En hoe open je ze dan, als je ze met sluitels alleen kan sluiten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Slurf het volgende:
Je sluit er toch deuren mee. Sluitels dus!
Nee, je opent er deuren mee, openers dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Slurf het volgende:
Nee, wel sluitels.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat je een probleem hebt. Heeft hij geen sleutels bij de buren of zijn ouders liggen?
Je versleuteldt er deuren mee, sleutels dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Slurf het volgende:
Misschien hebben die buren wel de betreffende sluitels. Mijn buren hebben ook mijn huissleutels voor het geval er iets gebeurt als ik er niet ben of mijn sleutels vergeet of kwijt raak.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
De deur is dus alleen in het slot gevallen als ik het goed begrijp.
Misschien kan je "hengelen" met een kleerhangertje via de brievenbus.
Ik zou wel even de buren inlichten als je dat doet om vragen te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef veldmuis het volgende:
http://link.marktplaats.nl/175978341
Is deze van jou, ts?
quote:Kluis met zijver en sluitel kombinatie
zijver kombinatie in orzienele boekje aanwezich
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef RodenCity het volgende:
Indien de deur alleen dichtgevallen is, kun je hem makkelijk open flipperen. 10 seconden werk en je staat zo weer binnen.
Denk je dan niet dat het makkelijker was geweest als diezelfde buren op het huis gepast hadden ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien hebben die buren wel de betreffende sluitels. Mijn buren hebben ook mijn huissleutels voor het geval er iets gebeurt als ik er niet ben of mijn sleutels vergeet of kwijt raak.
Spuit elfquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef kyraaa het volgende:
Kleerhanger in de brievenbus en daarmee de deur open trekken? Als hij in ieder geval zo'n palletje heeft
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
De deur is dus alleen in het slot gevallen als ik het goed begrijp.
Misschien kan je "hengelen" met een kleerhangertje via de brievenbus.
Ik zou wel even de buren inlichten als je dat doet om vragen te voorkomen
Neem een stevig maar flexibel stukje plastic.quote:
Scherp.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat het makkelijker was geweest als diezelfde buren op het huis gepast hadden ?
Je weet toch nog niet of die buren de komende 3 weken beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:10 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat het makkelijker was geweest als diezelfde buren op het huis gepast hadden ?
En de klacht is...???quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Gluon16 het volgende:
Ik moest op het huis van een vriend van mij letten, die is op vakantie
Ik ging vanmorgen dus maar even langs en alles gedaan wat ik moest doen
Ik liep de deur uit, en ja hoor...
Sleutels vergeten binnen
Mijn vriend is nog 3 weken op vakantie dus ik moet wel echt binnen zien te komen
Er staat geen raam of niks open, weet iemand anders een mogelijkheid om binnen te komen?
Als ze niet beschikbaar zijn, zijn ze toch ook niet in de gelegenheid jou de sleutel te overhandigen ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:17 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Je weet toch nog niet of die buren de komende 3 weken beschikbaar zijn.
Dan moet je geen beveiligingsstrip aan de voorkant hebben, waardoor je met je plastic kaartje oid er niet meer bij kan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:14 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Neem een stevig maar flexibel stukje plastic.
Druk dit tussen de deur en het kozijn op de plaats van de deur kruk, beetje heen en weer drukken en met beetje geluk druk je de deur zo open.![]()
Zo ben ik ook al eens binnen gekomen toen ik mijn sleutels nog binnen had laten liggen.
Dat zijn ze toch misschien ook nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:20 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Als ze niet beschikbaar zijn, zijn ze toch ook niet in de gelegenheid jou de sleutel te overhandigen ?
quote:
Echt he.quote:
Kluis met zijver en sluitel kombinatiequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:01 schreef veldmuis het volgende:
http://link.marktplaats.nl/175978341
Is deze van jou, ts?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kluis met zijver en sluitel kombinatie
WTF
quote:zijver kombinatie in orzienele boekje aanwezich
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ach, we vergeten allemaal wel eens wat.
Maddoxx vergat z`n sporen uit te wissen.
Danny vergat dat FOK! langzaam was.
De crew vergat dat Juup een kudtmod is.
Face it.
Ik deel die mening met je, alleen is het niet gewoon dat ie kudt is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:24 schreef right_turn het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet eens. Juup is gewoon kudt, niet alleen een kudtmod
Uitleg? Link? Samenvatting?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Maddoxx vergat z`n sporen uit te wissen.
Aan jou heb ik ook niksquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niksmaar heb het al gevonden hoor, dankzij Juup's Fok search!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |