abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:10:14 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60466429
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
Ik ga voor optie 2!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:23:55 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_60466655
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Waarom?
Hij vergelijkt toch jouw gekrabbel met Ravensburger-schilderijen en niet het werk van Lichtenstein?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60466749
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
Da's nogal lekker in jouw staat
pi_60466763
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga voor optie 2!
Eerst een ijsje
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:30:19 #55
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60466775
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

L D, je weet dat ik je hoog heb zitten, maar niet zo hè, tegen noekje!
Ze was mod van het DGK subforum en nu houdt ze de DGKverschoppelingen in SHO in toom.
DGK. ja pff. daar kwam ik nooit. solliee..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60466784
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Misschien verdring ik het wel en wil ik het liever vergeten dat zou natuurlijk ook best kunnen hoor.

O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.

Vergeet verder ook niet te vermelden dat ik zelf gevraagd heb om mijn topic te sluiten omdat mensen zoals
jij volledig mijn plezier vergallen. En dat de verkoop van mijn schilderijtjes écht zo belangrijk niet zijn hoor.
Er zijn véél leukere topics waar ik over het algemeen te vinden ben, daar heb je ook leuke gezellige en
vooral normale mensen namelijk.

En wat labiel wijf betreft kan ik je geruststellen, valt reuze mee hoor :-)
Je hebt me wel een ongelovelijk rotgevoel bezorgd gisteren dat is waar dus daar ben je écht volkomen in
geslaagd, schaam ik me niks voor hoor, je had me flink te pakken.

Maar labiel, nee dacht het niet, ik heb na jouw akties geen Riagg behandelingen nodig hoor.
Tja en of jij die wél nodig hebt, dat laat ik aan andere over, ik heb namelijk géén idee of je nu een pubertje van 15 jaar bent of een volwassen man. Ik hoop maar dat je een pubertje bent, want als je een volwassen man bent, ai ai ai ....... pijnlijke zaak.......

En voor de rest, je kan mijn schilderijtjes mooi of lelijk vinden, wat erger is dat is bij jou behoorlijk lelijke karaktertrekken bespeur, misschien val je in het dagelijks leven best mee hoor, kan ook, of misschien durf je die kan alleen hier te laten zien, alles is mogelijk hé.
Behoorlijk irritant hoor
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:32:26 #57
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60466813
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik was een soort van mod en nu ga ik spam promoten om zo van het kleurtje af te komen.
Ik ben noekje. En jij, wie ben jij?
Euh .. DGK. Ah ja daar kwam ik nooit. dat is toch dicht inmiddels ? en nu ben je een adoptie SHO mod ? Nou gefelciteerd zou ik zeggen. SHO is een leuk forumpje .

Wie ik ben. LD aangenaam.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:47:51 #58
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60467139
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.

Een goed doel heiligt veel middelen maar niet alle.
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:47:51 #59
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60467140
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.

donderdag 31 juli 2008 @ 14:49:09 #60
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60467166
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Behoorlijk irritant hoor
Hoor ik wat ?
pi_60467416
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.

Dan ga ik nu met Cc voor optie 2, ook in mijn staat.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:02:31 #62
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60467449
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Mooi uit de hand gelopen dan!! Momenteel is het gewoon een minimum maandinkomen dat ze eruit sleept!! Hoezo niet commercieel!

En inderdaad, wat je zegt, als het allemaal wat rustiger aan zou gaan zou het ook niet zo rete irrirtant zijn!! Maar nu kom je met tussenpozen van een paar weken die godvergeten nep lichtenstein cartoons overal tegen, en dat is ronduit bijzonder ergerlijk. Want is er geen topic of reden voorhanden om die prutzooi te spammen, dan verzint ze er wel een.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:03:57 #63
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60467468
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:

[..]

Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.

Oh vast, daar twijfel ik niet aan. Feit blijft dat madam vervalsingschilder puur commercieel bezig is op fok, end at mag nog steeds niet.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:04:51 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60467480
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Want is er geen topic of reden voorhanden om die prutzooi te spammen, dan verzint ze er wel een.
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:06:43 #65
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60467526
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:

Dan ga ik nu met Cc voor optie 2, ook in mijn staat.
Dat het uit een goed hart kwam daar twijfel ik niet aan. hmm. optie twee met Cc , Altijd.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:09:09 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_60467576
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:

Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
Neuh, in het voormalige DGK-subforum heb ik ook wel eens een opmerking gemaakt omdat ze bleef spammen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60467948
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:27:21 #68
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60467987
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:29:22 #69
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60468042
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat dus, bovendien je kunt je ook aan alles ergeren, als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom, een KLB topic openen omdat iemand een actie onderneemt voor een goed doel is misschien een beetje overtrokken.
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:30:24 #70
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60468065
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.
be nice or go away
pi_60468121
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél lief
Neuken?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:37:06 #72
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60468187
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.
Een van de spam strategieën voor een goed doel is namelijk het goede doel gebruiken voor positieve naamsbekendheid waardoor mensen gestimuleerd worden wat te kopen want je doet veel voor het goede doel. Ik ga niet zeggen dat zoiets hier het geval is.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:39:57 #73
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468253
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom,
Ook gedaan. Geen reactie op gekregen, vandaar ook mijn oprechte vraag waarom het in dit geval gedoogd wordt dat ze toics opent om haar commerciele zooi te spammen in V&A. En nu heb ik het niet over dat goede doel topic, maar over het al heel lang lopende V&A topic waar ze haar zooi te koop in aanbiedt tegen niet geringen prijzen. En dat voor falsificaties!!

Bovendien hield het spammen gisteren niet op bij dat ene topic in schreeuwerige hoofdletters in V&A, maar spamde ze de OP in minstens 5 andere topics, en toen ik er drie tegengekomen was had ik er echt genoeg van, aangezien ik haar inkleurplaatjes heus al meerdere malen, en meestal tegen wil en dank want spam, gezien heb.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:41:43 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468293
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél lief
Neuken?
Ik neuk niet met mensen die ik niet serieus kan nemen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:42:28 #75
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468313
foutje, dubbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')