Het is geen load of crap, het was helaas een domme fout van me. Ik ben bekend met deze 7-dagen regel, maar kon hem helaas niet meer toepassen. Vandaar dat ik zo probeer op te lossen. Maar bedankt voor je negatieve bijdrage.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:43 schreef RD4 het volgende:
Wat een load of crap! Je sluit 2 abbo's af? Je weet toch dat je binnen 7 dagen onder het contract uit kan?
De telefoon kan afgehaald worden in Rotterdam of opgestuurd worden met TNT pakketservice.quote:
Zijn die dingen standaard of los gekocht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Er zit ook een leuke headset bij met afstandsbediening en 2gigabyte memorystick!
Je had em toch bij een dubbel abbonement?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kom op mensen...
Ik heb er zelf ¤439,- voor betaald.
Er zit ook een leuke headset bij met afstandsbediening en 2gigabyte memorystick! Van alle markten thuis dus...
Klopt, maar de prijs van mijn abonnement van 24 maanden + de toestelprijs = 439. Dus dat is wat ik er voor betaal, en ook wat er op de bon en garantiebewijs staat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:16 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Je had em toch bij een dubbel abbonement?
Het is inderdaad een supertof toestel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Heb hem sinds gister voor 10 euro bij een 1-jarige contractverlenging. Supergeil toestel.
Ga dan weg uit mijn topic.quote:
Bieden kan gewoon in dit topic, dat is wel zo eerlijk voor andere bieders!quote:
Zie de advertentie nergens staan op tweakers? Hoe hebben ze daar dan hoger geboden??quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:51 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Klopt, maar de prijs van mijn abonnement van 24 maanden + de toestelprijs = 439.
Blijkbaar had ik eten nodigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:33 schreef Innisdemon het volgende:
Thrackan, je bent de enige maf die niet goed leest inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |