Ik ga voor optie 2!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
Waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Da's nogal lekker in jouw staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
DGK. ja pff. daar kwam ik nooit. solliee..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
L D, je weet dat ik je hoog heb zitten, maar niet zo hè, tegen noekje!
Ze was mod van het DGK subforum en nu houdt ze de DGKverschoppelingen in SHO in toom.
Behoorlijk irritant hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Misschien verdring ik het wel en wil ik het liever vergeten dat zou natuurlijk ook best kunnen hoor.
O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Vergeet verder ook niet te vermelden dat ik zelf gevraagd heb om mijn topic te sluiten omdat mensen zoals
jij volledig mijn plezier vergallen. En dat de verkoop van mijn schilderijtjes écht zo belangrijk niet zijn hoor.
Er zijn véél leukere topics waar ik over het algemeen te vinden ben, daar heb je ook leuke gezellige en
vooral normale mensen namelijk.
En wat labiel wijf betreft kan ik je geruststellen, valt reuze mee hoor :-)
Je hebt me wel een ongelovelijk rotgevoel bezorgd gisteren dat is waar dus daar ben je écht volkomen in
geslaagd, schaam ik me niks voor hoor, je had me flink te pakken.![]()
Maar labiel, nee dacht het niet, ik heb na jouw akties geen Riagg behandelingen nodig hoor.
Tja en of jij die wél nodig hebt, dat laat ik aan andere over, ik heb namelijk géén idee of je nu een pubertje van 15 jaar bent of een volwassen man. Ik hoop maar dat je een pubertje bent, want als je een volwassen man bent, ai ai ai ....... pijnlijke zaak.......
En voor de rest, je kan mijn schilderijtjes mooi of lelijk vinden, wat erger is dat is bij jou behoorlijk lelijke karaktertrekken bespeur, misschien val je in het dagelijks leven best mee hoor, kan ook, of misschien durf je die kan alleen hier te laten zien, alles is mogelijk hé.
Euh .. DGK. Ah ja daar kwam ik nooit. dat is toch dicht inmiddels ? en nu ben je een adoptie SHO mod ? Nou gefelciteerd zou ik zeggen. SHO is een leuk forumpje .quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was een soort van mod en nu ga ik spam promoten om zo van het kleurtje af te komen.
Ik ben noekje. En jij, wie ben jij?
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Hoor ik wat ?quote:
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.
Een goed doel heiligt veel middelen maar niet alle.
Mooi uit de hand gelopen dan!! Momenteel is het gewoon een minimum maandinkomen dat ze eruit sleept!! Hoezo niet commercieel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.
Een goed doel heiligt veel middelen maar niet alle.
Oh vast, daar twijfel ik niet aan. Feit blijft dat madam vervalsingschilder puur commercieel bezig is op fok, end at mag nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Want is er geen topic of reden voorhanden om die prutzooi te spammen, dan verzint ze er wel een.
Dat het uit een goed hart kwam daar twijfel ik niet aan. hmm. optie twee met Cc , Altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.
Dan ga ik nu met Cc voor optie 2, ook in mijn staat.
Neuh, in het voormalige DGK-subforum heb ik ook wel eens een opmerking gemaakt omdat ze bleef spammen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
Dat dus, bovendien je kunt je ook aan alles ergeren, als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom, een KLB topic openen omdat iemand een actie onderneemt voor een goed doel is misschien een beetje overtrokken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
Een van de spam strategieën voor een goed doel is namelijk het goede doel gebruiken voor positieve naamsbekendheid waardoor mensen gestimuleerd worden wat te kopen want je doet veel voor het goede doel. Ik ga niet zeggen dat zoiets hier het geval is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.
Ook gedaan. Geen reactie op gekregen, vandaar ook mijn oprechte vraag waarom het in dit geval gedoogd wordt dat ze toics opent om haar commerciele zooi te spammen in V&A. En nu heb ik het niet over dat goede doel topic, maar over het al heel lang lopende V&A topic waar ze haar zooi te koop in aanbiedt tegen niet geringen prijzen. En dat voor falsificaties!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom,
Ik neuk niet met mensen die ik niet serieus kan nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél lief![]()
Neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |