Geil zeg...quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef Roi het volgende:
MAARRRR EEN PIKTURE!
[ afbeelding ]
klacht: Man die zich staat af te trekken midden op de straat. Dat doe je thuis maar!
Niks nieuws,quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef Roi het volgende:
Ik was trouwens met een meisje uit Hongarije dat voor het eerst in Nederland/Amsterdam was
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef Heathen. het volgende:
En morgen sta ik op het spui. Gaat dat zien!
Dat heeft iemand anders gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef koemleit het volgende:
kon je ook niet ff van de andere kant een foto maken?
Nu is het niet geheel duidelijk of ie aan het aftrekken is.
Pervquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:21 schreef koemleit het volgende:
kon je ook niet ff van de andere kant een foto maken?
Nu is het niet geheel duidelijk of ie aan het aftrekken is.
Wie zegt dat het geen FOK!ker is?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:33 schreef The_Terminator het volgende:
Dit is tenminste iemand die het ook echt doet, en niet alleen zijn verhalen op FOK! verkondigd.
quote:
Ja, daar zit wat in. Het kan wel eens biertopic creëerende ONZinner zijn. Gezien die vetkwabbelsquote:
Scherp.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef Rekkie het volgende:
Hij is kaal ----> dus Danny?
Die 2 dames links op de bank nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Scherp.
Die lui op de achtergrond zitten ook gewoon te kijken.
Nee, da's wel heel apart, het zijn juist de kerels die kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die 2 dames links op de bank niet
Duhhh de nieuwe ikea catalogus is ook veel interessanter !quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die 2 dames links op de bank niet
Hmmz dacht al waar ken ik hem van!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlof? Dagje amsterdam geweest?
Ik herkende hem aan ze reserve billenquote:Op donderdag 31 juli 2008 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmmz dacht al waar ken ik hem van!
omg commander keen!!!!!! waar is dope fish?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja hallo het is warm zoniet heet buiten!
Denk je dat darth vader zich niet kapot zou zweten?
Iedere stad is sowieso kut.quote:Op donderdag 31 juli 2008 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amsterdam. Wat een kutstad is het ook.Onder het mom van losgeslagen kunstzinnigheid kan iedere debiel zijn perverse dromen waarheid maken.
Verzuip lekker in het IJ met de meeste gare kutstad van Nederland.
Hoeveel kostte ze?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:17 schreef Roi het volgende:
Ik was trouwens met een meisje uit Hongarije dat voor het eerst in Nederland/Amsterdam was
quote:Op donderdag 31 juli 2008 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Amsterdam. Wat een kutstad is het ook.Onder het mom van losgeslagen kunstzinnigheid kan iedere debiel zijn perverse dromen waarheid maken.
Die was er al.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wilde een lemming maken, maar die was way too obvious
kkgoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Mardoek50 het volgende:
Hij is niet de enige iig...
http://i33.tinypic.com/qx9k6r.jpg
Als het een knappe meid was geweest had je wel wat anders gezegd hequote:
Dan stond het zeker niet in klaagbaakquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als het een knappe meid was geweest had je wel wat anders gezegd he
Meiden met een piem0l hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als het een knappe meid was geweest had je wel wat anders gezegd he
Zeker geen meiden met witte gelei spuitende piemelsquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Meiden met een piem0l hoeft van mij niet zo.
wat een lijpoquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Mardoek50 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef right_turn het volgende:TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is aan het pissen manquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Mardoek50 het volgende:
Dat hoofd erbij!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Mardoek50 het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben maar van weinig steden weg, maar Amsterdam vind ik echt geweldig. Gewoon die grachtjes, de gebouwen enzo. Amsterdam is cool!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:49 schreef Roi het volgende:
Amsterdam is natuurlijk de mooiste stad van Nederland. Iedereen die er wel eens is geweest (en niet van te voren met een mega vooroordeel) weet dit.
Ben je stoned of dronken? A'dam is echt Neerlands grootste poel des verderf. Ik snap werkelijk niet wat mensen mooi kunnen vinden aan dat aftandse dorp.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:49 schreef Roi het volgende:
Amsterdam is natuurlijk de mooiste stad van Nederland. Iedereen die er wel eens is geweest (en niet van te voren met een mega vooroordeel) weet dit.
Hij heeft het over Amsterdam, niet Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ben je stoned of dronken? A'dam is echt Neerlands grootste poel des verderf. Ik snap werkelijk niet wat mensen mooi kunnen vinden aan dat aftandse dorp.
En mensen uit/van a'dam zijn blind en kunnen niet tegen terechte kritiek. Bewijst dit nog maar eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft het over Amsterdam, niet Rotterdam.
Jij bent duidelijk nog nooit in Woensel noord geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben maar van weinig steden weg, maar Amsterdam vind ik echt geweldig. Gewoon die grachtjes, de gebouwen enzo. Amsterdam is cool!
Woensel west !! :quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in Woensel noord geweest
En dat sommige mensen te dom zijn om te lezen bewijst dit nog maar eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En mensen uit/van a'dam zijn blind en kunnen niet tegen terechte kritiek. Bewijst dit nog maar eens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat sommige mensen te dom zijn om te lezen bewijst dit nog maar eens.Ik kom namelijk helemaal niet uit A'dam, maar ja.
Klopt, maar ik gaf dan ook alleen mijn mening over Amsterdam. Er zullen wellicht wel mooiere steden zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in Woensel noord geweest
Kijk of die vent er weer is en maak nog een foto.quote:
Je gaat ook nog serieus in op mijn opmerking over Woensel noord?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gaf dan ook alleen mijn mening over Amsterdam. Er zullen wellicht wel mooiere steden zijn.
Ja, maar ik ken woensel noord dan ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je gaat ook nog serieus in op mijn opmerking over Woensel noord?
Met al die openbrekingen overal is het nou ook niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:49 schreef Roi het volgende:
Prijs je gelukkigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken woensel noord dan ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |