Kun je beter aan ole vragen.quote:
Kut wij moesten vroeger eerst bier kopenquote:Op donderdag 31 juli 2008 05:01 schreef Messenga het volgende:
Dit weekend naar een Hardstyle feestMaat die dames zijn er wel easy to pick.
Ze verkopen geen malt meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut wij moesten vroeger eerst bier kopen
Ik wel hoorquote:
Hoiquote:Op donderdag 31 juli 2008 06:14 schreef Messenga het volgende:
Há Bos.
Gelukkig niet zegquote:
Een hommel past gelukkig niet door de ramen van mijn kabouterhuisje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:57 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Gelukkig niet zeg
@sjimz: een hommel tegen je raam om half 7 's ochtends. Dat maakt pas herrie.
Jij gebruikt inderdaad een hommel om naar je werk te vliegen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een hommel past gelukkig niet door de ramen van mijn kabouterhuisje.
Die komt ook theedrinkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet ik Yvonne van Hertum alvast waarschuwen?
Hoe kom je daar zo bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Ik ben gisteren weer eens van het werk in Hilversum terug naar Utrecht gewandeld, voel het wel maar niet reuzebrak.
Ik wandel veel - beetje als sport zeg maar. En wie weet ooit nog eens de 4daagse maar voorlopig vind ik 15 km ver zatquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij.Strakke actie.
Netjes, dat is best een pittig stukje! Ben je via Hollandse Rading gelopen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef SCH het volgende:
Ik ben gisteren weer eens van het werk in Hilversum terug naar Utrecht gewandeld, voel het wel maar niet reuzebrak.
Neefje van 1,5 komt zo
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Netjes, dat is best een pittig stukje! Ben je via Hollandse Rading gelopen?
Langs dat stuk fietste ik toen ik ging fietsen van Almere naar Utrecht. Best een rotstuk door al die wind.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
het is wel een retesaai stuk trouwens - gewoon rechtdoor - eerste stuk door de bossen is wel leuk
ben wel bij groenekan op de bus gestapt toen de verzuring toesloeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |