abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:49:38 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_60464818
Vorig deel: [Centraal] Disneyland Parijs deel 4

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/

Weinig nieuws over verbouwingen etc. dus dan maar wat plaatjes

To infinity…and beyond!
pi_60464838
Is Crush Coaster leuk als je een beetje bang bent voor achtbanen en makkelijk misselijk wordt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:52:00 #3
11458 ivetje
pi_60464864
Waar wordt je precies misselijk van? Snel gaan, of veel heen en weer gaan, of over de kop gaan
To infinity…and beyond!
pi_60464930
Ow god, over de kop is eng . En veel heen en weer schudden is ook niet leuk .
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:04:18 #5
11458 ivetje
pi_60465134
Over de kop gaat ie in ieder geval niet. En met het heen en weer schudden vind ik het persoonlijk ook wel meevallen. Maar goed, ik ga dan ook overal in zonder te kijken wat het doet
To infinity…and beyond!
pi_60465171
Nou, dat 'ie niet over de kop gaat vind ik al heel positief. Dan ga ik die handleiding voor het bereiken van de attractie-ingang maar uitprinten .
pi_60467071
Is het een beetje te doen om daar in augustus heen te gaan? of is het dan echt veeeeeel te druk?
pi_60467133
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:44 schreef Dynia het volgende:
Is het een beetje te doen om daar in augustus heen te gaan? of is het dan echt veeeeeel te druk?
Alle fransen hebben vakantie. Augustus doe ik echt niet tenzij het echt niet anders kan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:51:32 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_60467222
Die Crush Coaster is gaaf!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_60467423
Tvp voor tips als ik weer eens ga natuurlijk!!
pi_60473751
Tvp!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:25:26 #12
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60475081
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:18 schreef renwan het volgende:
Tvp!
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:09:31 #13
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60477519
tvpeee!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60478369
Owh, ik wil ook weer snel een keer! Ik ben al 7 keer geweest ofzo, maar er zijn nu weer allemaal nieuwe dingen. Ik hoop dat ik volgend jaar kan.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_60483808
Crushcoaster klinkt idd wel tof, zo'n smooth ride klinkt wel leuk . Ik ga de handleiding ook uitprinten om de ongetwijfeld lange wachtrijen te voorkomen .
pi_60487016
De volgende keer dat ik ga, ga ik een jaarpas aanschaffen
pi_60489868
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Crushcoaster klinkt idd wel tof, zo'n smooth ride klinkt wel leuk . Ik ga de handleiding ook uitprinten om de ongetwijfeld lange wachtrijen te voorkomen .
Welke handleiding? Afgelopen mei bijna anderhalf uur moeten wachten voor Crush, maar hij is wel ernstig leuk.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_60495398
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:52 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Welke handleiding? Afgelopen mei bijna anderhalf uur moeten wachten voor Crush, maar hij is wel ernstig leuk.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Biancavia het volgende:

Zonder wachtrij in Crush's Coaster in 7 stappen

Stap 1
Sta vroeg op en zorg dat je rond kwart over negen bij de poorten van de tassencontrole bij Studio's bent. Je zult zien dat er al een flinke rij staat aan de rechterkant, bij de poort waar het logo boven staan. Trek je hier niets van aan en ga links van de rij vooraan staan bij de andere poort. De poorten gaan tegelijkertijd open om 9.30 uur.

Stap 2
Eenmaal door de tassencontrole ren je naar de ticketcontrole. Neem het meest linkse poortje, daar zullen de minste mensen staan te wachten.

Stap 3
Na de ticketcontrole zo snel mogelijk Studio 1 binnen. In Studio 1 ga je via het restaurant rechts naar voren. Rechtsvoorin staan tafeltjes met stoelen. Ga zo ver mogelijk voorin lekker op een stoel zitten.

Stap 4
Om tien uur begint het showtje van de opening. Ga staan en zorg dat je nog steeds zo ver mogelijk vooraan staat.

Stap 5
De deuren gaan open. Pak elkaars hand vast om elkaar niet kwijt te raken en ren met de meute mee tot je aan de muur van Castmembers komt.

Stap 6
Volg de Castmembers en laat je de wachtrij in begeleiden.

Stap 7
Let in de wachtrij op de meeuwen bovenop het huisje en stap dan in om te genieten van de rit!
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 22:38:14 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60499460
Ik kom net terug van een paar dagen. Was
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60499758
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
Ik kom net terug van een paar dagen. Was
Hoe zat het met de drukte?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:02:13 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60500064
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 22:49 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hoe zat het met de drukte?
Het was wel druk ja al is dit mijn eerste keer dus ik weet niet precies hoe het met andere periodes van het jaar was. We hebben eigenlijk nooit langer dan een half uur gewacht, en die langere attracties(qua wachtrij) hebben we of even overgeslagen. En dat was eigenlijk alleen maar bij de Crush dinges die altijd qua rij lang was.
pi_60509871
Het is ook ongelooflijk dat die Crush geen fastpast heeft, zeker omdat er wel een ingang lijkt te zijn om de rij ergens op de helft binnen te komen.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 22:58:10 #23
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_60517941

Meer over de Fastpass bij Crush staat op DLRP Today, hier en hier
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_60518693
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:34 schreef LordLynx het volgende:
Het is ook ongelooflijk dat die Crush geen fastpast heeft, zeker omdat er wel een ingang lijkt te zijn om de rij ergens op de helft binnen te komen.....
Men had helemaal niet gerekend op de enorme populariteit van Crush's Coaster, dus vandaar dat de attractie opende zonder FastPass. Op een gegeven moment hebben ze het wel met FastPass-rij geprobeerd, maar dat was niet erg goed gelukt, dacht ik. Nu hebben ze het kortgeleden weer opnieuw geprobeerd, een FastPass-rij zou eigenlijk wel nodig zijn voor deze achtbaan.

Het ziet er goed uit voor Disney trouwens, er is zelfs een kans dat er dit jaar winst gemaakt gaat worden! Ook de bezoekerscijfers zijn erg positief, de 16 miljoen zit er zeker in.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_60530368
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:34 schreef LordLynx het volgende:

Dit is dus juist de reden daarvoor:
quote:
The big issue, that anyone against the system will tell you, is this: FASTPASS does not add capacity. It sounds obvious, but many — particularly those “everyday” guests in the parks — assume that if an attraction has FASTPASS it can, somehow, automatically accept a much greater number of people through its turnstiles every hour. Of course, not true.

What happens is that, whilst the flow of people through the FASTPASS queue is regulated and steady in accordance with the attraction’s actual capacity per hour (or throughput) thanks to the timeslots, the people deciding to join the regular queue can end up waiting longer.
The way you rock'n'roll
pi_60534628
Het zou zomaar kunnen dat ik a.s. vrijdag alweer voor een paar daagjes naar Disneyland ga
  Redactie Frontpage maandag 11 augustus 2008 @ 09:21:26 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60725499
We gaan in september een dag, ben er nog nooit geweest Zal mij benieuwen. Is t op een do of vrijdag rustiger dan weekends?
pi_60725792
Vorig jaar geweest.

Eerste dag was afschuwelijk!
Onze zoon was niet te harden!
Toen heeft mijn moeder de stoute schoenen aangetrokken en is met onze zoon naar een kantoortje gegaan en uitgelegd dat het een speciaal jongetje was, kon je ook wel zien, hij sprong alleen maar op een neer met pupillen zo groot als schoteltjes.
Kregen we een speciale kaart, konden zo overal inlopen.
Overigens waar hij niet in mocht hebben we dat niet gedaan. Dus gewoon in de rij staan.
En oma kon met speciale kaart en zoonlief overal zo in.

Werkte perfect!

We gaan nog wel een keer! Echt wel!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60735596
Ik ben weer terug van een weekendje Disneyland en we hebben jaarpassen aangeschaft!

Het was prachtig weer en erg gezellig, maar op zaterdag ook wel erg druk!
pi_60735632
disney..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60743443
in september gaan we een dagje disney doen
jááren geleden voor het laatst geweest, ben wel blij dat m'n vriend het ook leuk vindt, ik heb altijd gedacht dat hij er helemaal niks aan vond
heb er nu al zin in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60801527
ik werk in disney, dus als jullie iets willen weten
pi_60801578
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef psv-gomes het volgende:
Cool!

Wat doe je daar? Als ik dat vragen mag...
pi_60801698
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Cool!

Wat doe je daar? Als ik dat vragen mag...
receptie in een van de hotels
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:55 #35
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_60807481
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:49 schreef psv-gomes het volgende:
dan moet je haast wel iedere dag fluitend naar je werk gaan of niet dan?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_60807515
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:41 schreef LeonH het volgende:

[..]

dan moet je haast wel iedere dag fluitend naar je werk gaan of niet dan?
Het lijkt me helemaal niet zo heel leuk meer als je daar elke dag rond loopt eigenlijk
The way you rock'n'roll
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:43:27 #37
11458 ivetje
pi_60807560
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:21 schreef SunChaser het volgende:
We gaan in september een dag, ben er nog nooit geweest Zal mij benieuwen. Is t op een do of vrijdag rustiger dan weekends?
In september is de vakantie alweer voorbij in frankrijk, dus het zal wel wat rustiger zijn dan in het weekend. Alleen denk ik dat 1 dag te kort is om er lekker van te kunnen genieten, als je er nog nooit bent geweest

Ik ga ws pas over 1,5 jaar weer ofzo haha. Zou wel een jaarpas willen, maar mijn vriend ziet dat helaas niet zo zitten. En die zou er toch elke keer heen moeten rijden aangezien ik geen auto heb. Wordt em dus niet helaas. Maar goed, dan blijft het wel weer extra leuk als je weer eens gaat
To infinity…and beyond!
pi_60807671
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het lijkt me helemaal niet zo heel leuk meer als je daar elke dag rond loopt eigenlijk

nee, ik heb er niet de behoefte aan om elke dag gratis naar het park te gaan..
de attracties vind ik niet meer boeiend.( vind t ook nutteloos om kei lang in de rij te staan ) Ik ga alleen naar het park voor de fun met collega's . voor de shows ( ben gek op de tarzan show) en foto;s maken met de disneyfiguren hahaha
pi_60807890
We hebben toen 3 dagen in Newport Bay Club geslapen.
Geweldig hotel!

Zit je altijd op 1 hotel of rouleren jullie onder elkaar, psv-gomes?
pi_60808272
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:
We hebben toen 3 dagen in Newport Bay Club geslapen.
Geweldig hotel!

Zit je altijd op 1 hotel of rouleren jullie onder elkaar, psv-gomes?
Ik werk altijd inhetzelfde hotel. Ik werk hier sinds begin december 2007
pi_61144697
Enchanted fireworks ! Disney was echt super (inmiddels alweer 1,5 week terug) en ik ga snel weer . Dankzij de handleiding van Crush slechts 20 min hoeven wachten. Sowieso vielen de wachtrijen overal reuze mee, misschien 1 of 2 keer 40 min moeten wachten (bij Indiana Jones) maar verder niet lang, ook mede dankzij de FastPass wat goed werkt . Hierdoor gewoon in 1 dag het Disneypark kunnen doen.
pi_61191769
pff 40 minuten wachten, dat heb ik er niet voor over. zonde van de tijd
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:49:17 #43
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_61194809
Ik ben er inmiddels een keer of 7 geweest. Laatste keer januari dit jaar in het weekend. Normaal gaan we doordeweeks. Ik ga echt niet langer dan een half uur in de rij staan(behoorlijk verwend). Op zaterdag was het heel druk. Overal lange wachtrijen. Ik vond toch wel dat we minstens in 1 attractie moesten doen. Buzz dan maar...dat is echt mijn favoriet. Verder lekker de hele dag rondgelopen, genoten en mensen gekeken. Heerlijk!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_61211506
Wij gaan Als ik vrij kan krijgen volgende week een paar dagen. Heeft iemand ervaring in het Davy Crocket park? Ik ben nog nooit in Disneyland geweest, en dat ziet er wel leuk uit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:38:03 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61211632
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 08:27 schreef Dynia het volgende:
Wij gaan Als ik vrij kan krijgen volgende week een paar dagen. Heeft iemand ervaring in het Davy Crocket park? Ik ben nog nooit in Disneyland geweest, en dat ziet er wel leuk uit.
Ik zat in het Davy Crocket Range, wat ik wel prettig vond is dat je toch even in de rust kan bijkomen van een dag park. Even niet 24/7 een hele boel mensen om je heen.
Verder is het simpel maar je bent er, in ons geval, alleen savonds om te slapen en soms smiddags om een uurtje rust te pakken dan is het een prima plek.

Wij hadden ook een half buffet ding erbij, waardoor je bij verschillende, vooral buffetrestaurants in het Disneypark en ook op de Davy Crocketrange zit een restaurant, waarbij we ook prima hebben gegeten.
pi_61212287
Ook buffet in het disney park zelf? Dat zou wel handig zijn! Klinkt in ieder geval goed. Wij zullen er ook alleen slapen waarschijnlijk...luxe hebben we niet nodig...:)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:17:41 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61212400
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 09:12 schreef Dynia het volgende:
Ook buffet in het disney park zelf? Dat zou wel handig zijn! Klinkt in ieder geval goed. Wij zullen er ook alleen slapen waarschijnlijk...luxe hebben we niet nodig...:)
Ja er zijn een aantal bufferresturants waar je dan, als je die half pension optie neemt, in het park waar je kan eten. Overall zijn de buffets lekker. Wij hebben 1x op het park gegeten in het buffetrestaurant. 2x op de Davy range en 1x bij Annettes PLace Dat is in Disney Village dat is geen buffet tent, maar een hamburgerzaak waarbij ze goede hamburgers hadden . Daar konden we ook terecht voor het eten met een voucher.
pi_61212424
Klinkt goed!..Tnx!
pi_61214422
Boeken jullie arrangementen ergens, of rijden jullie er gewoon heen en kopen dan een kaartje?
Ben aan het denken om voor kerstmis nog eens te gaan, jaren niet meer geweest.
pi_61219656
Ik ben er nog nooit geweest, dus neem gewoon een arrangement...:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')