simpele medemens die meereist ( tokkies ) en dan is het supertof .
pi_62008562
Ik ben ook ooit met P. Langhout geweest en dat was toen ook prima.
pi_62013067
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:10 schreef tim2308 het volgende:

[..]

LOL Neem je de trein van 12h25 vanaf Gare du Nord?
hoezo

btw ik zie nu wie je bent..... hahahaha

zitten we samen in die trein
pi_62014059
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het geldt alleen voor het disneyland park, niet het studio's park
de extra uren gelden nog voor de hele maand oktober,daarna is het weer een enkele keer per week ( hoorde ik vandaag )
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:28:09 #138
121890 M42
I Love Techno!
pi_62037071
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben pas nog met Langhout meegeweest, als arme student ontkom je er niet aan . Het is me echt onwijs goed bevallen! Leuke chaffeur, alles goed geregeld, verblijf in het Kyriad hotel (=prima), en twee dagen entree tot Disneypark en studio's. Je kunt gewoon je eigen ding doen, en de busrit was eigenlijk ook voorbij voordat ik 't wist. Je gewoon afsluiten voor de nogal simpele medemens die meereist ( tokkies ) en dan is het supertof .

Dat hotel wat je noemt, wordt vaak vermeld
Maar kan je dan ook gewoon zelf tot sluiting in het park blijven, genieten van het vuurwerk en op eigen houtje terug naar het hotel? Kyriad staat toch ergens op het terrein dus moet toch wel lopend oid te doen zijn
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2008 @ 22:32:10 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62037190
Vuurwerk is alleen in de zomer. Buiten t seizioen is t park al 19.00 uur dicht
pi_62039711
kyriad is niet echt te lopen hoor
pi_62045633
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:28 schreef M42 het volgende:

[..]

Dat hotel wat je noemt, wordt vaak vermeld
Maar kan je dan ook gewoon zelf tot sluiting in het park blijven, genieten van het vuurwerk en op eigen houtje terug naar het hotel? Kyriad staat toch ergens op het terrein dus moet toch wel lopend oid te doen zijn
Ja, er gaat een pendelbusje om de zoveel minuten (10 ofzo), die je ophaalt voor de deur van het hotel en vanaf het park stap je op het busplatform weer op en dan word je ook weer voor de deur afgezet. Lopend is mogelijk, maar dan ben je wel even onderweg .
pi_62048578
Jaja, ook hier zijn we alles aan t plannen om in januari 2009 weer heen te gaan. Heb er zin in!
Proberen een groepje van 14 man bij elkaar te krijgen haha, ben benieuwd hoeveel er nu daadwerkelijk meegaan.

Jammer dat 2009 nog niet op de site staat wat openingstijden betreft, maar dat zal in het weekend denk ik toch gewoon hetzelfde zijn als in 2008, toch?
pi_62048783
Wij gaan zeer binnenkort, ik heb even een praktische vraag. Als vrouw danwel meisje heb je natuurlijk een tas met allerlei meuk bij je (denk aan financiële middelen, autopapieren etc.). Nou kan ik me voorstellen dat je in sommige attracties geen tas mee mag nemen. Hoe organiseren jullie dit? .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62048925
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Wij gaan zeer binnenkort, ik heb even een praktische vraag. Als vrouw danwel meisje heb je natuurlijk een tas met allerlei meuk bij je (denk aan financiële middelen, autopapieren etc.). Nou kan ik me voorstellen dat je in sommige attracties geen tas mee mag nemen. Hoe organiseren jullie dit? .
Je mag overal een tas meenemen. Tussen je benen proppen, met desnoods een voet door een hengsel. Geen probleem
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62049128
Oh echt?! Super .
Thanks voor je snelle reply.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:01:23 #146
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62077928
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:38 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dan vind ik de entreegeld wel zonde voor een paar uur.
Ik heb ook geen jaarpas, maar maak altijd gebruik van de dag+nacht gratis. Dan is de laatste dag dus eigenlijk toch al extra en boeit het me niet zo dat we wat eerder weg gaan. Bovendien heb ik het na 4 dagen ook wel weeren ik gezien en blij als we weer gaan. Lekker weg van de drukte
To infinity…and beyond!
pi_62149265
Zo, het weekend was zeer geslaagd. Een half uurtje in de rij voor Crush's Coaster is niets, ben ik inmiddels achter . Mijn god zeg, de massa rende zo hard, wij ook rennen.. en toen toch vrij ver vooraan beland vanmorgen.

Helse rit trouwens, ik heb meelij met de mensen bij ons in het karretje .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:36:59 #148
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62149821
Waardige afsluiter van het weekend, die Nemo-coaster.

Volgende keer gaan we doordeweeks, wát een verschil tussen de vrijdag en zaterdag/zondag.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_62156968
Misschien een last minute voor aankomende week plannen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:54:15 #150
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62162600
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:59 schreef renwan het volgende:
Misschien een last minute voor aankomende week plannen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_62164650
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:54 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Muahahaha
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62166221
He mensen, wij zijn vanacht teruggekomen van 2 dagen Disney.

Hier even een kort verslagje.

We begonnen met rijden om half 5 smorgens en kwamen (na de nodige rook/eetstops) om half 11 aan bij hotel Sante Fe.
Het was nog niet echt druk bij de incheckbalie dus waren zo aan de beurt en konden ook meteen even onze spullen in de hotelkamer zetten waarna we richting het park zijn gelopen(10 min langs de Disney Hotels en door Disney Village wandelen blijft erg leuk om te doen).

Om 11 uur kwamen we aan bij het magic kingdom.
Hoefden hier ook niet lang in de rij te staan om naar binnen te gaan want om kwart over 11 stonden we dan ook in het park.
Meteen maar even doorgelopen naar Buzz Lightyear. Je kunt merken dat het een vrij nieuwe attractie is want het was er de rest van de dag heel druk. Toen wij er waren was de wachtrij nog maar 20 min. Dus na een fastpass voor Space Mountain gehaald te hebben waren we er vrij vlot weer uit en konden we meteen doorlopen naar Space Mountain.

Omdat het erg druk was bij star tours eerst maar eens onder het kasteel door naar Fantasylang gelopen.
De rijen bij sneeuwitje en pinokkia waren heel kort, elk minder dan een half uur dus dat was super.
Peter Pan en Its a small world waren heel druk, maar omdat peter pan tijdens de 2 extra uren open zou zijn deze maar de volgende dag gepland. We zijn langs het doolhof naar Adventureland gelopen.

Daar aangekomen bleek het nu toch echt heel druk te worden in het park.
Pirates was extreem druk en Indiana jones had een wachtrij van 2 uur(de fastpasses waren op dit moment in alle attracties al op). Die konden we later dus wel doen. We hebben maar even door dit deel van het park gewandeld. Er is hier zoveel moois te zien in en om de grotten, het piratenschip en de boomhut van robinson

Er bleef nog 1 land over dus hup naar Frontierland.

Maar hier was het ook weer erg druk.
De big thunder mountain had een lange wachtrij en phantom manor ook.
Toch maar in de rij want je moet toch wat!
De rij viel alles mee. In een uur waren we het spookhuis weer uit en was het tijd voor de parade.
Erg mooi, helemaal met het halloween sausje:)

Na de parade lekker een hapje gegeten en toen maar eens terug naar pirates.
Hier was het gelukkig wat rustiger!

Nog maar even naar de alladin passage gelopen en een beetje door het park gewaggelt tot de candlebration begon.
Wat een spektakel. Absoluut een aanrader!

Na de candlebration begon het park aardig leeg te stromen. Mooi! Konden wij nog even een aantal attracties doen waar het te druk voor was. Big Thunder Mountain, Indiana Jones en Star Tours waren aan de buurt.
Alle drie de attracties in 1,5 uur!!!! Dit is zeker een tip om te doen. Scheelt je een hoop ellende.

Toen was het hoogste tijd om naar het hotel te gaan. Waar we gebroken maar voldaan in bed neerploften.

De volgende morgen hadden we vroeg ontbijt. Om 7 uur in de eetzaal. Veel ontbeten zodat we niet zouden gaan lunchen. Ontbijt was prima in hotel Sante Fe.
Na het ontbijt even terug naar de kamer, spullen bij elkaar rapen en daarna de sleutelkaart in de dropbox gegooid en dit keer met de bus naar het park gegaan.

Daar aangekomen om kwart over 8 konden we doorlopen omdat we in het hotel zaten en we dus de 2 extra magische uren hadden.
Het was zo rustig dat we voor half 10 Peter Pan, Buzz Lightyear en Space Mountain hadden gedaan.
Omdat we graag its a small world wilden zien, zijn we hier vast in de rij gaan staan.
Om 10 uur stonden we vooraan en waren we dus de eerste.

Genoeg Magic Kingdom... Tijd voor de Studios

Hier was het druk. Veel mensen dachten dus blijkbaar hetzelfde als wij.

Eerst even fastpasses gehaald voor de rock n rollercoaster(de rij voor crush zou toch wel meevallen )

Maar eens in de rij gestaan bij Crush. 2 UUR!!!!! en ook gewoon 2 uur staan.
Maar it was all worth it.
Wat een gave ride.

Toen we klaar waren konden we gelijk doorlopen naar de rock n rollercoaster.
De wachtrijen liepen op. Overal gewoon erg druk. Ik denk dat dit met name te maken heeft dat er in dit park minder attracties zijn als in het magic kingdom maar wel een hoop mensen.

Toch maar in de rij bij Armageddon 45 min. viel wel mee.
Daarna was de Animagique show. Die is erg gaaf. Echt een aanrader!
15 minuten prachtige disney liedjes en spektakel met je favo disney figuren.

De wachtrij bij de tramtour viel op dit moment ook mee dus die hebben we even meegepikt waarna we naar het art of disney animation. Leuke info over hoe disney figuren tot leven komen en hoe tekenfilms gemaakt worden.

Na deze show nog even wat gegeten en naar Stitch Live(Engels) gegaan. Supergrappig en ook echt een aanrader om even te doen!.

Er heeft gewoon de hele dag een gigantische rij gestaan bij de Tower of Terror en op het moment dat we nieuwe fastpasses mochten halen was de towerfastpass al dicht. Deze hebben we dus maar overgeslagen. TIP: Ga fastpasses voor de tower meteen halen als je binnenkomt!.

Op dit moment waren we allebei redelijk gaar en deden de voetjes pijn.
Nog even shoppen in de Disney village en om 6 uur precies reden we ons hotel uit naar huis.
Net de drukte voor want om half 12 waren we weer thuis!

Het is een vrij grote lap tekst geworden maar er zitten wel wat dingetjes in om ervoor te zorgen dat je wat wachtrijen kan skippen of in ieder geval dat je minder lang in de rij hoeft te staan.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:07:56 #153
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62166391
Tip voor de Crush Coaster: al iets voor openingstijd richting Studios hobbelen en na opening linea recta die kant uit . Tegen de tijd dat we vooraan stonden kwamen de eersten pas net weer naar buiten.

Algemene tip ter voorkoming van wachtrijen: niet in het weekend gaan. Maar goed, zeker voor mensen met jonge kinderen is dat natuurlijk wat lastiger.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:09:19 #154
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62166418
Grappig trouwens dat er een andere Fok!ker in hetzelfde weekend in hetzelfde hotel zat .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:23:47 #155
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62166745
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:07 schreef JDude het volgende:
Tip voor de Crush Coaster: al iets voor openingstijd richting Studios hobbelen en na opening linea recta die kant uit . Tegen de tijd dat we vooraan stonden kwamen de eersten pas net weer naar buiten.

Algemene tip ter voorkoming van wachtrijen: niet in het weekend gaan. Maar goed, zeker voor mensen met jonge kinderen is dat natuurlijk wat lastiger.
met dat "probleem" zitten wij ook steeds. Wil dolgraag in de Crush en misschien ook nog wel in de ToT, maar voor die kids met wachten is dat veel te lang. Hebben bij de tramtour ook destijds superlang moeten wachten en dan gaan de kids zich vervelen.
Maarja, we gaan kijken wat we voor elkaar gaan krijgen

nog 46 dagen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:34:46 #156
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62167001
Als je in het weekend gaat, en de Crush dan nog steeds net zo populair is als nu, zit er écht niets anders op dan als een van de eerste aan de poort gaan staan (rond 9:15 does the trick).

Zodra het park open ging (afgelopen weekend althans) vormde zich meteen een rij van jewelste die de rest van de dag niet meer oploste. Zowel op zaterdag als op zondag was de wachtrij daar de rest van de dag 120 minuten.
Op vrijdag daarentegen, kwamen we er 's middags rond een uur of vier/vijf al even langs en toen was de wachttijd 'maar' 35 of 40 minuten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:44:24 #157
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_62167239
Terug naar.disneyland Verlang Plekje
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:45:17 #158
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62167264
Ik doe nu trouwens wel alsof ik er verstand van heb, maar hierboven staan de eerste ervaringen van een newbie .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_62168047
quote:
[b]Op maandag 6 oktober 2008 10:34
Op vrijdag daarentegen, kwamen we er 's middags rond een uur of vier/vijf al even langs en toen was de wachttijd 'maar' 35 of 40 minuten.
Dat is ook een slimme.
Vrijdag al vertrekken van huis en dan eerst eventjes aan het einde van de middag de drukke attracties te pakken.
pi_62169750
Ik vind de meeste wachttijden als je het een beetje slim aanpakt wel goed te doen, zeker als je fastpasses voor de Tower, Big Thunder, Buzz en Space Mountain hebt. Alleen Crush is inderdaad bizar, laatste keer had deze wel een FP in de testfase. maar weet niet of die al weg is. 9:15 bij de poort staan is eigenlijk de enige manier om in het weekend een ritje te pakken zonder anderhalf/twee uur wachttijd.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_62171226
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:20 schreef LordLynx het volgende:
Ik vind de meeste wachttijden als je het een beetje slim aanpakt wel goed te doen, zeker als je fastpasses voor de Tower, Big Thunder, Buzz en Space Mountain hebt. Alleen Crush is inderdaad bizar, laatste keer had deze wel een FP in de testfase. maar weet niet of die al weg is. 9:15 bij de poort staan is eigenlijk de enige manier om in het weekend een ritje te pakken zonder anderhalf/twee uur wachttijd.
Jep deze FP is idd al weg.
pi_62218307
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben pas nog met Langhout meegeweest, als arme student ontkom je er niet aan . Het is me echt onwijs goed bevallen! Leuke chaffeur, alles goed geregeld, verblijf in het Kyriad hotel (=prima), en twee dagen entree tot Disneypark en studio's. Je kunt gewoon je eigen ding doen, en de busrit was eigenlijk ook voorbij voordat ik 't wist. Je gewoon afsluiten voor de nogal simpele medemens die meereist ( tokkies ) en dan is het supertof .
Die reis heb ik ook net geboekt, niet eens zozeer omdat het zo goedkoop was, maar meer omdat zij nu net de reis aanbieden zoals ik 'm wil hebben (busreis + hotel + entree + 2 redelijke dagen). Enige waar ik een beetje mee zit is of zo'n reis wel doorgaat ergens op een willekeurige datum dat geen kind vrij heeft en de reis op zondag/maandag plaatsvindt.....

Ik hoop wel dat alles doorgaat, ben erg benieuwd om het weer eens te zien en te beleven! Drie keer eerder geweest, maar de laatste keer is alweer heel lang geleden en inmiddels zijn die studios erbij gekomen.
pi_62223266
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:44 schreef rac het volgende:
Terug naar.disneyland Verlang Plekje
Herkenbaar gevoel . .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62226030
ik wil ook weer naar disney land paris met de kerst..

weekend van 12/tm 14 december. iemand een goede site waar ik gewoon normaal kan boeken in 1 van de disneyhotels?
pi_62226282
Oeh, met Kerst wil ik ook een keer gaan. Ik vond Halloween al helemaal geweldig gedaan, Kerst moet helemaal schitterend zijn daar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62229554
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:39 schreef DancePlaza het volgende:
ik wil ook weer naar disney land paris met de kerst..

weekend van 12/tm 14 december. iemand een goede site waar ik gewoon normaal kan boeken in 1 van de disneyhotels?
Wat bedoel je??

Wil je hotel en kaartjes? Want alleen hotel kan alleen als je een jaarpas hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 08-10-2008 13:34:32 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:23:56 #167
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62230390
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:39 schreef DancePlaza het volgende:
ik wil ook weer naar disney land paris met de kerst..

weekend van 12/tm 14 december. iemand een goede site waar ik gewoon normaal kan boeken in 1 van de disneyhotels?
Gewoon bij Disney zelf... of een OAD ofzo. Normaal gesproken heeft bijna ieder groot reisbureau de disney hotels in hun assortiment

Wij gaan van 21 tot 23 nov. dus ook in de kerstperiode daar, ook al is het nog een maand ervan af, toch kom je wel behoorlijk in de stemming. Ben eigenlijk nooit in een ander seizoen in Disney geweest
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62230443
Er hingen afgelopen weekend al volop Kerst-items in de Disney shopjes.
Ik heb een mooie kerstbal gescoord.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62231796
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wat bedoel je??

Wil je hotel en kaartjes? Want alleen hotel kan alleen als je een jaarpas hebt.
kaartjes en hotel samen.

ik ben al een paar jaar geleden geleden geweest met kerst en dan is de sfeer heel gezellig, maar toen zat ik niet in een disney hotel
pi_62234599
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:39 schreef DancePlaza het volgende:
ik wil ook weer naar disney land paris met de kerst..

weekend van 12/tm 14 december. iemand een goede site waar ik gewoon normaal kan boeken in 1 van de disneyhotels?
Dan zijn we er tegelijk, alleen gaan wij een dagje eerder.

Boeken is volgens mij nog steeds gewoon 't voordeligst op de orginele Disney site.
pi_62252396
Vraagje... Is er ergens op internet een redelijk goede plattegrond van Disneyland Parijs en ook de Studios te vinden die niet interactief is?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:35:25 #172
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62266154
Nog een paar dagen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:23:42 #173
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62268910
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:35 schreef Battlefan het volgende:
Nog een paar dagen
wanneer heb je die disney halloween foto's eigenlijk geschoten?
want op een paar castle foto's ziet het er wel erg angstvallig stil uit eigenlijk...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62269531
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:53 schreef kkkk het volgende:
Vraagje... Is er ergens op internet een redelijk goede plattegrond van Disneyland Parijs en ook de Studios te vinden die niet interactief is?

verkrijgbaar bij beide ingangen
pi_62269660
Of google ff op Disneyland map, dan vind je ook wel het eea.
pi_62273416
Ik heb nog niet op het engels gegoogled, maar kom daar nu nog niet echt erg goede plattegronden door tegen. Ik google nog even verder.

En bij beide ingangen... tsja... aangezien ik beperkt tijd heb, wilde ik van te voren al een beetje uitkienen wat ik wanneer en in welke volgorde ongeveer wil doen en dan heb je een plattegrondje nodig voordat je bij de ingang bent :-)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:23:21 #177
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62384687
weet iemand trouwens hoe het zit in de hotels met de Wifi? de kosten en of het überhaupt mogelijk is... Aangezien de verveling in het hotel nog wel eens wil toeslaan, als we gesloopt terug zijn
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:39:11 #178
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62386671
In hotel Santa Fe heb ik nog gezocht naar draadloze toegangspunten, maar daar waren ze in ieder geval niet.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_62389636
NEE DIE ZIjn er niet in hotel santa fe

wel in hotel new york
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:58:12 #180
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62391094
kwam na enige speurwerk dit nog tegen op dlrpmagic.com
quote:
Internet Access

Connecting to the world outside the Magic Kingdom

Want to keep in touch with friends and family, business or email contacts whilst you're at Disneyland Resort Paris? Or post trip reports and photos live on websites such as magicforum? No problem!

It's a small world afterall...
In the Parks

No locations in either Disney Park provide internet access, other than that provided by 3G mobile devices over mobile networks. (Signal is generally good)
In Disney Village

* McDonalds Disney Village: Free Wi-Fi throughout

At Disney Hotels

Wi-Fi internet access is now available at most Disney Hotels for an extra charge:

* Disneyland Hotel: Castle Club, reception, meeting rooms, restaurants and bar
* Disney's Hotel New York: Reception, meeting rooms, restaurants, bar
* Disney's Newport Bay Club: In certain locations
* Disney's Sequoia Lodge: In certain locations

Pay-per-minute internet kiosk machines are also available:

* Disney's Hotel Santa Fe: In the observatory, found via stairs next to the La Cantina entrance

At Val de France Hotels

* Radisson SAS Hotel: Free Wi-Fi in all rooms
* Holiday Inn: Wi-Fi available, high-speed connection ports in all rooms
* Vienna International Dream Castle Hotel: Wi-Fi available, high-speed connection ports in all rooms
* MyTravel's Explorers Hotel: Free Wi-Fi in all rooms
* Kyriad Hotel: Free Wi-Fi available
* Hotel l'Élysée Val d'Europe: Wi-Fi in all rooms

At Val d'Europe Hotels

* Hotel l'Élysée Val d'Europe: Wi-Fi in all rooms
* Pierre & Vacances City Aparthotel: Wi-Fi available
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:29:05 #181
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62396568
De mac heeft het idd zowiezo. Alle macs op de hele wereld hebben namelijk free wifi tegenwoordig
To infinity…and beyond!
pi_62415834
volgens mij in disney niet

heb er nog nooit iemand met een pc gezien
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:25:34 #183
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62470470
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef LeonH het volgende:

[..]

wanneer heb je die disney halloween foto's eigenlijk geschoten?
want op een paar castle foto's ziet het er wel erg angstvallig stil uit eigenlijk...
Die zijn van precies een jaar geleden Ben sinds gister weer terug, was bijzonder rustig eigenlijk, langste wat ik heb moeten wachten was in Rock 'n' Rollercoaster, wachten tot we werden geëvacueerd van de laatste remmen, dan mag je nog wel terug lopen en door de hal naar buiten En dat was iets van 20 minuten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_62502278
Morgenochtend vroeg vertrekken lief en ik voor vier dagen naar Disneyland Parijs . Ben me een beetje aan het inlezen want het is voor ons allebei de eerste keer. Leuk topic is dit! Ik hoop echt dat het weer een beetje meezit en dat het niet al te druk is.. zou het schelen dat we doordeweeks gaan? Ach, we hebben vier dagen dus tijd genoeg om alles op ons gemak te bekijken .
pi_62505600
Doordeweeks is het aanzienlijk rustiger dan in het weekend, dus een goede keuze!

Heel veel plezier!
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:46:44 #186
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_62506335
Zou je al kunnen bekijken wanneer er volgend jaar in juni ongeveer een extra nacht gratis is?
Dan wil ik graag met mijn man heen omdat we elkaar dan 10 jaar kennen en onze eerste vakantie samen Disneyland Parijs was.
Ach ja, je moet elke reden aangrijpen om weer eens te gaan :-)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_62506780
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Morgenochtend vroeg vertrekken lief en ik voor vier dagen naar Disneyland Parijs . Ben me een beetje aan het inlezen want het is voor ons allebei de eerste keer. Leuk topic is dit! Ik hoop echt dat het weer een beetje meezit en dat het niet al te druk is.. zou het schelen dat we doordeweeks gaan? Ach, we hebben vier dagen dus tijd genoeg om alles op ons gemak te bekijken .
het is kei druk... het is vakantie in nederland he
pi_62506801
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:15 schreef Fannetje het volgende:
Doordeweeks is het aanzienlijk rustiger dan in het weekend, dus een goede keuze!

Heel veel plezier!
alleen niet als er vakantie is..
pi_62506843
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:08 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

het is kei druk... het is vakantie in nederland he
Ja dat weet ik ook wel, maar goed, misschien dat *ergens* er een klein kansje inzit dat het in het weekend alsnog drukker is. Ofzo. Geen idee, ik heb er in ieder geval enorm zin in .
pi_62507349
welk hotel zit je?
pi_62507557
Hotel Cheyenne.
pi_62508032
aah oke...

vergeet niet dat je al om 8uur het park in kan als je bij het hotel je incheckt..
dan zijn er al enkele attracties open, minder lange rijen... voor het publiek is het om 10uur open
pi_62508166
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:06 schreef psv-gomes het volgende:
aah oke...

vergeet niet dat je al om 8uur het park in kan als je bij het hotel je incheckt..
dan zijn er al enkele attracties open, minder lange rijen... voor het publiek is het om 10uur open
Da's een goede tip, ik had dat nog niet gezien in de informatie dat dat ook kon! Mijn vriend is niet echt van het vroeg opstaan.. maar ik ga het proberen . Aan de andere kant, we zijn er tot donderdag dus we hebben ruim de tijd om alles te bekijken en te gaan doen. We gaan morgenochtend ook niet achterlijk vroeg weg (7 uur uit Nederland, dus we zijn er rond 12u) omdat ons motto deze vakantie is: rustig aan, genieten, en we zien wel.

Verder willen we 1 avond ergens wat luxer eten, wat is dan een aanrader? Ik vond dat Auberge de Cendrillon er leuk uitzien, maar dat is ook wel weer erg duur. Wat is een mooie middenweg? (Zeg, rond de 25 euro per persoon als je alleen een hoofdgerecht en wat drinken doet?). Walts? Of dat Ludwig-gebeuren?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2008 18:11:17 ]
pi_62509717
als je wat duurder wilt eten kan je beter naar het steakhouse gaan of rainforest.
king ludwig is ook lekker ,maar minder duur ( als je luxe wilt eten)

misschien vind je het leuk om misschien bij cafe mickey's met disneyfiguren te eten. Ook erg leuk en lekker.

die 2 extra uren ( dat het park om 8 uur open is ) is elke dag.
maar het park is deze week wel om 19 uur dicht, dus het is niet echt mogelijk om bij auberge te eten. Volgens mij gaan de meeste restaurant een uur voor sluitingstijd al dicht
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:24:13 #195
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62510047
cafe mickey's hebben wij ook gegeten vorig jaar.
begin december, volle bui regen... alle eettenten in het park natuurlijk hartstikke vol en wij dus maar terug naar het hotel door alle irritaties. Onderweg kwamen we dit restaurant tegen en dus maar eens heel lief gekeken naar de dames bij cafe mickey en gelukkig was er nog plek vrij daar. Eten was echt lekker daar
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_62514455
Ik verwacht volgende week geen extreme drukte in DLP hoor. Alleen noord Nederland heeft vakantie, de kinderen in midden en zuid Nederland (op een paar uitzonderingen na), België en Frankrijk moeten gewoon naar school. Ik denk dat het dus wél vrij rustig zal zijn. Sowieso is het altijd rustiger doordeweeks. Wij waren er vorig jaar (per ongeluk) tijdens een Franse schoolvakantie en toen was het op do en vrij nog wel te doen, op (vooral) za en zo was het absurd druk.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:12:45 #197
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62514793
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:08 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

het is kei druk... het is vakantie in nederland he
Het was deze week ook vakantie, langste wachttijd was 20 minuten, en dat was niet voor een attractie maar in een attractie, zoals ik hierboven al schreef
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_62517836
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Het was deze week ook vakantie, langste wachttijd was 20 minuten, en dat was niet voor een attractie maar in een attractie, zoals ik hierboven al schreef
ach dat is nog niks... ik heb een keer 45 min vast gezeten in de tower.. technisch probleempje
pi_62537499
Ik gok dat ik 19 januari weer ga, in een ontzettend rustige periode. Was eerst van plan vanaf de 12e te gaan maar dan is pirates de hele week dicht dus ik verzet het maar een weekje
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62537882
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef renwan het volgende:
Ik gok dat ik 19 januari weer ga, in een ontzettend rustige periode. Was eerst van plan vanaf de 12e te gaan maar dan is pirates de hele week dicht dus ik verzet het maar een weekje
Waar heb je die info vandaan? Op de site zie ik het nog niet staan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62538157
Op DLRPmagic staan de volgende data:

September 2008

* Autopia
8th to 12th
* Indiana Jones et le Temple du Péril
8th to 19th
* Space Mountain: Mission 2
22nd to 26th
* Pocahontas Indian Village
22nd to 30th

October 2008

* Orbitron - Machines Volantes
1st to 2nd
* Pocahontas Indian Village
1st to 3rd
* Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque
6th to 17th
* Le Pays des Contes de Fées
6th to 17th


November 2008

* Big Thunder Mountain
3rd to 14th
* Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque
6th to 7th
* Le Pays des Contes de Fées
6th to 7th
* “it’s a small world”
17th to 28th

December 2008

* La Tanière du Dragon
1st to 12th
* Space Mountain: Mission 2
8th to 9th
* Honey, I Shrunk The Audience
15th to 19th

January 2009

* Rock ‘n’ Roller Coaster starring Aerosmith
2nd only
* Pirates of the Caribbean
5th to 16th
* Armageddon: Les Effets Speciaux
6th to 9th
* Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque
7th to 21st
* Le Pays des Contes de Fées
7th to 21st
* Phantom Manor
19th to 31st
* Flying Carpets Over Agrabah
26th to 31st

February 2009

* Flying Carpets Over Agrabah
1st to 6th
* Les Mystères du Nautilus
2nd to 6th
* Phantom Manor
1st to 13th

March 2009

* Les Voyages du Pinocchio
9th to 13th
* Disneyland Railroad Frontierland Depot
16th to 27th
* Blanche-Neige et les Sept Nains
30th to 31st

April 2009

* Blanche-Neige et les Sept Nains
1st to 3rd
* Peter Pan’s Flight
20th to 30th

May 2009

* Dumbo the Flying Elephant
11th to 22nd
* Studio Tram Tour: Behind the Magic
11th to 22nd
* Buzz Lightyear Laser Blast
25th to 29th
* Stitch Live!
25th to 29th
* Pocahontas Indian Village
25th to 31st
* Rock ‘n’ Roller Coaster starring Aerosmith
28th only

June 2009

* Space Mountain: Mission 2
4th to 5th
* Indiana Jones et le Temple du Péril
8th to 12th
* La Plage des Pirates
8th to 19th
* La Cabane des Robinson
15th to 26th
* Alice’s Curious Labyrinth
22nd to 26th

August 2009

* Alice’s Curious Labyrinth
31st only
* Pocahontas Indian Village
31st only
* Blanche-Neige et les Sept Nains
31st only

September 2009

* Alice’s Curious Labyrinth
1st to 4th
* Pocahontas Indian Village
1st to 11th
* Blanche-Neige et les Sept Nains
1st to 30th
* Orbitron - Machines Volantes
24th to 25th
* Rock ‘n’ Roller Coaster starring Aerosmith
30th only
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:44:44 #202
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_62539991
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:45 schreef renwan het volgende:
Op DLRPmagic staan de volgende data:


November 2008

* Big Thunder Mountain
3rd to 14th
* Casey Jr. - Le Petit Train du Cirque
6th to 7th
* Le Pays des Contes de Fées
6th to 7th
* “it’s a small world”
17th to 28th
minder van small world... wij zijn daar van 21 t/m 23 november, en m'n neefje en nichtje vinden dit ding normaal geweldig (ik vind 'm ook stiekem wel leuk )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:12:02 #203
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62564993
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:12 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Het was deze week ook vakantie, langste wachttijd was 20 minuten, en dat was niet voor een attractie maar in een attractie, zoals ik hierboven al schreef
Wij waren afgelopen jaar midden in de meivakantie erheen. De drukte viel ons ook reuze mee Die paar nederlanders die erheen gaan dan, wegen echt niet op tegen een vakantie in frankrijk Het langste wat we toen moesten wachten was 60 minuten voor de tower, maar die was dan ook nog niet zo lang officieel open Verder in het disney-park volgens mij hooguit een half uurtje. Weekend was wel wat drukker, maar goed.
To infinity…and beyond!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:04:08 #204
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_62579983
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:13 schreef psv-gomes het volgende:
NEE DIE ZIjn er niet in hotel santa fe

wel in hotel new york
Ik ga morgen naar hotel New York, is die Wifi gratis? Anders neem ik me lappie mee!
pi_62581285
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef kkkk het volgende:
Ik heb nog niet op het engels gegoogled, maar kom daar nu nog niet echt erg goede plattegronden door tegen. Ik google nog even verder.

En bij beide ingangen... tsja... aangezien ik beperkt tijd heb, wilde ik van te voren al een beetje uitkienen wat ik wanneer en in welke volgorde ongeveer wil doen en dan heb je een plattegrondje nodig voordat je bij de ingang bent :-)
hopelijk is het niet te laat
* Voorkant http://img374.imageshack.us/my.php?image=plandlrpnlfrontta5.jpg
* Achterkant http://img517.imageshack.us/my.php?image=plandlrpnlbackrk4.jpg
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_62584213
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:04 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Ik ga morgen naar hotel New York, is die Wifi gratis? Anders neem ik me lappie mee!
Nope, is niet gratis.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:53:27 #207
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62598449
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef ivetje het volgende:

[..]

Wij waren afgelopen jaar midden in de meivakantie erheen. De drukte viel ons ook reuze mee Die paar nederlanders die erheen gaan dan, wegen echt niet op tegen een vakantie in frankrijk Het langste wat we toen moesten wachten was 60 minuten voor de tower, maar die was dan ook nog niet zo lang officieel open Verder in het disney-park volgens mij hooguit een half uurtje. Weekend was wel wat drukker, maar goed.
In de zomervakantie vond ik het nu ook wel meevallen, maar als je 5 dagen hebt dan ben je ook wat selectiever natuurlijk En het kwam vast ook omdat ik de zomervakantie daarvoor in Anaheim was, die hadden wat serieuzere wachttijden (4 uur voor Nemo, wij hebben er zelf 3 uur voor gewacht ofzo )
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_62598514
3 uur wachten???????????????
zonde van de tijd....
pi_62602961
quote:
Dankjewel
pi_62647654
We zijn weer thuis, en het was echt supergaaf . Volledig verslag staat hier .

Ik vond vooral het Halloween-thema echt heel tof uitgewerkt, de kleine Halloween-parade was ook leuk en het hele park vond ik echt een belevenis. We waren er vier dagen, wat echt fijn was om lekker uit te kunnen slapen, rustig aan te doen en de tijd te nemen om alles goed te bekijken.
pi_62648160
Leuk verslag!

Ik had je ook wel kunnen vertellen dat je eindeloos in de file kunt staan bij Antwerpen. Dáárom vertrekken wij dus altijd rond 5 uur... om de spits voor te zijn

Wel jammer dat ik een aantal supergave attracties in de Studios in je verslag mis... niet in ToT, Stitch Live en Crush Coaster geweest?

En, hoe was de drukte? Overal lang moeten wachten?
pi_62648294
leuk verslagje
pi_62649068
Tower of Terror inderdaad niet in geweest omdat ik ziek word van alleen maar heel hard omhoog en omlaag gaan (van gewone achtbanen nooit last maar van die attracties wel). Stitch Live waren we net te laat voor de laatste voorstelling en daarna niet meer aan toe gekomen, en Crush zijn we in geweest, was gaaf!

Wachten was nooit echt lang, 't langst dus voor die trams maar dat kwam ook door een defect aan een tram, en voor Peter Pan relatief lang maar dat werd voor je gevoel ook erger omdat de attractie wat tegenviel.

Maar ik denk dat we, behalve die trams, nooit langer dan 20 minuten hebben gewacht. Het was ook echt niet druk, bij de parade stonden we steeds vooraan en ik heb me niet geërgerd aan mensenmassa's, waar ik normaal vrij snel last van heb .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2008 18:37:39 ]
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:48:02 #214
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62653776
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:35 schreef Razztwizzle het volgende:
We zijn weer thuis, en het was echt supergaaf . Volledig verslag staat hier .

Ik vond vooral het Halloween-thema echt heel tof uitgewerkt, de kleine Halloween-parade was ook leuk en het hele park vond ik echt een belevenis. We waren er vier dagen, wat echt fijn was om lekker uit te kunnen slapen, rustig aan te doen en de tijd te nemen om alles goed te bekijken.
Halloween dit jaar ziet er wel beter uit, al komt het vooral omdat die vreselijke oranje toren op BTM weg is
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:28:33 #215
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_62654946
Stitch live gemist! Da's wel balen zeg...die is zo grappig Was echt totaal geen Stitch-fan totdat ik daarin ben geweest. Stitch staat nu zelfs op onze slaapkamer
To infinity…and beyond!
pi_63089810
jaaaaa en nu is het weer gezellig de kerstperiode

gisteren begonnen.
  zondag 9 november 2008 @ 23:10:02 #217
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63090065
Wij hebben zitten denken om te gaan met de kerst...weet nog niet of het doorgaat. Kan eigenlijk nergens meer een leuke aanbieding vinden in een Disney-hotel. Wil graag naar Sequoia lodge eigenlijk
To infinity…and beyond!
pi_63093971
Ik ben er van 20 t/m 23 oktober weer. De eerste keer met kerstversiering. Ben benieuwd!
De banaan is krom.
  maandag 10 november 2008 @ 12:55:31 #219
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63099633
quote:
Op maandag 10 november 2008 02:16 schreef MoonCore het volgende:
Ik ben er van 20 t/m 23 oktober weer. De eerste keer met kerstversiering. Ben benieuwd!
november neem ik aan?
wij ook! nog 2 weken
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63100550
welke hotels zitten juliie?
  maandag 10 november 2008 @ 13:55:44 #221
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63101009
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef psv-gomes het volgende:
welke hotels zitten juliie?
Sequoia Lodge
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63104261
Kan iemand mij wat meer vertellen over eten in Euro Disney; het lijkt me dat als het park sluit dat de restaurants ook dichtgaan.
Wij zitten in een hotel buiten disney village (Kyriad), om 20:00 gaat disney dicht en om 17:00 en 18:30 zijn de disney parade en de lichtparade die we beide niet willen missen.
Is er nog iets waar je kan eten in disney rond 20:00 ?
Kunnen we bijv ook in Disney Village eten ookal slapen we daar niet ?

Iemand anders tips over eten rond sluitingstijd?
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_63104735
Disney Village is tot middernacht open en voor iedereen toegankelijk dus je kan daar prima eten na sluitingstijd van de parken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63107110
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:55 schreef LeonH het volgende:

[..]

november neem ik aan?
wij ook! nog 2 weken
Ja november , het was laat toen ik het bericht plaatste

Ik zit ook in Sequoia Lodge, mijn favoriete hotel tot nu toe. Heb ook in Santa Fe en Newport Bay Club gezeten. NPB vond ik wat te koud aanvoelen qua sfeer, hou wel van die warme sfeer in Sequoia Lodge. Inmiddels 5 of 6 keer in Sequoia Lodge gelogeerd, wil niks anders!
De banaan is krom.
  maandag 10 november 2008 @ 22:18:09 #225
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63115706
Ik zeg altijd zo, Sequoia Lodge is heerlijk in de herfst/winter en Newport Bay is lekker in de lente/zomer Heerlijk fris en koel doet het aan en dat is in de zomer beter dan open haarden en dierenhuiden/koppen aan de muur vind ik
To infinity…and beyond!
pi_63119032
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef axz0l het volgende:
Kan iemand mij wat meer vertellen over eten in Euro Disney; het lijkt me dat als het park sluit dat de restaurants ook dichtgaan.
Wij zitten in een hotel buiten disney village (Kyriad), om 20:00 gaat disney dicht en om 17:00 en 18:30 zijn de disney parade en de lichtparade die we beide niet willen missen.
Is er nog iets waar je kan eten in disney rond 20:00 ?
Kunnen we bijv ook in Disney Village eten ookal slapen we daar niet ?

Iemand anders tips over eten rond sluitingstijd?

cafe mickey;s is leuk.... eten met disney figuren...
of naar de mac als je simpel ilt eten

rainforest lekker , maar duur
king ludigs redelijke prijs en ook goed te doen

steakhouse is volgens mij nog duurder dan rain forest
pi_63119138
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef axz0l het volgende:
Kan iemand mij wat meer vertellen over eten in Euro Disney; het lijkt me dat als het park sluit dat de restaurants ook dichtgaan.
Wij zitten in een hotel buiten disney village (Kyriad), om 20:00 gaat disney dicht en om 17:00 en 18:30 zijn de disney parade en de lichtparade die we beide niet willen missen.
Is er nog iets waar je kan eten in disney rond 20:00 ?
Kunnen we bijv ook in Disney Village eten ookal slapen we daar niet ?

Iemand anders tips over eten rond sluitingstijd?
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:04 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

cafe mickey;s is leuk.... eten met disney figuren...
of naar de mac als je simpel ilt eten

rainforest lekker , maar duur
king ludigs redelijke prijs en ook goed te doen

steakhouse is volgens mij nog duurder dan rain forest
Cafe Mickey's heb ik nog nooit gedaan en deze mijd ik ook altijd door de hordes kinderen die daar rondrennen. Rainforest heeft mijn voorkeur, dit mede door de heerlijke mojo bones (cq. spareribs ). Planet Hollywood is ook goed te doen, net iets minder dan rainforest maar niet veel.

King ludwigs doe ik nooit meer, wat een smerige puinzooi was dat.

Reken bij zowel Rainforest als Planet Hollywood maar op zo'n ¤25 per persoon


Het enige nadeel is dat als het park sluit iedereen tegelijkertijd gaat eten, reken dus maar op een wachttijd van zo'n 30 minuten.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63119829
vies heb ik heb nooit gevonden bij king ludwig, wel een van der valk vreetschuur....


smaken verschillen
  Redactie Frontpage dinsdag 11 november 2008 @ 02:00:30 #229
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63120479
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 00:04 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

cafe mickey;s is leuk.... eten met disney figuren...
Dat kost alleen extra, en er komen dan wat mensen in pak even naast je staan voor een fotomoment
pi_63121962
Met de drukte zal het hopelijk wel meevallen, heb gereserveerd om 20:30 @ Billy Bob's saloon. (whats in a name )
Anyhow, dat buffet van 25 euro p.p. lijkt me erg lekker als ik al die recensies lees
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_63122434
[url=http://rene.puntmutsen.nl/Disney/DSCF2159.JPG[/url]

Nog een foto van het laatste bezoek

[ Bericht 6% gewijzigd door renwan op 11-11-2008 09:59:20 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63123138
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 02:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat kost alleen extra, en er komen dan wat mensen in pak even naast je staan voor een fotomoment
Wat een lullige reactie weer van jou sunchaser. Is er ook iets waar je wel enthousiast over bent?

Cafe Mickey moet je van te voren reserveren en is niet goedkoop maar zowel voor kinderen als volwassenen erg leuk.
De figuren doen meer dan alleen naast je staan voor een foto moment, ze nemen de tijd voor je en je krijgt 8 figuren te zien tijdens je maaltijd, zonder 100 mensen die er om heen staan te dringen zoals in de parken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63123989
je kan het overal zelf zo duur maken als je wilt...

menu's zijn niet zo heel duur, maar als je alles apart neemt wel
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:12:07 #234
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63130184
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:37 schreef renwan het volgende:
[url=http://rene.puntmutsen.nl/Disney/DSCF2159.JPG[ afbeelding ][/url]

Nog een foto van het laatste bezoek

had gehoopt dat je nog meer van dit soort foto's had, maar ik kwam niet verder dan een uber irritante Rick Astley roller ding op je site .. Stomme blije tools...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63155051
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef LeonH het volgende:

[..]


had gehoopt dat je nog meer van dit soort foto's had, maar ik kwam niet verder dan een uber irritante Rick Astley roller ding op je site .. Stomme blije tools...

Dat zal je leren op andermans webspace rond te snuffelen!

Ik zal straks m'n collectie even in een normale slideshow zetten, alleen is die laatste foto echt het pareltje van de collectie.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:22:33 #236
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63171988
Ik vind zelf de Buffalo Bill-show altijd heel leuk. De show is leuk en het eten vind ik ook erg lekker. Ga er elke keer weer heen als we in Disney zijn Wel heel prijzig, maar met die bon van 25 euro kan je ook daar gaan eten en betaal je de rest bij. Het is nu namelijk zo dat je die bonnen (als je ze neemt) moet nemen voor het aantal dagen dat je er zit. Vroeger kon je bv. 3 bonnen nemen als je er 4 dagen was, dat kan niet meer. Wij hebben dus bijbetaald voor de show en dan die bon erbij. Ook kan je in je hotel voortaan kiezen welke dagen je in het park wil ontbijten. Voorheen was dat maar 1 dag, nu kan je alle dagen in het park eten als je wil. Zeker bij Newport bay is dit handig, wij hbben maar 1 dag daar ontbeten en 3 dagen in het park
To infinity…and beyond!
pi_63172196
wws is voor sommige plekken duurder geworden...
¤71 volwassen en ¤59 kind
voor de iets mindere mooie plekken blijft t ¤ 59 volwassen


nee hoor ontbyt in het park is er niet meer elke dag.. verschilt per dag...

en voor half pension... blijf je 3 dagen in het park heb je voor 2 dagen coupons... dus 4 dagen heb je voor 3 dagen coupons
laatste dag wordt niet meegeteld
pi_63189785
Het heeft een dagje langer geduurd maar hier zijn de foto's. Ik heb geen selectie gemaakt, slechts de foto's van vrienden en vriendin eruit gehaald. Verwacht dus ook een hoop mislukte
Wel duidelijk te zien dat ik de camera in januari kreeg, beste foto's komen pas tegen halloween.

Januari

Zomer

Halloween
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 13 november 2008 @ 14:31:54 #239
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63190628
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef psv-gomes het volgende:
wws is voor sommige plekken duurder geworden...
¤71 volwassen en ¤59 kind
voor de iets mindere mooie plekken blijft t ¤ 59 volwassen


nee hoor ontbyt in het park is er niet meer elke dag.. verschilt per dag...

en voor half pension... blijf je 3 dagen in het park heb je voor 2 dagen coupons... dus 4 dagen heb je voor 3 dagen coupons
laatste dag wordt niet meegeteld
Nou, in April toen wij er waren moesten wij 4 coupons nemen voor 4 dagen hoor. En ontbijten kon toen ook gewoon elke dag in het park. We hebben toen de avond tevoren zelfs nog een bon gehaald voor de volgende ochtend in het park. Zou wel heel vreemd zijn als dat ineens weer is veranderd, maar goed.
To infinity…and beyond!
pi_63198617
Ik ga in december weer! 14, 15 en 16 december even tussendoor, fijn met kerst in het Disneyland Hotel.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_63198651
quote:
Op donderdag 13 november 2008 19:22 schreef nimarad het volgende:
Ik ga in december weer! 14, 15 en 16 december even tussendoor, fijn met kerst in het Disneyland Hotel.
Jij wel.
pi_63200419
Over precies vier weken hebben we er alweer een dagje Disney op zitten
pi_63203697
quote:
Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nou, in April toen wij er waren moesten wij 4 coupons nemen voor 4 dagen hoor. En ontbijten kon toen ook gewoon elke dag in het park. We hebben toen de avond tevoren zelfs nog een bon gehaald voor de volgende ochtend in het park. Zou wel heel vreemd zijn als dat ineens weer is veranderd, maar goed.
ontbijt in het park is er als alle disney hotels voor een bepaald percentage vol zitten....
misschien waren alle hotels voor een bepaald percentage vol dat ze het ontbijt in het parl wel moesten aanbieden, die 4 dagen dat je er zat
  donderdag 13 november 2008 @ 22:53:12 #244
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63206332
ah cool
kregen gister vanalles op de post voor ons verblijf over 2 weken.
zaten ook de pasjes bij om studios binnen te komen van half 9 tot half 12
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 17 november 2008 @ 05:12:37 #245
70559 singha
Singhalicious
pi_63280299
Weet iemand of je bij Crush coaster op dezelfde plek in de wagentjes gaat als er weer uit?
We gaan namelijk met ons zoontje van 2jaar (kan dus niet in de attractie zelf) en dan om de beurt in de attractie en dat de achterblijver dan even oppast.

Ze hebben volgens mij geen Single Rider systeem zoals in de US toch?
When the flag drops, the bullshit stops
pi_63280484
quote:
Op maandag 17 november 2008 05:12 schreef singha het volgende:
Weet iemand of je bij Crush coaster op dezelfde plek in de wagentjes gaat als er weer uit?
We gaan namelijk met ons zoontje van 2jaar (kan dus niet in de attractie zelf) en dan om de beurt in de attractie en dat de achterblijver dan even oppast.


ja
pi_63282594
Net terug van een weekendje Disney, was zaterdag verschrikkelijk veel PERS aanwezig, allemaal camera ploegen, fotograven, journalisten.. wat er precies was weet ik niet, maar ze pakte wel flink uit met de parade's, zelfs nog een prachtig vuurwerk gezien!!
Helaas was het wel superdruk, om kwart over 10 's ochtends al 2 uur durende wachtrij bij crush coaster/space mountain
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
  donderdag 20 november 2008 @ 22:03:04 #248
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63387582
nog 1 nachtje slapen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 23 november 2008 @ 22:37:11 #249
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63463602
weekenden als deze gaan gewoon veel te vlug...

wat een fantastisch weekend hebben we gehad! ook was die speciale Veronica-Oad opening op zaterdagavond super!
kort verslagje:

na aankomst ingecheckt bij Sequoia maar konden we pas vanaf 15.00 uur de kamers op. Daarom maar meteen Disneyland ingerend. Heerlijk rustig waardoor we dus zo'n beetje alles konden doen wat te doen was met 2 kinderen erbij. Uiteraard als eerste Buzz Lightyear daarna Honey ISTA om vervolgens het treintje te pakken naar Fantasyland. Door Alice's labyrinth gelopen en even gewacht omdat de kids in de tea cups wilde. Daarna in de Pirates (zaten er maar nog meer drops in ) en inmiddels was het tijd voor de Dream Parade in de middag. Toen deze was afgelopen zijn we wat gaan slenteren en fastpass tickets gehaald voor Peter Pan. Even wat gegeten bij Pinochio, terug naar Peter Pan, en inmiddels was het alweer tijd om naar de Fantillusion te gaan.

Aangezien we allemaal al moe waren door de reis etc was het tijd om de pasjes voor de kamers op te halen. Bleek dat de veronica actie voor de Big Sur Lodge was. Eenmaal daar maakte m'n zus haar kamer open en werd ze blij verrast door een stel hollanders die al op de kamer lagen. Scheen dat het meisje bij de receptie zich had vergist in de naam aangezien zij een -en op het einde hadden staan. Ze wilde nog een kamer aanbieden op de 1e verdieping maar aangezien we echt hadden aangegeven bij de "bestelling" dat we 2 kamers naast elkaar wilden werd er druk gezocht naar een oplossing. Deze kwam na veel zoekwerk in de computers waardoor we lekker naar de North Wing op verdieping 4 van de Sequoia mochten
Mooi uitzicht op het kasteel, de ToT en Panoramagique enzo.

Zaterdag, dag 2 begon met een lekker ontbijtje waarna we naar de studios gingen. Hier was het nu al zooooo druk dat we eigenlijk behoorlijk weinig konden doen. Hier en daar wat op de foto met figuren en het enige waar een kortere rij was was de Tram Tour. Uiteraard vanwege die ene scene met het water en vuur . Even het bord gecheckt waarop de wachtrijen stonden en dit was niet meer leuk. 70 min. bij Crush, 60 bij ToT en ga zo maar door. Om 2 uur was het tijd om te gaan eten bij Cafe Mickey omdat daar dan de characters rondlopen. En net op het moment dat wij naar de tafel werden geleid kwam Mickey himself toevallig langs gelopen pakte hij mijn nichtje bij de hand en liep hij mee naar de tafel . Uiteraard kwamen er nog wat langs en aangezien m'n moeder morgen 50 wordt en meerdere verjaardagsgevallen daar waren is m'n zus dat nog eens stiekem aan gaan vragen en kwamen ze nog eens langs met taart en liedje

Na het eten een beetje geshopt, rustig gezeten op de kamer en daarna zijn we naar het grote park gegaan maar schrokken ons werkelijk kapot van de drukte. Ik wilde nog een jaarpas gaan halen maar ook daar een tyfusdrukte! Dus maar kijken of ik het ergens via internet kan krijgen. Buzz stond een rij van 80 minuten dus maar rustig door het park gewandeld en links en rechts gekeken wat we nog konden doen. Ook nog in Sneeuwwitje geweest (de attractie dan ) maar dit vond ik persoonlijk echt 10x niks voor kinderen. Daarna gewoon weer wat chillend door het park gelopen, de kinderen hebben nog even gespeeld in het speelparkje van Captain Hook, even door "Agrabah" gelopen en daarna rustig naar Studios voor de speciale avondopening.

Dit was werkelijk het hoogtepunt van het weekend. Hoe tof is het om binnen te komen. rustig met Stitch en Scully op de foto en daarna alsnog lachend een kwartier hoeven te wachten in de rij van Crush' Coaster! En wat een toffe attractie is dit zeg!!! De meligheid begint al met de vogels en hun Mine, Mine! Net zo droog als in de film Maar ook de zenuwen door een paar mensen er misselijk en duizelig eruit te zien komen kwam omhoog. In het begin toen het buitenstukje begon had ik zoiets van: gaat het zo de hele rit? Maar toen ik hierna de steile helling zag wist ik het zeker: Nu gaat het los! Tot grote angst van m'n zus die naast me zat Wat een fantastische ride!

Eenmaal buiten kreeg ik echt een rush waardoor ik zo de ToT in wilde springen, maar aangezien die avond de liften 2x op en neer gingen durfde zuslief opeens niet meer . Dus daarmee wacht ik dan wel totdat m'n zwager weer mee gaat. In de tussentijd dat wij bij Crush waren zijn m'n pa en ma en de kids met vele characters rustig op de foto gegaan waar bijna geen rij bij stond. Hierna zijn ze nog even de Cars gegaan en zijn we verder rustig rond gaan wandelen. Opeens stonden Knabbel en Babbel op het Production Courtyard en dit was zoooo leuk. Ze maakten er een superleuk showtje van met mensen die op de foto wilden. Toen wij aan de beurt waren was er eentje die zich constant achter mij ging staan en meebewoog wanneer ik me omdraaide totdat ik 'm een keer te vlug af was . Hier hebben we dus nog even staan kijken. Heerlijk als ze rustig de tijd nemen voor iedereen en flauwekul uithalen op zo'n avond
als afsluiter wilden we nog Flying Carpets over Agrabah doen, maar net dat we instapten konden we al weer eruit aangezien er een defect was, met alle excuses van het personeel. Alsnog met een lachend gezicht de Studios uit en eindelijk lekker slapen na zo'n dag

De zondag niet meer al te veel gedaan, behalve een beetje geshopt in de Village i.v.m. de aangekondigde sneeuwberichten. Gelukkig daardoor wel op tijd thuis, want vlak erna ging het goed los hier in het zuiden
Enige smetjes waren de sluiting van Small World en de drukke zaterdagavond maar was een smetje van niks aangezien het alleen rond mainstreet en discoveryland was. Verder geen druppeltje regen gehad, wat alleen maar lekker is na het drama van vorig jaar. Dus echt een fantastisch weekendje Disney gehad!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63466645
leuk verhaaltje, leuk dat jullie het naar jullie zin hadden

geluk dat je op het naar huis ging want het was gaan sneeuwen ..

Maar de tower of terror is echt niet eng hoor, zeg dat maar tegen die zus haha

en die wachtrijen das normaal in het weekend :S
  maandag 24 november 2008 @ 12:02:45 #251
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63474210
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:11 schreef psv-gomes het volgende:
leuk verhaaltje, leuk dat jullie het naar jullie zin hadden

geluk dat je op het naar huis ging want het was gaan sneeuwen ..

Maar de tower of terror is echt niet eng hoor, zeg dat maar tegen die zus haha

en die wachtrijen das normaal in het weekend :S
thanks, was echt tof ja.

ToT hoorde ze vanochtend ook nog van een vriendin van haar die er 4x achter elkaar is ingeweest, dusja volgende keer zal ze dan wel meegaan

de wachtrijen hadden we vorig jaar niet zo'n last van op de zaterdag, wel iets drukker maar niet al te... maja was toen ook behoorlijk klote weer dus misschien heeft het daaraan gelegen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63844774
afgelopen zterdag zijn de deuren van het park dicht gegaan ( tussen 14 en 17) omdat het overvol was..

mocht je de komende weekenden nog wlllen gaan... Ga dan op tijd weg
pi_63850087
Hmm, ik wilde eigenlijk zaterdag nog even een dagje gaan, maar als ik hoor hoe druk het is twijfel ik toch.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_63850297
Is het alleen in de weekenden zo druk? Ik ben er komende zondag, maandag en dinsdag.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_63850343
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:04 schreef nimarad het volgende:
Is het alleen in de weekenden zo druk? Ik ben er komende zondag, maandag en dinsdag.
Weekenden zijn sowieso ziekelijk druk volgens mij, doordeweeks kan het goed meevallen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63850935
Ik weet het niet, ik ben er alleen nog maar doordeweeks geweest. Dit is de eerste keer dat ik er ook met het weekend ben, geloof ik.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
  maandag 8 december 2008 @ 15:07:10 #257
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_63851948
Ik ga komende vrijdag en zaterdag, ben benieuwd of het druk gaat worden.
We vertrekken vroeg, zullen toch wel 4 uur nodig hebben om te rijden.
pi_63857786
Over drie nachtjes gaan we weer naar Disney!
pi_63861261
ja ik zal het weekend gewoon op tijd gaan als ik jullie was...

door de weeks valt t wel mee

afgelopen weekend waren er zelfs rijen van 1,5 uur!

succes
  maandag 8 december 2008 @ 21:35:12 #260
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63861589
dus de mensen met een weekend arrangement kunnen ook worden geweigerd?
ben dan blij dat we al zijn geweest eind november, want zelfs toen waren er wachtrijen waar je niet vrolijk van werd in de Studios.
Vrijdag is het allemaal nog het beste te doen, dus pak dan alle attracties mee die je wilt doen!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 9 december 2008 @ 11:33:02 #261
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_63873949
Goede tip dank je.
Denk dat we op de vrijdag snel door het park gaan rennen, en op de zaterdag het gewoon beetje rustig aan doen. Gewoon wat lopen, attractie hier en daar, en op tijd weer naar huis.
pi_63883376
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef LeonH het volgende:
dus de mensen met een weekend arrangement kunnen ook worden geweigerd?
ben dan blij dat we al zijn geweest eind november, want zelfs toen waren er wachtrijen waar je niet vrolijk van werd in de Studios.
Vrijdag is het allemaal nog het beste te doen, dus pak dan alle attracties mee die je wilt doen!
nee, die kunnen gewoon naar binnen...

maar dagjesmensen worden geweigerd
pi_63883494
Geweigerd lekker dan, als je uren zou reizen voor niks..
pi_63896252
Ga er maar vanuit dat je niets kunt doen als het zo druk is. Zelfs lopen scheen al lastig te zijn op sommige plekken...
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_63898203
We merken het wel.
Tot hoelaat zijn de parken open eigenlijk?
En ik las ergens dat er in het Studio Park paar leuke restaurants lagen, dus daar gaan we in de avond maar eens kijken.
pi_63900003
Studio park is eerder dicht( weekend om 19) dan Disneyland park...
En ik geloof de restaurants iets eerder dan het park zelf.
  woensdag 10 december 2008 @ 10:58:56 #267
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_63900113
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Professional het volgende:
We merken het wel.
Tot hoelaat zijn de parken open eigenlijk?
En ik las ergens dat er in het Studio Park paar leuke restaurants lagen, dus daar gaan we in de avond maar eens kijken.
Studios is op vrijdag dacht ik tot 7 uur en het grote park tot 8 uur
Zaterdag is studios ook tot 7 en is het grote park tot 22 uur open

maar pin me er niet op vast, check het voor de zekerheid nog maar eens even na
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_63900377
http://nieuws.disneylandparis.nl/kalender/index.xhtml?

http://nieuws.disneylandp(...)/ShowsAndParades.pdf

kan je de openingstijden en het programma zien
het is wel per week ( het programma dan)
pi_63909007
Morgen!
pi_63945591
Ik ga eind januari weer een dagje (of twee) ! Gratieschhh
pi_63993039
er stonden wel wachtrijen, maar langer dan 90 ( space mountain) heb ik ze niet gezien...

lange wachtrijen ook overgeslagen ( maar goed ik kom er ook bijna wekelijks )
langse wachten was bij de rollercoaster, 25 min

En verder was het K** weer
pi_63993298
Misschien in Januari weer!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:13:49 #273
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_63993354
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef renwan het volgende:
Misschien in Januari weer!
Ik ga mee
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 14 december 2008 @ 16:55:53 #274
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_64009251
Vrijdag was alles goed te doen. Waren om 10.00 in het Disney Park en hebben tot 17.00 alle grote attracties meegenomen. Na de optocht zijn we langzaam naar het andere park gelopen waar we o.a. d Aerosmith achtbaan en de Hollywood Tower hebben gedaan. Rond 19.00 liepen we uit het park en hebben nog snel even een pizza gepakt en zijn toen naar hotel gegaan.
Gisteren was het dus wel lekker druk. Eerst Movie Studios gedaan, daar wat shows bekeken, nogmaals de Aerosmith achtbaan gedaan (wachtrij van 30 min) en toen weer naar andere park. Rond 18.00 naar huis gereden omdat we het gevoel hadden alles gezien te hebben.

Wel 2 leuke dagen gehad!
pi_64010327
Nou, ik ben ook net terug van een lang weekend Disney.

Donderdag en vrijdag was het heel erg rustig, zelfs bij Crush Coaster hebben we maar twintig minuten gewacht. Tussen 16.00 en 19.00 waren de Studios echt bijna uitgestorven, we konden zo doorlopen bij de ToT!
Gisteren en vandaag was het een stuk drukker, we hebben veel gebruik gemaakt van de extra magic hours en daarna alleen nog maar rustige attracties gedaan.

Kerstsfeer was leuk, maar ik vond het wel érg koud. Vooral vrijdag vroren mijn tenen er bijna af. Vandaag was het een stuk beter te doen, hoewel het maar een graad of 4 warmer was.

De Davy Crockett Ranch is prima bevallen, vooral het restaurant daar... een prima buffet en er kwamen zelfs nog Disneyfiguren langs!
  maandag 15 december 2008 @ 10:07:27 #276
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_64024899
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Vooral vrijdag vroren mijn tenen er bijna af.
1 woord : Uggs Heb je daar echt nooit meer last van
To infinity…and beyond!
pi_64026530
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:51 schreef Fannetje het volgende:
Nou, ik ben ook net terug van een lang weekend Disney.

Donderdag en vrijdag was het heel erg rustig, zelfs bij Crush Coaster hebben we maar twintig minuten gewacht. Tussen 16.00 en 19.00 waren de Studios echt bijna uitgestorven, we konden zo doorlopen bij de ToT!
Gisteren en vandaag was het een stuk drukker, we hebben veel gebruik gemaakt van de extra magic hours en daarna alleen nog maar rustige attracties gedaan.

Kerstsfeer was leuk, maar ik vond het wel érg koud. Vooral vrijdag vroren mijn tenen er bijna af. Vandaag was het een stuk beter te doen, hoewel het maar een graad of 4 warmer was.

De Davy Crockett Ranch is prima bevallen, vooral het restaurant daar... een prima buffet en er kwamen zelfs nog Disneyfiguren langs!
Ik heb dus van 17.00 tot 19.00 op de vrijdag in de Studios gelopen, en we konden bij Aerosmith en de Tower zo doorlopen. Daarna nog even die Studio Tour gedaan, Armageddon, maar de enige attractie die echt druk bleef was de Finding Nemo attractie. Die heb ik dus niet gedaan.

En het was inderdaad fucking koud. Gelukkig had ik een dikke sjaal en handschoenen aan, maar nog liepen er mensen rond zonder sjaal en handschoenen. Welk volk zou dat geweest zijn?
Natuurlijk de Engelsen in hun witte sportschoenen, spijkerbroek, fleechtrui outfit.
pi_64036195
Zelfs bij Crush stond vrijdagavond nog maar een rij van 20 minuten, dat is echt heel weinig voor Crush!

We hebben trouwens door pech zelf wel 40 min. gewacht, net voordat we mochten instappen was er een storing die 20 min duurde... en dan ga je ook niet zo gemakkelijk uit de rij!
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:03:46 #279
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_64073781
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:13 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ik ga mee
En nu is het zeker, 6 dagen lang
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_64079198
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:03 schreef Battlefan het volgende:

[..]

En nu is het zeker, 6 dagen lang
Dat dus! En in Januari hoeven we niet in de rij te staan
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_64079330
behalve in het weekend
pi_64079893
6 dagen lang Euro Disney? Is dat niet een beetje teveel van het goede?
pi_64079939
ach gisteren heb ik een een familie ingecheckt en die bleef 3 weken......:S
dus 6 dagen valt mee
pi_64079983
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:39 schreef Professional het volgende:
6 dagen lang Euro Disney? Is dat niet een beetje teveel van het goede?
Voor de prijs hoefde we het niet te laten, daarbij komen we zondag pas laat aan. Pakken die zondag alleen mee voor Phantom Manor, die is de week erna gesloten
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_64091104
Drie weken? Wow, dat zou zelfs mij gaan vervelen!
pi_64110940
voor de gene die zondag trouwens willen komen....
het is af te raden om te komen


Disneyland Resort Paris has taken the unprecedented move of issuing an advance warning of huge attendance levels at Disneyland Park this Sunday. Guests without a dated ticket are advised to visit on alternative dates.

It’s not the kind of message you expect to read on the Disneyland website, but for this Sunday, 21st December 2008, the official line really is: don’t visit today.

The urgent notice has only been posted on the ticket pages of the French official website. It reads:

• Attention: Le 21 Décembre nos parcs vont subir une très forte affluence.
• Nos billets ne sont plus disponibles à cette date.
• Il est fortement recommandé aux personnes non munies d’un billet ou munies d’un billet non daté de décaler leur visite sur notre site à une autre date.

Roughly translated, this warning announces that, on 21st December, the Disney Parks will have very high attendance levels. Tickets can no longer be purchased for this date, and it is strongly recommended that people without a ticket or without a dated entrance ticket for this day reschedule their visit for another day.

If you’re staying at a Disney Hotel or you’ve booked a package including tickets at one of the partner hotels, your tickets will be dated and you will be guaranteed access — but do prepare for a very, very busy Disneyland Park, with waiting times in excess of 2 hours at most major attractions.


This announcement comes just a week after Disneyland Park officially reached its capicity and the gates had to be closed. On Saturday, 6th December 2008, guests arriving late would have been faced with the sudden appearance of a “PARC DISNEYLAND - COMPLET/FULL” sign on the resort hub, with only the choice to visit Walt Disney Studios Park for the day instead.

Visitors on this day described long queues on the resort’s access roads and A4 motorway, with guests being allowed to park for free in a bid to ease the congestion. Disneyland Park’s official capacity is believed to be around 85,000 guests.


Though parks reaching capacity can be quite common at other Disney resorts, particularly Disneyland Resort in California, where the original Disneyland park regularly has to close its gates on exceptionally busy dates, this is a very new thing for Disneyland Resort Paris. Clearly, with now more than 16 million visitors wanting to experience the parks each year, their popularity is becoming too much to handle.

Whilst these kind of attendance levels are obviously incredibly bad for visitors on the day, they do highlight the need for further expansion and make it ever more likely. Notably at Walt Disney Studios Park, which still does not apparently present enough of a draw to sufficiently take pressure off its older cousin.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:06:53 #287
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64111624
dat wordt dan echt tijd voor uitbreiding.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_64132687
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

1 woord : Uggs Heb je daar echt nooit meer last van
Ik raak nog liever mijn tenen kwijt dan dat ik Uggs aantrek.

Maar goed, ik ben 14,15 en 16 december geweest, ik heb een leuke tijd gehad. Zondag was het wel druk, maar liep het na Fantillusion leeg (rond 20h30) en was het park tot 22h00 open, dus toen Big Thunder Mountain, Phantom Manor, Indiana Jones, It's A Small World en Space Mountain gedaan. Daar konden we zo doorlopen.
Maandag hadden wij die extra 2 uurtjes voor het park opengaat, toen waren wij om half 9 binnen en konden we ook overal zo doorlopen. Om 10h00 naar Studios gegaan, daar konden we bij ToT en Aerosmith ook zo doorlopen. Ik heb alleen bij Crush iets langer dan een half uur gewacht.
Dinsdag hebben we verder niks meer gedaan, alleen wat rondgelopen in Main Street en Disney Village.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_64180544
Even wat vraagjes voor mensen met wat meer disney ervaring.

Wij willen in april/mei naar disney. Bij voorkeur het weekend 18 en 19 april, maar de weken erna tot uiterlijk 9 mei kan ook.
2 volwassenen en een zoontje van dan bijna 2.
Wat is aan te raden? Is doordeweeks echt veel rustiger, of maakt het weekend niet zoveel uit qua kinderattracties.
1 dag genoeg, of echt minimaal 2/3 dagen nodig?

We zijn met de auto, en willen 1 of 2 overnachtingen daar, welke locaties zijn geschikt?

En waar kan ik voor een leuk prijsje het beste boeken? Nu al boeken of kun je beter wachten op een aanbieding?
pi_64180927
santa fe is het goedkoopste hotel als je niet veel te besteden hebt...
en anders heb je ook de aangsloten hotels als kyriad, holiday inn etc

http://www.disneylandparis.nl/index.xhtml

en door de weeks is rustiger dan in het weekend/ vakanties.
denk dat 2 daagjes genoeg is met zon kleintje.
pi_64596339
oud en nieuw was wel gezellig in het park....
was niet druk, overal max 20 min gewacht....
pi_64795342
TVP willen waarschijnlijk in maart 3 dagen gaan, vermoedelijk met Peter Langhout

Hoe zit dat precies met die FastPasses, hoe verkrijg je die?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64796947
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Jor_Dii het volgende:
TVP willen waarschijnlijk in maart 3 dagen gaan, vermoedelijk met Peter Langhout

Hoe zit dat precies met die FastPasses, hoe verkrijg je die?
Bij een aantal attracties staan automaten waar je je toegangsbewijs instopt. Je krijgt dan een fastpass waar een tijd op staat.
pi_64797094
Oke duidelijk

Heb je voor Disney Studios echt een hele dag nodig? Zag dat het weinig maar wel tijdrovende attracties zijn. En is Disney Village altijd tot heel laat open (om te eten, biosje te pakken) tot hoelaat rijden die shuttle treintjes eigenlijk naar het Kyriad Hotel bijvoorbeeld?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64799917
De winkels in Disney Village zijn geloof ik altijd wel tot middernacht open en de restaurantjes verschillend.

Na 2008 helemaal niet geweest te zijn staat er nu voor april dit jaar weer een tripje op de planning.
Ben nog helemaal niet in de ToT geweest en Stitch Encounter lijkt me ook tof.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_64800611
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Oke duidelijk

Heb je voor Disney Studios echt een hele dag nodig? Zag dat het weinig maar wel tijdrovende attracties zijn. En is Disney Village altijd tot heel laat open (om te eten, biosje te pakken) tot hoelaat rijden die shuttle treintjes eigenlijk naar het Kyriad Hotel bijvoorbeeld?
Wij hebben op 2 na alle attracties van Studios in 5 uur gedaan gedaan. Het was niet echt druk, dus we konden zo overal naar binnen lopen, en ook met de voorstellingen hadden we geluk.
Disney Village is tot laat open, er zijn genoeg keuzes om te gaan eten, wij hebben ons toen gewoon een pizza gepakt. De rest vonden we een beetje te duur, plus daarbij hadden we gewoon zin in pizza.
Die shuttles naar Kyriad rijden volgens mij tot laat door. In het hotel ligt een tijdschema, moet je even meepakken. Weet je precies wanneer de shuttles gaan. Let wel even op bij de opstapplaats in welke bus je stapt, want er staat geen Hotel Kyriad op. Deze bus stopt namelijk bij alle naast liggende hotels. Ik meen dat het bus 54 was.
pi_64802368
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Jor_Dii het volgende:
TVP willen waarschijnlijk in maart 3 dagen gaan, vermoedelijk met Peter Langhout

Hoe zit dat precies met die FastPasses, hoe verkrijg je die?
Succes, ik hoorde dat de reserveringslijn overspoeld werd met reisbureau gangers

Ohja, nog 9 dagen!

[ Bericht 8% gewijzigd door renwan op 08-01-2009 10:50:30 ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_64803350
Thanks!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64817675
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Oke duidelijk

Heb je voor Disney Studios echt een hele dag nodig? Zag dat het weinig maar wel tijdrovende attracties zijn. En is Disney Village altijd tot heel laat open (om te eten, biosje te pakken) tot hoelaat rijden die shuttle treintjes eigenlijk naar het Kyriad Hotel bijvoorbeeld?
hier de tijden voor bus 54
http://www.buspeps.fr/HorairesActuels/ligne54.pdf
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:15:40 #300
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_65104392
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef renwan het volgende:

[..]

Ohja, nog 9 dagen!
Zondag is het zover
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_65104442
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Zondag is het zover
OVERMORGEN heet dat!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')